Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #281

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merak ettiğim bir konu var; motorun sıkıştırma oranı 9.7/1 olarak verilmiş, nispeten düşük bir deger sanırım. Bunu nasıl yorumlamamız gerekiyor? Motor ömrü bakımından iyi midir yoksa yakıt tüketimini mi azaltır vs? Bilen varsa söylesin lütfen.
    İyi geceler herkese.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
    eve yeni geçtim telefondan yüklemek zor oluyor diye atamadim gündüz,birazdan atayim :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Reis katılacaktım kervana ama söylediklerin yüzünden 180likle devam edicem yola :D
    valla hali hazirda tvs kullaniyorsan gecmenin luzumu yok ama baska bir marka model kullanan varsa şiddetle tavsiye ederim. Hele pulsar ns200 mu bu mu derlerse kesinlikle tvs apache 200 derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Hokka hocam, yazdıklarınızdan sonra bütün hevesim kaçtı desem yeridir :D uzun zamandır hevesle beklediğim bir modeldi bu, ama sanırım o kadar para vermeye değecek bir model değil , gerçi abs, enjeksiyon, kaydırmalı debriyaj hala çok güzel avantajlar ama bir şüpheye düştüm
    Elbette güzel hele sirf abs özelliği icin bile tercih edilir an gelir hayat kurtarir.enjeksiyon olayi da guzel karbüratör ayarlama derdi yok.kaydirmali debriyaj olayi da yeri gelecek lazim olacak anlik vites düşürmelerde tepmeyi azaltma etkisi var.

  3. #283
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ettiğim bir konu var; motorun sıkıştırma oranı 9.7/1 olarak verilmiş, nispeten düşük bir deger sanırım. Bunu nasıl yorumlamamız gerekiyor? Motor ömrü bakımından iyi midir yoksa yakıt tüketimini mi azaltır vs? Bilen varsa söylesin lütfen.
    İyi geceler herkese.
    9.7 olan ratio,

    Alt devirleri torklu(canlı),ve yuksek rpm çevirmiyor demek(halk ağziyla ciğerli değil)
    hokka bunu beğendi.

  4. #284
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı emenyasin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu uzaktan takip ediyorum ve merak ettiğim bir şey var. Bu alet enjeksiyonlu, abs'li, kaydırmalı debriyajlı değil mi? bunlar hem günlük kullanımda hem bakım gibi konularda oldukça güzel faydalar değil mi? Yani ABS hayati bir şey, enjeksiyon desen ayar istemez bir şey istemez. Kaydırmalı debriyaj da var(gerçi bunun faydası tam olarak ne olacak bilemedim :D) Ayrıca 200'lük bir alet. Oldukça avantajlı duruyor. Kullanması çok rahat olacak gibi. Son mesajlarda güç, çekiş mevzuularına çok takılınılmış gibi de ondan sordum.
    Benim @hokka beye sorum ise şu olacak. Enjeksiyonlu olması gaz tepkilerini daha güzel yapmış mı? Yani karbüratörlü bir alete göre gaz verdiğinizdeki tepkileri nasıl? Hızlanışı daha dengeli mi?
    Valla motoru zorlamak istemediğimden gazi hizli acmiyordum ama az öncece iş dönüşü trafikten siyrilmak için seri kullanmam gerekti etkilendim doğrusu.çok atak zaten tvsyi deni motorlardan ayiran en büyük avantaji çok çabuk hizlanmasi. Ayrica belirtmek isterim burada motoru kötülemek amaciyla yazmadim hiçbir şeyi .sadece önceden de tvs kullandığım için ödenen farka değip değmeyeceği konusunda bir kiyas niteliğinde yazdiklarim.

  5. #285
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Tvs Rtr200 ve sym next300

    Brezilyada ciddi sevilen modeller.

    Dafra motos bünyesinde.

    http://m.daframotos.com.br

    hokka bunu beğendi.

  6. #286
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V


    bu fotoğrafta deponun sol tarafındaki çıkıntıyı göçük zannetmiştim sonradan fotoğraflarını incelediğimde hepsinin öyle olduğunu anladım . bence çok gereksiz bir detay.



    bu yan takoza bağlı olan sensör.açıkken motor çalışıyor ama gaz verince stop edip uyarı veriyor takozu kapat diye.



    bu da az önce deneyimlediğim bir başka güzel özellik.gelirken benzin göstergesi yanıp sönmeye başladı ardından da tripf ye geçti ve sıfırdan yapılan kmyi saymaya başladı. kitapçıktan baktım bu tripf yedek depoya geçtiğinde beliriyor ve ortalama ne kadar bdaha yol yapabileceğimizi daha iyi kestirebiliyoruz.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    ayrıca bu motorda jikle yok herhalde. varsa da ben bulamadım. ama motoru çalıştırdığımda hep aynı rpm de başlıyor. sanırım bosch marka çip burda devreye giriyor.
    levend84, yigozya, RoofRoof ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #287
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Depodaki o form,aerodinamik ile alakali,gereksiz bir detay yok,

    Tvs ar-ge si ciddi tasarimlar yapiyor,hatta japonlara hodri meydan der gibi..

    Tasarimda,Yüzey modelleme yapmak zor degil ama esas mesele uretmek,ortaya urun çikartmak.

    Sol taraftaki arka artci yan korkulugunu sök,hindistanda zorunlu parca,ama burada goz estetigini bozuyor,bende motoru alir almaz sokmustum.
    hokka bunu beğendi.

  8. #288
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depodaki o form,aerodinamik ile alakali,gereksiz bir detay yok,

    Tvs ar-ge si ciddi tasarimlar yapiyor,hatta japonlara hodri meydan der gibi..

    Tasarimda,Yüzey modelleme yapmak zor degil ama esas mesele uretmek,ortaya urun çikartmak.

    Sol taraftaki arka artci yan korkulugunu sök,hindistanda zorunlu parca,ama burada goz estetigini bozuyor,bende motoru alir almaz sokmustum.
    sen söyleyince benim de gözüme batmaya başladı yarın sökeyim dediğin doğru tabi. muhtemelen depo kapağının çıkıntısının yarattığı hava akımını dengelemek için oraya da öyle bir çıkıntı yapmışlar
    dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..

  9. #289
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen söyleyince benim de gözüme batmaya başladı yarın sökeyim dediğin doğru tabi. muhtemelen depo kapağının çıkıntısının yarattığı hava akımını dengelemek için oraya da öyle bir çıkıntı yapmışlar
    Motorunuz gerçekten çok şık duruyor...Hayırlı olsun...güle güle kullanın.
    hokka bunu beğendi.

  10. #290

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Dekerine daş değmesin. Çok güzel motorun. Hem işi bilene hitap eder hem de yeni başlayana. Güle güle kullan...
    hokka bunu beğendi.

  11. #291
    aykanege - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2015
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    mondial 150 kt
    Sayın hokka bey hayirli olsun. İmrenerek fotolara baktim. Allah kaza bela vermesin.
    Yakit tüketimi ve yolcu ve artçı sele konforu hakkinda tecrubenizi paylasirsaniz sevinirim.
    hokka bunu beğendi.

  12. #292

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9.7 olan ratio,

    Alt devirleri torklu(canlı),ve yuksek rpm çevirmiyor demek(halk ağziyla ciğerli değil)
    Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
    bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?

    O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
    hokka bunu beğendi.

  13. #293
    erhn42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Motosikleti
    Mt-07
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
    bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?

    O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
    Depo kapağının orada olması mükemmel olmuş bence...Ben resmen benzin alırken geriliyorum insanlık hali kazayla değer-sürter-çizer vs diye hatta çıkarıp eldivenimi koyuyorum depo ağzının hemen sağına...(evet biraz fazla titiz-kılım)
    hokka bunu beğendi.

  14. #294

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Cidden çok güzel makine ya, tekrar hayırlı uğurlu olsun , biraz daha uygun fiyat ve reklamla bence satış rekorları kırar bu ama isotlar ın öyle bir amacı yok sanırım
    hokka bunu beğendi.

  15. #295
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam alt devir torku ve gücü tamam da başka bir farkı varmıdır? Mesela Dominar da torku ve gücünü düşük devirde veriyor ama sıkıştırma oranı 11,3/1
    bu arada ratio zaten oran demek, bilmedigim başka bir oran daha mı var?

    O depo kapağını sağ tarafa yakın koyarak simetriyi çok bozmuşlar, hiç hoşuma gitmedi fakat benzin alırken daha kullanışlı olur mutlaka. Adamlar gerçekten detaylara çok çalışmışlar.
    Dostum,dominarin cc hacmide farkli,

    Bir noktada,hacim olayi,piston ve kurs ölçuleride önemli.

    Bu arada depo dolum agzinin,kaçık simetrisi,

    Hem yakit dolum kolayligi
    Hemde deponun şasiye oturdugu iç kisimdaki çıkıntılı oyuktaki taşmayi engellemek,

    Hint forumunda birisi karşi tarafindada yakit pompasinin oldugunu ve eşit konumda oldugundan bahsetmiş.

    Zaten,bir urun alirken,bu motor olur,otomobil olur,laptop olur,mont olur,kask olur,işçilik detaylarda saklidir görüşüyle değerlendirmek lazim

    Bu arada,gözlemleyin,bu tasarimi diger ureticilerde kullanmaya başlar yakinda,hee sağ tarafa olmazda sola koyarlar.
    hokka bunu beğendi.

  16. #296
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı aykanege adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın hokka bey hayirli olsun. İmrenerek fotolara baktim. Allah kaza bela vermesin.
    Yakit tüketimi ve yolcu ve artçı sele konforu hakkinda tecrubenizi paylasirsaniz sevinirim.
    herkese teşekkürler daha iyisi sizlerin olur umarım. yakıt tüketimi 100 kmde 2.7 lt civarı. artçının selesi biraz ufak kayma payı yok eski kasadkai gibi uzun mesafede yorar diye düşünüyorum. aynı şekilde sürücü selesi de biraz konforsuz ama oturuş pozisyonu tatmin edici.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cidden çok güzel makine ya, tekrar hayırlı uğurlu olsun , biraz daha uygun fiyat ve reklamla bence satış rekorları kırar bu ama isotlar ın öyle bir amacı yok sanırım
    bence de öyle . tvs harcanıyor isotların elinde.
    yigozya bunu beğendi.
    dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..

  17. #297
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese teşekkürler daha iyisi sizlerin olur umarım. yakıt tüketimi 100 kmde 2.7 lt civarı. artçının selesi biraz ufak kayma payı yok eski kasadkai gibi uzun mesafede yorar diye düşünüyorum. aynı şekilde sürücü selesi de biraz konforsuz ama oturuş pozisyonu tatmin edici.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------



    bence de öyle . tvs harcanıyor isotların elinde.
    2.7 lt yakıt tüketimi harika bence. Sehir içi XCİTY 250 4.2 Lt. CBF150 3.2 Lt. idi. CBF 150 kadar bile yakmıyor.

  18. #298
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.7 lt yakıt tüketimi harika bence. Sehir içi XCİTY 250 4.2 Lt. CBF150 3.2 Lt. idi. CBF 150 kadar bile yakmıyor.
    Herhalde enjeksiyonlu olmasindan dolayi böyle. Şuan rodaj ajamasinda bir de, muhtemelen rodaj bittikten sonra biraz daha devirli kullanacagimdan dolayi artacaktır. Yine de 3 lt yi geçmez diye düşünüyorum.

  19. #299
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Valla kafam karıştı iyice ya bugünlerde bir çılgınlık yapıp alırsam şaşırmam
    levend84 bunu beğendi.
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  20. #300
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı yigozya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla kafam karıştı iyice ya bugünlerde bir çılgınlık yapıp alırsam şaşırmam
    Bende rtr 150 olsaydi,satar alirdim rtr200 gram arkama bakmazdim..yinede sen bilin

    Yaz geldi gayri,kurtlanmişsindir..adanada gece turlamasida gözel olur haaa...zaten akşam 5 ten önce çikilmiyor dişari..

    Osmaniye otobaninda efil efil uzar makina..gece 1.5ciğer yer dönersin..


    REKLAM ALANI
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)