Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Aprilla CAPONORD 1200 RALLY Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    TASARIM


    Her tip yolda tek motosiklet konseptinin kapsamı genişliyor. Yeni telli tekerlekleriyle - ön tarafta 19 inç - Aprilia Caponord 1200 Rally her türlü zemin için uygun lastiklerle baş etmeniz gereken yol yüzeyi tipi ne olursa olsun her türlü yere ulaşım sağlayabilir. Aprilia Caponord 1200 Rally, sürücünün sürüş tarzını, yük miktarını ve yol yüzeyi şartlarını tespit ederek ayarları otomatik ve gerçek zamanlı olarak değiştirebilen sofistike ADD yarı aktif süspansiyon sistemiyle (dört patentli) çok daha kullanışlı bir kullanım vaat ediyor. Tek patent sahibi Aprilia'dır ve Noale markasının Aprilia'nın dört yılda beş kez dünya şampiyonu olduğu Superbike şampiyonası gibi üst düzey yarışları kazanarak elde ettiği elektronik çözümler alanındaki kapsamlı deneyiminden ilham almaktadır. Aprilia Caponord 1200 Rally modelinde standart olarak gelen elektronik emniyet ve sürüş konforu paketine 3 ayarlı çekiş kontrolü (devre dışı bırakılabilir), Ride-by-wire çoklu harita, seyir kontrolü ve ABS (devre dışı bırakılabilir) eşlik ediyor.

    Yeni Aprilia flagship modelinin turing ve macera kabiliyeti hiçbir ödün vermeden yolcu taşımayı dahi sağlayan geniş ve sağlam sert sepetlerle vurgulanıyor. Caponord 1200'ün "premium" versiyonu olan Rally el korumaları, büyük, yükseklik ayarlı ön cam, geniş yan siperler ve ek LED lambaları gibi Aprilia tarzının tipik güçlü, üçlü ön far düzenine eşlik eden sınıfında benzeri olmayan standart donanımlara sahip.

    Tamamen yenilenen grafiklere motorun ve gövdenin üzerinde üst kısma ait üç renk düzeniyle (Giallo (Sarı) Dune, Verde (Yeşil) Army ve Grigio (Gri) Safari) uyumlu yepyeni boya işi eşlik ediyor. Renklerin hepsi mat olup yeni Aprilia Caponord 1200 Rally'nin çok daha kişiye özel ve eksiksiz olmasını sağlayan yenilikçi PMP multimedya platformu gibi bu model için özel olarak tasarlanan ve geliştirilen çok çeşitli aksesuarlar bulunuyor.

    MOTOR


    1197 çift silindirli motor kalitesi ve düşük devirlerde bile tam güç çıkışı, tüm kullanım mesafelerindeki tork çıkış miktarı ve elektronik Ride-by-wire gaz dahil (tüm yeni nesil Aprilia'larda olduğu gibi) sofistike elektronik yönetimin sunduğu üçlü haritalama sayesinde kolay modifiye edilebilir performansı açısından sınıfında liderdir. Sınıfının en hafiflerinden olan Aprilia Caponord 1200'ün toplam ağırlığının da etkisiyle ince ve kolay erişebilir gövdeye gömülü mükemmel 24 litre kapasiteli yakıt deposu sayesinde kesintisiz seyahat imkanı veren özellikleriyle daha fazla konfor, daha fazla koruma ve daha fazla sürüş keyfi sunuyor.

    DONANIM


    Sürücü seçimine izin veren üç haritalı Ride-by-wire gaz (Spor, Turing ve Yağmur)
    İki kanallı ABS (devre dışı bırakılabilir)
    Üç seviye ayarlı ATC (Aprilia Çekiş Kontrolü) (kapatılabilir)
    ADD (Aprilia Dinamik Damper) - yolu "okuyan", sürücünün sürüş tarzını tanıyan ve süspansiyon ayarını otomatik olarak değiştiren bir sistem
    ACC (Aprilia Seyir Kontrolü)
    sepet çifti
    ayarlanabilir büyük ön cam
    el korumaları
    yan siperler
    bir çift ilave LED lamba
    telli tekerlekler ve 120/70R19 (ön) ve 170/60R17 (arka) lastikler

    Teknik Özellikler


    CAPONORD 1200 RALLY
    Motor Aprilia 2 silindirli, 4 zamanlı boyuna 90° V-çift motor, çift üstten kam mili ve karma zincirli/dişli sistemli, silindir başına 4 sübaplı Ride By Wire ve 3 motor haritası (Spor, Gezi, Yağmur)
    Hacim 1197 cc
    Max Güç 8.000 devir/dk'da 125 beygir gücü (92 kW)
    Max Tork 6.800 devir/dk'da 115 Nm
    Besleme ELEKTRONİK ENJEKSİYON
    Soğutma Sıvı
    Ön süspansiyon

 Tamamen ayarlanabilir Sachs 43 mm baş aşağı çatal.Hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol
    Arka süspansiyon




    Sachs dinamik tekli amortisör.Yay ön yükleme ve hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol

    Ön Fren

 Ø 320 mm paslanmaz çelik yüzer çift disk Brembo M432 4 pistonlu radyal tek gövdeli kaliperler.Metal örgülü fren boruları.
    Arka Fren

 Ø 240 mm paslanmaz çelik disk.Brembo tek pistonlu kaliper.Metal örgülü fren borusu.
    ABS sistemi
 Continental iki kanallı devre dışı bırakılabilir ABS sistemi
    Ön tekerlek
 3.00”” X 19”
    Lastik : 120/70 R 19”
    Arka tekerlek
 4.50”” X 17”
    Lastik : 170/60 R 17”
    Sele yüksekliği 840 mm
    Yakıt deposu hacmi 24 litre - 5 yedek yakıt
    Egzoz çıkışı Euro 3
    Elektronik yönetim
 Ayrı ayrı devre dışı bırakılabilir gelişmiş çekiş kontrolü (ATC) ve kilitlenme karşıtı sistem (ABS)






    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Kullanan kimse yok mu?
    Green Arrow bunu beğendi.

  3. #3
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Hubalahubhub adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullanan kimse yok mu?
    Merhaba. Siz modele sahipsiniz sanırım. Düz versiyon mu, Rally olana mı sahipsiniz ? Motorun iyi kötü yönleri hakkında bilgi verebilir misiniz ? Caponord çok merak ettiğim bir motor teknik ve elektronik özelliklerinden ötürü.

  4. #4
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Motor harika ben severek kullaniyorum , rally toprak yola daha adapte olabilen yani enduro özellikleri daha gelişmiş bir motosiklet. Bir deneyin bence memnun kalacaksiniz.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Kazasız belasız , güle güle kullanın.

  6. #6

    Üyelik
    08 Mayıs 2010
    ısı fan hararet sıkıntı varmı

  7. #7
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TopukSiklet
    Ben de merak ediyorum yorumları...

  8. #8

    Üyelik
    08 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul-maltepe
    Motosikleti
    Tracer 900
    Merhaba,Ben de kullanan yorum yazabilecek olan olursa diye takipte olacağım başlığı.Sitesine baktım sıfır satışı yok galiba..2.elde de çok az var..tipi çok hoşuma gitti ayrıca selesi ve süspansiyonları konforlu tahminimce..

  9. #9

    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Caponord Rally 1200 2015
    Merhaba, 10k km dir kullaniyorum, sorularinizi yanitlamaya calisabilirim.

  10. #10

    Üyelik
    02 Ağustos 2017
    Alıntı splendor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, 10k km dir kullaniyorum, sorularinizi yanitlamaya calisabilirim.
    splendor merhaba,
    Bende şu aralar bu makineye takmış durumdayım. BMW R1200GS 2006-2008 veya Aprilla Capanord 1200 Rally arasında gidip gelmekteyim.

    Servis - yedek parça durumları Türkiye şartlarında nasıl? Tedarik sürecinde bir sıkıntı var mı?
    Standart bakım maliyetleri ne kadar?
    100 km de ortalama yakıt şehiriçi - şehir dışı ne kadar?
    Boyum 174 cm. Bu aracı kullanmamda sıkıntı olur mu? 84 cm sele yüksekliği biraz düşündürüyor. alçaltmak mümkün mü?
    Telli jant olduğu belirtilmiş şambriyelli lastik mi kullanılıyor yoksa tubless mi?

    Bilgiler için şimdiden teşekkürler.

  11. #11

    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Merhaba; rally ve bir önceki modeli olan ADD versiyon kullandım baya uzun süre.
    Çok değişik ve farklı bir motor. 3. viteste 175 görüyor.
    1. vites çok uzun, 100km hıza çıkıyor.
    uzun yolda 5,5 lt. yaktığımda oldu 9 lt. yaktığımda.
    dengesi, sürüşü, selesi ve amortisörleri inanılmaz güzel.
    tek kötü yanı şehir içinde sıkışık trafikte yavaş gitmek çok zor. debriyajı bırakınca motor 18-20km. hızla gidiyor. ön tarafa küçük dişli takılarak belki çözülür.
    rally modeli bir öncekine göre daha yüksek bir sele yüksekliğine sahip ama ön tarafı dar bir sele olduğundan çok fazla sorun etmeye gerek yok bence.
    katalog verisi olan 125 bg. bildiğimiz 125 bg. gibi değil . ciddi hızlanan bir motor, kullanıcısına gelen müthiş bir egzost sesi var.
    S (spor) modu ile test etmenizi kesinlikle öneririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

    Parça tedariğinde bir sıkıntı yaşamadım. stoklarında olmayan parça 10 gün içersinde ulaştı. bazı panel parçaları far mesela diğer emsal araçlara göre oldukça uygun. Servis çok yaygın değil tabi, İstanbulda sorun olmaz ama başka şehirlerde test cihazıda yoksa bu biraz problem olabilir.
    Şamyel yok dubleks lastikli tüm caponordlar.

  12. #12
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TopukSiklet
    Yanılmıyorsam Türkiye distribütörü getirmeyi bırakmıştı Aprilia markasını. Şu an yeni bir distribütör ve dolayısı ile resmi bir servis var mı acaba?
    Hayallere ulaşmanın yolu, rüyalardan uyanmaktır.

  13. #13

    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    evet 2008 de motomaxtan fercoya geçti, şimdi de ferco kapattı doğan grubuna geçti.

  14. #14

    Üyelik
    06 Kasım 2015
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Honda vfr 800 crossrunner-2015
    Bugün bi arkadaşın motorunu kullandım 2015 rally modeli çok hoşuma gitti bende de 2015 vfr800 crossrunner var ama bu motor çok daha agresif 2 silindir sanırım biraz titreşim var ama 100 den sonra hissedilmiyor. Yakıt 110 km civarı yol gittik bazen yavaş bazen 240 i da gördüm 30 tl yaktı vs vs seytan çok kötü şeyler söylemeye başladı)) alan memnun kalır sanırım piyasası biraz yavaş ama 2. Elde biraz kaybettirir sanki ama kesinlikle değer.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)