Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial 125 ZN Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #9721
    hazarozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    Kurtköy
    Motosikleti
    Mondial 125ZN
    Alıntı cosmollius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar.. Znu mu aldığımdan beri sabahları çalıştırmada sorun yaşıyorum..Rölanti ayarı için ustaya gittiğimden bahsetmiştim..Bilenler bilir Çayyolunda Behzat Ustaya götürmüştüm daha önce lakin henüz acemi olduğum için her defasında gitmeyi gözüm almıyor..İki defa işyerime motorla gitmeyi becerebildim fakat orada da mesai bitiminde çalıştırmak sorun oldu motoru..Hatta iki saatlik bir işim için park halinde bekleyen motorumu çalıştırırken de sorun yaşadım...anlayacağınız motor soğuduğu anda çalıştırmak için üç beş defa belli aralıklarla marşa basmam gerekiyor ve bu durum fena halde canımı sıkıyor..Benzer problemleri yaşayanlar varsa aranızda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
    Çalıştırken gaz verdiğini düşünerek yazıyorum. Bu bizim motorların, ateşleme bobini ve otomatik jiklesi tabiri caizse tam çin işi olduğu için, bu şekil sorunlar mevcut. Rölanti ayarıyla ne kadar oynarsan oyna soğuduğunda tekrar çalıştırmak zor malesef. Çalışmamaya inat ettiği zaman, ayak marşına 2-3 defa bas, çalıştırmak için değil sadece bas, 1 defa çok kısa süreli marşa basıp bekledikten sonra tekrar marş gaz ile devam et. Eğer hala çalışmasında sıkıntılar varsa otomatik jikleye baktırmanı tavsiye ederim.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #9722

    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Motosikleti
    hyosung GV 250
    Alıntı cosmollius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhabalar.. Znu mu aldığımdan beri sabahları çalıştırmada sorun yaşıyorum..Rölanti ayarı için ustaya gittiğimden bahsetmiştim..Bilenler bilir Çayyolunda Behzat Ustaya götürmüştüm daha önce lakin henüz acemi olduğum için her defasında gitmeyi gözüm almıyor..İki defa işyerime motorla gitmeyi becerebildim fakat orada da mesai bitiminde çalıştırmak sorun oldu motoru..Hatta iki saatlik bir işim için park halinde bekleyen motorumu çalıştırırken de sorun yaşadım...anlayacağınız motor soğuduğu anda çalıştırmak için üç beş defa belli aralıklarla marşa basmam gerekiyor ve bu durum fena halde canımı sıkıyor..Benzer problemleri yaşayanlar varsa aranızda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim..
    Bende aynı sorunu yaşadım büyük ihtimal karbüratörün şamandırasından kaynaklanıyor... şamandırayı tamir ettirebilirsen ettir olmazsa yeni karbüratör taktıracaksın hatta kendinde takabilirsin. Bir çok motorcu dolaştım yok otomotik jikledendir yok ateşleme sarmalı mı ne ordandır dediler ama ustanın birine daha çok güvendim adam ilk önce söktü karbüratörü tamir etmeyi denedi olmadı yenisini taktı hiç sorun kalmadı ama marş basarken aküyü yedim boşuboşuna sende aküyü yemeden bi baktır bence... Ankarada yiba çarşısının arkasında çokça motorcu var

  3. #9723

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Beyler ben 10 ınclik atlas yanak taktırmak ıstıyorum zor zar buldum hemde yurt dısından buldum turkıyede bulamadım o derece.Ustanın yanına gıttım taktırmaya bana bunlara atlas yanak tehlıkelı dedı lastıkler,camurluk baglantılarına cok yakınmıs takılır lastıgı atlatır dedı bende yolda gıderken bı sıkıntı cıkarmasın dıye taktırmadım sızce olay nedır yaptıran varmıdır atlas yanagı...

  4. #9724

    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    125ZNU(inşallah)
    Abiler merhaba 16 yaşındayım 17 ye az kaldı motor ehliyeti almaya karar verdim ailem de destekliyor.İlk planda bende 125 znu almayı düşünüyorum teknik özelliklerinden anladığım kadarıyla çok yakmıyor.Ben daha çok dış görünüşünü beğendim ne yalan söyliyim.Siz ne dersiniz ilk motor için uygun mudur?
    emrahkrzm bunu beğendi.

