Yamaha MT 10 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
DETAYLAR
- Zengin torklu 4 silindir "CP4" çapraz motor
- YZF-R1 tarzı motor, şasi ve süspansiyon
- Güçlü, doğrusal, düşük-orta aralık tork için ayarlandı
- YCC-T, D-MODE ve Çekiş Kontrolü Sistemi
- Yardımlı ve kaydırmalı (A&S) debriyaj
- Hafif alüminyum Deltabox şasi
- Sınıfının lideri çeviklik için 1400 mm'lik kısa aks açıklığı
- Dinamik kütle önde siluet
- Öne eğimli dik sürüş pozisyonu
- Yüksek teknik özelliklere ve radyal kaliperlere sahip ABS frenler
- Tamamen ayarlanabilir yüksek özellikli süspansiyon
- Çok işlevli LCD göstergeler
Motor
- Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
- Motor hacmi 998cc
- Çap x Strok 79,0 mm x 50,9 mm
- Sıkıştırma oranı 12 : 1
- Maksimum güç N/A
- Maksimum tork N/A
- Yağlama Islak karter
- Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
- Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
- Ateşleme sistemi TCI
- Çalıştırma Elektrik
- Şanzıman Sıralı, 6 vites
- Son aktarım Zincirli
Şasi
- Şasi Aluminyum Deltabox şasi
- Ön süspansiyon Teleskopik çatal, Ø 43 mm
- Ön teker hareketi N/A
- Kaster Açısı N/A
- Kaster mesafesi N/A
- Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
- Arka teker hareketi N/A
- Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 320 mm
- Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 220 mm
- Ön lastik 120/70 ZR17 M/C (58W)
- Arka lastik 190/55 ZR17 M/C (75W)
Boyutlar
- Toplam uzunluk 2.095 mm
- Toplam genişlik 800 mm
- Toplam yükseklik 1.110 mm
- Sele yüksekliği N/A
- Tekerleklerarası mesafe 1.400 mm
- Minimum yerden yükseklik 130 mm
- Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) N/A
- Yakıt tankı kapasitesi 17 litre
- Yağ tankı kapasitesi 3,9 litre
Reklamlar
-
Çok sağlam geliyor. Videonun 3.dk sından sonra dikkat touring aksesuar süper.
https://www.youtube.com/watch?v=V44IxCY1_kU
-
Merak ediyorum acaba R1 dururken alan olacak mı bu canavarı..?
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Yok mu Arkadaşlar Turkiye de bu motoru alan kimse?
-
10 seneye kadar düşünüyorum
-
-
06 Haziran 2016, 18:27
#7
Mustafa_Uz adlı üyeden alıntı
Yok mu Arkadaşlar Turkiye de bu motoru alan kimse?
Baktım indirime girmiş 2 tane verdim sipariş=)
-
06 Haziran 2016, 18:34
#8
||| 500Px.com/Arranger ||| Flickr.com/photos/132925453@N03 ||| Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg |||
-
06 Haziran 2016, 18:48
#9
Bak bunun ayakkabısıda var
-
06 Haziran 2016, 19:48
#10
Mat siyah , ... neyse makina bell oldu az çok , ancak HAYATIMDA BU KADAR NET yayımlanmış başka video izlemedim ,laptop ile/pc 720/60fps olarak izleyin , sanki imax3d çekimi bu nedir arkadaş , video'nun başarısı motoru gölgede bıraktı kanımca(züğürt tesellisi ) sanki el uzatsan değecek bu kadarmı harika video çekilir..
-
30 Aralık 2016, 10:11
#11
Selam 1 ay oldu alali rodaj bitmedi istanbulda olanlarla tanismak isterim..
-
30 Aralık 2016, 12:30
#12
Üstünde nasıl durabiliyor acaba pilot 230 ve üzeri hızlarda..?
MT7 160 tan sonra bırak motor kullanıp ona hakim olmayı rüzgar ile mücadele ediyorsun başka bir şeye vakit kalmıyor.
200-230 motora yalvarıyorsun atma beni üzerinden diye sonrası mı ?
Zaten gitmiyor düz yolda gidip gideceği o kadar..
Bu makinada naked ve neticede M(aster)(of)T(orque) serisi..
Rüzgar ile kucak kucağa..
Denemek istedim bu canavarı..
Son hız değil zaten ara hızlanma ve tepki süresi insanı cezbeden.
-
30 Aralık 2016, 16:36
#13
on cam var (ekstra) bu sebeple ruzgar cok sorun degil
ciddi hizlaniyor 1. / 2. vites mt9 a benzese de ust viteslerde bambaska ve en guzeli ip gibi gidiyor tank slapping hic yok
-
30 Aralık 2016, 17:05
#14
ZümeR adlı üyeden alıntı
Merak ediyorum acaba R1 dururken alan olacak mı bu canavarı..?
Superduke cok sorun çıkarırsa almayı düşünüyorum. Ona en yakın Japon bu. Alternatifi yok. R1 SS. Bana rahat motosiklet lazım. Daha test sürüşü yapmadım ama...
isaata adlı üyeden alıntı
Selam 1 ay oldu alali rodaj bitmedi istanbulda olanlarla tanismak isterim..
