Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
55. sayfa BirinciBirinci ... 545535455

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1081

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    Alıntı DOC46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mcx150 daha önce test ettiğim bir motosiklet.
    Karizma ile mcx in torku karsılastıralacak gibi değil. Karizma bariz daha iyi uzuyor ve 13T takarsan topspeed 150km/h üstünü görüyorsun ve bu motosiklet için en ideal dişli oranı (13T/40T)
    Her motosikletin sanzıman oranı farklıdır o yüzden 16 dişliyi mcx kaldırıyor Karizma neden kaldırmıyor demen torku kıyaslama ölçütü değil
    Mcx in göstergesi fazla gösteriyor sen 130 gördüysen gps hizin max 110 oluyor.
    Benim anlatmak istediğim karizmanın 16 dişliyi kaldırıp kaldırmaması değildi, zaten karizmanın 16 dişliyi kaldırmıyor gibi birşey demedim, tabiki şanzuman oranı farklı olacak.Anlatmak istediğim bazı arkadaşlar, torkta çok düşme olur diye dişli değişmekten uzak durması. Ben ise tam tersine mcx bile 15 orjinal dişliyi 16 ya çevirdiğimizde çok rahat kaldırıyorken, karizmanın da dişli değiştirmeyi hayli hayli kaldırır demek istemiştim vesselam.


    MotoAVM Motosiklet Aksesuarları Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #1082

    Üyelik
    03 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Alıntı darkmotor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim anlatmak istediğim karizmanın 16 dişliyi kaldırıp kaldırmaması değildi, zaten karizmanın 16 dişliyi kaldırmıyor gibi birşey demedim, tabiki şanzuman oranı farklı olacak.Anlatmak istediğim bazı arkadaşlar, torkta çok düşme olur diye dişli değişmekten uzak durması. Ben ise tam tersine mcx bile 15 orjinal dişliyi 16 ya çevirdiğimizde çok rahat kaldırıyorken, karizmanın da dişli değiştirmeyi hayli hayli kaldırır demek istemiştim vesselam.
    Demek isstediğini anladım
    Hero Karizma orijinal 12T öndişli ile geliyor. Onu 13T yapınca motorun olması gereken dişli oranına kavusuyor
    14T yi de kaldırır ancak optimum değeri 13T.
    14T ile kullanan da var sürekli uzun yol yapan bir arkadaştı. Karma kullanım için en iyisi 13T

  3. #1083

    Üyelik
    23 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Bugün gidip gördüm oturdum üstüne fiyatına göre güzel motor bi değişik tipi var ama kısa mesafeli virajlarda önünü pek göremiyorsun

  4. #1084

    Üyelik
    25 Aralık 2017
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    yakıt tüketimi 100 kmh aralıgı hızda uzun yolda 30 km / litre oldu.

  5. #1085

    Üyelik
    18 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial 100 uag
    Ben cg motor kullanan biri olarak bu motorun iyi bir tarafi olmadigini soyliyebilirim rahatlikla. Motoru zaten honda cross icin tasarlamis titresimini kesemiyorsunuz boyutlari buyuk surati 100km uzerine cikardiginizda cok zor oluyor kullanmasi zaten agir motor hayir cgde titriyor ama alcak vede manevrasi daha kolay geldi bana bu motordan ayrica baktimda bazi parcalari bulunamiyormus bulunanlarda pahali...

  6. #1086

    Üyelik
    25 Aralık 2017
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Ben de uzun süre 150 cg kullandım cg de rahatsız edici bir titreşim var bu yüzden 6000 deviri pek gecmek istemezsiniz. Ama motor olarak saglamdı bir sıkıntı görmedim. Karizma ile cg yi kıyaslamak istemiyorum. Karizma kendine has bir tasarımı olan orjinal kaliteli bir motosiklet oldukça rahat. sırf suspansiyonlarının rahatlığı için alınabilir. Titresim kullanıma göre degisiyor sanırım ilk aldıgımda bende titreşimli bulmustum ama şimdi titresim gibi bir derdim hic yok. üzerindeki motor crf 230 un motoruna benziyor doğru. ama cbr 250 ve crf 250 nin motorlarını da karşılaştırırsanız birbiine benzediğini görürsünüz.

  7. #1087

    Üyelik
    03 Mart 2018
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Alıntı lBANGBANGl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben cg motor kullanan biri olarak bu motorun iyi bir tarafi olmadigini soyliyebilirim rahatlikla. Motoru zaten honda cross icin tasarlamis titresimini kesemiyorsunuz boyutlari buyuk surati 100km uzerine cikardiginizda cok zor oluyor kullanmasi zaten agir motor hayir cgde titriyor ama alcak vede manevrasi daha kolay geldi bana bu motordan ayrica baktimda bazi parcalari bulunamiyormus bulunanlarda pahali...
    Tüm motosiklet üreticileri 1 adet motor blogu geliştirir ve o blogu ateşleme haritasını değiştirerek hem naked motorunda hem racing motorunda hem cross motorunda kullanır.
    Alman da bunu yapıyor japon da hintli de

    Titreşimi azaltmanın yolları var ancak tek silindirli olup da titremeyen motosiklet yok
    Hero Karizma da eksik bi kısım bulamayınca titriyor diyip geçiyorlar

    Boyutları sana büyük gelmiş olabilir ancak uzun yolda yapısı sayesinde yüksek hızlarda Hero Karizma Ok gibi gidiyor.
    Zaten bir motosiklet herkese hitap edemez etse tekdüze motosiklet üretilirdi.

    Hız olarak 150km nin üstüne bizzat kendim çıktım ok gibi gidiyor.

    sen 100 lük cg ne bin boşver Heroyu Karizmayı iyi tarafı yok senin için

  8. #1088

    Üyelik
    18 Ocak 2018
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial 100 uag
    Tamam doktor Kardesim cgye devam edeyim nede olsa doktor soyluyorsa bir bildigi vardir okumus adam vesselam. Bu motordan doktor tavsiyesi uzerine uzak duruyorum arkadaslar tabii konuda kimse varsa pek yazan olmuyorda buraya belkide hepsi gazlamaktan firsat bulup yazamiyordur

  9. #1089
    mkitis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    hero karizma r 2016 model
    Selam olsun tüm karizma sahipleri dostlara . Benim karizma da bulunan 40 diş arka dişliyi 36 ya, 12 diş bulunan dişliyi de 13 t dişli taktım 4500 rpm de 80 km, 5000 rpm de 90 km 5500 rpm de 100 km,6000 rpm de 110 km şeklinde lineer olarak hizlaniyor 6500 rpm de 120 km olarak tesbit ettim. Motordaki devirin rpm olarak düşmesi motoru bir hayli rahatlattı tabii orijinal hali ile güç daha fazla idi şimdi ise hız fazlalaştı.şayanı tavsiyedir motor daha düşük devirde daha fazla hız modunda uzun yol rahat oluyor.izmirden çıkıp manisa Akhisar soma bergama aliaga tekrar izmire dönüş yaklaşık 300 km sürdüm hiç rahatsız olmadim,yalnız burada bir şey var ben gidonun hem yükselttim hemde kendime yaklaştırdım ki buda motoru kullanma konforu verdi bana, hayırlısı kazasız hatasız sürüşler dilerim

  10. #1090

    Üyelik
    25 Aralık 2017
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    Hero Karizma R
    Alıntı mkitis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam olsun tüm karizma sahipleri dostlara . Benim karizma da bulunan 40 diş arka dişliyi 36 ya, 12 diş bulunan dişliyi de 13 t dişli taktım 4500 rpm de 80 km, 5000 rpm de 90 km 5500 rpm de 100 km,6000 rpm de 110 km şeklinde lineer olarak hizlaniyor 6500 rpm de 120 km olarak tesbit ettim. Motordaki devirin rpm olarak düşmesi motoru bir hayli rahatlattı tabii orijinal hali ile güç daha fazla idi şimdi ise hız fazlalaştı.şayanı tavsiyedir motor daha düşük devirde daha fazla hız modunda uzun yol rahat oluyor.izmirden çıkıp manisa Akhisar soma bergama aliaga tekrar izmire dönüş yaklaşık 300 km sürdüm hiç rahatsız olmadim,yalnız burada bir şey var ben gidonun hem yükselttim hemde kendime yaklaştırdım ki buda motoru kullanma konforu verdi bana, hayırlısı kazasız hatasız sürüşler dilerim
    36 t arka dişliyi nasıl temin ettiniz ?


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
55. sayfa BirinciBirinci ... 545535455

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)