  5. #9725

    Üyelik
    10 Haziran 2014
    Arkadaşlar çok teşekkürler.. Behzat Usta motorun bakımsız olduğunu söyledi, detaylı bir bakım sonrası sorunum kalmadı...Şu an gayet mutluyuz ZNU'mla...
    Alıntı hazarozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çalıştırken gaz verdiğini düşünerek yazıyorum. Bu bizim motorların, ateşleme bobini ve otomatik jiklesi tabiri caizse tam çin işi olduğu için, bu şekil sorunlar mevcut. Rölanti ayarıyla ne kadar oynarsan oyna soğuduğunda tekrar çalıştırmak zor malesef. Çalışmamaya inat ettiği zaman, ayak marşına 2-3 defa bas, çalıştırmak için değil sadece bas, 1 defa çok kısa süreli marşa basıp bekledikten sonra tekrar marş gaz ile devam et. Eğer hala çalışmasında sıkıntılar varsa otomatik jikleye baktırmanı tavsiye ederim.
    oknglr ve hazarozan bunu beğendiler.

  6. #9726
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Kütahya,Ankara
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Bu resimde bir gariplik görüyormusunuz arkadaşlar ? Arka çamurluğun olmaması dışında



    http://imgur.com/wlIrbBf

  7. #9727
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    sanırım normal gözüküyor

  8. #9728
    hazarozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    Kurtköy
    Motosikleti
    Mondial 125ZN
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu resimde bir gariplik görüyormusunuz arkadaşlar ? Arka çamurluğun olmaması dışında

    http://i.imgur.com/wlIrbBf.jpg

    http://imgur.com/wlIrbBf
    Arka çamurluğu bağlayan parça lastiğe sürtebilir gibi duruyor, bu arada arka çamurluğu biran önce temin etmeni öneririm, oradan gelen bütün çamur pislik taş vs motora gelmekte.

  9. #9729

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Şehir
    Edirne-Balıkesir
    sele altı bagaja full face kask sığıyor mu?

  10. #9730

    Üyelik
    03 Aralık 2012

    Beyler bu yağ seviyesi çubuğun xxxxxx olan kısmının ortasındamı olması gerekıyor yoksa bıtımınde mı?

  11. #9731
    Rich34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2010
    Şehir
    İstanbuL / Ümraniye / Çarşı
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250R - Siyah
    Merhaba Arkadaşlar,

    Bende eski bi kullanıcıyım. 2010 yılından beri üyeyim. Allah nasip ederse bende 125 ZNU almayı düşünüyorum. Yakın zamanda aranızda olmayı planlıyorum. Herkese iyi forumlar.

  12. #9732
    hazarozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mart 2014
    Şehir
    Kurtköy
    Motosikleti
    Mondial 125ZN
    Alıntı G.G adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sele altı bagaja full face kask sığıyor mu?
    Sele altı bagaja full face kask sığmamakta, anca belki nazi kaskı. Onunda güvenli olmadığı açık.

    O yüzden kaskı sissy bar'a takıp basit bir kilit ile motora kilitlemek bu sorunu çözmekte.


    Alıntı Özcan beyaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.n...42387946_n.jpg
    Beyler bu yağ seviyesi çubuğun xxxxxx olan kısmının ortasındamı olması gerekıyor yoksa bıtımınde mı?
    Motoru düz zeminde çift ayağa aldığın zaman, xxxxxx bölümünün ortasına gelmesi gerekmekte. Az biraz yağ eklersen düzelecektir.

  13. #9733
    YUSUFERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    nostalji-125
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...2424115/detay/

    BU ÇANTADAN ALABİLİRSİN EĞER KASKLAR 1 M 1 S BEDEN 2 TANE SIĞDIRABİLİRSİN

    PİYASADAKİ EN UYGUN AKSESUAR SATICILARINDAN BİRİSİDİR.

  14. #9734

    Üyelik
    18 Ağustos 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tiger 250
    znu aldım bir ay oldu yakıt çok fazla geldi bana zengin karışım olduğundan şüpheleniyorum :S

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------

    Alıntı serkan-17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rica ederim dostum burdaki B yazan parça tahminimce hiç değiştirmedin ve üzerinde gelen 5 tl diye dediğim dandik olanı bu kaliteliden de alsan dediğim gibi girdiğin çukurlarda sarsılacak ve delinecek onu söküp baktığında sorunun onda olduğunu göreceksin sende sökmüşsün baya ama motor sıfırken herhalde çünki benimkinin içi bu kadar iyi değil yani şuanlık öyle motoru seleyi söküp yıkattığımda aynen böyle olur
    serkan hoca seninle konuşmuştuk,b yazan manifoltu söktüm sert bir parça delincek gibi durmuyor öyle zaten delik felan göremedim.tamamen söktüm arada contasını felanda çıkardım subaplar göründü, sildim taktım hala aynı .65-70 i geçemiyorum motor sürekli inişli çıkışlı çalışıyor.hatta rölantide stop ediyo,sürekli gaz vermek durumunda kalıyorum.
    izlenimlerimi açıklayım;
    eksozdan aşırı sıcak geliyor çalışırken tiger 250 de okadar değildi.
    çalışırken eksozu kokluyorum aşırı benzin kokuyor.sanırım benzin zengin çalışıyor.
    yakıtı fazla bujiyi değiştirmedim henüz.
    önerilerinizi bekliyorum

