Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Anket: En güzel, en agresif, en çekici CBR1000RR hangisi ???

Katılımcı sayısı
436. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Siyah CBR1000RR

    193 44.27%
  • Kırmızı CBR1000RR

    200 45.87%
  • Gri CBR1000RR

    43 9.86%
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR1000RR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı sundowner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tarz değişikliğ için motorumu sattım ama içim bir yandan da şua aşağıdaki linkteki motorları inceliyorum.Bunlar hakkında yorumlarınıza ihtiyaç duyuyorum.
    Bu arada tanıyınlar varsa motorları daha da iyi olur.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70357154/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...91508733/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75238869/detay

    Adana dan selamlar...
    600f deki kalite maalesef yeni hondalarda yok keşke satmayıp binseymişsiniz 600f'e linkteki motorlar için söyleceğim kesinlikle 2012 altına bulaşmayın,duyduğuma göre yağ yaktığı bilinen 08-11 arası 1000rr larda honda maliyeti düşürmek için sekmanları ve eksantrik aksamını çinde ürettirmiş özellikle sekmanlarda böyle yapması çok kötü oldu binlerce 1000rr yağ yakma problemiyle karşı karşıya kaldı.Bu bilgi kesinlikle doğru demiyorum ama aldığım duyum bu yönde eğer illa 1000rr lacağım diyorsanız bence en az 2013 model alın,iyiki dinlemişim dersiniz.

    Bu arada 600f kaça sattınız? Buda benim tr tek makinam konuya beklerim....http://www.motosiklet.net/forum/moto...600-f-f4i.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:47 ----------

    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğitim almak kötü birşey deği niye yanlış anlayayım. Ayrıca özel bir eğitmenden güvenli sürüş eğitimim de var. Motora gelirsek 0 km aldım ve 4 ay oluyor. Şuan 6000 km civarında.

    Sürüşle ilgili kritiklerinizi öğrenmek isterim.
    Hocam darılmak üzülmek yok bunları sanal ortamda birinden duymak yüzüne söylenmesinden iyidir böyle düşün öncelikle vites düşürmeyi bilmiyorsun sıfır motora yazık etme barkının vites videosunu izle 250lik motor ile bunları çoktan çözmüş oturtmuş 1000rr da uyguluyor olman gerekiyorduya neyse zararın neresinden dönersen kardır kim eğitim verdiyse bunları öğretmiyorlar mı eğitimde acaba merak ettim sonuçta vites düşürürken aragaz vermek sequential şanzımanın olmassa olmazıdır.

    Diğer bir konu bazı yerlerde devri çok düşüyorsun ununtma ki altındaki devirli bir makina bir v çift cruiser chopper değil biraz devir onada sanada iyi gelir özellikle kalkışlarda ayrıca yavaşlarken hıza uygun vites düşürmelisin.

    Birde en önemlisi gaz kontrolü gazı devamlı açıp kapatmak yerine sabit tutmaya virajda hafif hafif açmaya kendini alıştırmalısın unutma ki bu aracın uzaktan kumandası gaz kontrolü kararsızlık huyundanda vazgeç en kötü karar kararsızlıktır unutma ;) umarım alınmamışsındır kazasız belasız sürüşler dilerim....
    kimi bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    Hazır konu canlanmışken bende 1000RR ile derlediğim video klip konusunu yazayım bari. Herkese kazasız, belasız sürüşler. Gaz koluna hakim olmanız dileğiyle...

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...kisa-klip.html

  3. #223
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    Ben 600f i 17500 e verdim.2005 model ve 24500 idi verdiğimde.Yani evet sizin gibi bende temizlik ve titizlik hastasıyım ama malum 2005 model yani artık 10 sene önceki teknoloji yani kasa 650f düşünüyordum ama herkes bişey söylüyor,malzeme kalitesinin kötü oluşu yok titreşim muhabbeti ben anlamadım gitti.
    Yani aklımın almaşığı honda nasıl olurda yeni motor yapar ve 10sene önceki teknolojinin gerisinde biri ürün üretir.Neyse bu ayrı mıhabbet ama.
    Ben sattığıma pişman değilim.Çünki ne istediğimi bilen biriyim.Yani şöyleki evet 600f güzel makine ammaa Adana gibi bir yerde ıscak memlekette motorunda harareti,sıcaklığı size vurunca hiç hoş oluyor.Yani ozaman efsanelik sönüyor ve ızdıraba dönüşüyor.
    Şimdi yeni 650f de bu sorun sanki bana çözülmüş gibi ama insanlar hala neden eleştiriyor bir türlü çözemedim.
    Kardeşim kimse inkar etmesin evet 600f efsane ama bir süre sonra ss motorlar sıkıcı hale geliyor sürekli şehir trafiğinde.Eeee bizde sürekli otoban yada piste girmediğimize göre...

    Yanni sizde nesala demişsniz ki virajı çok güzel;

    Virajı motor mu alır sizmi? bunu da sormak lazım.
    şimdi yeni 650f viraja giremiyor demek yanlış olur.Ama gerçek bir ss gibi olmayabilir bunda hemfikirim.
    Bencede artık mootor sınıfınlandırması yapmış olması hondanın iyi ama, yani 2005 model bir teknolji artık konuşmak bence yersiz olur gerçeklerle başkaşa kalınca diye düşünüyorum.

    1000rr lar konusunda bilgi teşekkürler genelde sizinde dediğiniz bir kanı var ama insanlar hala biniyor yani şikayet eden az az gibi geliyor bana.Sonuçta sorun olaının motoru sıfır garantiden değişiyor ve çok duydum nette.Ama neyse bulaşmamak lazım herhalde..

    Bu aradan 600rr lara da bakıyorum ama illaki siyah olucak oda benim hastalığım.Yaniii böyle çok mecbur kalmadıkça başka renkler biraz zor.Alırsam da hemen ona siyah kaplama felan uygulatırım yani yine siyaha çeviririm.

    Yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkürler.

    Adana dan selamlar...

