Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Merhabalar, KTM in 375cc hacme sahip olan, 139 kg ağırlığında ve 44 beygir güç üreten duke 390 modeli 250cc den yüksek olmasından dolayı vergi mağduru olmasına rağmen aklımı çeldi ve 10 gün önce duke sahibi oldum. Nette pek fazla kullanıcı yorumu bulunmamakta,umarım bu başlık vesilesi ile hem kullanıcılar bilgi paylaşımında bulunur hemde almayı düşünenenler fikir sahibi olur.


    Özellikler;

    Motor: Tek silindirli 4 zamanlı benzinli motor, sıvı soğutmalı
    Hacim 373,2 cm³
    Çap 89 mm
    Strok 60 mm
    Güç 32 kW (44 PS)
    Elektrik marşı
    6 vitesli tırnaklı şanzıman
    Karterli yağlama
    Birincil aktarma 30:80
    İkincil aktarma 15:45
    Sıvı soğutma, devirdaim pompası üzerinden soğutma sıvısının sürekli devirdaimi
    Islak çok diskli debriyaj
    Dijital ateşleme ayar özelliğine sahip, temassız kontrollü tam elektronik ateşleme tertibatı


    Çelik ana boru şasi, toz kaplama
    WP Suspension Up Side Down
    WP Monoshock Arka amortisör

    Önde Dört pistonlu fren kaliperine sahip disk fren
    Arkada Tek pistonlu fren kaliperine sahip disk fren, yüzer yataklı
    Fren diskleri - çap Ön 300 mm
    Fren diskleri - çap Arka 230 mm
    Zincir 5/8 x 1/4” X‑Ring
    Gidon kafası açısı 65°
    Dingil mesafesi 1.367±15 mm
    Yerden yükseklik 170 mm
    Oturma yüksekliği 800 mm
    Yakıt deposu kapasitesi 11 l Litre
    Yakıtsız ağırlık 139 kg



    Kısaca bahsetmek gerekirse;torku mükemmel,zengin bir yol bilgisayarına sahip fakat henüz çözebilmiş değilim.ön ve arka ABS sistemi üzerindeki metzeler sportec M5 lastikler ile birleşince mükemmel sonuç veriyor. Kesinlikle çok faydalı olduğuna inanıyorum. Yakıt tüketimim 4,1 litre/100 km. (agresif kullanımda diyebiliriz)

    Birkaç resim ile başlayalım,diğer duke390 sahiplerinden de bol bol resimler bekleriz..








    berkcigdem, forzaBJK, Ucka ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    duke 200 ü satıyoruz tekrar 390 geliyor bakalım sattıktan sonra ktm ile görüşüp alıyoruz )

  3. #3
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 200 ü satıyoruz tekrar 390 geliyor bakalım sattıktan sonra ktm ile görüşüp alıyoruz )
    Bence çok doğru karar vermiş olursun.Benim için duke 390 almak, kan davalı olduğumuz ailenin kör kütük aşık duğum kızını almak gibiydi Etrafımdaki çok bilmiş "Profesörler" in saçma sapan konuşmalarına kulak asmadım ve gittim iSTEDiĞiMi- SEVDiĞiMi aldım..

    Mutlaka seninde kafanı karıştırmak isteyenler olacaktır, "o paraya vfr 800 alirsin,o paraya fazer alirsin,o paraya Atatürkün silah arkadaşı 954rr alirsin" gibilerinden hayatini karartmaya yönelik fikirlerini dikte etmeye çalışacak dahili ve harici bedhahların olacaktır, sen herzaman kalbinin sesini dinle

    Neyse sonuç olarak 954rr cılar yurt dışından parça bekleyedursun biz duke lerle gazlayalim

  4. #4
    neonxc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250 SL
    Motorunuz hayırlı olsun hocam. Resmen maymun gibi atak ve kıvrak bir motor almışsınız. Ktm duke serisi hep yakından takip ettiğim motorlar. Kazasız belasız güle güle kullanın.

  5. #5
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    hastasiyim bu motorun! o derece ki gecen yaz almaya ramak kalmisti, neyse ki almamisim.. gözüme husqarna'nin 401 pilen modelini kestirdim!
    firsat olursa motorlarimizi bi görüstürelim

  6. #6
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı neonxc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunuz hayırlı olsun hocam. Resmen maymun gibi atak ve kıvrak bir motor almışsınız. Ktm duke serisi hep yakından takip ettiğim motorlar. Kazasız belasız güle güle kullanın.
    Amin çok teşekkür ederim, sağ olun.gerçekten gaza tepkisi çok guzel ama beni en çok etkileyen yanı mukemmel frenleri oldu. Artik abs hayatimin vazgeçilmezi oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

    Alıntı forzaBJK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hastasiyim bu motorun! o derece ki gecen yaz almaya ramak kalmisti, neyse ki almamisim.. gözüme husqarna'nin 401 pilen modelini kestirdim!
    firsat olursa motorlarimizi bi görüstürelim
    husqvarnaları da çok beğeniyorum, beni FS 450 cezbediyor lakin toplasan ilanda 10 tane husqvarna yok :( bu yuzden biraz daha yayginlaşana kadar ben uzak durmayı tercih ettim ama istediginiz motor 401 ise, gordugunuzde kalp ritminiz hizlaniyorsa hic dusunmeden alin derim havalar duzeldiginde insallah denk geliriz biryerlerde.

