Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Cita 180 FC Kulanıcıları / Paylaşım Platformu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kuba Cita 180 FC
    Kuba Motorun En Son Cıkardıgı Motor Olan Cita 180 FC Nin Özelikleri Ve Kulancılar Yardım Mekanıı KUBADA NİKELAJ DÖNEMİ makinası Nikalj olan bu motorla sunmustur 170fxten sonra 180 Fc İle Gelmiştir.Örnek Aşağıdaki Motor Benimdir Titreşim Var Ama Olcak O Kadar
    [IMG][/IMG]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mustafa_Uz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    Bursa - Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati Multistrada 1200
    Bu motorda yakıt ve surat bilgisi paylasirmisin.

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    170-180 cc olduğu yalan 150'lik silindir var orda görülüyor.

  4. #4

    Üyelik
    31 Mayıs 2015
    Kardesim ben yeni aldim 180 fc 38 arka disli vardi ve cros motoru gibi surekli vites istiyordu 34de dusurdum top speed 120kmh yakit 20 kurus civari ama daha 300 kmde motor illaki duser ama gayet atarli

  5. #5
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    170-180 hepsi 150 cc. Hepsi pistonları aynı 62. Arka dişlini keşki ilk yağ değişiminden sonra değiştirseymişsin. Motorun görüceği son hız 130 iyi açabilirsen 140(kesinlikle zorlama şu hızı görücem diye). Ama alt devirleri vitesleri güzel torklu makine. Ben beğeniyorum. 180 nin tek özelliği arkadaşın dediği gibi full nikelaj oluşudur. Ön dişlini büyüt daha rahat edersin. Bende şuan 17-38 var. Arkayı 34 yapınca benim motorda daha da rahatlıyacak.

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Balansörlü 150cc ile bile 128km hızı gördüm. KM Saati GPS ile aynı gösteriyo. O hıza motora yatarak değil sadece ayaklarımı yolcu demirine basıp kafamı gidona eğerek çıktım. Arka çantayı söküp motora yatsam Cg'ciler gibi 135'i geçerdi

  7. #7
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Kopukların ve apaçilerin vazgeçilmezi olmasa çok nostaljik ve kibar motorlar aslında. İşletim masrafı çok çok düşük, tüy gibi hafif ve kıvrak.
    Gel gör ki ben de eski motorumu (breton) %50 apaçiler yüzünden, %50 de titreşim yüzünden sattım, yoksa sapasağlam motordu, performansı da güzeldi.
    Bütün it kopukla muhattap olmak zorunda kalıyordum, "Kaç yapıyor, yapılı mı, aynaları söksene, motorları salalım mı, yarışak mı, amasörleri kestirsene", sokakta geçerken tüm cgli apaçiler beni süzüyordu. Şimdiki motorum çok daha iyi ve alımlı olmasına rağmen kimse dönüp bakmıyor, kafam rahat

  8. #8
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Herkese iyi forumlar..
    Ben yaklaşık 2 hafta içinde ehliyetimi almış olacağım ve motor araştırması yapıyorum
    Bundan 2 yıl önce yuki-110 bir cub motorum vardı ve çalındı yaklaşık 2 ay kadar kullanmıştım.
    İki model arasında kaldım, Kuba Çita 180-FC ve Honda CBF-150.. Çita'nın ''sıfırı'' 2.800 olduğu için cezbediyor, malum öğrenciyiz.
    Max 3,500 bütçem var. Sizce hangi motoru almalıyım? Motoru aldığımda ev-okul arası olarak sürekli kullanacağım yani uzun süreli bir motor lazım. Günlük Min. 20km motorun üstünde yol yapacağım ve ara hızlanmalar önemli. Ne kadar hızlı gittiği değil frene bastığım anda durması önemli benim için.
    Sizin önerileriniz nelerdir? Teşekkür ederim.

  9. #9

    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Salakmısınız nesiniz motr tabiki karburotru 149 cc alttabanda 150 lik sen ne sanıyorsun 180 lik olsa 95 kg motr 250 yapar neyin kafası bu o da imkansız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------

    Bende 170 lik var ve 180 liğie 10 metre fark attım arkadışımın ki150 felan goruyor ben 1- 2 kere 170 e doğru vurdu ama mak yaptığım hız 160 o da arka dişliyi kuçultup onu buyultunce tabiki zaten orjinal en fazla 140 gorur benimki km de 25 k yakıyor

  10. #10

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25


    Devamı için Takipte kalın arkadaşlar

  11. #11

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı Mustafa_Uz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorda yakıt ve surat bilgisi paylasirmisin.


    Yakıt 100 km de 5-6 bin devirle 12 krs / 7-8 bin devirle 16-18 krs lardeşim.

  12. #12

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balansörlü 150cc ile bile 128km hızı gördüm. KM Saati GPS ile aynı gösteriyo. O hıza motora yatarak değil sadece ayaklarımı yolcu demirine basıp kafamı gidona eğerek çıktım. Arka çantayı söküp motora yatsam Cg'ciler gibi 135'i geçerdi
    Mengü, bu Filinta 200 alınsa buna titreşimsiz bir şeyler yapılabilir mi yani ? 200 cc olur mu o motor ?

  13. #13
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengü, bu Filinta 200 alınsa buna titreşimsiz bir şeyler yapılabilir mi yani ? 200 cc olur mu o motor ?
    Yok abi bunların karteri balansöre uygun değil küçük. Benim balansörlü 210cc'lik mondial bile sana göre titreşimli gelebilir. Bu Filintalar aşırı titreşimli gelecektir. 200cc hatta 230cc olur ama motor.

  14. #14

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok abi bunların karteri balansöre uygun değil küçük. Benim balansörlü 210cc'lik mondial bile sana göre titreşimli gelebilir. Bu Filintalar aşırı titreşimli gelecektir. 200cc hatta 230cc olur ama motor.
    Krank mili ve piston komple değiştirilirse 250 lik diye geçiyor ama tam cc sini bilmiyorum fakat titreşimden böbrek taşı dökersiniz performansıda olur

  15. #15
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Krank mili ve piston komple değiştirilirse 250 lik diye geçiyor ama tam cc sini bilmiyorum fakat titreşimden böbrek taşı dökersiniz performansıda olur
    En uzun 66mm krank var onunla da en fazla 232.693cc olabiliyo motor.

  16. #16

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    En uzun 66mm krank var onunla da en fazla 232.693cc olabiliyo motor.
    http://i65.tinypic.com/2n85wg7.jpg
    Titreşimi kesmek için motor bloğu ile şasi bağlantıları arasına lastik içinden küçük parçalar bıraktığınızda fayda gösterecektir

  17. #17

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşimi kesmek için motor bloğu ile şasi bağlantıları arasına lastik içinden küçük parçalar bıraktığınızda fayda gösterecektir
    Bu Motosikletin üretimi hala devam ediyor mu arakdaşlar ?

  18. #18

    Üyelik
    12 Ağustos 2016
    Evet arkadaşlar benim bildiğim kadarı ile bu motorlar 170 ve 180 cc ama daha sonra servis arkadaşlara sordum alt motor 150 cc ancak krankları özel olduğundan 179 cc ye kadar güçlü bir motor

  19. #19
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hira63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar benim bildiğim kadarı ile bu motorlar 170 ve 180 cc ama daha sonra servis arkadaşlara sordum alt motor 150 cc ancak krankları özel olduğundan 179 cc ye kadar güçlü bir motor
    Krank özelse değil stroku uzunsa normalinden güçlü olur. Silindir 62mm krank da 49.5mm ise o motor 149.5cc olur daha ötesi yok.

  20. #20

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı hira63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar benim bildiğim kadarı ile bu motorlar 170 ve 180 cc ama daha sonra servis arkadaşlara sordum alt motor 150 cc ancak krankları özel olduğundan 179 cc ye kadar güçlü bir motor
    youtube'ki videolarda epeyi hız yaptığını görüyorum arada bir kullanıcısda çok ama bildiğim kadarıyla üretimden kalkmış hız yapan modellerde bence oynanmış modellerdir yoksa 160 görmesi bence imkansız


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)