  4. #224
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam darılmak üzülmek yok bunları sanal ortamda birinden duymak yüzüne söylenmesinden iyidir böyle düşün öncelikle vites düşürmeyi bilmiyorsun sıfır motora yazık etme barkının vites videosunu izle 250lik motor ile bunları çoktan çözmüş oturtmuş 1000rr da uyguluyor olman gerekiyorduya neyse zararın neresinden dönersen kardır kim eğitim verdiyse bunları öğretmiyorlar mı eğitimde acaba merak ettim sonuçta vites düşürürken aragaz vermek sequential şanzımanın olmassa olmazıdır.

    Diğer bir konu bazı yerlerde devri çok düşüyorsun ununtma ki altındaki devirli bir makina bir v çift cruiser chopper değil biraz devir onada sanada iyi gelir özellikle kalkışlarda ayrıca yavaşlarken hıza uygun vites düşürmelisin.

    Birde en önemlisi gaz kontrolü gazı devamlı açıp kapatmak yerine sabit tutmaya virajda hafif hafif açmaya kendini alıştırmalısın unutma ki bu aracın uzaktan kumandası gaz kontrolü kararsızlık huyundanda vazgeç en kötü karar kararsızlıktır unutma ;) umarım alınmamışsındır kazasız belasız sürüşler dilerim....
    Yorumlar için teşekkürler.

  5. #225
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı sundowner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 600f i 17500 e verdim.2005 model ve 24500 idi verdiğimde.Yani evet sizin gibi bende temizlik ve titizlik hastasıyım ama malum 2005 model yani artık 10 sene önceki teknoloji yani kasa 650f düşünüyordum ama herkes bişey söylüyor,malzeme kalitesinin kötü oluşu yok titreşim muhabbeti ben anlamadım gitti.
    Yani aklımın almaşığı honda nasıl olurda yeni motor yapar ve 10sene önceki teknolojinin gerisinde biri ürün üretir.Neyse bu ayrı mıhabbet ama.
    Ben sattığıma pişman değilim.Çünki ne istediğimi bilen biriyim.Yani şöyleki evet 600f güzel makine ammaa Adana gibi bir yerde ıscak memlekette motorunda harareti,sıcaklığı size vurunca hiç hoş oluyor.Yani ozaman efsanelik sönüyor ve ızdıraba dönüşüyor.
    Şimdi yeni 650f de bu sorun sanki bana çözülmüş gibi ama insanlar hala neden eleştiriyor bir türlü çözemedim.
    Kardeşim kimse inkar etmesin evet 600f efsane ama bir süre sonra ss motorlar sıkıcı hale geliyor sürekli şehir trafiğinde.Eeee bizde sürekli otoban yada piste girmediğimize göre...

    Yanni sizde nesala demişsniz ki virajı çok güzel;

    Virajı motor mu alır sizmi? bunu da sormak lazım.
    şimdi yeni 650f viraja giremiyor demek yanlış olur.Ama gerçek bir ss gibi olmayabilir bunda hemfikirim.
    Bencede artık mootor sınıfınlandırması yapmış olması hondanın iyi ama, yani 2005 model bir teknolji artık konuşmak bence yersiz olur gerçeklerle başkaşa kalınca diye düşünüyorum.

    1000rr lar konusunda bilgi teşekkürler genelde sizinde dediğiniz bir kanı var ama insanlar hala biniyor yani şikayet eden az az gibi geliyor bana.Sonuçta sorun olaının motoru sıfır garantiden değişiyor ve çok duydum nette.Ama neyse bulaşmamak lazım herhalde..

    Bu aradan 600rr lara da bakıyorum ama illaki siyah olucak oda benim hastalığım.Yaniii böyle çok mecbur kalmadıkça başka renkler biraz zor.Alırsam da hemen ona siyah kaplama felan uygulatırım yani yine siyaha çeviririm.

    Yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkürler.

    Adana dan selamlar...
    İki taraf içinde hayırlı olsun o zaman ne diyelim demek ki benim 600f 2006 ve 10.500 km'de eşi olmaması cabası ile birlikte 23-25.000 edecek neyse yeni hondalar hakkında duyduklarınız maalesef doğru honda eski kalitesini yitirmeye başladı hernekadar motorum olsada bende piyasayı takip ediyorum yeni motorları inceliyorum ve bu bir gerçek kalite gittikçe düşüyor firmalar artık kullan at şekline dönmeye başlıyor bu sadece honda için geçerli değil mesela yılların mercedesi bile bunu yapıyor nerede eski w116 lardaki kalite nerede şimdi ki mercedeslerdeki kalite dağlar kadar fark tamam mutlaka teknolojik olarak yeni arabaları üstün ama dediğim gibi eski sağlamlık yok.


    Motor konusuna dönersek vocam yazıkların birbiriyle acayip bir paradoks içerisinde şöyle ki 600f4i'nin sıcak üflemesinden söz etmişsin sanki o ilandaki 1000rr lar farklımı olacak sanıyorsun???Hatta daha fazla üfleyecek sana ayrıca şuna hararet demesek çok daha iyi olur bakımlı bir ss motor şehir içinde kesinlikle hararet yapmaz sadece fan açar buda kötü olduğu anlamına gelmez fan görevini yapar motorada bir zarar gelmez bunları kim uyduruyor bilmiyorum aynı ama aynı şekilde yağ filtresi bir açık bir kapalı diye aptalca bişey uydurmuşlar bak bakalım manuale öyle bişey var mı motor konusunda ağzı olan konuşuyor yağ filtresi her yağ değişiminde yapılır.(nokta)

    Karşıdaki adamın fazla bilgisi yoksa onun dediklerini dinlememek en iyisdir örneğin yaz sıcağın herkesin arabası cayır cayır fan açık gezer şehir içinde arabalar fan açınca sorun olmuyor da motorlar açınca mı sorun oluyor anlamış değilim neyse..konuya dönersek virajı güzel evet bunu sadece ben değil 1000rr 600rr vs. değişik motorlar kullanmış olan bazı arkadaşlarımda söylüyor ayrıca en önemlisi motocyclenews adlı dünyaca ünlü ve dediğini dinleten bir derginin yaptığı testte ilk kasa 600rr 600 f in performansını yakalayamamıştır güzel ayarlanmış amortisörleri ile 600 f4i gerçek bir ss ve hem virajda hemde düzde bunu kanıtlıyor.Tabiki viraj hakkında yazdıklarımı okuduğunuz yerde sürücünün önemindende söz ettim fakat sürücü ne kadar iyi olsada motor ve lastikler vasat oldumu bir yere kadardır ikiside iyi olmalı ki ancak o zaman mükemmeliyete yaklaşılsın.
    Buyrun derginin test sonuçları isterseniz gerçek makaleyide bulurum
    Haa, bu arada 600F kesinlikle bir Supersport'tur son ss kasada budur,efsane olmasının diper nedenide bu ;)



    Motorcycle news dergisinin test sonuçları:
    (rakamlar saniye cinsinden o hıza ulaştıkları süreyi ifade ediyor)

    KM________600RR_______600F
    0-100_______3,36_______3,24 sn.
    0-150_______5,80_______5,78 sn.
    0-200______10,07_______9,91 sn.
    0-250______20,83______20,56 sn.