  7. #7

    Üyelik
    24 Haziran 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Serk21 keyifli sürüşler dilerim yeni motorunuzla.

    Ben de bu aralar ikinci el bir duke390 arıyorum. Forumda pek aktif değil kullanıcıları ama yine de sorayım dedim. Yurtdışı forumlarda bir tek motorun stop etme sorununu görebildim ki aynısını pulsar 200ns ile ben de yaşıyorum. Genelde yokuş aşağı inerken bazen yokuşa gerek olmadan yavaş hızlarda debriyajı çektiğimde bazen motor stop ediyor. Duke390 ın bu ya da bunun dışında herhangi kronik bir sorunu var mıdır? İkinci el alırken mutlaka kontrol ettir diyeceğiniz bir şey var mıdır?

  8. #8
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Çok teşekkür ederim Fevzi T,

    Stop etme sorununu bende duydum,hindistanli birileri cozum videosu da eklemiş izledim ama çok şükür başıma gelmedi. Tek sorun şu; motor normal calisma sicakligina geldiginde stop ettirirseniz(debriyaj vs ayarlayamayip bi sekilde) marsa basinca tık diye calismiyor, cok az gaz vermeniz lazim, gazi cok verirseniz bu sefer boguluyor

    390 biraz agresif oldugundan ilk bindiginizde stop ettirmeniz muhtemel, sogukken sıkıntı olmuyor ama sıcakken eger bilmiyorsaniz calistirmakta zorlanabilirsiniz. Bunun harici bir problem yasamadim.


    Ayrica bakim araliklari guncellenmiş ve 7.500 km ye çıkartilmiş. Yani sifir km 390 motosikletinizi ilk olarak 1.000 km rodaj bakimina goturuyorsunuz ve 2. Bakim 8.500 km de.. bu bana cok fazla geldi, ara degisim yapmak şart.

  9. #9
    garabel67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2009
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    YBR125, CBR 250R, VFR 800, Tracer 700
    Evet forumda pek aktif değil kullanıcıları, benimde bu aralar cbr 250'den sonra ne alabilirim diye kendime sorduğumda aklımı kurcalayan aletler arasında bu gözüme batmaya başladı. Genelde şehir içi kullanıyorum, arada arkadaşlarımla grupça uzun yolda yapıyoruz. Kullanım olarak %60-65 şehir içi %35-40 uzun yol denilebilir. Duke 390 topiği biliyorum ama yinede sorayım cbr 250'den sonra Duke 390 mantıklı mı sizce de yoksa kawa er6 gibi 600cc çift silindir, işletme maliyeti diğer 600cc'lere göre uygun bir model mi tercih etmeliyim. Yüksek devirlerde titreşim olayı nasıldır. Şu yönüyle sana gelir yada şu yönüyle kötü diyebileceğin birşeyler var mı acaba. iyi forumlar...

  10. #10
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Tamamen ne istediğine bağlı olarak değişiyor durum,ben artık granajlı motosiklet istemediğimden dolayı naked a yöneldim. Naked deyince de bakım ve işletme maliyeti az olan,hafif,çok yakmayan,şehir içi rahat kullanımı olan,iyi bir ABS sistemine sahip,şehir içi sağa sola yatarsa başıma çok fazla iş açmayacak,sahip olurken de ortalama bir işçinin 1 yıllık maaş toplamını geçmeyecek fakat kaliteli ve hoş detaylara sahip olan bir model aradım.

    Yeni kasa ER6N , kawasaki Z300 , duke 390 arasında kaldım. ER6N yeni kasa abs li ve garantisi devam eden en ucuzu 19,000 tl istiyordu. z300 abs 17,000 i geçiyordu. Daha önceki kawasaki Zmoto tecrübelerimde işin içine girince girek markayı eleyip KTM e yöneldim.


    Daha önce 4 silindir 1000cc ve 600cc, 2silindir 1500 ve 1600 cc kullanan biri olarak 390 bana yetiyor. 0-150 km arası çok iyi,sonrası zaten rüzgardan dolayı kabus. (nakedların genel sorunu) Çok hafif,oyuncak gibi,manevra kabiliyeti çok yüksek ve metzeler M5 lastikler çok kararlı. Benim istediğim buydu, bundan önce de grenajlı 250cc kullanıyordum ve pişman değilim =)

    Titreşim olayı beni hiç rahatsız etmedi, bazen alt devirde hissediyorum, gösterge kapağı çok kısa bir süre zırıldıyor.Bunu belli bir devirde yapıyor sadece o da alt devirde fakat gösterge kapağı zırıltısı haricinde farkına bile varmıyorum.

