Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #61
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Alıntı mucaliskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Adım Murat, Yasım 31, 192cm boyunda, 115kg kilodayım. Daha önce kullandığım motorlar üniversite zamanında arkadaşlarımın honda todayi ve 250 cc lik chopperiydı. iş hayatımda yine arkadasımın 250 cclik honda cbr si. ve şu anda patronumun eski k1200 r ı ve şu anki motoru nc750x tir. başkalarının motoru olduğu için km bilmiyorum yalan söyliyecek halimde yok tepki vereceğinizide biliyordum fakat sürekli yaptığım araştırmalardan ve fuarları gezip nerdeyse her motoru deneyi, denemekten kastım sadece üzerine binmek. tek garip durmayan vehoşuma giden tek motor bu oldu.

    kullanıcılarında yorumlarından modlardan b Modunun sakin bir mod olduğunu duydum ve uzun bir süre bu modda kullanmayı planlıyorum.

    mt 9 tracer ı seçmemin en önemli nedenlerini sıralıyacak olursam.

    yamaha xt 660 tek silindir ve kullanıcıların titreşim şikayeti ve tipini beğenmemem.
    Honda nc 750 x i düşünüyordum fakat altın elbiseli adamın yorumları üzerine vazgeçtim.
    Kle 650 versys tipi çok hoşuma gitmedi ayrıca kavasakinin servis ve yedek parça fiyatları ayrıca kaskosunun çok yüksek olması.
    suzuki dle de çok hoşuma giden bir motor değil.

    racing modelleri hiç düşünmüyorum. maxi scooterlarda hoşuma gitmiyor.

    geriye benim için enduro kalıyor. ve rüzgarı racinglerdeki ve nakedlardaki gibi de yemek istemiyorum.

    Mt 9 Tracer ı seçme nedenlerim.

    1-tipi 2- diğer motorların üzerinde ciddi anlamda çok iri duruyorum motor kayboluyor, 3- aynı tip motorların diğerlerini hiç beğenmiyorum.
    4 farklı bir motor alıp daha sonra sürekli motor alıp satmak istemiyorum. bu ve bunun gibi nedenlerdir.

    Sevgili mucaliskan,

    Öncelikle yazacaklarıma alınmaman ve yanlış anlamamanı ümit ederim.

    Sürüş dinamikleri ve hacimleri birbiri ile alakası olmayan, farklı motosikletleri kullanmışsın. Ve hiçbirinin deneyim bakımından ötekine faydası dokunmamış. Nedenine gelince; motosikletlerin arasındaki farkı anlaman ve gerçek sürüş deneyimleri kazanman için her bir motoru en az 10.000 km ve iki sezon kullanman önemlidir.

    Yazdıklarını listeleyerek çeki düzen vererek inceleyelim haydi;

    honda today
    250 cc lik chopper
    250 cclik honda cbr
    k1200
    nc750x

    Sence de bu listede sorun yok mu???

    50cc den 250cc'ye, oradan da patronun(?!!?) 1200cc'lik motosikletine. Bu sıralama senin tecrübesizliğini ve motosiklet hususunda henüz bilinçlenmiş olmadığını ortaya koymuş bence. Kendi satın aldığın motosikletlerle edinilmiş hiçbir ciddi deneyim olmadan 1200'lük makineleri kullanmışsın. Hem de emanet motosiklet olarak. Bunun adı ne heves, ne cesaret. Sadece mantıksızlık.

    Şimdi bir mantıksızlık yaparak aynı davranışı MT09 için sergilemek üzeresin. Altın elbiseli adamın NC serisi videosunu izlediğini yazmışsın, bence 09'un da videosunu izle. Torku yüzünden nasıl tek tekere kolayca geldiğini de tabi. Bence tecrübesizliğin ve cesaretin bir araya gelince hayatını riske atmış olacaksın. Seni tanımıyorum, dileğim uzun yıllar belasız kazasız sağlıklı bir şekilde motosiklete binmendir.