  15. #9735

    Üyelik
    16 Ağustos 2014
    selamın aleyküm abilerim bende almayı düşünüyorum bu ay zn lerden ama bunlar uzun yol yapabiliyomu bi yolda zorlanırmı uzun yolda falan yeni üye oldum bende


    iyi günler Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hepinize

  16. #9736
    YUSUFERKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2014
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    nostalji-125
    Alıntı ycan5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamın aleyküm abilerim bende almayı düşünüyorum bu ay zn lerden ama bunlar uzun yol yapabiliyomu bi yolda zorlanırmı uzun yolda falan yeni üye oldum bende


    iyi günler Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hepinize



    ÇOK UZUN YOL YAPMADIM AMA 90 100 KM HIZLA YAKLAŞIK 1 1,5 SAAT SÜREKLİ GİTTİM SIKINTI ÇIKARMADI...AMA HAFİFLİĞİNDEN DOLAYI YOLDA RÜZGARDAN ETKİLENEBİLİYOR DİKKATLİ GİTMEK LAZIM...

  17. #9737
    hsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    ESENYURT
    Motosikleti
    DAELİM S2 250 SUZUKİ AN 125 HK MONDİAL MASH
    merhaba arkadaslar 13.000 de asya 125 t-21 qldim motorun benzin gostergesi calismiyor servise gitsem yapilir ve ne tutar.Ilk gun bi 100km ye yakin yol gittim mola verdim arada bi 10 dk kadar direk gitsem sikinti olur muydu bunu merak ettim ilk kez kullaniyorum daha cok sorum gelecektir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:48 ----------

    Bide trafik sigortası axa da ki en uygun burası verdi 424 tl ilk aracım olmasından ve yaş dan dolayı böyle olduğunu söylediler sompo mu ne varmış japon sigorta şirketi bilgisi olan varmı 370 tl fiyat verdi burası da

  18. #9738

    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Arkadaşlar arka kısımda bir surtunme vardı. Ankara Yiba çarşısı civarında bikaç usta sorunu bulamadı. Elimi içeri göturdum çamurluk surtunmuş ve erimiş. Çamurluk 25 tl diyor sitesinde onu alıp takacağım. Başına gelen oldu mu boyle bir durum. Özellikle ustaların bunu bulamaması beni çok şaşırttı. Kime guvenebilirim ki bu saatten sonra

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

    Alıntı ycan5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamın aleyküm abilerim bende almayı düşünüyorum bu ay zn lerden ama bunlar uzun yol yapabiliyomu bi yolda zorlanırmı uzun yolda falan yeni üye oldum bende


    iyi günler Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hepinize
    Uzun yola en rahat giden motorlardan biri çunku agırlık merkezi yere yakın bir motor. Ama hiçbir scooter ile uzun yola gitmeye sıcak bakmıyorum. Cunku viraj kabiliyeti oldukça dusuk bu motorların. Cizgisini hemen kaybediyor ve yavas donmek zorunda kalıyorsunuz. Arkadakı araçlarda size yakınsa kazaya sebebiyet verebiliyorlar.
    İl: Ankara
    Motor: Çin Malı 97cc Cup+ Mondial 125 ZN

  19. #9739

    Üyelik
    28 Ağustos 2014
    kullana arkadaşlara bir sorum olacak 2 haftadır bende bi 125zn sahibiyim. aydığım günden beri bi kaç sıkıntısı vardı sebepleri nelerdir bilenler yardımcı olursa sevinirim.

    1. ön freni sıktığımda bi vurma sesi geliyo direksiyonda boşluk olduğundan şüpeleniyom.
    2. yokuş aşağı giderken ani frende stop ediyodu
    3. düz yolda dururken bazen kendi gaz veriyo ilerlemeye başlıyo motor
    4. bugun hava filitresini değiştirttim sürekli stop ediyo motor ( arada yapıyodu havafilitresinden sonra sürekli yapıyo)
    5. servise sordum karbüratör paslanmış dediler servise gidene kadar bu kadar sık yapmıyodu bugün teslim aldım motoru servise verdiğimede pisman oldum.
    böle sorunlarla kaşılaşan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim. bide bildiğiniz iyi servis varsa sevinirim istanbul anadolu yakası

  20. #9740

    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Parcaları asya motorun sitesinden alacağım arkadaşlar. Asya motorda arka camurluk 10 tl, mondial sitesinde 23 TL. Hiçbir fark yok. Ayrıca asya motorda bayisine gönderiyorlar bayiden kargo ücreti ödemeden alabiliyorum.


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler