Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABSli, kaydırmalı debriyajlı, üzerinde makul bir lastikle gelen, gayet kaliteli ve canavar sıfır km. 2014 modelini bayiler 17.500 TL. civarına bırakıyorlar.

    Hem orta mesafe seyahatlerde (şehirler arası) hem de kentin içinde gayet atak, performanslı, hem de amortisörleri ve frenleri vs. gayet sağlam, şasesi son derece başarılı (hem hafif hem yol ergonomisi ve dayanıklılığı nefis) bir alet 44 beygir sunuyor. Torku da gayet yerinde. Şehir içinde ve geçişlerde canavar. Vites aralıkları makul. Vites göstergesi dahil monitörde "yok", yok..

    Saçma sapan vergi sistemimiz nedeniyle (keşke silindir hacminden ziyade beygir gücü nazara alınıp daha hakkaniyetli vergilendirme yapılsa) 2015 modeli bilhassa çıldıran döviz düşünülünce fazla gelebilir. Ki 2015'ini alan da kesinlikle makul bir tercih yapıyordur. Sonuçta bu aletten çok daha boş gelen Z300'den 9 beygir daha güçlü, sürüş olarak bence daha konforlu. Selesi daha yüksek olduğundan uzun yola daha uygun geldi bana. Evet 2015 modellerde 3.000 TL. civarı daha pahalı ama daha cazip.

    650'likleri falan düşünmeyen (biraz daha verir ABSsiz MT-07 alırımcı olmayan), fakat genel 250lik segmentinin daha üstünde güç, ivmelenme isteyenler için biçilmiş kaftan. Bence sınıfını kendisi tanımlamış bir alet.

    Sürekli uzun yol (otoban) gidecekler tabi ki tercih etmemeli. Normal şehirler arası güzergahlarda 120-140 civarı gayet konforlu seyahat ediliyor. Şehir içinde vs. ise hakikaten inanılmaz eğlenceli oluyor bu alet. Kullandıktan sonra "böyle tek silindirin canını severim" diyor insan.

    (Şehirler arası pek 140'ı geçmeyen 0-70 ivmelenmesini önemseyen biri olarak) motorların bence kaç basıp kaç basmadığı çok önemli değil. Gittiği hızda ne kadar güvende hissettirdiği, yol hakimiyetinin nasıl olduğu önemli motosikletlerde. Benim Pulsar 200 NS'le de 150 görmüşlüğüm var. İş değil öyle bir motoru o kadar limitlerde kullanmak. Kesinlikle yapılacak iş değil.)
    Servis ve yedek parça fiyatlarını gördükten sonra motorun verdiği keyif kursakta kalır diye insanlar düşünmüyor değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Xmax 250 ilk bakim ne kadar? 154 tl odedi arkadasim. Duke 200 icin 120 tl odeyecegim. Omrunde kac tane ktm sahibi oldunda yedek parcaya pahali diyorsun? Birak bu bilmis köylü agizlarini. Kulaktan duyup gelip burda yaziyosun bilip bilmeden
    biosferist, berkaye, Berk@nt ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #163
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xmax 250 ilk bakim ne kadar? 154 tl odedi arkadasim. Duke 200 icin 120 tl odeyecegim. Omrunde kac tane ktm sahibi oldunda yedek parcaya pahali diyorsun? Birak bu bilmis köylü agizlarini. Kulaktan duyup gelip burda yaziyosun bilip bilmeden
    Burada konu Ktm duke 390 arkadaşım.
    Bir ürün hakkında bilgi sahibi olabilmek için ona sahip olmaya gerek yok.
    Ben duke 390 ın fiyatını ve çok güçlü ve torklu bir motoru olmasına rağmen sırf eğlenceli olsun diye vites aralıklarının kısa tutulmasını bununda motorun gerçek performansını sakladığını,kısa vites aralıkları nedeniyle devamlı redline a düştüğünü ve bununda zırıltıya sebep olduğunu ,top speed e etki ettiğini vs anlatmaya çalışıyorum.Bunu eleştiri dozunda yapmama rağmen durmadan bana saldırıyorsunuz
    Ben sizi eleştirmiyorumki?Kullandığım motora ve kullandığım dile kadar laf ettiniz.
    Maalesef günümüz toplumunda sizin gibi bağnaz ukala egoist kişilikler prim yapıyor ya ona yanarım
    Thesinner83 bunu beğendi.