    Bana sorarsa Pulsar gibi bir motosiklet alıp onunda en az iki sezon geçirmen. Daha sonra da hacmi kademe kademe yükseltmen mantıklı olacaktır. Hangi şehirde yaşadığını bilmiyorum, imkanın varsa Honda Güvenli Sürüş Eğitimi'ne katılmanı öneririm. Sürüş eğitimi almadan ilk motosikletin MT09 gibi büyük hacimli bir motosiklet olursa her sene eğitimsizlikten ve tecrübesizlikten canından olanlara katılmanı istemeyiz.
    mehmetenis bunu beğendi.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    18 Mart 2015
    Şehir
    Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Nc 750 X
    iyi dileklerin ve tavsiyelerin için teşekkür ederim, Motor ekipmanlarımı elimden geldiğince iyilerinden almaya çalıştım. motor eğitimi almayıda kesinlikle düşünüyorum.

  3. #63
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Alıntı mucaliskan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Adım Murat, Yasım 31, 192cm boyunda, 115kg kilodayım. Daha önce kullandığım motorlar üniversite zamanında arkadaşlarımın honda todayi ve 250 cc lik chopperiydı. iş hayatımda yine arkadasımın 250 cclik honda cbr si. ve şu anda patronumun eski k1200 r ı ve şu anki motoru nc750x tir. başkalarının motoru olduğu için km bilmiyorum yalan söyliyecek halimde yok tepki vereceğinizide biliyordum fakat sürekli yaptığım araştırmalardan ve fuarları gezip nerdeyse her motoru deneyi, denemekten kastım sadece üzerine binmek. tek garip durmayan vehoşuma giden tek motor bu oldu.

    kullanıcılarında yorumlarından modlardan b Modunun sakin bir mod olduğunu duydum ve uzun bir süre bu modda kullanmayı planlıyorum.

    mt 9 tracer ı seçmemin en önemli nedenlerini sıralıyacak olursam.

    yamaha xt 660 tek silindir ve kullanıcıların titreşim şikayeti ve tipini beğenmemem.
    Honda nc 750 x i düşünüyordum fakat altın elbiseli adamın yorumları üzerine vazgeçtim.
    Kle 650 versys tipi çok hoşuma gitmedi ayrıca kavasakinin servis ve yedek parça fiyatları ayrıca kaskosunun çok yüksek olması.
    suzuki dle de çok hoşuma giden bir motor değil.

    racing modelleri hiç düşünmüyorum. maxi scooterlarda hoşuma gitmiyor.

    geriye benim için enduro kalıyor. ve rüzgarı racinglerdeki ve nakedlardaki gibi de yemek istemiyorum.

    Mt 9 Tracer ı seçme nedenlerim.

    1-tipi 2- diğer motorların üzerinde ciddi anlamda çok iri duruyorum motor kayboluyor, 3- aynı tip motorların diğerlerini hiç beğenmiyorum.
    4 farklı bir motor alıp daha sonra sürekli motor alıp satmak istemiyorum. bu ve bunun gibi nedenlerdir.

    Merhaba,

    Ben de düşündüklerimi aşağıya yazıyorum belki kaale alırsınız umuduyla.

    Birincisi bir motosiklete sahip olmak ile bir başkasının motorsikletini kullanmak çok ayrı kavramlar. Tamam 1200ccye kadar motorsiklet kullanmışsınız ama ne kadar acaba? 1 saat mi, 1 gün mü, 100 km hadi 1000 km olsun ne yazar.

    Önemli olan burada bir motorsikleti uzun süre kullanmak mesela 650cc bir motorum var 1-2 senedir kullanıyorum deseniz o zaman işler değişir. Çünkü motor kullanmak devamlı öğrenilen bir süreç, ve her koşulda devam eden süreç. cc yükseltmeden önce sahip olduğunuz düşük hacimli motoru her koşulda (hava, yol, iklim, trafik) kullanmanız lazım ki yüksek cc de sıkıntı çekmeyin.