    1.8 litre yağ alıyor,yağ filtresi 20 tl. yani bakım masrafı da çok uygun. Eğer şehir içi yoğunlukla kullanacağın az yakan bakım maliyeti az, iyi frenleri olan ve hırçın yakışıklı,diğer alternatiflere göre fiyatı da uygun olan bir motosiklet arıyorsan 390 derim. Ama ben hız yapıcam,rüzgar yemicem dersen grenajlı ve camlı modellere yönel derim.
    garabel67 bunu beğendi.

  11. #11
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence çok doğru karar vermiş olursun.Benim için duke 390 almak, kan davalı olduğumuz ailenin kör kütük aşık duğum kızını almak gibiydi Etrafımdaki çok bilmiş "Profesörler" in saçma sapan konuşmalarına kulak asmadım ve gittim iSTEDiĞiMi- SEVDiĞiMi aldım..

    Mutlaka seninde kafanı karıştırmak isteyenler olacaktır, "o paraya vfr 800 alirsin,o paraya fazer alirsin,o paraya Atatürkün silah arkadaşı 954rr alirsin" gibilerinden hayatini karartmaya yönelik fikirlerini dikte etmeye çalışacak dahili ve harici bedhahların olacaktır, sen herzaman kalbinin sesini dinle

    Neyse sonuç olarak 954rr cılar yurt dışından parça bekleyedursun biz duke lerle gazlayalim

    hocam benim kafayı öle kolay karıştıramazlar istediklerini desinler yok o paraya falan diye böyle bir zevki o motorlardada bulamazlar.duke 200 - duke 390 sahibiydim eskiden sonra sattım bunları. şuanda garajda duke 200 ve duke 690r zaten duruyolar ve güncel olarak kullanıyorum her ıkısınıde. bugunde gittim duke 390 için kaporayı bıraktım siyah renk. duke 200 ü satıyorum ama. birde extra powerparts lar takılıcak üzerine o zaman deme işte duke 390 nın görsel showuna :D

  12. #12
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Aynen,bende birçok model kullandım ama 390 ın verdiği tadı veren olmadi yeni 390 ın hayirlı ugurlu olsun. Artik resimlerini bekliyoruz,birde hangi parcalari aldin,fiyatlari nekadar vs diye eklersende sevinirim.

    Bende koruma takozu üzerinde çalışıyorum,hazir takozlari begenmedigim icin kendim tornacıda yaptirdim vaktim olunca takicam ve detayli bilgi ile birlikte resimleri ekleyecegim.

    Eger işi çözdüysen gosterge menusunu de anlatirsan sevinirim. Kitapciktan anladigim kadari ile gosterge aydinlatmasi bile sensorluymus ve ışığını hava durumuna gore otomatik ayarliyormuş. Saat ayari basit ini bulabildim,abs yi devre dışı birakmayi da buldum. Şuan mevcut yakıt ile kaç km gidebilecegini gostermiyor onu ariyorum
    berkcigdem bunu beğendi.

  13. #13
    delibursali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    BURSA - Nilüfer
    Motosikleti
    CBR125R (1) / DUKE 200 (2) / XMAX 250 ABS (3)
    Herkese merhaba, nihayet duke 390 için de başlık açılmış 2012 Eylül'den beri CBR 125 R sahibiyim. Şehiriçi - şehirdışı toplamda 15000 km yol tecrübem var. Yağmurlar ve kar dışında hep motor kullanıyorum. Kuru hava motorcusuyum diyebiliriz ama yağmurda da kullanmışlığım var tabiki.. Neyse, lafı uzatmadan söyleyeyim motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Günlük olarak işe gidip gelirken ortalama 15 km ve bunun dışında haftasonları ortalama 150-250 km arası yola gideceğim bir motor arıyorum. Yazın da daha uzun mesafelere gitme planım var ve alacağım motoru en az 2-3 sene kullanmayı düşünüyorum. Arkadaşımın duke 200'ünü kullanmışlığım var, fakat çok uzun süreli ve yüksek hızda değil. Şimdi kafamı kurcalayan birkaç soru var; bu motor uzun yolda yorar mı? Kız arkadaşımla uzun yola gitsem onun için ve benim için yorucu olur mu? Bir de satmak istediğimde elden çıkarma hızı ne olur? Daha bir sürü soru var da hepsini sorunca her şey çorba oluyor kafamda yardımcı olursanız sevinirim.. iyi forumlar.

