Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF 1000L Africa Twin Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tarz çoğu marka da bu şekilde hazirlik tesisati(soket vb.) Üzerinde gelir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tarz çoğu marka da bu şekilde hazirlik tesisati(soket vb.) Üzerinde gelir.
    Halen ustalarımız bu soketin karşılığı yok diye direk aküden çekiyor. Ben yurt dışından aldım soketi çektim orjinal hattan.

  3. #203
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Halen ustalarımız bu soketin karşılığı yok diye direk aküden çekiyor. Ben yurt dışından aldım soketi çektim orjinal hattan.
    Hacim bizim çogu ustanin kafasi halen mz de jawada mobilette kalmiş,degismesi biraz zaman alir.

  4. #204
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hacim bizim çogu ustanin kafasi halen mz de jawada mobilette kalmiş,degismesi biraz zaman alir.
    Kanalımda bakım videosu
    Granaj sökme videosu
    Orjinal alarm montaj videosu falan var .
    Halen bir çok usta iki tapasının olduğunu bilmiyor

  5. #205
    BurakSNCK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İronmax 250
    Herkese selamlar. Şu sıralar aşırı merak sardım AT’lere sadece 11 ay xmax250 dışında deneyimim olmadı. Ocak gibi aksilik olmazsa 1100 DCT L4 almak istiyorum. 197 boyum var, fiziksel olarak ve tecrübe olarak sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Hız yapan, aralara giren ve kendimi zora sokacak biri değilim. Sizin de fikirlernizi merak ediyorum

  6. #206
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı BurakSNCK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar. Şu sıralar aşırı merak sardım AT’lere sadece 11 ay xmax250 dışında deneyimim olmadı. Ocak gibi aksilik olmazsa 1100 DCT L4 almak istiyorum. 197 boyum var, fiziksel olarak ve tecrübe olarak sıkıntı yaşayacağımı sanmıyorum. Hız yapan, aralara giren ve kendimi zora sokacak biri değilim. Sizin de fikirlernizi merak ediyorum
    Africa ağır ama dengeli güçlü ama kontrollü bir motosiklet ama her büyük cc için tecrübe ister.
    Kaç bin km yaptınız xmax ile bufa önemli.

  7. #207
    BurakSNCK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İronmax 250
    10bin km ye yakın. O kadar

  8. #208
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı BurakSNCK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10bin km ye yakın. O kadar
    Motor size ağır ve atak gelecektir kendinizi frenleyen ve hakim olan birisi iseniz herşey biraz daha kolay ama yinede eğitim almadan bu kdar az km de 1000 lik bir makine tercih etmenizi doğru bulmam. Bunu yanlış anlamayın sakın .

  9. #209
    BurakSNCK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İronmax 250
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor size ağır ve atak gelecektir kendinizi frenleyen ve hakim olan birisi iseniz herşey biraz daha kolay ama yinede eğitim almadan bu kdar az km de 1000 lik bir makine tercih etmenizi doğru bulmam. Bunu yanlış anlamayın sakın .
    Böyle bir araç alırsam zaten kesinlikle eğitime hemen başlarım

  10. #210
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı BurakSNCK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Böyle bir araç alırsam zaten kesinlikle eğitime hemen başlarım
    Çok ağrasif değil ama tehlikeli ve bilmeyen için çok ağır

  11. #211
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Bir aydır çalışmayan motorumuzun anlık akü volt değeri ve marşa bastığında çektiğimiz akım In videosunu çektim .

    https://youtube.com/shorts/xikBAxiWe3E?feature=share

  12. #212

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Crf1000L
    Alıntı Ramazan Can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir aydır çalışmayan motorumuzun anlık akü volt değeri ve marşa bastığında çektiğimiz akım In videosunu çektim .

    https://youtube.com/shorts/xikBAxiWe3E?feature=share
    Ramazan Hocam güzel video olmuş, elinize sağlık, kanalda da güzel videolar varmış
    Kimse kullanmıyor mu artık afro nedir başlık bayağı sessiz kalmış. Ben bir soru sorayım, yaklaşık 3000kmdir 2018 afrika manuel kullanıyorum ama düşük hızlarda gazı kapattığımda motor bir ileri bir geri yapıyor, yumuşak bir şekilde asla gidemiyorum örneğin trafikte. Eski CBR650F imde 2. viteste gazı kapattığımda o kadar stabil bir şekilde ilerliyordum ki afrikaya geçince bu durum beni üzdü. 2 silindir olmasından kaynaklı mıdır motor karakteristiğinden midir sizde de durum böyle midir yoksa benim motora özgü müdür acaba? Zincir ayarı falan da güzel ama bilemedim.

  13. #213
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle

  14. #214

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Crf1000L
    Anladım tahmin ettiğim gibi o zaman, teşekkürler. 4 silindiri özlüyorum sanırım

  15. #215
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bence olayin silindir sayisiyla alakasi yok. Ne kullandigim 2 silindir 650cc Honda VLX oyleydi, ne de simdiki 2 silindir 1300cc Superduke. Ikisi de dusuk devirlerde gayet duzenli ve dengeli.

    Sahip oldugunuz modelde RBW (ride by wire) var mi?

  16. #216

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Motosikleti
    Crf1000L
    Mutabık, ride by wirelı 2018 kasa. Asla stabil gidemiyorum gazı kapattığımda düşük hızlarda, arkadaşın tabiri gibi öksüre öksüre gidiyoruz ya da ben bir miktar daha gaz açıp stabil hale getirmek durumunda kalıyorum motoru.

  17. #217
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hiç o kasa Africa Twin tecrübem olmadı malesef, ama biraz acaip geldi bana doğrusu.

  18. #218

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle
    Alakası yok....cbr500r da 2 silindir düşük devir 2.000d.dk da bile pürüzsüz ve kadife gibi ılerliyor. AT de böyle brşey var ise )gaz kolunda on-off etkisi). Gaz haritalandırmasının kötü yapıldıgını gösterir. Net.
    The Power of The Dreams.

  19. #219
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    500 km den fazla hem dct hemde manuel Afrika kullandım, dediğiniz gibi bir şeyi hiç yaşamadım , belki durmaya çok yakın hızda debriyajı çekmekte gecikirsen yada zincirde lokal uzama varsa ileri geri kesik kesik bir hareket hissedilebilir..

  20. #220

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    afrika twin deki motor çalışma prensibi 4 silindir gibi değil yüksek devir çevirmeyen 2 silindir motosikletler dizel araba gibi çalışabilir yani yavaş trafikte akıp gitmez öksüre öksüre gider yani krakteri böyle
    tersi olmalı, yüksek devir çeviren araçların krank yapıları,krank'ın kendi ve üzerindeki ağırlıkları farklıdır(volan).(nispeten hafiftir,daha da hafifletilebilir)yüksek vites düşük devirde dediğiniz olur.


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)