Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: Ekonomık model olarak bakarsak,nasıl buldunuz?

Katılımcı sayısı
36. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Oldukça beğendim..

    19 52.78%
  • Fena motor değil,ama bana hitap etmiyor..

    3 8.33%
  • f/p olarak alınası bir motor..

    17 47.22%
  • Bana uzak,hiç işim olmaz..

    1 2.78%
  • adress,deligth,fiddle uçtu gitti.Bu fiyattan bu motor alınır..

    2 5.56%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Hero Dash VX LX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    [Blok]Hero Dash LX[/Blok]



    [Blok]Hero Dash LX Teknik Özellikleri[/Blok]

    Motor
    Tip : Hava Soğutmali 4 Zamanlı Tek Silindir
    Silindir çapı ve strok: 50.0 mm x 52.0 mm
    Motor Hacmi : 110.9 cc
    Maximum Güç : 8.4 Hp @ 8000Rpm
    Maximum Tork: 8.3 Nm @ 6500Rpm
    Ateşleme : El / Ayak
    Marş : Tam Transistörlü Ateşleme Sistemi
    Karbüratör: - Sıkıştırma Oranı: 9.0:1

    Şanzıman
    Debriyaj: Kuru, Otomatik Merkezkaç Debriyaj
    Vites: Otomatik

    Süspansiyon
    Ön: Teleskopik Hidrolik Şok Emici
    Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör

    Elektrik Aksamı
    Akü: 12V-4Ah ETZ-5 Klasik Akü
    Far: 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul
    Stop Lambası: -
    Sinyaller: -
    Pozisyon lambası: -

    Tekerlek ve Lastikler
    Jant ölçüsü ön: -
    Jant ölçüsü arka : -
    Lastik ölçüsü ön: 90 / 90 - 12 - 54 J, Tubeless
    Lastik ölçüsü arka: 90 / 100 - 10 - 53 J, Tubeless

    Boyutlar
    Uzunluk: 1841mm
    Genişlik: 695 mm
    Yükseklik : 1190 mm
    Tekerler arası mesafe : 1265 mm
    Sele Yüksekliği : -
    Yakıt Tankı : 5.5 Litre (min)
    Rezerv : -
    Boş ağırlık : 109Kg

    Frenler
    Ön Fren: 130 mm İçten Genişleyen Balata
    Arka Fren : 130 mm İçten Genişleyen Balata

    Şase
    Tip: -

    [Blok]Hero Dash LX Renk Seçenekleri[/Blok]








    [Blok]Hero Dash VX[/Blok]




    [Blok]Hero Dash VX Teknik Özellikleri[/Blok]

    Motor
    Tip : Hava Soğutmali 4 Zamanlı Tek Silindir
    Silindir çapı ve strok: 50.0 mm x 52.0 mm
    Motor Hacmi : 110.9cc
    Maximum Güç : 8.4 Hp @ 8000Rpm
    Maximum Tork: 8.3 Nm @ 6500Rpm
    Ateşleme : El / Ayak
    Marş : Tam Transistörlü Ateşleme Sistemi
    Karbüratör: -
    Sıkıştırma Oranı: 9.5:1

    Şanzıman
    Debriyaj: Kuru, Otomatik Merkezkaç Debriyaj
    Vites: Otomatik

    Süspansiyon
    Ön: Teleskopik Hidrolik Şok Emici
    Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör

    Elektrik Aksamı

    Akü: 12V-4Ah ETZ-5 MF Akü
    Far: 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul
    Stop Lambası: -
    Sinyaller: -
    Pozisyon lambası: -

    Tekerlek ve Lastikler
    Jant ölçüsü ön: -
    Jant ölçüsü arka : -
    Lastik ölçüsü ön: 90 / 90 - 120 - 54 J, Tubeless
    Lastik ölçüsü arka: 90 / 100 - 10 - 53 J, Tubeless

    Boyutlar
    Uzunluk: 1841mm
    Genişlik: 695 mm
    Yükseklik : 1190 mm
    Tekerler arası mesafe : 1265 mm
    Sele Yüksekliği : -
    Yakıt Tankı : 5.5 Litre (min)
    Rezerv : -
    Boş ağırlık : 110Kg

    Frenler
    Ön Fren: 130 mm İçten Genişleyen Balata
    Arka Fren : 130 mm İçten Genişleyen Balata

    Şase
    Tip: -

    [Blok]Hero Dash VX Renk Seçenekleri[/Blok]




    [Blok]Hero Dash LX ve VX Fotoğrafları[/Blok]



























    Hero Dash LX modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

    Hero Dash VX modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Hero Dash Scooter iki tipte sunulacakmış. VX ve LX olarak. Motor her ikisindede 110,9 cc , Frenler mekanik kombine. En belirgin ayırıcı özellik Vx modelinin çift renk olması Lx modelinin tek renk olacağı söyleniyor. Vx , Lx 'e göre 1 kg daha ağır 110 Kg. Vx spor biraz daha lüks model olarak ele alınabiliyor. Örneğin Vx de İmmobilizer ve Çift Parçalı Titanyum Egzoz muhafazası var. Jantlar ise 5 kollu alüminyum alaşımlı. Lx daha mütevazi model diye adlandırılabilir. Genel Güç ve özellikler aynı olsada LX in tek renk olması , İmmobilizer olmamasını en onemli ayırım olarak gördüm.