  14. #14
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Merhaba delirbursalı, 390 yüksek hızda her naked gibi insanı rüzgar manyağı yapıyor =) dolayısı ile uzun yol düşünüyorsan güzel bi cam almalısın. istanbul-Kocaeli yolculuğumda otoyolda cam takmak konusunda kesin karar verdim fakat sonra vazgeçtim =) Satma meselesine gelince kısmet. Kimi cbr250r ını 1 sene satamıyor, kimi husqvarna sını aynı gün satıyor =) Yeter ki temiz motoru mantıklı fiyata verin, mutlaka satılacaktır.Bir haftada olmaz da 20 günde olur. Bu arada bence 15,000 km az bir tecrübe,390 alacak olursan gidon düzel değilken gazla fazla oynama derim =)


    Bu arada 390a kendi tasarımım olan koruma takozlarını yapıp taktım, tam istediğim gibi oldu =) piyasada 130 tl ye satılan çin işi gına getiren takozlardan almayı hiç istemiyordum Allah gönlüme göre verdi =) Ayrıca sahibinden.com da ''146695555'' ilan numarası ile satılan takoz aslında 390 a uyumlu değildir. bunu sağdan çekilen fotodan anlayabilirsiniz, takoz radyatorden geride kalıyor.


    İşte benim takozlar =)


















    Şaseye bağlanan kısım orta sertlikte aleminyum, üst kapak kısmı siyah kestamit. Kestamiti aleminyuma vidalı yaptırdım =) 8mm alyan başlı cıvata ile şaseye bağladım. Kapaklı sistem sayesinde Cıvata başı fln görünmüyor.

  15. #15
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen,bende birçok model kullandım ama 390 ın verdiği tadı veren olmadi yeni 390 ın hayirlı ugurlu olsun. Artik resimlerini bekliyoruz,birde hangi parcalari aldin,fiyatlari nekadar vs diye eklersende sevinirim.

    Bende koruma takozu üzerinde çalışıyorum,hazir takozlari begenmedigim icin kendim tornacıda yaptirdim vaktim olunca takicam ve detayli bilgi ile birlikte resimleri ekleyecegim.

    Eger işi çözdüysen gosterge menusunu de anlatirsan sevinirim. Kitapciktan anladigim kadari ile gosterge aydinlatmasi bile sensorluymus ve ışığını hava durumuna gore otomatik ayarliyormuş. Saat ayari basit ini bulabildim,abs yi devre dışı birakmayi da buldum. Şuan mevcut yakıt ile kaç km gidebilecegini gostermiyor onu ariyorum

    şehir dısında oldugumdan dolayı suan daha motoru gıdıp alamadım bile :( 10 gün sonra dönücem dıye gozukuyor suan. motoru teslım alamadım daha aldıgımda butun extralarıyla resımlerını eklıcem zaten buraya. ben sıyahını aldım bence daha çok yakışıyor siyah - turuncu kombinesi. teslim aldıgımda gosterge menusunu bır ıncelerım ama bıldıgım kadarıyla duke 200 ile aynı ve sensör falan hiç görmedim açıkcası. açıkcasıda merak ettım duke 200 ü bir kurcalıcam yarın :D duke 690r zaten öle şeyler yok :D absyi devre dışı bırakmak gibi birşey düşünmüyorum acıkcası. mevcut yakıt ile kaç km gittigini set tusuyla yapıyorsun fakat motorun hareket etmesı gerekıyor yoksa ekranda --- yazıyor altındada kaç km sonra bakıma gırcegı yazıyor ama hareket ettıkçe kaç km gitcegını gostermeye başlıyor. en alttaki fotografta dedıgım şey var anladıgım kaadarıyla sende onu istiyorsun. saat ayarını bende zorlandım ve internetten bir video ile bulmuştum inan hatırlamıyorum

    duke 200 de olan ekstralarım var zaten gerçi sahibindende ilanıda var. 11.500 fiyat koydum 6.000 km de ekstraları ile beraber eğer satılırsa öyle mecburen onları duke 390 a alıcam ama ben dönene kadar satılmazsa spormoto ile zaten konuştum direk takasa aldılar bile motoru yani satılıp satılmaması şuan pek farketmiyor bana.

    duke 200 üzerinde şuanda
    koruma demiri
    elcikler
    zincir koruma demiri
    ktm turuncu zincir
    ön arka crash pad
    k&n hava filtresi

    resimleride bunlar duke 200 ün











    sadece koruma demiri uymuyor malesef şasi bağlantı yerleri farklı o yuzden onun yenısını satın aldım 210 euro
    ktm arka dişli turuncu - 80 euro ( hayvan gibi yakışıyor bir bak derim :D )
    ktm fren kapağı turuncu - 100 tl
    ktm fren yağı kapağı turuncu - 100 tl
    ktm yağ filtresi kapağı turuncu - 90 tl

    bu son 3 tanesi biraz pokunu cıkartmak oldu ama onlarda baya yakıştı

    duke 390 dan sonra 690 ı tavsıye ederım ama heleki bütçen varsa 690r ı dahada tavsıye ederım böyle bir zevk böyle bir motor yok öyle diyim sana mt07 falan aman tırrtt diyorsun ...

