Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1121

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    Kuba Cr1
    Merhabalar dostlar. Karizmaya elcik takımı alacağım lakin kaç mm almam gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilecek var mıdır?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1122

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    Kuba Cr1
    Arkadaşlar motorun sağ grenajdan çok ses geliyor titreşim oluyor. Nasıl cözerim sorunu?

  3. #1123
    Japoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Bursa
    Merhabalar karizma almayı düşünüyorum fakat aklımda sorular var. Parça sıkıntısı cekermiyim parça fiyatları yüksek mi ve sorun çıkaran bir motormudur kronik arızası varmıdır?

  4. #1124

    Üyelik
    02 Nisan 2017
    Yedek parça fiyatlari malesef kallavi. Uzun süreli kullanicisi olarak tavsiye etmiyorum motorda net giderilmeyen problemler 5 bin km surmussun bu saatten sonraki hatalar garanti kapsamına girmez diyen " yetkili servislerle uğraşmalar, 2 ay yedek parça beklemeler, istediğin lastiği jant çapı yüzünden bulamamalar ardı arkası gelmeyen eziyetler malerden peşin sırası kesilmiyor...
    Ha dersen ikna olmadım ben, ön jant, ön far ve speedometre nin fiyatlarına bak derim ... Nacizane tavsiyem alma

  5. #1125
    mkitis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    hero karizma r 2016 model
    Sanayi dişlisi bu ,herhangi bir motosikletin değil

  6. #1126
    Japoncu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2019
    Şehir
    Bursa
    RTR 180mi Hero karizma mi? Hangisi ne yönden avantajlı?

  7. #1127
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Japoncu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RTR 180mi Hero karizma mi? Hangisi ne yönden avantajlı?
    Rtr 180 arka disk frenli
    Karizma kampana

    Yakit tuketimi rtr de daha duşuk

    Rtr çift mod ateşleme,mikuni ucal bs karburatorlu.

    Karizma standart karburatorlu

    Rtr cift beşik şasili

    Karizma diamond standart şasili

    Karizma yarim SS
    Rtr naked

    Ekran rtr de dijital,sadece devir saati analog

    Karizmada analog

    Rtr de yag filtresi var

    Karizmada yok

    En sagliklisi,iki modelide yakindan incelemen.ona gore kararini ver.

  8. #1128

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    çok farklı tarzda motorlar biri şehir içi naked tarzı güzel bir motor diğeri uzunyolada gelicek touring yapısına sahip bir motor.. carizmada honda crf230 motoru olduğunuda unutmamak lazım .. millet 50-60 bin km leri sorunsuz yapıyor çok rahat..

  9. #1129
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Türkiyedeki karizmalar 2016 model . 0 alsan bile 3 sene yatmış olacak. Buna ek olarak Hindistanda üretimi yok. Zmr üretiliyor o da hiç satılmıyor gibi birşey. Hindistan da servis te 90.000 de olanını bile gördüm dayanıklı. Ama burası Türkiye ve distribütörü Asya M.

  10. #1130

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    ben 65 bin de olanını gördüm türkiyede çocuk tıkır tıkır kullanıyordu.. bence o açıdan parasını fazlasıyla karşılığını veren bir makine.. cg fiyatına güzel ytouring bir motor alıyorsun. kaç tane çin malı 65 bin km leri görmüş.. çoğuna 5 binde bir bazıları 5 bini bile görmeden zaten bir motor masrafı daha harcanıyor.

  11. #1131
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    2015 de gördüğüm Hero Hondaydı. Bilmem kaç yıllık motosikletti. Hindistanda toplu ulaşım tam bir felaket. Metro, otobüs, shared-auto dedikleri bizdeki dolmuş gibi şeylere binince ciğerini kolunu araçta bırakabiliyorsun. Özellikle kadınlar için çok zor. İnsanlar için motosiklet çok önemli. titreşim onları çok mutsuz etmiyordu. Götürsün,getirsin,az yaksın, dayanıklı olsun. bunlar daha ön sıralardaydı.
    2013 yılında Hero üretim tesislerinde sevkiyata hazır yüzlerce karizma r görmüştüm. 2015 te fabrika da hiç görmedim. ve 2016 da üretimi neredeyse durdu. Sorulduğunda üretim durması gibi bir şeyin olmadığını söylüyorlerdı. Ama dostluklar sayesinde Hindistan çapında karizma r satışlarının en iyimser olarak yüzlü adetlere düştüğünü ( Hero servisi arkadaşımdan daha da kötü 30-35 adetli rakamları da duymuştum) öğrenmiştik. Yıllık 5-6 milyon satış içinde çok düşük rakamlardı.
    Fuarlarda sergiledikleri konsept motorlarla bayii, uluslararası distribütör ve kullanıcıların gazını almaya çalıştılar ama kimse aynı kandırmacayı 3-4 yıl üst üste yemedi. Teknolojisi nispeten eski, görünüm yıllarca çok değişmedi. Müşteri sadakati de bir yere kadar. yakında zmr de kalkar üretimden, kuyruğu dik tutmak için inat ediyorlar. Türkiyeden hiç bahsetmiyorum. Getirecek model olmazsa onların yapacak bir şeyi kalmıyor. Zaten kötüler daha kötü yapmıyor HeroTR yi.