    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  3. #3
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Güzel görünüyor. Pleasure gibi güçsüz ve çekişsiz olmayacak herhalde. Keşke bekleyip te işyerine bundan alsalardı. 5000 km'dir pleasure kullanıyorum hergün lanet ediyorum.

  4. #4
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim

  5. #5
    CevatrRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    10 cc yi hafife almayın güç hesabı yapılırken 1 cc dahi beygir gücünü etkiliyor. Pleasure 102 cc 6.8 Hp. Dash 110,9 cc 8.3 Hp gücünde. Karbüratör Mikuni kullanılıyor. Yakışta dağ kadar fark yok. Spacy'ide abartmayın bakım maliyetleri çok yüksek. Son zamanlarda beyin arızası yaşanıyor. Bir beyin 600 TL 2. El Scooter parası.
    retox70 bunu beğendi.

  6. #6
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    Alıntı CevatrRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 cc yi hafife almayın güç hesabı yapılırken 1 cc dahi beygir gücünü etkiliyor. Pleasure 102 cc 6.8 Hp. Dash 110,9 cc 8.3 Hp gücünde. Karbüratör Mikuni kullanılıyor. Yakışta dağ kadar fark yok. Spacy'ide abartmayın bakım maliyetleri çok yüksek. Son zamanlarda beyin arızası yaşanıyor. Bir beyin 600 TL 2. El Scooter parası.
    Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?
    Ücretsiz yağ değişimi ve bakım günleri yapıyolarmış. Bence bedava iş olmaz ama kampanyadır ne diyim

  8. #8
    CevatrRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?
    Dostum, Sen bu bakımı nerede yaptırdın ?. Honda'da bu fiyatlara Sadece vida sıkarlar. Sokak arasındaki tamirciye motorumu emanet etmem. 1 LT Castrol yağ 25 TL , yapmayın gözünüzü seveyim.

  9. #9
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı CevatrRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, Sen bu bakımı nerede yaptırdın ?. Honda'da bu fiyatlara Sadece vida sıkarlar. Sokak arasındaki tamirciye motorumu emanet etmem. 1 LT Castrol yağ 25 TL , yapmayın gözünüzü seveyim.
    1000 km bakımı işcilik bedava, sadece yağ parası alınıyor. Bunu otomobil firmaları kurumsal olduğundan 15 yıldır yapıyor. KTM nin falan duke 125- 200 e 1000 bakına dünya para alması kesinlikle soygun yamyamlık

  10. #10
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Hero Her ayın 3. Cumartesi Bu işi bedava yapıyor. 2016 da bu misyon devam edecekmi bilmiyorum.
    Adalet iki tarafı keskin kılıçtır. Eğer dokunmasını bilmezsen her iki tarafıda keser.

  11. #11

    Üyelik
    02 Mart 2007
    hocam motorun sanırım 4000 km de.ilkinde işçilik almamışlar.2.bakımda işçiliği eklemişler.sadece yağ değiştirmişler o da 800 gr.seni bekliyen olası bakım masrafları km si gelince;ön fren balata 75 tl.arka balata 65 tl.kayış 145 tl.hava filtresi 50 tl.(spacy alpha)bunlara bir de işçilik eklediler mi yeme de yanında yathaa bu arada hero garantiyi 5 yıla çıkardı ve gerçekten çok ama çok sağlam motorlar getirdi.

  12. #12

    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul Isparta
    Motosikleti
    Mondial Drift
    Buram buram yandas medya kokuyo tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi

  13. #13

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim
    hacemat aleminyumun doğrusunu biliyosun da enjeksiyonun güçle ne ilgisi var. ereksiyon olmasın o sakın..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

    hocam biz Türk milleti olarak pek alışık değiliz araştırmaya incelemeye.sürekli kulaktan dolma bilgilerle birbirimize hava atarız.heromotocorp 1984 yılından beri honda ile iş ortaklığı yapmıştır.pek çok modelini hala honda için üretir.(cbf150,activa beat,vb.)hindistanda bunları hero honda markasıyla satarlar.2014 yılında heromotocorp avrupaya hero adıyla açılmaya karar vermiştir. getirdiği modellerin sağlamlığı tartışılmaz.5 yıl garnti veren başka marka varmı Türkiyede.sadece üzerinde honda yazıyor diye çin malı soocter lara 6000 tl vermek akıl karı değil bence.

  14. #14

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı AhmetCan1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buram buram yandas medya kokuyo tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi
    4500 TL bence yüksek bir fiyat. Bunların Hindistan'daki satış fiyatları bunun yarısı kadar bile değil. 125 - 150 cc olsa anlarım ama 110 cc scooter motora 4500 TL verilmez. TVS'nin Jupiter modeli 3900 TL'ye satılıyor. Spacy konusuna gelince, Spacy enjeksiyonlu olması dışında bir özelliği olmayan çok çirkin bir motor. Hadi çirkinliğini geçtim zevk meselesi de ticari amaçlı kullanılmayacaksa o motora 5850 TL verenin aklına şaşarım. Hatta ticari olarak kullanılacaksa da Hero'yu almak daha mantıklı çünkü emin olun dayanıklılık olarak Spacy'den bir farkı yoktur.
    retox70 bunu beğendi.

  15. #15
    cdcleaner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/İzmir
    Motosikleti
    Daelim S3 Advance 250/Yamaha Tenere XT660Z
    Alıntı AhmetCan1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buram buram yandas medya kokuyo tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi
    Siz Hangi yandaş medya adına yazıyorsunuz merak ettim doğrusu Yeni ve kaliteli bir markayı insanlara anlatmak, elin döküntü Çinlilerini 3500 TL almalarını önlemek yandaşlık mı oluyor ? Markayı bayisinde gördük "test günleri " oldu bindik yazıyoruz. Marka yeni değil HONDA nın motorlarını üreten firma yani kalite Honda. Motor aynı Spacy diye öve öve bitiremediğiniz model Çin de üretilmeye başladı telmaşa oldu. Buyur bi kazada ne hale geliyor.


  16. #16
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim
    ben aldım işe ne olmuş?
    Alıntı linkinpark20 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?
    Spacy' yi ne amaçla kullanıyorsunuz? Beyin değiştireceğiniz zaman kaça değiştireceksiniz. Özel amaçla kullanıyorsanız yedek parça ihtiyacı çok hissetmeyebilirsiniz ama işletme sahipleri sağladığı avantajlarla Hero ya geçiyor. Amacım Honda' ya taş atmak değil atan çarpılır zaten.

  17. #17
    12680 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pcx 125
    Ön fren kampana yalnız. telefon şarjı koyacağına disk fren olsaymış iyiymiş.

  18. #18
    CevatrRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı 12680 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön fren kampana yalnız. telefon şarjı koyacağına disk fren olsaymış iyiymiş.
    Kombine mekanik fren var. Önde Disk olmazmış.

  19. #19
    jrscout - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Ya bu gibi forum sitelerine kimler yazıyor, görüyormusunuz? 10 cc nin motora ne katkısı olacak diyen adam, alüminyumun, aleminyum yazılmasına takılmış. Kimisi de enjeksiyonun motora daha fazla güç verdiğini yazmış. Teknik özellikleri bir inceleyin arkadaş, karbüratörlü bu araç, senin enjeksiyonlu dediğin 110 cc lik motorundan 1 hp daha güçlü. Gözünüzü seveyim biraz daha bilgili olun, yararlı şeyler yazın. Ön disk olsaymış diyen arkadaş!!! Bu aracın kombine freninden de bahset. Ne demek olduğunu biliyorsan tabii
    gobel bunu beğendi.

  20. #20
    GhostMoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Daelim Daystar 250
    Hero Dash hakkında bir çok olumlu - olumsuz yorum yazılacaktır. Dikkatle izleyip doğru karar vermek lazım. Hero Motor Bir motosiklet devi. Yılda 7 Milyon motor üretip satmak her baba yiğidin harcı değil. Bu adamlar neredeyse Dünyanın her yerine motor satıyorlar. Bu kadar motor üretip satmak tesadüf olamaz.

    Dash'a gelirsek karşılaştırmaları izledim. Çin diyemeyeceğim aynı kulvarda bir ürün değil karşılaştırmak saçma olur, fakat Japon rakiplerinden üstün yanları var. Sağlam, bakım maaliyetleri düşük, Parça fiyatları uygun ve performanslı bir scooter. Ben çok sığ ciddiyeti olmayan garip yorumların ciddiye alınmaması taraftarıyım. Türkiye piyasasında kısa sürede kendini kanıtlayacaktır.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)