    deli bursalı arkadasımızada cevap veriyim.
    dostum yalan sölemiyim uzun yolda yorar yorma sebebı motor değil kesinlikle. naked oldugu ıcın deli gibi rüzgar alıyorsun 120 lerden sonra.
    ayrıca artçı için pek rahat bir motor değildir kendileri. ktmcilerin söylediği bir laf vardır ve çok doğru ktm artçı sevmez. çok doğru bir tespit. ama bence adventure serileri hariç :D ama ktm nın ne kalitesi ne performansı ne dengesi tartışılmaz bir markadır.

    birde ikinci ele dayanılmış. ktm kesinlikle piyasa malı motor değildir. öyle kızılaydan dağıtılmış gibi herkeste göremezsin. yanlış anlamayın marka kötülemiyorum ama ktm tarzdır farklılıktır resmen. ktm yi herkes beğenir ama az insan biner. ve emin ol binen insanlar motordan anlayan insanlardır. tek dezavantajı bağımlılık yapıyor namussuz marka yok aga olmuyor başka markaya binemiyorsun resmen çünkü tatmin etmiyor seni diğerleri...

    o yüzden honda mı ktm mi 2. el dersen evet hondayı daha cabuk satarsın ama ktm yi senden motoru bilen insan alır maddi gücü daha iyi olan insan alır.3 gunde degıl 10 gunde satarsın ama emin ol satarsın.

  16. #16
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şehir dısında oldugumdan dolayı suan daha motoru gıdıp alamadım bile :( 10 gün sonra dönücem dıye gozukuyor suan. motoru teslım alamadım daha aldıgımda butun extralarıyla resımlerını eklıcem zaten buraya. ben sıyahını aldım bence daha çok yakışıyor siyah - turuncu kombinesi. teslim aldıgımda gosterge menusunu bır ıncelerım ama bıldıgım kadarıyla duke 200 ile aynı ve sensör falan hiç görmedim açıkcası. açıkcasıda merak ettım duke 200 ü bir kurcalıcam yarın :D duke 690r zaten öle şeyler yok :D absyi devre dışı bırakmak gibi birşey düşünmüyorum acıkcası. mevcut yakıt ile kaç km gittigini set tusuyla yapıyorsun fakat motorun hareket etmesı gerekıyor yoksa ekranda --- yazıyor altındada kaç km sonra bakıma gırcegı yazıyor ama hareket ettıkçe kaç km gitcegını gostermeye başlıyor. en alttaki fotografta dedıgım şey var anladıgım kaadarıyla sende onu istiyorsun. saat ayarını bende zorlandım ve internetten bir video ile bulmuştum inan hatırlamıyorum

    duke 200 de olan ekstralarım var zaten gerçi sahibindende ilanıda var. 11.500 fiyat koydum 6.000 km de ekstraları ile beraber eğer satılırsa öyle mecburen onları duke 390 a alıcam ama ben dönene kadar satılmazsa spormoto ile zaten konuştum direk takasa aldılar bile motoru yani satılıp satılmaması şuan pek farketmiyor bana.

    duke 200 üzerinde şuanda
    koruma demiri
    elcikler
    zincir koruma demiri
    ktm turuncu zincir
    ön arka crash pad
    k&n hava filtresi

    resimleride bunlar duke 200 ün

    http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg

    http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg

    http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg

    http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg

    http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg

    sadece koruma demiri uymuyor malesef şasi bağlantı yerleri farklı o yuzden onun yenısını satın aldım 210 euro
    ktm arka dişli turuncu - 80 euro ( hayvan gibi yakışıyor bir bak derim :D )
    ktm fren kapağı turuncu - 100 tl
    ktm fren yağı kapağı turuncu - 100 tl
    ktm yağ filtresi kapağı turuncu - 90 tl

    bu son 3 tanesi biraz pokunu cıkartmak oldu ama onlarda baya yakıştı

    duke 390 dan sonra 690 ı tavsıye ederım ama heleki bütçen varsa 690r ı dahada tavsıye ederım böyle bir zevk böyle bir motor yok öyle diyim sana mt07 falan aman tırrtt diyorsun ...

    deli bursalı arkadasımızada cevap veriyim.
    dostum yalan sölemiyim uzun yolda yorar yorma sebebı motor değil kesinlikle. naked oldugu ıcın deli gibi rüzgar alıyorsun 120 lerden sonra.
    ayrıca artçı için pek rahat bir motor değildir kendileri. ktmcilerin söylediği bir laf vardır ve çok doğru ktm artçı sevmez. çok doğru bir tespit. ama bence adventure serileri hariç :D ama ktm nın ne kalitesi ne performansı ne dengesi tartışılmaz bir markadır.