    600F'in neden daha hızlı olduğunu soracak olursanız adamlar şöyle açıklamış; 600RR'ın çok sert amortisörleri makinayı çok kasıyor ve özellikle ilk kalkışta yola uyum sürecini uzatıyor, oysa bu süre içinde 600F yumuşak ve uyumlu yürüyen aksamıyla çoktaan yola koyulmuş oluyor.

    Bu fark yurt dışında bile böyleyse ülkemiz şartlarındaki farkı siz düşünün malum asfalt kalitesi umarım anlamışsınızdır ;) 600f bu yüzdede efsane size satmasanız iyiymiş şeklinde bir atıfta bulunmamın bir nedenlerinden biride bu motoru değiştirmek yerine kendinizi geliştirmeniz çok büyük farklar açığa çıkaracaktır,600 f satıp 600 rr almak pek mantık işi değil yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:55 ----------

    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yorumlar için teşekkürler.
    Bişey değil ne demek bunları kesinlikle seni kırmak için söylemedim yanlış anlama,kazasız sürüşler.
    mehmetenis bunu beğendi.

  6. #226
    sundowner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA--Fatih...
    Motosikleti
    2006 CBF 250+MT09+2010 600rr+CBF 150+2005 CBR 600F
    hyaırlısı olsun bakalım 600rr niyetlendim temiz bitane buldum bizim burda bugün baktım içime sindi.
    pazartesi anlaşırsak alıcam hayırlısı olsun diyelim.

    Hareret konusunda haklısın yanlış ifade kullanmışım evet,şöyle demek istedim yani motorun sıcaklığı Adana nın sıcağı ile birleşince dayanılmaz oluyor o açıdan söyledim.
    600f sattığıma pişman değilim.Ama içimde bir sızı var sadece oda evet gerçekten sevmiştim ama öyle delicesine bağlanmam sonuçta dün malı dünyada kalır.

    Adana dan selamlar...

  7. #227
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Aynen herşeyin hayırlısı bende delicesine bağlanmam tabi ki sadece iyi bakarım ben ona bakarım o bana bakar bu işler karşılıklıdır sonuçta canımı emanet ediyoruz bu aletlere öyle zinciri gevşemiş yağsız kalmış vs. en ufak sorunu olan motora kolay kolay binmem ben ona baktımya sıra onda yola çıktığım zamanda o benim yüzümü güldürür çoğu 600f in rüyasında göreceği rakamları ibrede görürüm sadece bende olmasıda cabası 100.000 tl si olan bile artık bu temizlikte motor bulamaz motorla kullanıcı arasında herşey karşılıklıdır ;)Sen ona iyi bak oda sana baksın.

    Bu arada önceki mesajımda söylemeyi unutmuşum 1000rr lara sandık motor geliyor falan demişsiniz ülkemiz şartlarındaki ustaların işçiliğine ben güvenmem şahsen o blok inip bindimi motorun lekelenmedik yeri kalmaz boşuna dertsiz başıma dert almam size de o yüzden 08-11 arasını tavsiye etmedim gerisi size kalmış ister alın ister almayın...

  8. #228
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bişey değil ne demek bunları kesinlikle seni kırmak için söylemedim yanlış anlama,kazasız sürüşler.
    Niye yanlış anlayayım, sonuçta zaman ayırıp yorum yapmışsınız.

    Yorumlara gelince ilk olarak 5 yıldır motosiklet kullanıyorum ve bu 3. motosikletim. Vites küçültmeyi bilmediğimi idda etmeniz biraz ağır olmuş. Ayrıca video'da vites düşürdüğüm herhalde bir ya da iki yer var.

    İkinci olarak kararsızlıktan bahsetmişsiniz. Şehir içinde kararlı olup kendimi riske atacak yerlerden geçmek yerine bekleyip daha uygun bir zamanda geçmeyi yeğlerim. Güvenli sürüş eğitimlerinde bunlardan bahsediliyor.

    Gaz kontrolümün kötü olduğundan bahsetmişsiniz buna da kısmen katılmıyorum. Şehir içinde (videonun çoğu TEM'de geçiyor gerçi ama 1000RR için şehir içi sayılır) yumuşak gaz kontrolü biraz zor bence. Videonun sonlarındaki temden çıktıktan sonraki virajda yolun ortasında ne olduğunu bilmediğim bir sıvı vardı. Yağ olma ihtimaline karşı o virajı istediğim gibi alamadım. Virajın dışında yol bozuktu ve içerde kalmak zorunda kaldım bir kısmında. Virajda görüş için kabul edilemez tabiki. Belki de İstanbul'da motosiklet kullanmanın bu kadar riskli ve tehlikeli olmasının bir sebebi budur.

    Sonuç olarak videodan izleyerek kesin hüküm vermek çok da doğru değil sanki. Kazasız güvenli sürüşler dilerim.

  9. #229
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye yanlış anlayayım, sonuçta zaman ayırıp yorum yapmışsınız.

    Yorumlara gelince ilk olarak 5 yıldır motosiklet kullanıyorum ve bu 3. motosikletim. Vites küçültmeyi bilmediğimi idda etmeniz biraz ağır olmuş. Ayrıca video'da vites düşürdüğüm herhalde bir ya da iki yer var.

    İkinci olarak kararsızlıktan bahsetmişsiniz. Şehir içinde kararlı olup kendimi riske atacak yerlerden geçmek yerine bekleyip daha uygun bir zamanda geçmeyi yeğlerim. Güvenli sürüş eğitimlerinde bunlardan bahsediliyor.