Kısa da olsa iyi kötü yönden izlenimlerinizi yazar mısınız, mümkünse karşılaştırmalı.
isaata adlı üyeden alıntı
on cam var (ekstra) bu sebeple ruzgar cok sorun degil
ciddi hizlaniyor 1. / 2. vites mt9 a benzese de ust viteslerde bambaska ve en guzeli ip gibi gidiyor tank slapping hic yok
Şahsi tecrübem, naked'ta ön cam iyi çalışmıyor, çünkü sabit değil, gidona bağlı. Hele hele büyük olanları gidona acaip etki ediyor yüksek hızlarda. Küçük olanlar da acaip turbulans yapıyor kask civarı. Tabi boy ile de alakası var...
-
30 Aralık 2016, 20:08
#15
ZümeR adlı üyeden alıntı
Üstünde nasıl durabiliyor acaba pilot 230 ve üzeri hızlarda..?
MT7 160 tan sonra bırak motor kullanıp ona hakim olmayı rüzgar ile mücadele ediyorsun başka bir şeye vakit kalmıyor.
200-230 motora yalvarıyorsun atma beni üzerinden diye sonrası mı ?
Zaten gitmiyor düz yolda gidip gideceği o kadar..
Bu makinada naked ve neticede M(aster)(of)T(orque) serisi..
Rüzgar ile kucak kucağa..
Denemek istedim bu canavarı..
Son hız değil zaten ara hızlanma ve tepki süresi insanı cezbeden.
Mt-07 ve 230...İyimiş, makine stock mu?...
-
bayagi daginik yaziyorum kusra bakmayin
on cam gidona bagli degil-kafa karenaji var ve oldukca yuksek koruma sagliyor(neredeyse mt10 tracer oluyor diyebilirim)
modlar guzel calisiyor (ama yerleri degismis) std sehir icinde bana yesterli geldi , b =brutal vucuttaki kani insanin sirtina topluyor
tcs guzel , sehirde en yukseginde kullaniyorum istemsiz wheelie olmamasi icin, 9 tracer da ki kesici oksurur gibi kesiyor tekerlek tutununca aciyordu garip bir his vardi bunda daha yumusak
lastikler isninca ok, aldigim gibi degistirme ihtiyaci duymadim
motorun sesi moto gp sesi, cp4 alt devirlerde melodik uste ciktikca daha inline 4 e yaklasan cok karakteristik bir ses veriyor, stock egzoz ve tup akra arasinda bir fark yok (parasi haric !)
frenlerde biraz daha iyi isirabilir miydi acaba diye dusundum ama sadece duygu oyle cunku bayagi deneme yaptim yerine cakiyor sadece biraz daha yuksek basinc uygulamak lazim
sele asiri sert... konfor sele aldim
cruise kontrol kullanmadan once ne gerek var, 'gercek hayatta ne isimize yarayacak' idi ama rahata cabuk alistim gercekten dusuk hizda monoton bir yolda gidiyorsam etrafla biraz daha ilgilenebilmek ve daha azz kol/bilek yorgunlugu demek mis yamaha ya tesekkurler
oturus pozisyonunu sevdim , naturel, r1 almamamin sebebi
stabilite: tracer dan sonra en cok bu hosuma gitti, gidon amortisoru calisiyor , dert yok kaygi yok
bir tutam ekstra keyif icin shifter almayi dusunuyorum
yeni birseyler kesfettikce guncellerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------
[IMG]C:\Users\p7450\Desktop\IMG_1289.JPG[/IMG]
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Mt-07 ve 230...İyimiş, makine stock mu?...
Stock..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Ben denedim.
İnsanı günaha sokar.
Ülen ne ara 180 oldu falan dedirtiyor gazı bir an sıktığında
Zamanı geride bıraktıracak gibi hızlı gittiğini sandıran bir alet yapmış piyanocu
-
konuyu hortlatalım belki insanlara faydası olur, 2016 model mt 10 hararet arttığını fark ettim sonra evin önüne gelip park ettiğimde egzoza damlayan seslerden sızıntı olduğunu gördüm durum böyleydi:
neyse servise gitti sızıntı giderildi servis böyle bir şey ile ilk kez karşılaştıklarını söyledi merak ettim başkalarının başına gelmiş mi diye internette biraz araştırdım.
https://fz10.org/thread/2968/mt10-20...ncludes-images
https://fz10.org/thread/2212/coolant-leak
ecnebi kardeşlerimizinde başına gelmiş oring den yapıldığı düşünülerek değiştirip sorunu çözmüşler.
bizim servise sorduğumda oring i değiştirmedim iyi durumdaydı dedi (sanki kaç paralık bir contaysa..) sorunu oraya ilaç sürerek gidermiş.
kullanıcı dostlarıma tavsiyem hayvanı yıkayıp silerken gösterdiğim kısıma da göz gezdirin ona göre önlem alırsınız.
-
14 Aralık 2020, 09:51
#20
Türkçe kitapçığı online olarak bulabilen oldu mu ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)