  4. #164

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada konu Ktm duke 390 arkadaşım.
    Bir ürün hakkında bilgi sahibi olabilmek için ona sahip olmaya gerek yok.
    Ben duke 390 ın fiyatını ve çok güçlü ve torklu bir motoru olmasına rağmen sırf eğlenceli olsun diye vites aralıklarının kısa tutulmasını bununda motorun gerçek performansını sakladığını,kısa vites aralıkları nedeniyle devamlı redline a düştüğünü ve bununda zırıltıya sebep olduğunu ,top speed e etki ettiğini vs anlatmaya çalışıyorum.Bunu eleştiri dozunda yapmama rağmen durmadan bana saldırıyorsunuz
    Ben sizi eleştirmiyorumki?Kullandığım motora ve kullandığım dile kadar laf ettiniz.
    Maalesef günümüz toplumunda sizin gibi bağnaz ukala egoist kişilikler prim yapıyor ya ona yanarım
    Zaten o kadar mühendis salak, milyon dolarlık yatırımlar boşa, sen 5 dakikada çözdün motoru. Bir ara fabrikaya uğrada öğret şu gariplere hayrına.
    Bilgi sahibi değilsin işte onu diyorum. Bakım sandığın kadar pahalı değil, yedek parça r25'inkinden bile ucuz olabilir tek tek bakmak lazım. Kimse sana eleştirdiğin için kızmıyor, bilip bilmeden atıp tuttuğun için kızıyor.
    Redline meselesine gelince, bu serinin lakabı "haylaz", yani şehir içinde uçup kaç, ufak şımarıklıklar yap diye var. Ha diyorsan ki yok ben öyle kullanmıyorum, o zaman bana bir rakip gösterir misin? 390 yerine ne alsın millet? İnazuma falan mı alalım? 600cc alırım diyorsun, git al kardeşim tutan mı var?
    Eleştiri yaparken insanları salak yerine koyamazsınız. Resmen alanlara salak demeye getiriyorsunuz. Bence kim ukala, kim bağnaz oturup bir daha düşünün.
    biosferist ve EfeXTR bunu beğendiler.

  5. #165

    Üyelik
    07 Aralık 2014
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada konu Ktm duke 390 arkadaşım.
    Bir ürün hakkında bilgi sahibi olabilmek için ona sahip olmaya gerek yok.
    Ben duke 390 ın fiyatını ve çok güçlü ve torklu bir motoru olmasına rağmen sırf eğlenceli olsun diye vites aralıklarının kısa tutulmasını bununda motorun gerçek performansını sakladığını,kısa vites aralıkları nedeniyle devamlı redline a düştüğünü ve bununda zırıltıya sebep olduğunu ,top speed e etki ettiğini vs anlatmaya çalışıyorum.Bunu eleştiri dozunda yapmama rağmen durmadan bana saldırıyorsunuz
    Ben sizi eleştirmiyorumki?Kullandığım motora ve kullandığım dile kadar laf ettiniz.
    Maalesef günümüz toplumunda sizin gibi bağnaz ukala egoist kişilikler prim yapıyor ya ona yanarım
    ben beyfendinin uslübunda direkt sorun göremedim. dolaylı bir tutumu var, yani her eleştirisinde salaklar, aptallar kullanarak aslında totemons a istediğini veriyorsunuz. evet, kazanan o oluyor. çünkü, eleştirileri haksız -haklı da olabilir- olsa da sizi sazanlıyor. siz ne derseniz deyin, uslübunu bozmuyor.

    şahsi fikrim ise, az çok haklı olduğu ama kendisinin de bilmeden salladığı yönünde. bende 390 var, ben motoru ne kadar biliyorum o da tartışılır. Ne yalan söyleyeyim, bundan evvel 7000 km tvs apache kullanmıştım, motor farkı dışında bir kalite farkı hissetmedim.

  6. #166

    Üyelik
    08 Eylül 2015
    Motosikleti
    Tnt250
    Merhabalar.10.000km skuter tecrübemden sonra ktm 390 almaya niyetlendim ama merak ettiğim bir kaç nokta var.Uzun yol yapmayı seviyorum (maks 400-450km) .Bazı arkadaşlar titreşim problemi yüzünden uzun yol yapilamayacağindan bahsetmiş.Herkes aynı fikirdemi bu konuda? Diğer merak ettiğim nokta ise artçı konforu.Arkadaşımla çoğu zaman motor gezmeleri yapıyoruz.Skuterimle (Scarabeo) artçı ile sürüş çok rahattı.Bu motordan elbette aynı konforu beklemiyorum ama kısa mesafelerin bile işkenceye dönüşmesini istemem.Artçılı kullanan arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.

  7. #167

    Üyelik
    06 Eylül 2009
    Motosikleti
    ktm duke 390
    Totemons duke 390 ı madem sevmiyorsun neden hala buradasın? yazılarından rahatsız oluyorum,bu arada paran varsa duke'e binersin,servisin ne kadar tutacağı parça fiyatı ne olacağı umrunda olmayan insanların kullandığı bir motosiklet markasıdır KTM,sen japona binmeye devam et ve lütfen Ktm alma,senin zihniyetinde insanlarla ortak noktam olmasını istemiyorum,birde sadece 172 yapıyor 175 değil,sizin mt07 ise 190 yapıyor ve arada 18 km hız için extra 41hp ihtiyaç duyuyor çok komik bir durum,vergisi algısı bir ton,ben de eski tenere xt 660 z kullanıcısıyım,yamaha pörtledi haberin varmı? r25 sürekli sağ biyel kolunu kırıyor,mt 07 lerden şikayet üstüne şikayet,sen bir wr 250 r ın yedek parça listesine bak ağzın açık kalır ve hepsi fransa'dan geliyor,ben her sene motosiklet değiştiririm ama duke sanırım 2 yıl kalacak neden biliyormusun? öğrenmek için sözlerin kelimelerin etkisiz kalıp ona sahip olup onu sürünce anlayabileceğin bir olgu var,senin için çok üzgünüm hiçbirzaman bu bilgiye sahip olamayacaksın...
    biosferist ve dyavol-77 bunu beğendiler.

  8. #168

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı emrezaim88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.10.000km skuter tecrübemden sonra ktm 390 almaya niyetlendim ama merak ettiğim bir kaç nokta var.Uzun yol yapmayı seviyorum (maks 400-450km) .Bazı arkadaşlar titreşim problemi yüzünden uzun yol yapilamayacağindan bahsetmiş.Herkes aynı fikirdemi bu konuda? Diğer merak ettiğim nokta ise artçı konforu.Arkadaşımla çoğu zaman motor gezmeleri yapıyoruz.Skuterimle (Scarabeo) artçı ile sürüş çok rahattı.Bu motordan elbette aynı konforu beklemiyorum ama kısa mesafelerin bile işkenceye dönüşmesini istemem.Artçılı kullanan arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum.
    Merhaba. Ben scooterdan, duke 200'e geçtim. Arada konfor anlamında gerçekten çok fark var. Artçım (kız arkadaşım) scooter da çok daha rahattı. Ancak benim belimi ağrıtıyordu oturuş pozisyonu. Duke alınca bel ağrım gerçekten gitti. Duke da tek sorunum selenin kaygan olması. Eğer alacaksanız, pek artçı konforu beklemeyin. Bu motorlar zevk motoru. Duke 200 de bile yürek hopluyorken, sürekli 390 sürdüğümü düşünemiyorum.

  9. #169
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı aeicopux adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Totemons duke 390 ı madem sevmiyorsun neden hala buradasın? yazılarından rahatsız oluyorum,bu arada paran varsa duke'e binersin,servisin ne kadar tutacağı parça fiyatı ne olacağı umrunda olmayan insanların kullandığı bir motosiklet markasıdır KTM,sen japona binmeye devam et ve lütfen Ktm alma,senin zihniyetinde insanlarla ortak noktam olmasını istemiyorum,birde sadece 172 yapıyor 175 değil,sizin mt07 ise 190 yapıyor ve arada 18 km hız için extra 41hp ihtiyaç duyuyor çok komik bir durum,vergisi algısı bir ton,ben de eski tenere xt 660 z kullanıcısıyım,yamaha pörtledi haberin varmı? r25 sürekli sağ biyel kolunu kırıyor,mt 07 lerden şikayet üstüne şikayet,sen bir wr 250 r ın yedek parça listesine bak ağzın açık kalır ve hepsi fransa'dan geliyor,ben her sene motosiklet değiştiririm ama duke sanırım 2 yıl kalacak neden biliyormusun? öğrenmek için sözlerin kelimelerin etkisiz kalıp ona sahip olup onu sürünce anlayabileceğin bir olgu var,senin için çok üzgünüm hiçbirzaman bu bilgiye sahip olamayacaksın...

    Yamaha düşmanları doluymuş burası onu anladık.Ama ben yamaha sahibiyim diye yamahayı seviyorum algısı nerden oluştu sizde anlayamadım.
    Her markanın eleştiriye açık modelleri vardır.Ama bu sayfada sahip olduğunuz motor için hep övgü dolu sözler beklemek dışında eleştirisel tepkilere neden böyle kapalısınız?
    Eleştirimizde eksiklikler yanlışlıklar ve bilgi erezyonuda olabilir.Eleştirenlere saldırmak ve durmadan sokak ağzı ile agresif agresif cevap vermeyi bırakıp Literatürlere dayanarak kullandığınız motorun eksilerinide söyleyerek bizleri aydınlatsanız varsa bir yanlışımız özür dilemesinide çirkini sevmesinide biliriz.(Güzellik görecelidir yanlış anlaşılmasın)
    Ne yamaha ne ktm vs markalar için kimsenin kalbini kıracak aşağılayıp hor görecek karekterde bir insan asla olmadım olamam.
    Benim gözümde sahip olunan her motorun bedeli tasarruf,mücadele,azim,emek,alınteri harcanarak ödenmiştir.
    Tüm motor sevdalılarına marka model gözetmeksizin,kalp kırmadan herşeyin en iyisine sahip olmaları ve bu vesile ile muhteşem dostluklar kurmalarını diler saygılarımı sunarım.
    bulut59 bunu beğendi.

  10. #170

    Üyelik
    08 Eylül 2015
    Motosikleti
    Tnt250
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba. Ben scooterdan, duke 200'e geçtim. Arada konfor anlamında gerçekten çok fark var. Artçım (kız arkadaşım) scooter da çok daha rahattı. Ancak benim belimi ağrıtıyordu oturuş pozisyonu. Duke alınca bel ağrım gerçekten gitti. Duke da tek sorunum selenin kaygan olması. Eğer alacaksanız, pek artçı konforu beklemeyin. Bu motorlar zevk motoru. Duke 200 de bile yürek hopluyorken, sürekli 390 sürdüğümü düşünemiyorum.
    Teşekkür ederim hocam cevabınız için.Titreşim konusunda ne diyorsunuz ,200 ile uzun yol yaptığınız oldu mu?

  11. #171
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Beyler, bana bi akıl verin. Duke 250 alma arifesindeydim ki zam yaptılar, 16750 TL. Bunu verene kadar 17900'a 390 alayım mı? Yakına buna da zam gelebilir.

    Bayi de geçen baktıydım, 390'ın debriyaj çok da ağır gelmedi; ama sık kullanımda yorar mı bilemedim? Zaten boyutları aynı.

  12. #172
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Hala 390 parcası pahali diyen var.. kırk kere yazdık, 50 kere daha mı yazalım? SYM wolf denen gariban motorunun parcalari daha pahali duke 390 dan! Kawasaki ninja250 nin sadece depo uzerindeki minik "ninja" stickerı 2012 yılında 250 tl idi.. Simdi duke 390 parcasi pahali diyen ya agk,bionik,ugk dan baska motora binmemiştir yada beyninin max %1 ini kullanabiliyordur..

    Bu arada uzerinde boktan lastiklerinile gelen ve ABS siz, 250cc olmasina ragmen hayvan gibi yakit yakan, bir suru kronik problemli ve yedek parca fiyatlarina haşırt diye zam gelen Yamaha R25 in yeni fiyatindan haberiniz var mi? 390 Tr de tartisilmaz fiyat/performans motorudur..

    Vurur yüzüne ifadesi, standart olarak ABS,x-ring zincir, M5 lastikle mi geldin bitanesi :D

  13. #173
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    abi şu M5'li 390 nerde? Ben MRF'li bulabildim?

  14. #174
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi şu M5'li 390 nerde? Ben MRF'li bulabildim?

    Benim 390 fabrika cikisi M5 liydi. Ahmetkorkmazın ki de M5 liydi diye hatirliyorum? Ayrica kankim Servette aldi onunki de M5 li.. bu MRF nereden cikti anlamadim? Pirelli lastikle gelecek diyorlardı? Eger iyi bir lastik degilse MRF, 390 ile virajda arkayi salıp yatirabilirsiniz.. zaten asfalt kötü, 1-2-3 sariyor M5 ile bile.. iyice bi araştir derim

  15. #175
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    2014 modeller hep MRF galiba; 2015'leri bilmiyorum. 2015'e 7000€ vermem.

  16. #176
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 modeller hep MRF galiba; 2015'leri bilmiyorum. 2015'e 7000€ vermem.
    Ozaman biraz bekle,tahminimce 2016 sezonda 2015 modellerde indirim yaparlar.. sifirini 18.500-19.000 gibi alirsin.. yada 2. El bak.. arkadasimda cok temiz bol ekstrali 2014 model var mesela.. audi A3 ile takas ederek aldı 2.000 km de bile degildi, full orijinal.. boylesini bulup alabilirsin..

  17. #177
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    2. el 390 alıcam gibi artık. Lastiği değiştirilmiş bi tane bulursam iyi olur.

  18. #178
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. el 390 alıcam gibi artık. Lastiği değiştirilmiş bi tane bulursam iyi olur.
    arka lastik cok cabuk bitiyor ama.. M5 li 390 alicam derken kabak lastikli alma en olmadı 500 liraya bi arka lastik alirsin. Fiyati da ona gore dusersin alacagin motordan

  19. #179
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Duke 390 lar hiç bir zaman mrf ile gelmedi. Serk21 uzun araştırmalarim sonucu seneye bende 390 a geciyorum

  20. #180
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 lar hiç bir zaman mrf ile gelmedi. Serk21 uzun araştırmalarim sonucu seneye bende 390 a geciyorum
    Bence çok isabetli bir karar olur. Umarım piyasasi hortlamaz da herkes uygun fiyata alıp binebilir.. malesef her gecen gun dolar-euro artiyor,TL geriliyor ve liste fiyatları hizla yukseliyor.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 789101119 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)