    Şöyle örnek vereyim;
    ne kadar sıkışık trafikte kullandınız,
    ne kadar yağmurda kullandınız,
    ne kadar soğukta kullandınız,
    ne kadar rüzgarlı havada kullandınız,
    ne kadar bozuk yollarda kullandınız,
    ne kadar otobanda kullandınız,
    ne kadar gece kullandınız,
    ne kadar dağ yollarında kullandınız,
    ne kadar süre kullandınız,
    ne kadar grup sürüşü yaptınız,
    ne kadar virajlı yollarda kullandınız,
    ne kadar öküz sürücülerin arasında kullandınız,
    ne kadar performanslı kullandınız,
    ....
    ....


    Bu sorular yaz yaz bitmez işte kendi motorunuz olunca 1-2 sene kullanınca bu koşulların hepsini az ya da çok denemiş olacaksınız ve kendinize birşeyler katacaksınız her sürüşünüzde. Yüksek cc olunca kendinize korkudan fazla bir şey katamazsınız ve Allah korusun hem kendinize hem başkasına zarar verirsiniz.

    Ben derim ki orta halli bir motor alıp keyfini çıkarın 1-2 sene, ondan sonra yükseltirsiniz CCyi.
    mehmetenis ve CraCheR bunu beğendiler.

  4. #64
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    bende 1000RR'mı sattım, bu motoru muhtemelen haftaya almış olacağım fiyatu 30-32 aralığında olsaydı gerçekten harika olacaktı, ayrıca bu motosiklet kesinlikle orta sınıf sürücü motosikleti değildir. Bu benim cümlem değil, YRA akademesi hocasının cümlesidir. Ona göre değerlendirin, bu motosiklet A modunda ve Traction kontrol kapalı olduğunda tam anlamıyla kuduz bir köpek, tekerden inmiyor, bu hem çok zevkli hemde çok tehlikeli, yorumlarım sadece izlediğim videolardan ibaret. Cumartesi günü testini de yapıp son kararımı vereceğim.
    mehmetenis ve CraCheR bunu beğendiler.

  5. #65
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 yamaha xtz1200 süpertenere
    18 martta canakkaleye giderken ufak bir denememiz oldu
    asagıda videoda motorumuzun en son limitini görüyoruz

    Erhan Erdil ve mehmetenis bunu beğendiler.

  6. #66

    Üyelik
    18 Mart 2015
    Şehir
    Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Nc 750 X
    yanıtınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Mt 09 Tracer üzerine biraz daha düşüneceğim. yazınız ve ilginiz için teşekkür ederim tekrar.
    iguven bunu beğendi.

  7. #67
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Video için teşekkürler, 225 limit olarak belirlenmiş sanki bu kötü olmuş, bu sınırı kaldırmak lazım, daha 5-6000 devir daha çevirebilirmiş gibi gözüküyor, sizin yorumunuz nedir?

  8. #68

    Üyelik
    22 Nisan 2007
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mt-07
    Arkadaşlar selam, ben de kırmızı bir tracer aldım, denizlideyim. Nazilli bayisinden aldım, 10 güne gelecek inşallah. Motoru alan arkadaşlara bir sorum olacak, yardımcı olursanız sevinirim. Tracer'ın üzerinde gelen lastik dunlop d222 sportmax diye okudum, sizinkilerde aynı lastik mi var acaba? Tam ismini modelini bana yazarsanız sevinirim, çünkü bir kaç versiyonu olabilir. Çok uzun süre kullanmadınız ama lastik performansını nasıl buldunuz, onu da yazarsanız iyi olur.

    Bu adam ne soruyor neden soruyor diye aklından geçirenler olabilir. Sebebi şu, geçen sene sıfır cbr 650f aldım ve üzerinde d222 sportmax vardı, çok iğrenç bir lastik. Belki iyi tutan tırnaklı kaliteli asfalt için iyi olabilir ama türkiyenin kaygan ve kalitesiz asfaltında ne çekiş ne frenaj var... Resmen buz üstünde gidiyor hissiyatı var lastikde, adamı ürkütüyor. Eğer aynı lastik varsa hiç binmeden değiştiricem, pirelli angel gt alıcam. Cbr 650f de bile tehlike yaratan bu lastikle tracerda ne maceralar yaşanır düşünemiyorum bile.