  12. #1132

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    hero bilmemde hindistanın ekonomik politikasını biliyorum kendi iştirakçi üreticilerine full destek veriyorlar.. hero batma noktasına gelse hindistan hükümeti batırtmaz bir yardım teşvik bir şeyler yapar atağa geçirir firmayı..

  13. #1133
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Hero Hindistan batmaz, başındaki Pawal Munjal' ın ilişkileri, bağlantıları çok sağlam. Hondanın elindeki hisseleri 400 milyon usd ye alıp, Heroyu halka açarak bu parayı yerine koymuştu. Ülkede satışta 1. olmasının nedeni bayii ağının çok kuvvetli ve geniş olması. Her 5 motosikletten 3 tanesi Hero ya da Hero Hondaydı ben oradayken. Ama yeni modeller satmalı, genç hintlilere Honda ve Bajaj daha cazip geliyor.

  14. #1134

    Üyelik
    23 Mayıs 2019
    Bende 13 40 disli takili top speed 8 9 bin devirde 140

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

    Arka disliyi 38 taksam diyorum nasil olur acaba

  15. #1135
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Kategorisine göre fiyatı düşük bu motorun, takas önerisi geldi bana da yardımcı olabilir misiniz

    uzun yol / artçı durumu
    titreşimi
    Yedek parça durumu

    hakkında bilgi verebilir misiniz?

  16. #1136
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    kimse mi sevmiyor bu motoru

  17. #1137
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Düşünme, kaçarak uzaklaş. Aşırı problemli bir motor olduğunu duydum, okudum.

  18. #1138
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünme, kaçarak uzaklaş. Aşırı problemli bir motor olduğunu duydum, okudum.
    Yanlış duymuşsunuz.
    Ben çoook memnundum
    Sattığım kişi 1.90 boy, 130 kg, eşi de aynı ebatlarda, ve kız çocuğu ve çantalarla beraber adanadan nevşehir'e gezerek gidip gelmiş. Bir motor bu yükte bayılmaz mı abi, hayret ettim demişti.
    Tek kusuru direksiyonu biraz engin. Bunu da aparatla gideriyorlar
    Hatta 18 jant olması da çok uygun lastik masrafı olarak karşımıza çıkıyor. 17 jabtların tanesi 500tl civarı biliyorsunuzdur.
    Ayrıca, honda twister ve cbf250 parçaları uyumlu.
    Çook ekonımik ve güçlü.
    Yeniden almaya niyetim var.
    retox70 bunu beğendi.

  19. #1139
    retox70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    KOŞUYOLU-İSTANBUL
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış duymuşsunuz.
    Ben çoook memnundum
    Sattığım kişi 1.90 boy, 130 kg, eşi de aynı ebatlarda, ve kız çocuğu ve çantalarla beraber adanadan nevşehir'e gezerek gidip gelmiş. Bir motor bu yükte bayılmaz mı abi, hayret ettim demişti.
    Tek kusuru direksiyonu biraz engin. Bunu da aparatla gideriyorlar
    Hatta 18 jant olması da çok uygun lastik masrafı olarak karşımıza çıkıyor. 17 jabtların tanesi 500tl civarı biliyorsunuzdur.
    Ayrıca, honda twister ve cbf250 parçaları uyumlu.
    Çook ekonımik ve güçlü.
    Yeniden almaya niyetim var.
    Taş gibi, güçlü ekonomik sayılabilecek bir motordu. direksiyornu geniş olduğu için kuryeler pek tutmadı. ama kullanan hemen herkes memnundu.
    And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.

  20. #1140
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Fiyatının bu kadar düşük olmasına anlam veremedim ben.

    6 bin liraya tertemizini bulabiliyorsunuz. tam emin değilim ama hondanın eski motor üreticilerindenmiş, hatta crf ile benzer motor bloguna sahipmiş.


    Ama internette grenaj vs. hiçbir yedek parçası yok aletin, yana yatırsam kafası çatlasa nolacak merak ettim.


    dipnot: abi önü cok cirkin motorun, nasıl bir tasarımdır yav.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)