    birde ikinci ele dayanılmış. ktm kesinlikle piyasa malı motor değildir. öyle kızılaydan dağıtılmış gibi herkeste göremezsin. yanlış anlamayın marka kötülemiyorum ama ktm tarzdır farklılıktır resmen. ktm yi herkes beğenir ama az insan biner. ve emin ol binen insanlar motordan anlayan insanlardır. tek dezavantajı bağımlılık yapıyor namussuz marka yok aga olmuyor başka markaya binemiyorsun resmen çünkü tatmin etmiyor seni diğerleri...

    o yüzden honda mı ktm mi 2. el dersen evet hondayı daha cabuk satarsın ama ktm yi senden motoru bilen insan alır maddi gücü daha iyi olan insan alır.3 gunde degıl 10 gunde satarsın ama emin ol satarsın.


    Senin koruma demiri 390a daha çok yakışırmış şase turuncu olduğundan =) 200ün de güzelmiş Saat ayarı için ''set'' ve ''mode'' tuşlarına aynı anda 10 saniye basıyordun sanırım. Bende duke 390 service/repair manuel ve owners manuel mevcut, herşeyini didik didik gösteriyor =) pdf olarak buraya eklemeye çalışıcam.



    Bu arada yeni 390 ın hayırlı uğurlu olsun,benim tercihim herzaman beyazdan yana,siyah biraz zayıf gösteriyor ve çiziği kiri çok belli ediyor diye tercih etmiyorum. Duyduğuma göre yeni 390 larda kaydırmalı debriyaj varmış,pirelli lastik varmış ve birkaç yenilik daha varmış.Çok ihtiyacım olmamasına rağmen eğer olursa benimkine de kaydırmalı debriyajlardan takmak istedim bir an =)


    Koruma takozu işini hallettiğim için şuan egzoz işine kitlenmiş durumdayım, nette duke 200 için hazır kitler var,sadece ara borular da var direk istediğin tüğü alıp takabilmek için fakat 390a uyumsuz olduğunu söylediler. Bu bilgi doğru mu? Aşağıda 3 farklı ara boru seçeneği var.. Yakın zamanda temin etmeliyim =)














    Şimdi egzoz işini hallettikten sonra güzel bir cam ve sonrasında arkaya kocamaaan bi dişli düşünüyorum =)

  17. #17
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin koruma demiri 390a daha çok yakışırmış şase turuncu olduğundan =) 200ün de güzelmiş Saat ayarı için ''set'' ve ''mode'' tuşlarına aynı anda 10 saniye basıyordun sanırım. Bende duke 390 service/repair manuel ve owners manuel mevcut, herşeyini didik didik gösteriyor =) pdf olarak buraya eklemeye çalışıcam.



    Bu arada yeni 390 ın hayırlı uğurlu olsun,benim tercihim herzaman beyazdan yana,siyah biraz zayıf gösteriyor ve çiziği kiri çok belli ediyor diye tercih etmiyorum. Duyduğuma göre yeni 390 larda kaydırmalı debriyaj varmış,pirelli lastik varmış ve birkaç yenilik daha varmış.Çok ihtiyacım olmamasına rağmen eğer olursa benimkine de kaydırmalı debriyajlardan takmak istedim bir an =)


    Koruma takozu işini hallettiğim için şuan egzoz işine kitlenmiş durumdayım, nette duke 200 için hazır kitler var,sadece ara borular da var direk istediğin tüğü alıp takabilmek için fakat 390a uyumsuz olduğunu söylediler. Bu bilgi doğru mu? Aşağıda 3 farklı ara boru seçeneği var.. Yakın zamanda temin etmeliyim =)


    http://i.hizliresim.com/vgA3mr.jpg



    http://i.hizliresim.com/P52jp8.jpg



    http://i.hizliresim.com/9VWjVo.jpg



    Şimdi egzoz işini hallettikten sonra güzel bir cam ve sonrasında arkaya kocamaaan bi dişli düşünüyorum =)


    aynen öyle koruma demırı cok guzel duruyor namussuzda hiç abartı kaçmayıp tam tersi görsellik katıyor. aynen 2 tuşa basınca oluyodu sen söyleyınce tekrardan hatırladım sonra set mode falan basıp saatı dakıkayı ayarlıyordun.