  9. #69
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Merhaba,

    Tracer'da maalesef hız limitörü var, gerekçe ise yan çantalar dolayısıyla, 225'den sonra tehlike oluşturuyormuş, bana mantıklı gelmedi, sanki yan çantalarla beraber alınıyormuş gibi, şunun düzgün bir açıklaması var mıdır?

  10. #70
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 yamaha xtz1200 süpertenere
    evet malesef var
    5.vites 11.000.devir 224 yapıyor 6. vitese attıgında 9.000.devir 225 te kalıyor


    https://www.youtube.com/watch?v=BKILT6UK_ZQ

    kamera çekimim var youtube de yamaha tracer topspeed olarak
    Erhan Erdil, dyavol-77 ve mehmetenis bunu beğendiler.

  11. #71

    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt 09 Tracer- Suzuki Vstrom- Honda Cbf 1000
    Öncelikle herkese merhaba size bir sorum olacak benim tracer ımda 170 km/h ve üzerinde gidon sağa sola oynamaya başlıyor yani bir nevi tank slapper a giriyor. Arka amortisörün preload ve rebound ını sertleştirdim ancak bir etki etmedi sizce bu durumu nasıl çözebilirim ve başka bu problemi yaşayan kimse oldu mu ?

  12. #72
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 yamaha xtz1200 süpertenere
    Alıntı Petrol Kafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese merhaba size bir sorum olacak benim tracer ımda 170 km/h ve üzerinde gidon sağa sola oynamaya başlıyor yani bir nevi tank slapper a giriyor. Arka amortisörün preload ve rebound ını sertleştirdim ancak bir etki etmedi sizce bu durumu nasıl çözebilirim ve başka bu problemi yaşayan kimse oldu mu ?
    ani hızlanmada yapıyor o anda gazı kapat tekrar ac sorun halloluyor
    bendede var o.
    motorda ani hızlanmada on hafif oldugundan direksiyon çok hafifliyor bence sorun bu ayrıca yuksek olusuda cabası.
    japondan şaşma,çine bulaşma........

  13. #73
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Tracerımı teslim aldım, hastası oldum ama kafama basit 1-2 şey takıldı, bayi sizede kullanım kitapçığı olarak MT09 kitapçığımı verdi, ayrıca elcik korumaların rengi nedir, kafama takıldı

  14. #74
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Alıntı gorefest adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tracerımı teslim aldım, hastası oldum ama kafama basit 1-2 şey takıldı, bayi sizede kullanım kitapçığı olarak MT09 kitapçığımı verdi, ayrıca elcik korumaların rengi nedir, kafama takıldı
    Hayırlı olsun.
    Bayi bana türkçe mt-09 kitapcığı verdi ve bir de ingilizce mt-09 tracer kitapcığı verdi. Zaten trafik sigortasında da mt-09 ABS diye gözüküyor, tracer modeli daha tanımlı değil.
    Bende ki race blue o yüzden elcik korumaların dışı gri renkte, iç tarafı siyah renkte.

  15. #75
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Dün motorumu eskişehirden aldım, kısaca değerlendirmemi yazayım, öncelikle fuarda hiç incelememiştim, görmemiştim bile, 1000RR'ı sattıktan 2 gün sonra kımıl kımıl oldu bünye ve yeni arayışa girdim, aslında hayalim ya multistrada yada bmw 1000xr'dı ama bu motosikletler ultra pahalı ve okadar para gömmek de gereksiz (ulaşamadığı ciğere bok atan kedi )

