Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Bence hintlilerde hep olduğu gibi bir dişli değişimi yapılır alınır alınmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Alıntı yigozya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar bu bahsettiginiz fiyatlar ÖTV indiriminden sonra artacak değil mi :(
    Fikri olan?
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  3. #203

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Alıntı yigozya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikri olan?
    e her motosiklet gibi bunun da fiyatı artacak ve kur da böyle yükselirse çok büyük zamlar gelebilir motosikletlere, hatta her şeye , ama ben ötv indiriminin uzatılacağını düşünüyorum yoksa motosiklet satamazlar, aynı şekilde otomobiller için de geçerli bu yoksa bütün sektörü kaybederler
    yigozya bunu beğendi.

  4. #204
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e her motosiklet gibi bunun da fiyatı artacak ve kur da böyle yükselirse çok büyük zamlar gelebilir motosikletlere, hatta her şeye , ama ben ötv indiriminin uzatılacağını düşünüyorum yoksa motosiklet satamazlar, aynı şekilde otomobiller için de geçerli bu yoksa bütün sektörü kaybederler
    Umarim devam eder otv indirimi. Yoksa motosiklet yenilemek hayal

  5. #205
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı yigozya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Umarim devam eder otv indirimi. Yoksa motosiklet yenilemek hayal
    Piyasaların mevcut durumuna bakarak devam eder diyorum.

    Bu motora arka ve yan çanta demiri gerekiyor. Aşağıdaki örnekte koruma demiri ve tur camı var. İkisi de kötü olmuş. Fakat top case ve yan çanta demirleri fena değil.

  6. #206
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Topcase cok kötü görünüyor maalesef cbf ve ybr den başka hiçbir şeye yakistiramiyorum elimde değil
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  7. #207
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Şu motor yayginlaşsinda,

    Benim 180lige Yağ soğutma ünitesi takayim

    Zaten hazir baglanti yerleri mevcut,

    Montajini 1 saatte yaparim

    Karter alt ve debriyaj kapagi yan.

    Korna yerine radyator takiliyor.

    Rtr200 ile rtr150 ve 180 şasileri ayni çift beşik.

    Ondan sonrasi zımba

  8. #208

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Sen bu gidişle deneysel turboda takarsın gibime geliyor

  9. #209
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Turbo değil de supercharge daha temiz bir şekilde yapılır gibi geliyor bana. 5-10 sene sonra düşük hacimde görmeye başlarız gibi geliyor bana verimi arttırmak için.

  10. #210

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    En başta R25 ve MT25ci apaçi tayfa (ben ve benim gibiler) ilk müşterisi olur. Zaten durmuyor zıkkımlar. Direk mermi oluruz

  11. #211
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Bu hacimde hız meraklarının ilgi duyacağı motor Bajaj Pulsar 200NS dir. Hindistan'da öyle olmuş. Sanırım bizde de öyle olur.
    Bu motor işletme maliyetleri düşük olsun. Sağlam olsun. Gezmeye de işe de kullanılsın. 125-150cc hacimli motorlardan biraz daha hızlı olsun diyenlere hitap ediyor. Aşağıdaki görüntülere göre Pulsar daha hızlı.
    https://youtu.be/KSHFP6jy6Jo

  12. #212
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen bu gidişle deneysel turboda takarsın gibime geliyor
    Yok aga,motorun dübürüne roket takacagim..

    Hemide Isı güdümlü..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu hacimde hız meraklarının ilgi duyacağı motor Bajaj Pulsar 200NS dir. Hindistan'da öyle olmuş. Sanırım bizde de öyle olur.
    Bu motor işletme maliyetleri düşük olsun. Sağlam olsun. Gezmeye de işe de kullanılsın. 125-150cc hacimli motorlardan biraz daha hızlı olsun diyenlere hitap ediyor. Aşağıdaki görüntülere göre Pulsar daha hızlı.
    https://youtu.be/KSHFP6jy6Jo
    Pulsar 3hp daha güçlü.rtr200 u geçmesi normal.

    Dragta rtr her türlü alıyor.

    Zira ns200 ün son hizda geçmemesi tuhaf olur.

  13. #213

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Bugün gördüm motor Türkiye sitesinde tanıtılmış. Ancak teknik özelliklerden bazıları farklı yazılmış. Mesela güç 13,7kW yazıyor yani 18,5hp. Tork ise 16.96 nm yazıyor. Sele yüksekliği ise 81cm olarak verilmiş.
    Yorumunuz nedir Levent başkan? Motor Hindistan'daki ile farklı parçalar mı içeriyor.

  14. #214
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün gördüm motor Türkiye sitesinde tanıtılmış. Ancak teknik özelliklerden bazıları farklı yazılmış. Mesela güç 13,7kW yazıyor yani 18,5hp. Tork ise 16.96 nm yazıyor. Sele yüksekliği ise 81cm olarak verilmiş.
    Yorumunuz nedir Levent başkan? Motor Hindistan'daki ile farklı parçalar mı içeriyor.
    İsotlar yanlış yazmış. Yaptığı işe zerrece önem vermeyen bir firma böyle oluyor işte. Bunların tek derdi yorulmadan para kazanmak.

    Türkiye'ye gelen model enjeksiyonlu. Hintli üretici kendi sitesinde 21 PS yazmış. Karbüratörlüsü de 20.73 PS.
    Bize gelen 21 PS. yani 20.71 HP 8500 rpm.de. 18.1 nm 7000 rpm.de

  15. #215
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün gördüm motor Türkiye sitesinde tanıtılmış. Ancak teknik özelliklerden bazıları farklı yazılmış. Mesela güç 13,7kW yazıyor yani 18,5hp. Tork ise 16.96 nm yazıyor. Sele yüksekliği ise 81cm olarak verilmiş.
    Yorumunuz nedir Levent başkan? Motor Hindistan'daki ile farklı parçalar mı içeriyor.
    13.7 kw olmasi imkansiz.

    Zaten benim 180lik 177.5cc ve 12.5kw.

    Yanlişlik var o işte

  16. #216
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Sele yüksekliğini de yanlış yazmışlar doğrusu 80cm.

  17. #217

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    13.7 kw olmasi imkansiz.

    Zaten benim 180lik 177.5cc ve 12.5kw.

    Yanlişlik var o işte
    İyide (gerçekten trollemek için söylemiyorum) aralarında 20cc fark var. 1.2kw fark olması normal değil mi?

  18. #218
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide (gerçekten trollemek için söylemiyorum) aralarında 20cc fark var. 1.2kw fark olması normal değil mi?
    Rtr 180 2 valf
    Rtr 200 4 valf

    Daha verimli calisma,(yanmis gaz atimi,daha iyi emme)

    Teori olarak tam karsiligi degil

    Enjeksiyon farki
    Yag sogutma farki

    Rtr 180 62.5x57.8 cap strok
    Rtr 200 66x57.8

    Biri cift egzantrik
    Digeri tek egzantrik

    Hee ikiside karaduzen olsa o zaman teorin tutar

    16 valf 1.6 bora enjeksiyon
    İle
    8 valf 1.6 şahin karburator

    Bir olur mu?

  19. #219

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ben biri sohc diğerinin dohc olduğunu bilmiyordum. Dikkat etmedim pek özelliklerine. Şimdi eve girdim. Mt ile gece gece yardırıyordum. Acaba isotlarda benim gibi mi düşündü ne yaptı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    MOTOR
    Motor Tipi 4 ZAMANLI, YAĞ SOĞUTMALI OHC, EURO 4
    Ateşleme Sistemi Dijital Ateşleme
    Motor Hacmi 197,5 cc
    Sıkıştırma Oranı 9.7:1
    Çap X Strok 66mm x 57,8 mm
    Marş Sistemi Elektrik Marşı
    Azami Güç 13,70 kW - 8500 dev/dak
    Azami Tork 16,96Nm - 6500 dev/dak
    Şanzıman Tipi- 5 Vites, Manuel


    Yazdığına göre DOHC motor değil OHC yalnız. Beklenen motor olmama gibi bir ihtimal olamaz mı?

  20. #220
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben biri sohc diğerinin dohc olduğunu bilmiyordum. Dikkat etmedim pek özelliklerine. Şimdi eve girdim. Mt ile gece gece yardırıyordum. Acaba isotlarda benim gibi mi düşündü ne yaptı?
    Dayioğlu Bugün bol isotlu lahmacun yedim,ayiptir soylemesi,gece gece yandi midem..sen neler yaptin bakam,gazlamak harici??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:29 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben biri sohc diğerinin dohc olduğunu bilmiyordum. Dikkat etmedim pek özelliklerine. Şimdi eve girdim. Mt ile gece gece yardırıyordum. Acaba isotlarda benim gibi mi düşündü ne yaptı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    MOTOR
    Motor Tipi 4 ZAMANLI, YAĞ SOĞUTMALI OHC, EURO 4
    Ateşleme Sistemi Dijital Ateşleme
    Motor Hacmi 197,5 cc
    Sıkıştırma Oranı 9.7:1
    Çap X Strok 66mm x 57,8 mm
    Marş Sistemi Elektrik Marşı
    Azami Güç 13,70 kW - 8500 dev/dak
    Azami Tork 16,96Nm - 6500 dev/dak
    Şanzıman Tipi- 5 Vites, Manuel


    Yazdığına göre DOHC motor değil OHC yalnız. Beklenen motor olmama gibi bir ihtimal olamaz mı?
    Overhead cam(ohc)egzantrik konumu ile alakali.
    Ayri

    Sohc(single)
    Dohc(double)

    Ayri olay,

    Yakindan inceleyen biri vardi,ust kapak kirmizi ise 4V zaten varyant koduda oyle

    2 valf li modeli hindistanda bile yok.oyle bir uretimde yok

    Rtr200 4V diye.

    Ulan şaka bir yana..

    Kullanicisi olsada benim 180lik ile bir kapişsam..bakam ne olacak.

    Hee bana en az 10 boy fark atmasi lazim.yoksa 200luge hic gecmem..gerek yok..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

    Kenarda dursun,gun gelir lazim olur.

    Son hizi otomatik kaydediyor..



    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 91011121321 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)