    Gaz kontrolümün kötü olduğundan bahsetmişsiniz buna da kısmen katılmıyorum. Şehir içinde (videonun çoğu TEM'de geçiyor gerçi ama 1000RR için şehir içi sayılır) yumuşak gaz kontrolü biraz zor bence. Videonun sonlarındaki temden çıktıktan sonraki virajda yolun ortasında ne olduğunu bilmediğim bir sıvı vardı. Yağ olma ihtimaline karşı o virajı istediğim gibi alamadım. Virajın dışında yol bozuktu ve içerde kalmak zorunda kaldım bir kısmında. Virajda görüş için kabul edilemez tabiki. Belki de İstanbul'da motosiklet kullanmanın bu kadar riskli ve tehlikeli olmasının bir sebebi budur.

    Sonuç olarak videodan izleyerek kesin hüküm vermek çok da doğru değil sanki. Kazasız güvenli sürüşler dilerim.
    Ne demek bilgi paylaştıkça güzeldir o yüzden yoksa banane ne yaparsa yapsın der geçerim.

    5 yıldır motosiklet kullanıyor olmak hata yapmıyacağınız anlamına gelmez,taksi şoförlerine bakarsanız yıllardır direksiyon sallarlar bir sürü km yaparlar ama istatistiklere bakarsanız ne haltlar karıştırdıklarını çok rahat görebilirsiniz.

    Vites düşürmeyi bilimiyorsunuz lafı hiçte ağır değil ben dobra birisiyim lafımı esirgemem olay neyse açıkça söylerim kıvırtma huyum yoktur o yüzden lafı dolandırmadan açıkça yazdım aslına bu sizin için daha iyi neden derseniz vites düşürme olayını bir gezide yahut herhangi bir ortamda karşınızdaki kişinin size gülerek vites düşürmeyi bilmiyorsun demesi yerine sanal ortamda birisinden doğrusunu öğrenmek çok daha lehinize olur.;)Vites konusunda bir iki yer var demişsiniz bu önemli değil eğer o hareket sizde refleksleşmiş olsaydı daima yapardınız yani sayısının bir önemi yok.

    Vites düşürme konusunda ne anlatmak istediğimin daha kolay anlaşılması açısından hem sizin için hemde konuyu okuyanlar için mesajın altında gerekli videoları paylaşacağım.

    Evet kararsızlıktan söz ettim çünkü kararlı olmak aksine riski azaltır özellikle bir kavşakta geçeyim mi geçmeyeyim mi derken birde bakmışsınız birileri üzerinize çıkmış bu konu ile ilgili büyük bir kaza dahi biliyorum isterseniz linkini atabilirim,siz kararlılık deyince lafı başta tarafa çekiyorsunuz ben size demiyorum ki tapa gaza makaslar atın kesicide gidin kendinizi riske atın hayırr!!!

    Benim demek istediğim ki kararlılıktan herkesin anlayacağıda budur,örneğin bir aracı sollamanız gerek kafanızda olayı bitirip ya sollayın yad aynı şekilde kafanızda olayı bitirp sollamayın yahut sağından geçeceksiniz ya geçin yada geçmeyin kavşak örneğide yukarıda açıklandı tekrar etmenenin lüzumu yok,biliyorsunuzdur ki ülkemizde yavşakta yapılan yavşaklıklar almış başını gitmiş halde o yüzden bu şekilde öğütler veriyorum ki motorculuk ilerlesin çoğalsın,illa motor kullama süreme güveniyorum diyorsanız bende sizden çok daha fazla zamadır motosiklet kullanıyorum ve bu anlatıklarımı tecrüberimle tasdikledim.

    Güvenli sürüş eğitimlerinde tüm bunlardan da söz edilmeli Tabi eğitim aldığınız yerin kalitesi de bunda etkilidir.

    Yumuşak gaz kolu kontrolü çok zor değil siz katılsanızda katılmasanızda ben videodan gördüğüm gerçekleri yazdım eleştiri olmadan yerinizde sayarsınız unutmayın ;)

    Tam bilmiyorum ama kanalınızdan öyle görünüyor cbr250 den hemen 1000rr a geçmişsiniz sanırım araya farklı motorlar sıkıştırsanız gaz koluna davranışınız çok daha güzel olabilirdi sadece gaz değil diğer konularda çok daha güzel olurdu,sc59 un gaz tepkisi işte ne biliyim öyle k8 gibi falan çok aşırı dokunmatik değil.
    Zamanla (doğru oturuş pozisyonunda olduğunuz farz ederek söylüyorum) alıştırma yaparak akıcı bir hale getirebilirsiniz. ;)

    Yağ konusunda merak etmeyin tr'nin her yeri aynı bende yolda kuma mazota çok denk geldim o konularda dikkatli olmak tabi ki önemli ona bişey demedim zaten.Ama güzel havada ve virajda gazı azar azar açmak ağırlık dağılımı ve yol tutuşu için çok önemli.

    Sonuç olarak videodan ses ve görüntü sekronizayonunda bir sorun yoksa ki sizin video yok,gayette hatalar anlaşılıp yorum yapılabilir.

    Videoları paylaşayım;

    1:50'den sonra izleyin arkadaş gayet güzel kavramış olayı darısı başınıza



    Bu da sizin video;

    10:48'den sonra izleyin ve videodan nasıl eksikleriniz bulunup söylenebileceğini görün



    Son olarakta Barkın'ın videosunu paylaşayım



    Aynen Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin.
    kimi bunu beğendi.

  10. #230
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne demek bilgi paylaştıkça güzeldir o yüzden yoksa banane ne yaparsa yapsın der geçerim.

    5 yıldır motosiklet kullanıyor olmak hata yapmıyacağınız anlamına gelmez,taksi şoförlerine bakarsanız yıllardır direksiyon sallarlar bir sürü km yaparlar ama istatistiklere bakarsanız ne haltlar karıştırdıklarını çok rahat görebilirsiniz.