    Neyse efem motorumuzu teslim aldık, öncelikle belirteyim bu motosikleti seçecek olanların mutlaka ve kesinlikle çok iyi gaz kontrolüne sahip olmaları gerekiyor, A modunda hiç kullanmadım malum rodajdayız ama standart modda bile kuduz namussuz Şehir içi için B modu gerçekten iyi olmuş,

    Öncelikle Beğenmediklerim : Selesi sert yaw, illa konfor sele aldırcaklar, ciddi anlamda popom ağrıdı, ayrıca cam gerçekten çok yetersiz kalıyor, düzgün bir cam şart bunlar haricinde bişey yazamam şimdilik zaten 300km kullandım, bide şu hız limitör işini beğenmedim

    Beğendiklerim : Öncelikle aynalar beni şaşırttı çünkü ilk değiştirmeyi düşündüğüm aynaları çok beğendim, görüş gayet iyi, üzerindeki lastiklerde gayet yeterli, gerçi zemin düzgün oldu mu lastikte güzel tutuyor, Amortisör, süspansiyon ayarları ise tahminim ötesinde güzel, çakır çukurda zıplatmıyor, virajlarda herhangi bir güvensizlik vermiyor.

    Şimdilik diyeceklerim budur, birde yakıt tüketimini yazayım, 2 kişiydik motorda ve 6.vites 6000 devri geçmemeye çalışarak geldim ama 6000 devirden de aşağıya inmedim, ortalama 5.8lt yakmış ki fena bir rakam değil ben 7 falan bekliyordum daha çok kuncuklayamadım zamanla detaylı şekilde anlatırım
    Reşit bunu beğendi.

  16. #76
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Ben de Cuma günü İzmit Yamaha Şişman Motordan aldım Race Blue tracerımı

    Şimdilik daha 150km yol yapabildim deneyimlerimi yazayım; (Bu yazdıklarım çok az süreye dayanıyor tamamen yanlış da olabilir kısmen doğru da olabilir ona göre )

    1) Öncelikle motor da farkettiğim ilk şey çok dengeli olması, ağırlık merkezi yere yakın olduğundan düşük hızlarda kontrol etmesi çok kolay, gidon turu da geniş olduğundan duran trafikte rahatlıkla aralardan ayağı yere koymadan 5-10 km/s hızlarında gidilebiliyor.
    2) Ekranına bayıldım. Bir sürü özelliği var. (Fotolara bakın) Anlık yakıt tüketimi (10km/s hızından sonra gösteriyor) ve ortalama yakıtı bile gösteriyor. Dış sıcaklık ve soğutma suyu sıcaklığı, 2 adet tripmetre ve trip zamanı (motoru çalıştırıp stop edene kadar geçen zamanı), eğer yakıt ışığı yanarsa yeni bir ekran daha geliyor ve bu ekranda da yakıt ışığı yandığından beri geçen kmyi sayıyor. (işe yarar özellik bence.)
    Ve en güzel özelliği bu özellikleri toplam 3 ekranda 3er tane olacak şekilde istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz.
    3) ilk gün eve gelirken 56km yaptım ve 4.9 lt/100km tüketti. 5000 deviri pek geçmedim zaten 6. viteste 5000 devirlerde rahat 120 yapıyor.
    4) Modları harika şimdilik B modunda yani eco modda kullanıyorum. Gerçekten bu mod işe yarıyor, trafikte daha rahat kontrol ediliyor motor ve gaz kestiğinizde aniden kompresyona girmiyor aşırı bu da daha pürüzsüz bir sürüş sağlıyor.
    5) Ön camı beğenmedim. Benim boyum 1:87 ve ön cam en üst seviyede iken rüzgar alnıma doğru vuruyor ve bu da kaskımın ses yapmasına sebep oluyor. O yüzden camı en aşağı indirdim ama bu seferde rüzgar yiyorum göğsümden yukarıda. Ayrıca cam ses yapıyor gibi geldi bana 120-130 km/s hızlarında. Düzgün bir tur camı düşünülebilinir ileride.
    6) Vites geçişleri çok güzel tak diye geçiyor. 3 silindir olduğundan düşük devir yüksek viteste bile nazlanmıyor hızlanmada, sarsılmıyor.
    7) Bana biraz titreşimli geldi alet belki 5000 deviri geçmediğimden olabilir. Çok rahatsız etmese de 6. vites 5000 devir civarlarında titreşim rahat hissediliyor belki 6-7 binde daha az olabilir titreşim.
    8) Frenleri bayağı sağlam gibi geldi panik fren denemedim henüz rodajda olduğundan ama sağlam sıkınca zınk diye duracak izlenimi var alette. Arka fren beklediğimden daha etkili ayrıca.
    9) Amortisörler benim önceki motorum versysden sonra hafif sert geldi. Ama sanırım virajı daha iyidir herhalde daha deneme fırsatım olmadı pek.
    10) E-5 de sıkışık trafiğe girmek zorunda kaldım bi 20-30 dakika boyunca. Aletin soğutma suyu sıcaklığı 100 dereceleri aştı ve fanı açtı. 105-106 dereceleri gördüm. Normalde akan trafikte 75-85 derece falan oluyor. Fan açılınca dizlere değilde ayaklara daha fazla sıcaklık veriyor gibi geldi.

    Birkaç foto paylaşayım aldığım gün eve geldiğimde çektiğim.












    mehmetenis bunu beğendi.

  17. #77

    Üyelik
    22 Nisan 2007
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Mt-07
    Herkese selam, öncelikle bu başlığı biraz aktif kullanalım. Yeni bir motor olduğu için elimizde fazla bilgi yok. Mümkün olduğu kadar paylaşım yapalım.

    Haftasonu 600 km yol yaptım. Motorun güzel yönlerini anlatmaya gerek yok. Eksilerine gelince;

    1. En büyük eksiklik ön cam, 188 boyum var ve çok gürültü yapıyor. Bunun için baya araştırma yaptım yabancı forumları da okudum. Orjinal tur camı çok çirkin o yüzden almayı düşünmüyorum. Diğer markalardan en mantıklısı puig olarak görünüyor, hem görüntüyü bozmuyor hem de aerodinamisi düzgün, fakat şu an piyasada yok. Mototaşı aradım 1.5 ay sonra gelir dediler. Hollanda dist. İle görüştüm 2 mayısda üretimden çıkacakmış amerikadan, 15 mayıs gibi avrupada olacakmış. Ben o zamana kadar klipsli ön cam yükseltici almayı düşünüyorum. Puig marka mototaşda var ama boyutu çok büyük, camdan taşacak o yüzden almadım. Puig 6320 modelini almanız lazım bulabilirseniz, yurtdışından ebay den fln bakıyorum ama çok pahalı satıyorlar. Mra marka var onu araştırıyorum şu anda. Alırsam bilgi veririm.

    2. Selesi hakkaten sert benim de bir süre sonra ağrım oldu, comfort sele düşünülebilir.

    3. Titreşim var ama gün geçtikçe azalıyor, sanırım rodajda olduğu için diye tahmin ediyorum rahatsız edici değil.

    4. Ekranda range gösterse daha iyi olurdu bence bir eksiklik.

    5. Benim beceriksizliğim mi bilmiyorum N ye zor geçiyor vites.

    Bir de tecrübemi anlatayım

    Milas içinde trafikte panik fren yaptım abs çok iyi çalıştı, eski nesil bir abs veya abs olmayan bir motor olmasa arabaya arkadan yapıştırmıştım heralde. Yeni nesil abs takdir ettim. Bozuk köy yollarında da arka tekerin ara ara kilitlenme eğiliminde abs işini iyi yaptı.

    Bir kaç da bana göre gerekli aksesuar aldım.

    Yamaha motor koruma
    Yamaha Ön arka led sinyaller
    Yamaha Tracer yazılı yan diz pad takımı
    Yamaha soft çanta taşıyıcı
    Puig koruma takozu

    Şimdilik bu kadar paylaşımlara devam
    mehmetenis bunu beğendi.

