Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Moderatör
Detaylar
- Dinamik MT genlerine sahip
- YZF-R25'i temel alan sıvı soğutmalı, çift silindirli motor
- YZF-R25 tipi kompakt ve hafif şasi
- Uzun salınım kolu ve Monokros süspansiyon
- Dinamik kütle önde gövde tasarımı
- Özgün MT tarzına sahip naked gövde
- 140 kesitli arka lastiğe sahip 10 ispitli alaşımlı jantlar
- Yere kolay erişim için uygun 780 mm sele yüksekliği
- Analog takometreli çok işlevli ekran
- 298 mm ön disk ve 220 mm arka disk
- LED sinyal lambası ve LED arka far
- Kompakt ve ince arka kısım

MT-25'in ergonomik gidon/sele/ayaklık düzeni, bu modeli sınıfının en rahat ve çok yönlü motosikletlerinden biri yapmak üzere dik sürüş pozisyonu sağlamak için tasarlanmıştır. Kompakt arka kısım, ön kısımdaki gövdenin yoğunluğu ile kontrast oluşturacak şekilde tasarlanarak agresif bir kütle önde siluet elde edilmiştir.

Bu hafif çok yönlü motosiklet, R25 temel alınarak geliştirilen 249 cc sıralı, 2 silindirli motor ile çalışıyor. Hafif dövme pistonlar ve karbonlanmış krank kolları ile donatılan bu kompakt ve hafif motor, yeterli orta - yüksek devirli tork üreterek çok çeşitli koşullarda keyifli bir yolculuk yapmanızı sağlıyor.

35 mm'lik çelik borudan üretilen ve geniş aralıklı üst çerçeveye sahip MT-25'in kompakt şasisinde motor, güçlü ve hafif bir yapı sunmak için dört noktaya yerleştirilmiştir. R25 tipi şasi, iyi bir düz hat dengesi için doğrudan Monokros şok emiciye monte edilen 573 mm uzunluğunda bir asimetrik salınım kolu kullanır.

MT-25, güç ve sağlamlığın optimum dengesini yakalamak üzere gelişmiş süspansiyon hareketi için düşük yaysız ağırlığı, hafif ve çevik kontrol ile birleştiren 10 ispitli alüminyum 17 inç jantlarla donatılmıştır. Jantlarda 110/70-17 ön lastik ve 140/70-17 arka lastik kullanılır.

Kompakt borulu şasi, kolay ve yüksek düzey kontrol sağlamak üzere tasarlanmıştır. Yere kolay erişim sağlamak için sürücü selesi 780 mm'lik orta düzey yüksekliğe sahipken yolcu selesinde ekstra rahatlık için alüminyum tutamaçlar bulunur.

Bu şık çok işlevli gösterge panelinde, sol tarafında analog takometre ve sağ tarafında dijital hız göstergesi bulunan ve vites konumu göstergesinin yanında konumlandırılan okunması kolay bir ekran bulunur. Bu kapsamlı ekranda ayrıca yakıt göstergesi, su sıcaklığı göstergesi, saat, kilometre sayacı ve yağ değişim göstergesi bulunur.

Minimalist ön far tertibatı LED sinyal lambaları ile donatılırken LED arka far, tüm arka kısma modern ve sportif bir görünüm katar. Daha az güç tüketmelerinin yanı sıra az bakım gerektiren bu farlar uzun çalışma ömrü sunar.





Reklamlar
-
R25 motor bloğu hiç bir değişiklik yok, para kazanmak uğruna "M"aster of "T"orque serisine sürülen bir kara leke bence. Ben R25 kullanan biri olarak bu motorun bu seriye sadece şekil olarak yakıştığını söyleyebilirim.
Her ne kadar motovlogger olmasamda bende çektiklerimi yayınlıyorum artık