    2015 duke 390 için ben birşey sormadım o yuzden ne desem yalan olur. ama michelin hangi lastıgını getırıyor acaba ? yoksa üzerindeki metzeler bence ıyı bır lastık ve 390 için tasarlanmış özel bir lastik o. fakat ben yarın bir sorucam spormotoya 2015 lerde ne degıısklık var dıye eğer önemli birşeyler var ise 2.000 fazladan verip 2015 i almayı tercih ederım 2014 ü değil 2015 i alıcam derim. ama temmuzda gelıcegını söyledıler sorun değil beklerim acelem yok ve suan 7.000 euro fiyat listesinde. bunu ben bir yarın unutmazsam sorucam burada paylaşırımda.

    duke 200 - duke 390 uyumsuz olabılır. dışardan bakıldıgında pek öyle gozukmuyor ne yalan söliyim fakat ufak bir fark olabilir egzoz çıkışlarında. en son resımdeki zaten uymaz onlar galiba adventure serilerinin egzozu diye biliyorum. birde o borular o kadar uzun olmaması gerekicek çünkü çok fazla bir mesafe olmıcak. 2. resimdeki daha uyucakmış gibi duruyor. ayrıca bence bunlarla hiç uğraşma ktm de sölüyor takıcaksanız akrapovic takın diyor. servisde direk takıyolar hiç uğraşma bence fakat bana kalırsa ben asla takmam duke 200 - duke 390 a . nedeni ise bence görüntüyü bozuyor. çünkü hemen süspansiyonun oradaki egzoz kutusu mecburen çıkıyor ve orası o kadar çıplak kalıyorki bence çok kötü görüntü veriyor. bu arada ben sesi toklaştırmak için kendi orjinal egzozundaki susturucuyu cıkartabılırmıyız dıye sordum evet çıkıyor fakat beyınle oynamamız gerekmekte ve pek tavsiye etmiyoruz bunu dediler eğer ses istiyorsanız yeni bir egzoz alın bu yola hiç bulaşmayın dediler.

    cam için pek bir seçeneğin olmıcak malesef çünkü başka camlar iğrenç duruyor ama bence uzun yol falan kullanmadıkca ktm ın kendı camınada gerek yok pek bir şey farketmicek =)http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014 muhtemelen bunu alıcaksın...
    arkaya 46 lık aliminyum turuncu renk :D :D şunları paylaşıyım sende bunalıma gir benim gibi :D bu arada bunları aldım ben dayanamayıp :D

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...rocket-11.html

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

    http://shop.ktm.com/be_nl/powerparts...Bike&year=2014

  18. #18
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Egzozların hepsi 390 için olan ilanlardaki resimler, ilk resimdeki egzoz ara kazanı sayesinde bahsettiğin şasenin ortasında kalan boşluğu telafi ettiğinden en hoşuma giden model oldu =)

    Yeni 390 da michelin değil, pirellinin sanırım Rosso II modeli olması gerek, ayrıca kaydırmalı debriyaj var diyorlar. Bu 2 si kesin gibi birşey =) işten vaktim olmadığından çok üzerinde duramıyorum ama ucundan azcık kel kör bir şekilde www.ktmduke390forum.com/forum u takip ediyorum =)
    Eğer kaydırmalı debriyaj haricinde işine gelen ekstrası yoksa boşuna 2.000tl verme, onun yerine mevcut debriyajını huncarca bitirip sonrasında komple kaydırmalı debriyaj alıp takarsın. ( tabi daha uygun fiyata geliyorsa)

    Senin power parts fenaymış, motorunu park halinde görürsem yandın =))) Mevcut arka dişli kaç diş? ben baya bi büyük olsun istiyorum, en az şöyle ;




    Kafamdaki camda en az şukadar olmalı ;





    Ben bu tarz parçaları kendim özel yaptırmayı seviyorum,mesela daha önce hondama komple el yapımı silindirden itibaren egzoz yaptırmıştım =) şuan 390 a yaptırdığım koruma takozlarının benim tasarımım olması beni çok mutlu ediyor. Eğer vaktım olursa koruma demiri bile yaptırmayı düşünüyorum ama iş dolayısı ile ne yazık ki vakit çok kısıtlı :(


    Bu arada o parçaları türkiyeden mi aldınız yoksa yurt dışından mı gelecek?

  19. #19
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzozların hepsi 390 için olan ilanlardaki resimler, ilk resimdeki egzoz ara kazanı sayesinde bahsettiğin şasenin ortasında kalan boşluğu telafi ettiğinden en hoşuma giden model oldu =)

    Yeni 390 da michelin değil, pirellinin sanırım Rosso II modeli olması gerek, ayrıca kaydırmalı debriyaj var diyorlar. Bu 2 si kesin gibi birşey =) işten vaktim olmadığından çok üzerinde duramıyorum ama ucundan azcık kel kör bir şekilde www.ktmduke390forum.com/forum u takip ediyorum =)
    Eğer kaydırmalı debriyaj haricinde işine gelen ekstrası yoksa boşuna 2.000tl verme, onun yerine mevcut debriyajını huncarca bitirip sonrasında komple kaydırmalı debriyaj alıp takarsın. ( tabi daha uygun fiyata geliyorsa)