  18. #78
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Alıntı emreturgut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam, öncelikle bu başlığı biraz aktif kullanalım. Yeni bir motor olduğu için elimizde fazla bilgi yok. Mümkün olduğu kadar paylaşım yapalım.

    Haftasonu 600 km yol yaptım. Motorun güzel yönlerini anlatmaya gerek yok. Eksilerine gelince;

    1. En büyük eksiklik ön cam, 188 boyum var ve çok gürültü yapıyor. Bunun için baya araştırma yaptım yabancı forumları da okudum. Orjinal tur camı çok çirkin o yüzden almayı düşünmüyorum. Diğer markalardan en mantıklısı puig olarak görünüyor, hem görüntüyü bozmuyor hem de aerodinamisi düzgün, fakat şu an piyasada yok. Mototaşı aradım 1.5 ay sonra gelir dediler. Hollanda dist. İle görüştüm 2 mayısda üretimden çıkacakmış amerikadan, 15 mayıs gibi avrupada olacakmış. Ben o zamana kadar klipsli ön cam yükseltici almayı düşünüyorum. Puig marka mototaşda var ama boyutu çok büyük, camdan taşacak o yüzden almadım. Puig 6320 modelini almanız lazım bulabilirseniz, yurtdışından ebay den fln bakıyorum ama çok pahalı satıyorlar. Mra marka var onu araştırıyorum şu anda. Alırsam bilgi veririm.

    2. Selesi hakkaten sert benim de bir süre sonra ağrım oldu, comfort sele düşünülebilir.

    3. Titreşim var ama gün geçtikçe azalıyor, sanırım rodajda olduğu için diye tahmin ediyorum rahatsız edici değil.

    4. Ekranda range gösterse daha iyi olurdu bence bir eksiklik.

    5. Benim beceriksizliğim mi bilmiyorum N ye zor geçiyor vites.

    Bir de tecrübemi anlatayım

    Milas içinde trafikte panik fren yaptım abs çok iyi çalıştı, eski nesil bir abs veya abs olmayan bir motor olmasa arabaya arkadan yapıştırmıştım heralde. Yeni nesil abs takdir ettim. Bozuk köy yollarında da arka tekerin ara ara kilitlenme eğiliminde abs işini iyi yaptı.

    Bir kaç da bana göre gerekli aksesuar aldım.

    Yamaha motor koruma
    Yamaha Ön arka led sinyaller
    Yamaha Tracer yazılı yan diz pad takımı
    Yamaha soft çanta taşıyıcı
    Puig koruma takozu

    Şimdilik bu kadar paylaşımlara devam
    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
    N ye geçmesi çok kolay geldi bana. Bir kaç kere N ye alıcam diye 1 den 2 ye aldım ama yine de N yi bulmak kolay geldi bana.
    Acaba motorunuzun fotolarını koyabilir misiniz? Yamaha motor koruma nasıl birşey nasıl duruyor motorun üzerinde merak ettim.
    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #79
    gorefest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT09 Tracer
    Aslında en önemli problem titreşim, ilk 150 km'de ellerim karıncalaştı anaaa hata mı yaptık acaba almakla dedim, sonraki 150km'de ise titreşimi hissetmedim, aynı şeyleri artçımda söyledi tabiki

    Bide Tracercılar olarak toplanalım bigün hazır rodajdayız motosiklet tam gezme modunda
    mehmetenis bunu beğendi.

  20. #80
    mutluemlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 yamaha xtz1200 süpertenere
    Bende motorumu izmit şişmandan almıştım saolsunlar cok canayakındılar
    senden ricam motor takozunu ve yamaha koruma demirinin fotolarını cekip yollarmısın bi inceleyelim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    bu arada face de yamaha tracer turkiye grubu oluşturuldu bilginiz olsun
    23 nisanda şile agva gezi var tracer grubunun inceleyin isterseniz
    katılım baya yuksek olacak.


    Leoncino
    Hero Motosiklet
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)