    Vites düşürmeyi bilimiyorsunuz lafı hiçte ağır değil ben dobra birisiyim lafımı esirgemem olay neyse açıkça söylerim kıvırtma huyum yoktur o yüzden lafı dolandırmadan açıkça yazdım aslına bu sizin için daha iyi neden derseniz vites düşürme olayını bir gezide yahut herhangi bir ortamda karşınızdaki kişinin size gülerek vites düşürmeyi bilmiyorsun demesi yerine sanal ortamda birisinden doğrusunu öğrenmek çok daha lehinize olur.;)Vites konusunda bir iki yer var demişsiniz bu önemli değil eğer o hareket sizde refleksleşmiş olsaydı daima yapardınız yani sayısının bir önemi yok.

    Vites düşürme konusunda ne anlatmak istediğimin daha kolay anlaşılması açısından hem sizin için hemde konuyu okuyanlar için mesajın altında gerekli videoları paylaşacağım.

    Evet kararsızlıktan söz ettim çünkü kararlı olmak aksine riski azaltır özellikle bir kavşakta geçeyim mi geçmeyeyim mi derken birde bakmışsınız birileri üzerinize çıkmış bu konu ile ilgili büyük bir kaza dahi biliyorum isterseniz linkini atabilirim,siz kararlılık deyince lafı başta tarafa çekiyorsunuz ben size demiyorum ki tapa gaza makaslar atın kesicide gidin kendinizi riske atın hayırr!!!

    Benim demek istediğim ki kararlılıktan herkesin anlayacağıda budur,örneğin bir aracı sollamanız gerek kafanızda olayı bitirip ya sollayın yad aynı şekilde kafanızda olayı bitirp sollamayın yahut sağından geçeceksiniz ya geçin yada geçmeyin kavşak örneğide yukarıda açıklandı tekrar etmenenin lüzumu yok,biliyorsunuzdur ki ülkemizde yavşakta yapılan yavşaklıklar almış başını gitmiş halde o yüzden bu şekilde öğütler veriyorum ki motorculuk ilerlesin çoğalsın,illa motor kullama süreme güveniyorum diyorsanız bende sizden çok daha fazla zamadır motosiklet kullanıyorum ve bu anlatıklarımı tecrüberimle tasdikledim.

    Güvenli sürüş eğitimlerinde tüm bunlardan da söz edilmeli Tabi eğitim aldığınız yerin kalitesi de bunda etkilidir.

    Yumuşak gaz kolu kontrolü çok zor değil siz katılsanızda katılmasanızda ben videodan gördüğüm gerçekleri yazdım eleştiri olmadan yerinizde sayarsınız unutmayın ;)

    Tam bilmiyorum ama kanalınızdan öyle görünüyor cbr250 den hemen 1000rr a geçmişsiniz sanırım araya farklı motorlar sıkıştırsanız gaz koluna davranışınız çok daha güzel olabilirdi sadece gaz değil diğer konularda çok daha güzel olurdu,sc59 un gaz tepkisi işte ne biliyim öyle k8 gibi falan çok aşırı dokunmatik değil.
    Zamanla (doğru oturuş pozisyonunda olduğunuz farz ederek söylüyorum) alıştırma yaparak akıcı bir hale getirebilirsiniz. ;)

    Yağ konusunda merak etmeyin tr'nin her yeri aynı bende yolda kuma mazota çok denk geldim o konularda dikkatli olmak tabi ki önemli ona bişey demedim zaten.Ama güzel havada ve virajda gazı azar azar açmak ağırlık dağılımı ve yol tutuşu için çok önemli.

    Sonuç olarak videodan ses ve görüntü sekronizayonunda bir sorun yoksa ki sizin video yok,gayette hatalar anlaşılıp yorum yapılabilir.

    Videoları paylaşayım;

    1:50'den sonra izleyin arkadaş gayet güzel kavramış olayı darısı başınıza

    http://www.youtube.com/watch?v=H_cPblE6my4

    Bu da sizin video;

    10:48'den sonra izleyin ve videodan nasıl eksikleriniz bulunup söylenebileceğini görün

    http://www.youtube.com/watch?v=wOTlJFSZ2bU

    Son olarakta Barkın'ın videosunu paylaşayım

    http://www.youtube.com/watch?v=tPTNTZk9JfQ

    Aynen Allah cümlemize kazasız sürüşler nasip etsin.
    Taksi sürücüleri çoğunlukla kurallara uymazlar ama çok iyi araba kullanırlar.

    Vites düşürmeyi bilmiyorsun lafı ağır çünkü günlük kullanımda kurallara her zaman uyamazsınız, yüksek viteste kaldığım için peş peşe vites düşürmem gerekti. Gayet doğal birşey bence günlük kullanımda trafiğin durumuna göre. Düzenlemeyi bekleyen haftasonlarında çekilmiş başka videolarımda var belki onları yayınladığımda sizden onay alabilirim.

    Çok şükür hatalarını insanlara kırıcı bir şekilde aktaracak arkadaşlarım hiç olmadı, olmaz da.

    Eğitmenimin kalitesinden bahsetmişsiniz kendisi şuanda 10.000 moto-kuryeye eğitim projesinde yer alıyor.

    250R'dan 1000RR'a geçmek büyük bir adım tabiki. Ama bu geçiş yanlıştır şeklinde kesin ve herkesi bağlayan bir hüküm vermek hatalı. Gerekli eğitim alındıktan sonra 1000'lik motorla da (eğitmeninizin onayıyla tabiki) başlayabilirsiniz. Kişiden kişiye değişir bu durum.

    Video'da 10:48'den sonrasında 5'den 2'ye vites düşürmem ve sonrasında bir minibüsün arkasında kalmam var. Vites konusundan bahsettik zaten. Aracın arkasında kalmamın sebebi önümdeki ve onun önündeki iki aracın yolu bloklaması ve ilerde sağ bir aracın yola park etmiş olmasıydı. Belki gaz açıp ikisini de daha önceden geçebilirdim ama dediğim gibi bu benim için gereksiz risk almak anlamına geliyor.

    Son olarak paylaştığınız videoları daha önce izlemiştim. Ama bu videolara çok da itibar etmenizi önermem. Neden derseniz Barkın'ın videolarında spor motosikletler için depo ile aranıza bir yumruk mesafe bırakmanız gerektiği geçer sürekli. Bu pist şartlarında hang off ve motorun üstüne yatmanız için gereklidir. Ancak şehir kullanımında dizlerini yere sürterek viraj almayı düşünümüyorsanız tavsiye edilen her zaman depoya beş bölgeden (sol ayak ve bacak, sağ ayak ve bacak ve genital bölge) yapışmaktır. İki yöntemi de uygulamış biri olarak şehir içinde ikinci yöntemin daha başarılı olduğu söyleyebilirim.



    1000RR başlığını daha fazla kirletmemek için konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum. Eğer bir cevabını olursa özelden yazışmak daha doğru olur diye düşünüyorum.

  11. #231
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    Alıntı kimi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taksi sürücüleri çoğunlukla kurallara uymazlar ama çok iyi araba kullanırlar.

    Vites düşürmeyi bilmiyorsun lafı ağır çünkü günlük kullanımda kurallara her zaman uyamazsınız, yüksek viteste kaldığım için peş peşe vites düşürmem gerekti. Gayet doğal birşey bence günlük kullanımda trafiğin durumuna göre. Düzenlemeyi bekleyen haftasonlarında çekilmiş başka videolarımda var belki onları yayınladığımda sizden onay alabilirim.

    Çok şükür hatalarını insanlara kırıcı bir şekilde aktaracak arkadaşlarım hiç olmadı, olmaz da.

    Eğitmenimin kalitesinden bahsetmişsiniz kendisi şuanda 10.000 moto-kuryeye eğitim projesinde yer alıyor.

    250R'dan 1000RR'a geçmek büyük bir adım tabiki. Ama bu geçiş yanlıştır şeklinde kesin ve herkesi bağlayan bir hüküm vermek hatalı. Gerekli eğitim alındıktan sonra 1000'lik motorla da (eğitmeninizin onayıyla tabiki) başlayabilirsiniz. Kişiden kişiye değişir bu durum.

    Video'da 10:48'den sonrasında 5'den 2'ye vites düşürmem ve sonrasında bir minibüsün arkasında kalmam var. Vites konusundan bahsettik zaten. Aracın arkasında kalmamın sebebi önümdeki ve onun önündeki iki aracın yolu bloklaması ve ilerde sağ bir aracın yola park etmiş olmasıydı. Belki gaz açıp ikisini de daha önceden geçebilirdim ama dediğim gibi bu benim için gereksiz risk almak anlamına geliyor.

    Son olarak paylaştığınız videoları daha önce izlemiştim. Ama bu videolara çok da itibar etmenizi önermem. Neden derseniz Barkın'ın videolarında spor motosikletler için depo ile aranıza bir yumruk mesafe bırakmanız gerektiği geçer sürekli. Bu pist şartlarında hang off ve motorun üstüne yatmanız için gereklidir. Ancak şehir kullanımında dizlerini yere sürterek viraj almayı düşünümüyorsanız tavsiye edilen her zaman depoya beş bölgeden (sol ayak ve bacak, sağ ayak ve bacak ve genital bölge) yapışmaktır. İki yöntemi de uygulamış biri olarak şehir içinde ikinci yöntemin daha başarılı olduğu söyleyebilirim.

    http://www.youtube.com/watch?v=KQKCYYeyWUg

    1000RR başlığını daha fazla kirletmemek için konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum. Eğer bir cevabını olursa özelden yazışmak daha doğru olur diye düşünüyorum.

    Taksi sürücüleri çok iyi araba kullanırlar öyle mi bence kendinizi aklamak için tasicileri övmeyin iyi kullanan adam az kaza yapar hatta kolay kolay yapmaz google amcaya bmw e34 m5 georgia yazarsanız kurallara uyulamasa dahi sürücü gerçekten iyiyse kaza yapmadığını görürsünüz hemde manyakça kullanarak,takscilerin çoğu kel kör babasından ustasından öğrendiği ile devam eder bunu çoğu kişi bilir zaten.Yani kurallara uymazlar falan filanla alakası yok.


    Vites düşürmeyi bilmiyorsun lafı ağır falan değil gayet doğal çünkü vitesi aşağıya doğru boyu yetişen bir çocuk bile tekmeleyip çatt diye düşürebilir,herzaman bu kurala uyamassınız diye bir genelleme yapmışsınız bu çok yanlış ben kendimi bildim bileli her durumda bu şekilde vites düşürürüm,bir yanlışınızı daha farkında olmadan kendi ağzınızla söylemişsiniz bknz:'', yüksek viteste kaldığım için peş peşe vites düşürmem gerekti'' bu neden biliyormusunuz vitese uygun hızda gitmemekten diğer nedeni ise ileri görüş ve öngörünün yeterli tecrübe olmadığı için tam olarak gelişmemiş olmasından dolayı.


    Arkadaşım söylemez falan diyorsunuz da bir grup sürüşünde yada herhangi bir mekanda yeni konuştuğunuz daha önce tanımadığını birisi ışıklarda duran biri vs.vs. dediğimi yaptığında extrem demişti dersiniz.


    Eğitmenin yada eğitimin kalitesini 10.000 kurye projesi belirlemeyemez ben vites vs.konularını öğretmedikleri için 250cc bir motosikletten araya en azından bir 600 dahi sıkıştırmadan zart diye 1000cc ye geçirmesinden ve yukarıdaki konuştuğumuz malum konular hasebiyle bir serzenişte bulundum,unutmayın ki devlet dairelerinde bilgisi ve doğru düzgün tecrübesi olmadığı halde çalışan onlarca müdürler amirler var bu durum onların kaliteli birer yönetici yahut yeni gelen biri için eğitici olduğu anlamına gelmez. ;)

    Eğitmen onayı öylemi

    250cc den 1000cc ye geçmek hatalı diye kesin bir hüküm gayette verilir,aradaki tork ve akselerasyon farkının size hissettirdikleri bunu beyninizle tasdikleyip ona göre komut vermeniz tüm bunlar aşama aşama olur,doğar doğmaz biraz emekledikten sonra hemen birden yürüyen bebek gördünüz mü?? işte bu işte aynı hesap ;) eğitim almanız iyi güzel fakat 1000cc bir yarış motosikleti markası her ne olursa olsun yüksek bir tecrübe ister bu olmadıktan sonra 1000cc yarış makinasına tam anlamıyla hakim olabilmek hayal ürünü olur gerçek işi bilen bu sözlerimi doğrular.