    Senin power parts fenaymış, motorunu park halinde görürsem yandın =))) Mevcut arka dişli kaç diş? ben baya bi büyük olsun istiyorum, en az şöyle ;

    http://i.hizliresim.com/rgpENz.jpg


    Kafamdaki camda en az şukadar olmalı ;

    http://i.hizliresim.com/AAN38Q.jpg



    Ben bu tarz parçaları kendim özel yaptırmayı seviyorum,mesela daha önce hondama komple el yapımı silindirden itibaren egzoz yaptırmıştım =) şuan 390 a yaptırdığım koruma takozlarının benim tasarımım olması beni çok mutlu ediyor. Eğer vaktım olursa koruma demiri bile yaptırmayı düşünüyorum ama iş dolayısı ile ne yazık ki vakit çok kısıtlı :(


    Bu arada o parçaları türkiyeden mi aldınız yoksa yurt dışından mı gelecek?

    egzozlar ölemiymiş =) neyse öğrendiğim iyi oldu o boşluğu doldurmasıda iyi birşey onun takılmış bir hali varsa resimli paylaşırsan çok sevınrım ben sadece o boşluk yuzunden egzozdan vazgecıyorum hep :D

    rosso 2 ile birlikte gelirse 2.000 verilebılır cunku rosso 2 zaten 1000 küsür tl . birde 2015 oldugu zaman biraz daha cezbediyor tabıkıde ama unuttum aramayı ne yalan söliyim ))

    takip ettigin forumu bende edıyorum ınanılmaz guzel şeyler paylasıyorlar ve orada butun sorunlarına cevapda bulabılıyorsun.

    arka dişli 46. bence çokda yeterli bir dişli ve inan çok güzel duruyor benimki takıldı motorun üzerinde ama hala dönmedim galıba mart sonuna kadarda dönmicem resmen burnumda tütüyor şerefsiz :D

    cam zaten sana linkte gösterdiğim cam orjınal ktm duke camı. onun uzunu yok orjinal olarak. yaptırmak istersen o ayrı tabi. ve inan şu resimdeki cam göğsünün altına geleni çok az kesiyor bence çok performanslı bir cam değil o . zaten gördügün uzere kısa yinede

    valla ben benım butun motorları garajda söküp takıyorum inannılmaz zevkli oluyor hatta geçenlerde bloğun orda bir vidayı sıkarken kırdım tornacıda çıkarttım falan böyle salak salak şeylerle uğraşmak bile hoşuma gidiyor. gittim spormotodan vida aldım tanesi 1 tl :D dedim 5 tane ver yedek dursun :D :D :D

    ben parçaları türkiyeden aldım. almak istediğin bir parça olursa bana mesaj at ben sana uygun bir şekilde onları bulmaya çalışıyım cunku spormoto pahalı verıyor taktırcagın zamanda sabri usta çok güzel bir şekilde işçiliği yazıyor...

  20. #20
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Bende sök tak işlerini çok seviyorum, 3-4 yıl önce eski motorumu komple şaseden ayırmıştım =) Lokma takımından anahtar setine,kaldırma krikosundan prof. boya tabancasına kadar her türlü alet edevatım var =) Hatta garajda 5 litre motul yağ, 6 kutu würth drylube zincir yağı,wd-40,antifiriz, 20 litreye yakın farklı marka yağlar,shell advance bike cleaner,jant temizleyici,contact cleaner,2 litre mazot(parça temizlemek için), balata spreyi,fren hidrolik yağları vs vs ne ararsan var =) Satınalmacı olduğum için şirketin iskonto hakkından faydalanıp yavaş yavaş atolye kuruyorum kendime =)

    Dün arkadaşımda boru bükme makinası olduğunu öğrendim, istersen gel kullan dedi..Biraz vaktim olsaydı deneme yanılma yöntemi ile kendi ara borumu kendim yapmaya çalışacaktım ama malesef vakit yok = / İstanbulda bir egzozcu sadece ara boruyu 450tl ye yapacağını söyledi,hafta içi gelmem gerektiğini söyledi.. Git-gel benzini köprüsü otoyolu işten izin alması vs derken bana 600 tl ye mal oluyor sadece ara boru.. Yurt dışından komple set getirtirim daha iyi hiç değilse uğraşmam.

    Yeni 390 eğer rosso II ve kaydırmalı debriyajla gelecekse biraz daha bekle madem,ben havalar kötü diye hiç binemiyorum.Dün aksiyon kameramı da sattım hevesim kırıldı. Şimdi yeni kamera arayışlarına da girdim. Bu işin sonu - ucu bucağı yok =)

    Parça konusuna gelirsek, uygun fiyatlı ara boru yada komple egzoz seti (direk takılacak şekilde hazır) için fiyat alabileceğin biryer var mı?
    Bak mesala bunun fiyatı çok iyi geldi bana;
    http://www.enduromarket.com/urun/ktm-390-duke-akrapovic-egzoz_1210.aspx?CatId=205 ama stokta kalmamış.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)