yeni grenajlı hali çok hoş
yeni grenajlı hali çok hoş
Arkadaşlar kullanım sırasında el bilekleriniz yada kollarınız ağrıyor mı? Yoksa benim oturuş pozisyonum mu bozuk.
Sadece ellerde uyuşma olur oturma pozisyonundan dolayı cbr lardada oluyor bu
Teşekkürler gidon yükseltme çözüm olur mu acaba?
Ben aparatı yaptım fırsat bulup takamadım pulsarlarda el uyuşturuyor gidon yükseltince yapmıyormuş buda yapmaz ben aparat aralarına kavuçcuk atmayıda düşünüyorum cbf tadında olucak inşallah
Nasil surusu degistimi
Çokdana konforlu ve zevkli oldu
Motor aslında 6 vites olsa şu dişli olaylarına hiç gerek kalmayacak. motor hem seri hemde redline yapmadan 130-140 yapacak.
dişliyi 8.000 devir 5 . vites 120 den 135-140 yapacak şekilde yaparsan o atikliği sekteye ugruyor. Bu motorun tipini ayrı tutarak pulsara performans bakımından rakip olması, serilikle otoyol sürüşünde üst devir yapmamasını sağlamak için o 6. vites şanzımanı koyacaklardı maliyeti neyse.
Bi ara kampanyalı 5.900 ken fiyat iyiymiş. o ara pulsar 8.000 di
Ben cbf 150 nin dişlilerini taktım önde arkada uyuyor önde 15 arkayada 42 diş taktım motor kırmızı bölgeye 130 da geliyor 8 bin devirde 130 görüyor 6 bin devirde 100 ile gidiyor motor çok rahatlıyor motoru asla yormassın güçten düşsede orjinal dişlilerle yaptığı hızı çok rahat yapıyor titreşim nerdeyse kalmıyor tek sıkıntı şase uzunluğundan dolayı 128 bakla zincir kurtarmıyor ben 4 bakla ekledim iki gerimlik pay kaldı kesme bi tutturamadım 14 ön diş olsaydı cbf in arkadaya 40 diş takacaktım 128 bakla kurtaracaktı şimdi ya kesme zincir bulucam yada sürekli ek yapıcam tavsiye edermiyim ederim motor kendini yemiyor çok rahat çalışıyor titreşim azalıyor
Merhaba değerli motor tutkunu arkadaşlar forumunuzda yeniyim acemilik var hatam varsa affola şimdi motor tutkusu doğuşdan mevcut bizde daha evvel ufak cc motorlar kullandım Temiz sayılabilecek hero karizma 2016 model uygun bi fiyata aldım motoru aldıgım şahıs garantisinii başlatmamış ve hiç bir bakımı sisteme girilmemiş sadece kurulumu sisteme girilmiş bu sebeblerden motorumu garanti dışı bıraktılar şuan 10bin km de motorum ve bakıma sokamadım buradan yardım ve bilgi almak istiyorum
1.Sorunum motorda sanki subab sesi gibide eksantirik zinciri gibide bi ses var hem soğuk hem sıcakken bi garip çalışıyor gidişinde falan sorun yok hero yetkili servise dinlettim eksantirik zinciri bollaşmış olabilir ama gider böyle bişey olmaz dedi fakat ben korkuyorum bu ses daha kötü sonuçlar doğurabilir diye ne yapabilrim nerde kime ve maliyeti ne olur
2.Motorun kafa grenaj çok zarıldıyor kafamı şişirdi resmen buna çözüm ne yapabilirim
3.Ön tekerden çik çik sanki ufak bişi sürtüyormu desem küçük bi ses geliyor o neden kaynaklıdır tahminen
Yardımcı olursanız sevinirim
S.a Kardeşim Öncelikle hayırlı olsun Motordan gelen ses sibab da olabilir egzantrikde bu ikisindense hiç korkma hiç bişey olmaz ses ara ara geliyorsa zamanla kendiliğindende gidebilir bende de oldu gitti Kafa sesi çok basit bir işlemle kesiliyor ön kafa demirinin arasına lastik monteleniyor ses mes kalmıyor sadece kafa demirinin şaseyle bağlantı olan yerine şambirel tarzında lastik takman yeterli usta eli değmeli sen sökemeye bilirsin tekerden gelen ses balatan bitmiş olabilir balatanı değiştir cbf 150 balatasıyla aynı
Herkese hayirli gunler arkadaslar Bursada yasiyorum bende yeni hero culardanim bu forumda okuduklarimdan one cikarak karar verip oyle aldim karizmami kafadaki ziriltiyi sokturup araya yapiskanli fitil cektirdim %60 ses kesildi ve en onemlisi on disli yi bi kac denemeden sonra mct 250 liligin dislisini uydurdu sanayide tecrubeli bi ustamiz disli oturdukdan sonra kapakda surtunme vardi onuda torpiledikden sonra hem titresimim hemde yakitim yari yariya dustu performans olarak da buyuk bi kaybim olmadi acikcasi kmde 24 krs yakarken suan 15 krs yakiyorum ve motorum henuz 2900 kmde henuz bakimi olmadi rodaj bitmedi yani lastiklere gelince on lastigi 100 liraya buldum ama arka lastik 500 civari daha uygun bulursam alicam ins varsa bulabilen marka ve modeli yazabilir hepimjzin tekeri duz bassin
Daha hiç bakımı olmadı mı motorun ?
Ben 2000 km de aldim 500 km bakimi yaptigini soyledi satan kisi servisi arwdim 3000 km de getirin dediler
Kardeşim hayırlı olsun motorun Kafa zırıltısı kafa demirinin bağlantı olduğu yere lastik montajıyla bitiyor zincir dişli ise cbf 150 zincir dişli takımını taktım birebir oluyor 14 ön 40 arka tornada mornada uğraşma lastik işine gelince anlasta 100/90/18 lastik var 120 tl al tak sorun yaşamassın ben böyke kullanıyorum
Byfuat 100 90 18 yanak olcusu kucuk gelmedimi
Birde anlas in 100 90 18 lik lastigi doublex dis lastik yaziyor ondan mi bahsediyorsunuz 120 lira fiyati var
Bana gidon yükseltme aparatını ve yan çanta demirini nereden temim edebileceğimi söyleyebilir mi yapan arkadaşlar ?
Lastik olur takabilirsin o lastik anlaşta birde svallow da var işini görür 18.000 km dir o lastiği kullanıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:51 ----------
Gidonvyükseltme aparatı henüz yok ben kendim özel yaptırdım yan çanta demirinide cbf in demirlerini uydurma yaptım kaynak istiyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)