    Risk konusunu zaten açıkladım size ksinlikle biraz gazlayın gidin demiyorum özellikle 250den yeni geçmiş birisine asla bunu söylemem,ama vitesin mazereti çok çok olağan dışı bir durum olmadığı sürece işte dolmuş vardı taksi vardı vs.ler tüm bunlar mazereti olamaz,bu bir gerçek.


    Barkına itimat etmeyin demişsiniz ben o videoyu sizin için paylaştım kendim için değil Barkın yokken biz gazlıyorduk o ilk videosunu 2008 de yaptı olayın itimat göstermekle bir alakası yok yani onun adı bile duyulmazken biz motosiklet kullanıyorduk sorun bu değil.



    Yalnız bir yumruk boşluk bırakma tekniği kesinlikle yanlış değil,bacaklarla depoyu kavrayıp ayaklarlada topuk plaskasını (heel plates) kavramak en iyi yöntem neden derseniz bende 600cc bir yarış motoru kullanıyorum ve iki yöntemi de denedim kesinlike boşluk bırakmak çok daha iyi hem çehir içinde hemde yarışta,hele motosiklette stomp grip varsa çok daha kolay olur her frende depoya yapışmassınız,ayrıca boşluk bırakmak sağlık açısından da çok faydalı genital bölgenin devamlı baskı altında olması hiç iyi bir durum değil bu konu ilerleyen zamanlarda büyük rahatsızlıklara dahi yol açabilir.İşin doğrusu aşağıda paylaşacağım videodaki gibi bizzat test edilmiş onaylanmıştır.





    Aynen bende fazla uzatmak istemiyorum fakat bazı yanlışları reddetmek yerine kabullenip eskilerinizi gidermeniz doğru yola ulaşmanız için çok daha iyi olacaktır ayrıca mesajlarım ile konu kirlenmez çünkü mesajları okuyan arkadaşlar vites konusunda ve diğer konularda bu sayede bilgi sahibi olmuş olurlar.
    Derseniz özel konuşalım o zaman özel mesaj gönderebilirsiniz.

  12. #232
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı extrem_015 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taksi sürücüleri çok iyi araba kullanırlar öyle mi bence kendinizi aklamak için tasicileri övmeyin iyi kullanan adam az kaza yapar hatta kolay kolay yapmaz google amcaya bmw e34 m5 georgia yazarsanız kurallara uyulamasa dahi sürücü gerçekten iyiyse kaza yapmadığını görürsünüz hemde manyakça kullanarak,takscilerin çoğu kel kör babasından ustasından öğrendiği ile devam eder bunu çoğu kişi bilir zaten.Yani kurallara uymazlar falan filanla alakası yok.


    Vites düşürmeyi bilmiyorsun lafı ağır falan değil gayet doğal çünkü vitesi aşağıya doğru boyu yetişen bir çocuk bile tekmeleyip çatt diye düşürebilir,herzaman bu kurala uyamassınız diye bir genelleme yapmışsınız bu çok yanlış ben kendimi bildim bileli her durumda bu şekilde vites düşürürüm,bir yanlışınızı daha farkında olmadan kendi ağzınızla söylemişsiniz bknz:'', yüksek viteste kaldığım için peş peşe vites düşürmem gerekti'' bu neden biliyormusunuz vitese uygun hızda gitmemekten diğer nedeni ise ileri görüş ve öngörünün yeterli tecrübe olmadığı için tam olarak gelişmemiş olmasından dolayı.


    Arkadaşım söylemez falan diyorsunuz da bir grup sürüşünde yada herhangi bir mekanda yeni konuştuğunuz daha önce tanımadığını birisi ışıklarda duran biri vs.vs. dediğimi yaptığında extrem demişti dersiniz.


    Eğitmenin yada eğitimin kalitesini 10.000 kurye projesi belirlemeyemez ben vites vs.konularını öğretmedikleri için 250cc bir motosikletten araya en azından bir 600 dahi sıkıştırmadan zart diye 1000cc ye geçirmesinden ve yukarıdaki konuştuğumuz malum konular hasebiyle bir serzenişte bulundum,unutmayın ki devlet dairelerinde bilgisi ve doğru düzgün tecrübesi olmadığı halde çalışan onlarca müdürler amirler var bu durum onların kaliteli birer yönetici yahut yeni gelen biri için eğitici olduğu anlamına gelmez. ;)

    Eğitmen onayı öylemi

    250cc den 1000cc ye geçmek hatalı diye kesin bir hüküm gayette verilir,aradaki tork ve akselerasyon farkının size hissettirdikleri bunu beyninizle tasdikleyip ona göre komut vermeniz tüm bunlar aşama aşama olur,doğar doğmaz biraz emekledikten sonra hemen birden yürüyen bebek gördünüz mü?? işte bu işte aynı hesap ;) eğitim almanız iyi güzel fakat 1000cc bir yarış motosikleti markası her ne olursa olsun yüksek bir tecrübe ister bu olmadıktan sonra 1000cc yarış makinasına tam anlamıyla hakim olabilmek hayal ürünü olur gerçek işi bilen bu sözlerimi doğrular.

    Risk konusunu zaten açıkladım size ksinlikle biraz gazlayın gidin demiyorum özellikle 250den yeni geçmiş birisine asla bunu söylemem,ama vitesin mazereti çok çok olağan dışı bir durum olmadığı sürece işte dolmuş vardı taksi vardı vs.ler tüm bunlar mazereti olamaz,bu bir gerçek.


    Barkına itimat etmeyin demişsiniz ben o videoyu sizin için paylaştım kendim için değil Barkın yokken biz gazlıyorduk o ilk videosunu 2008 de yaptı olayın itimat göstermekle bir alakası yok yani onun adı bile duyulmazken biz motosiklet kullanıyorduk sorun bu değil.



    Yalnız bir yumruk boşluk bırakma tekniği kesinlikle yanlış değil,bacaklarla depoyu kavrayıp ayaklarlada topuk plaskasını (heel plates) kavramak en iyi yöntem neden derseniz bende 600cc bir yarış motoru kullanıyorum ve iki yöntemi de denedim kesinlike boşluk bırakmak çok daha iyi hem çehir içinde hemde yarışta,hele motosiklette stomp grip varsa çok daha kolay olur her frende depoya yapışmassınız,ayrıca boşluk bırakmak sağlık açısından da çok faydalı genital bölgenin devamlı baskı altında olması hiç iyi bir durum değil bu konu ilerleyen zamanlarda büyük rahatsızlıklara dahi yol açabilir.İşin doğrusu aşağıda paylaşacağım videodaki gibi bizzat test edilmiş onaylanmıştır.

    http://www.youtube.com/watch?v=v-qyGTSbylo



    Aynen bende fazla uzatmak istemiyorum fakat bazı yanlışları reddetmek yerine kabullenip eskilerinizi gidermeniz doğru yola ulaşmanız için çok daha iyi olacaktır ayrıca mesajlarım ile konu kirlenmez çünkü mesajları okuyan arkadaşlar vites konusunda ve diğer konularda bu sayede bilgi sahibi olmuş olurlar.
    Derseniz özel konuşalım o zaman özel mesaj gönderebilirsiniz.
    Kendimi aklamak mı, burda yargılama mı yapıyoruz.

    Taksicileri savunmuyorum adamlar yaptıkları kmye kullandıkları arabalara ve kurallara uymamalarına rağmen hayatta kalıyolar. Gerçekten araba kullanmayı bilmiyor olamazlar bence. Bmw ile falan anlık apache’likler birşey göstermez.

    Hıza uygun vites aslında tam olarak doğru bir tanım değil. Doğrusu motor devrine uygun vites. Yani redline’ın bittiği devrin yarısından 1000 devir fazlası civarında kullanmak. Ama ben düşük devirde kullanmayı daha çok seviyorum. Gündelik kullanımda özellikle hem yakıt hem de konfor açısından düşük devir yüksek vites kullanırım ayrıca motorun bundan şikayet ettiğini söyleyemem. Yani kısaca tercih meselesi, doğru yanlış diyemeyiz.

    1000lik motor kullanamaya yetecek tecrübem olmadığını nerden çıkardınız bilemedim. 250cc’den 1000’cc’ye gayette geçilir. 1000rr gayet uysal ve kullanıcı dostu bir motordur ve alışması kolaydır. Açıkçası bazen kullanım kolaylığından dolayı 1000lik motor kullandığınıza inanamadığınız zamanlar oluyor özellikle sıkışık trafikte. Sonuçta herşey sağ bileğinizde bitiyor. Onu kontrol edemiyorsanız zaten dediğim gibi 250’likle de kendinizi yok edebilirisiniz.

    Oturuş pozisyonuyla ilgili barkının gösterdiğinin tamamen yanlış olduğunu söylemedim. Şehir içinde tercih ve tavsiye etmiyorum. Ama pistte veya şehir dışı yollarda zaten ister istemez barkının gösterdiği gibi kullanıyorsunuz hang off için. stompgrip şehir içinde çok da işe yaramıyor yine yapışıyorsun depoya. Ama konfor anlamında bir fark yarattığını söyleyebilirim.

    Mesajlarınızın konuyu kirlettiğini söylemek istemedim ama yeri “1000rr kullanıcıları / bilgi paylaşımı” konusu değil.

  13. #233
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    Slm arkadaşlar, 07 1000 rr la aranıza katıldım. 600 f sayfasından sonra burası çok sakin geldi
    Kazasız, belasız günler dilerim.
    Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
    Bügün yeni şeyler söylemek lazım.

  14. #234
    kimi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000RR
    Alıntı alisoylu38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar, 07 1000 rr la aranıza katıldım. 600 f sayfasından sonra burası çok sakin geldi
    Kazasız, belasız günler dilerim.
    Hayırlı olsun.


    Havaların düzeleceği yok, videolarla idare edicez artık

    bilginozi ve alisoylu38 bunu beğendiler.

  15. #235
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Alıntı alisoylu38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm arkadaşlar, 07 1000 rr la aranıza katıldım. 600 f sayfasından sonra burası çok sakin geldi
    Kazasız, belasız günler dilerim.
    600f ten sonra 1000rr nasıl hissettiriyor çok merak ediyorum?

  16. #236
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    Teşekkürler @kimi

    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600f ten sonra 1000rr nasıl hissettiriyor çok merak ediyorum?
    Açıkçası çok kullanma fırsatım olmadı, malum hava şartları. 100 km kadar tecrübe edebildim. İlk kısa turumdan döndüğümde, hiç düşünmeden satmaya karar verdim, içinde iki tane f var gibi hissettim. Gaz açamadım ve hiç eğlenemedim(biraz da lastiklerle ilgili, eski tarihli ve %50). Sonraki sürüşlerde biraz daha ısındık birbirimize. Gaz kontrolüne çabuk adapte oldum fakat frenlemeyle ilgili sıkıntılarım devam ediyor. Motorda gürültü olmayınca hızlı olduğumun farkına varamıyorum.F te gazı sonuna kadar açıp, dolu dolu motor sesini dinleyebiliyorken, şimdi yüksek devirlere çıkmadan yüksek süratlere çıkmış oluyorum. Şimdilik bunlar ;)
    bilginozi ve initial-D bunu beğendiler.
    Düne ait ne varsa, dünde kaldı cancağızım.
    Bügün yeni şeyler söylemek lazım.

  17. #237
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07

    deep_far ve bilginozi bunu beğendiler.

  18. #238
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Arkadaslar Türkiyeye 1000rr sp gelmiş hastasıyım.

  19. #239
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Alıntı alisoylu38 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam pazar günü katılmadınmı sen bize, sadece meydanda toplandığımızda gördüm sonra kayboldun...
    GT! ...

  20. #240
    alisoylu38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2011
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    cbr 1000 RR 07
    Alıntı 106GT! adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam pazar günü katılmadınmı sen bize, sadece meydanda toplandığımızda gördüm sonra kayboldun...
    Hasta yatağımdan kalkıp geldim duyunca Erciyes'teki moladan sonra ayrıldım. Programı bilmediğim içinde uygun değildi kıyafetim, haftaya inşallah, yüzyüze de tanışmış oluruz.


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112131422 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler