Aylardır takip ettiğim siz değerli mt forum ailesine üye olmak şimdiye nasip oldu. Siteden yapmış olduğum araştırmalarım ve çevremdeki dostlarımın tavsiyesi ile bende artık bir hero karizma r sahibiyim bu gün sıfır alıp 50 Km yol yaptım ve şimdi ayrılmak zorunda kaldım. Kataloglardan ilk görüşte biraz gönülsüz olarakta olsa tavsiyeler sonucu almış olduğum motora bu derece bayılabileceğim aklıma gelmemişti. Honda cbf150 yi de zaman zaman kullandım ancak bu motor başka bir güzel geldi bana heybeti duruşu gayet hoşuma gitti.
Öncesine dair ufak tefek motosiklet kullanmak nasip olmuştu ancak ben yinede başlangıç seviyesi bir motosiklet ile kendimi geliştirmek için aldım karizmayı. Zaman zaman yine tecrübe ederek bu konu başlığı altında motosiklet ile ilgili olarak yorumlar yapacağım size. Heyecandan olsa gerek fotoğraf çekinmek gelmedi aklıma en kısa zaman da da motosikletimin fotoğraflarını sizinle paylaşacağım sizinle.
Sormak istenilenler olursa da nacizane yine bu konu başlığı altında gördüklerimi yazabilir elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışabilirim. Hepinize iyi forumlar tekeriniz düz bassın.
Ben çanta demiri bulamafım nerede satılıyo fiyatı ne kadar?
s.a ustalar arkadaşlar bende heroyu arastırıyordum burda yazılanlara göre ve sakaraya akyazıda test aracına bindikten sonra karar verdim bu motoru alıyorum şuan nakıtim yok ama kısa sure içinde alıcam inş gayet güzel bi motor burdaki ustalar kadar bilgim yoktur ama sizlerden ögreniyoruz diyim hepinizden allah razı olsun bilgiler için teşekkurler aldıgım zaman resimleri atıcam inş
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------
sakarya adapazarından alan 3 kişi felan varmış bayiye sordum akyazıdan alan yok şuan ama diger illerde baya alınmış gibi duruyor ve memnunlar alanlar[COLOR="Silver"]
Motosikletimle ilgili ilk problemlerimi yaşadım. Bilgi amaçlı paylaşmak istedim. Motosiklet genel anlamda güzel aldıktan 2 gün sonra vites boş göstergesi sürekli olarak yanmaya başladı ve sanırım zincirin gevşekliğinden takır tukur sesler gelmeye başladı henüz daha servise götüremedim. Debriyajın ve fren kolunun alt kısmında bulunan metal kısımlar yeteri kadar sıkılmadığı için oynama yaptı ve debriyajın alt kısmı motosikletin karenaj kısmını bayağı bi çizdi sonradan farkettim ve kendi kendime sıktım. Motosikletimi orta sehpaya alıp gelen sesi kontrol etmek amaçlı alt kısmına baktığımda 2 tane biri ince diğeri kalın hortumun boşta sallandığını gördüm. Motosikletten çok anlamadığım için neye yaradıklarını da çözemedim, umarım başıma iş açmazlar. Biraz toparladıktan sonra daha güzel verim alabileceğimi düşünüyorum. Herkese iyi forumlar tekeriniz düz bassın.
Motosikletiniz hayırlı olsun ilk montajda ve rodajda titreşim kaynaklı vida gevşemeleri olabilir. Bir servis kontrolüyle sorun çözülür.
alttaki hortumlar tahliye hortumu, her motosiklette olur. Gayet normal (benim karizmada da var )
11 yıl önce kendime ailt ilk motosikleti(mondial mct250) aldığım zaman hemen servise gidip bunun altından kablolar sarkıyor demiştim
Arkadaslar yarin veya en gec carsamba gunu bi karizma veya hunk aliyorum kapora bile biraktim ama ben hem gezmek hemde pakete kullancam hunk pakete olurda karizma pakete olurmu lutfen kullanan ardslr yakiti rahatli kullanimi hakkinda bilgi verirse sevinirim bide aldimmi bir kere alayim diorum hangisini tavsiye edersiniz
bu arada motorum var yarin onun satisini verip heroya bincem yani motor kullanmayi biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Yani km ne yakiyo gunluk pakette 50 -60 arasi yapiyorum
iki motosikleti yanyana koy üzerine otur bak dene , sevdiğin arkadaşın eşin dostun varsa onları da götür beraber bakın karar verin.
daha önce farklarını yazmıştım sizin için ikisi de sizin işinizi görür yakıtta çok fark etmez ama mutlaka iki motosikleti yan yana görün derim ben bayiye gittim t-sports ve hunkun yanında bir çok marka model vardı ilk karizma gözüme çarpmıştı.
Karizmanin goze carpmamasi imkansiz zaten cok guzel sadece pakete gitmez falan diolar o yuzden sordum yoksa bende mart sonu nisan basi gibi hunk a bakmaya gitmistim karizmayi gorunce hunk a bakmayi unutup gelmistim bayilere gelmeden hunk alcam dedim gelince karizma aklimi karistirdi anca toparladim o gunden beri alcam anca nasip oldu siz kullaniyisunuz takip ediyorum nasil bi motor karizma yormaz deilmi pakette uzun yolada cikcam uzun derken cankiri amasya kardeskerim var onlarin yanina
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------
Hunk ve karizmanin youtubedeki inceleme videosunda hunk u ovuyolar ikisinide kullanamadigim ve kullanamadan alacagim icin kullananlardan yardim bekliyorum
o video inceleme videosu sayılmaz adam sıfır motoısikleti alıyuor çalıştıramıyor Hunk a biniyor daha pratik ve kolay geliyor Hunk iyi diyor ne motosikletlerin beygirinden ne gücünden hiç bir şeyden bahsetmiyor ( motosikletin deposuna oturuyor bir de sürerken )incelemeden öte karalama olmuş.
ben 2. motor olarak şehir içinde kullanıyorum haftaiçi işe gelip giderken sorun yaşamıyorum bir günde 200 km 150 km bir çok defa yol yaptım yıprandığımı hiseetmedim motosikletim suan 2200 km de
Evet hatta basta hunk un kac cc onu bile bilmiyo anlasilan karizmam beni bekliyo siyah ve beyaz var burda siyah olani alirim hrde hayirlisi ins. Bklm
al kardeş arkana bile bakma.
motor anlatildigi kadar zaten anlatildi motorun eksisi kafa ziriltisi dendi onuda kendin bile yaparsin baskada sorunu olan olmadi gözün arkada kalmadan uzun yola cikabilirsin gücü iyi cekisi güzelgüzel görüntü bence cok güzel yakit az. bundan sonra ancak sorun olursa onlar ve cözümü konusulur modifiye konusulur demekki sorun yokki kimse yazmiyor yani iyi bişey
Hero da entrasan firma doğrusu. Yıllardır şu 223 cc motoru sadece bu modelde kullanıyorlar. Halbuki T-Sports veya Hunk tipi bir modeli 223 cc çıkarsalar ne kafa sesi ne de başka bir şey olacak, çok da güzel satacak. Umarım seneye Impulse isimli enduroyu 223 cc yaparlar ve Türkiye'ye gelir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)