İzleyip beğenirseniz sevinirim, abone olursanız masaya çıkar göbek atarım
https://www.youtube.com/c/YineGeçKaldım
-
Yerimizi hemen alalım, lazım olur
-
Yıl olmuş 2015,Koskoca yamaha hala düşük cc'ye abs'yi Türkiye'ye getirmiyor.!
-
Master Of Tork nere gitti Yamaha, hiçbir arge yatırımı yapmadan hazıra konmak ne demek? MT adına yakışır bir motor olmalıydı.
-
Merhaba,
Yamaha Türkiye ile yaptığım yazışmalar sonucunda 2016 Şubat fuarında MT-25 tanıtımı ve sergilenmesi kesin olarak yapılıyor. Fakat ABS'li modeli için yaptığım ısrarlar sonucunda ürün gamımız ve planlamamız içerisinde yer almayan ABS'li modelin ithalatı yapılmamaktadır diye belirttiler.. Yamaha'dan gene kopma zamanı...
-
Açıkçası sizin istediğiniz motor ve donanımı değil, bizim istediğimizi satarız gibi bir söylemleri var. Doğrusu tüketici olarak bunun sebebi biziz...
-
Memory42 adlı üyeden alıntı
Açıkçası sizin istediğiniz motor ve donanımı değil, bizim istediğimizi satarız gibi bir söylemleri var. Doğrusu tüketici olarak bunun sebebi biziz...
Aynen hocam kesinlikle tavır bu şekilde ve hiç hoş değil ve hiç bir hak ve yaptırımımızın olmamasıda kötü.. Fuarda inceliycem eğer beğenirsem ben bunun ABS'li modelini bir şekilde getirticem..
-
MT-25 i almayı düşünüyorum fakat r25le aynı motor diyorlar. mt-125 de yzf-r125 le aynı motora sahip(yamaha türkiyenin sitesinde karşılaştırma ile baktım özellikler aynı) fakat iki motorda birbirinden çok farklı diyorlar. mt-25 de öyle olacaktır tahminimce. ABS yokmuş bu üzücü oldu :( yani 250cc lik makinede artık ABS yoksa çin malı motor satıcılarından ne farkı kalıyor ? maliyeti ucuzlatmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Koy abi ABS yi 1.000 TL daha yüksek yap fiyatını kimse ağzını açmaz. Motorun özelliklerine bakar vay be adamlar yapmış der alır geçer.
-
30 Aralık 2015, 10:03
#10
Mimarca adlı üyeden alıntı
Aynen hocam kesinlikle tavır bu şekilde ve hiç hoş değil ve hiç bir hak ve yaptırımımızın olmamasıda kötü.. Fuarda inceliycem eğer beğenirsem ben bunun ABS'li modelini bir şekilde getirticem..
Açıkcası ben görüp beğensemde Abs yoksa tercih dışıdır.Güvenden ödün vermemek lazım motosiklette, getirtmezlerse duke almak çok daha mantıklı olucak gibi...
-
30 Aralık 2015, 10:53
#11
başlanmış yine atıp tutmaya yok abs yok yok mt serisine yakışmadı. fuardan sonra isimler sıraya yazdırılır makinelerin ülkeye gelmesi beklenir. hep aynı şeyler. bukadar tepkiliyseniz arkadaşlar kimse almasın mt25 i satış rakamları düşük olsun hatta hiç olmasın yamahada belki oturup neyi yanlış yaptık diye düşünür bu sayede. birde unutmadan adamlar şunu cok iyi biliyorki 250 sınıfında pazarda büyük açık var, buraya ne verirlerse satılacagını biliyorlar.
-
30 Aralık 2015, 11:04
#12
-
Ben alırım
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
sadece R25 ten farkı biraz daha plastik yığını azaltılmış,başka zerre kadar değişiklik yok YBR kırması olmuş.Alana hayırlı olsun.
-
Mt125in şekli daha güzel 😃
-
arkadaşlar yapmayın motoru bu kadar yerden yere vurmayın. mt125 ilk geleceği zamanda r125 in motor bloğu var diye eleştirildi. mt125 r125 gibi mi yoksa torklu mu ? mt25 de öyle olacak. r25 bloğu kullanacak ve torklu olacak.
-
Dikkatinizi çekerim.
2014 yılında piyasaya 9900 tl fiyatla çıkan mt 125 te bile michelin pilot street lastik ve çokk şık ön led far vardı.
2016 da piyasaya çıkacak Mt demiycem bilmemne 25 te bu varmı? yohhhh!!! Ne torku bee.plastik Karenajlar olmayınca açığa çıkan 1-2 kilo hafiflikten arta kalan torkla idare edersin anca.O Farın üzerine rüzgar siperliği konduğunu hayal edin.Ne kadar çirkin olur hiç düşündünüzmü?
Akıllı olun arkadaşlar biraz.Paranızın kıymetini bilin.Herşeye cumburlop atlamayın sonra pişman olmayın.
-
-
Fiyatı yüksek olmasa gerçekten Mt-25 alınmaya değerdi. Hepimiz iyi biliyoruz ki R25 iyi sattı, bununda iyi satacağını farz eden Yamaha çok yüksek bir fiyat belirledi. Ötvsiz hesapladığımızda MT-25 neredeyse MT-07 ile aynı, Ben anlamıyorum 690 cc dahamı ucuza üretiliyor acaba? Yamahanın fiyat politikaları çok tutarsız. Bu nasıl olsa satar diyerek, malı yüksek fiyattan satmak etik'te değildir. En azından ABS li modeli getirip bu fiyattan satsaydılar belki yine sineye çekilebilirdi. Ne diyelim Hayırlısı olsun.
-
yani biri daha bahsetmiş de duke 250 abs 16750, mt25 14750. mt25 in üstünde hangi lastik olur bilmiyorum ama alacak varsa kesinlikle duke 250 ile kıyaslayıp almalı bence. kaydırmalı debriyaj, abs, rosso 2 lastikler 2 bin fazla vermek için yeterli sebep olabilir. bir de arada 25 kiloluk fark var sanırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Yukarı Git