Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    kolokolo yazdıklarına katılıyorum. ön siperlik işini düşünmem lazım..

    Yağını bir kontrol et..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    cemaat nerdesiniz yahu? hepiniz feysbuka mı gittiniz?

  3. #223

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Arkadaslar benım ılk vıteslı motor tecrubem olcak ve z300 abs dusunuyorum bana agır gelır mı sızce onerılerınızı beklıyorum daha onceden 2006 da 1 yıl sureyle aktıf scooter tecrubem oldu

  4. #224

    Üyelik
    04 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax
    Merhaba,
    Motor 170 kg civarında, selesi alçak ve ağırlık merkezi yere yakın, yani ağır hissettirmiyor.
    Mümkünse eğitim almanızda fayda var.

  5. #225

    Üyelik
    02 Ocak 2016
    İyi günler arkadaşlar x max 250 kullanıyorum z 300 almayı düşünüyorum vitesli ye geçmek için İdeal motor olduğunu düşünüyorum vitesli de çok tecrübem yok zorluk çekermiyim yardım ederseniz

  6. #226

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    motorcuoğlan ister bu olsun ister honda olsun, isterse köy olsun; hepsi aynı: 1 aşağı diğerleri yukarı. korkma akıllı insanın baş edemeyeği birşey yok.
    ama rahat alettir. deposu büyüktür. 200-250 km'de bir yakıt aldırmaz en aşağı 300-350km gider. Ben çoğu kez 400km yi buluyorum..
    rüzgarı yersin ama.

  7. #227
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    başlangıç için veya ilk vitesli motor için uygun değil bence Z300..

    300 cc yahu nedir demeyin 15-20 km kadar kullandım ne olduğunu gördüm

    makina kalkışdan 2. vitesi bitirene kadar(100-120 gibi) nc750 ye 25-30 mt civarı fark atıyor..

    artçılı 650 lik vstrom dan ise 1 i bitirirken tekerlek farkıyla hep öndeydi..

    makina hafif ve çok seri,140 dan sonra karşıdan esen rüzgarlar da Allaha emanet gidiyor, kafası kıçı ayrı telden çalıyor çok emniyetsiz..

    0-100 ü 4 - 5 saniye civarı bir alet başlangıç için ne kadar uygun tartışılır..

  8. #228
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Ninja 300 e vites göstergesi takılıyor mu arkadaşlar? Versyse takılmış gördüm bi tane servis takmış

  9. #229

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    takılıyor. z300'e de takılıyor. sitede mevcut olması gerek. youtube'de de var aratın çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam.

  10. #230
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Oo süper olur

  11. #231
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Merhabalar.

    Sizlere bir sorum olacak. Bir süredir CBF150 kullanıyorum ve artık değiştirmek niyetindeyim. Fuarda BMW G310R'ı gördüm ve çok hoşuma gitti. Ancak Türkiye'de Eylül'de satışa başlayacağından vazgeçtim. Bir süredir araştırma yapıyorum. Seçeneklerim arasında Z300, MT-25 ve Duke 250 var. Arkadaşlarla konuştuğumda 250-300cc bir motora bu kadar para verilirmi diyenler var. Biliyorum, bu fiyatlara 2. el 600cc bir motor alınabilir. Ancak ben yüksek cc aramıyorum. Aradığım kriterler alçak sele olması (boy nedeniyle), fazla ağır olmaması (kilo nedeniyle), ABS'li olması (MT-25'te yok biliyorum), ağır/şık bir duruşa sahip olması, 250-300cc civarında olması. Niyetim trafikten kurtulmak, gerektiğinde biraz hızlı gidebilmek. Bir de ilk defa bu sene eşimi artçı olarak alıcam. Yine arkadaşlardan kawasaki'nin servis/yedek parça maliyeti bakımında üzücü olduğunu duyuyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum.

  12. #232

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı lac1vert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.

    Sizlere bir sorum olacak. Bir süredir CBF150 kullanıyorum ve...
    Sevgili lacivert sele yüksekliği konusunda cruiser kadar alçak değil ama duke kadar da yüksek değil.
    benim boyum 173cm sıkıntı yaşamıyorum bindiğim çoğu motordan daha iyi. hatta yanlış hatırlamıyorsam Z250 daha yüksek ya da öyle hissettiriyor. Çünkü Z250 de iki ayağımın ancak parmak uçları yere değerken Z300 de ikiside ooo rahat rahat yerde.
    Hem benim için çok önemli birşey var. deposu büyük. en az 350km yaparsın. Dikkat edersen 400ü geçer.. diğer motorlara göre hayatının benzinci kısmını iki kat daha az harcayacaksın.

  13. #233
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili lacivert sele yüksekliği konusunda cruiser kadar alçak değil ama duke kadar da yüksek değil.
    benim boyum 173cm sıkıntı yaşamıyorum bindiğim çoğu motordan daha iyi. hatta yanlış hatırlamıyorsam Z250 daha yüksek ya da öyle hissettiriyor. Çünkü Z250 de iki ayağımın ancak parmak uçları yere değerken Z300 de ikiside ooo rahat rahat yerde.
    Hem benim için çok önemli birşey var. deposu büyük. en az 350km yaparsın. Dikkat edersen 400ü geçer.. diğer motorlara göre hayatının benzinci kısmını iki kat daha az harcayacaksın.
    Her üç motorada oturma şansım oldu. Hatta normalde izin vermemelerine rağmen G310R'a da oturdum. En rahat ettiğim sırasıyla G310R, Z300, MT25 oldu. Duke 250'de ise ayaklarım topuktan biraz havada kalıyor. Gerçi duke hafiflikten kurtarıyor bu durumu.
    Peki diğer konulardaki fikirleriniz nedir, yani diğer motorlara nazaran.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi

  14. #234
    poyraz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    mondial z-one s 180
    selamun aleykum beyler ben bu motorun niyetine giricem de bu motorda sizce artılar ve eksiler nelerdir kısaca ?

  15. #235
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Merhabalar.

    Henüz kullanma fırsatım olmadı ancak bu motoru yeni almış biri olarak sorunuzu cevaplayabilirim. Bir süredir CBF 150 kullanan biri olarak motoru alırken 4 farklı motoru kıyasladım. BMW G310R, Yamaha MT-25, KTM Duke 250/390, Honda CB500F. BMW G310R'ı fuarda görmüş ve çok beğenmiştim, ancak Türkiye'ye Eylül ayında geleceğinden en erken elenen oldu. MT-25 özellik ve görünüş bakımından çok iyi ancak ABS olmaması nedeniyle elendi. KTM ise hafif ve performanslı, ancak yaşıma ve beklentilerime göre oyuncak gibi duruyor, ayrıca turuncu rengi hiç sevmem. Teknik özellik olarak Z300'ün pekçok artısı var; çift silindir, 39 beygir, ABS, kaydırmalı debriyaj. Görüntü olarak ise motordan anlayan ve anlamayan kişilere yukarıdaki seçeneklerle birlikte Z300'ü gösterdiğimde herkes Z300'ü seçti, yani motorun cadde kredisi yüksek. Mesela KTM orjinalinde egzos araba egzozu gibi alttan. Bunların dışında BMW ve KTM tek silindir, sarsıntılı olacaktır. Honda ise güzel bir motor ancak daha çok uzun yol motoru gibi, trafikte kullanımı zor olabilir. Z300'ün kasası Z800 ile aynı, motor dolu ve güçlü görünüyor.
    Bence eksileri ise IRC lastikle gelmesi ve yedek parça maliyeti. Gerçi Şahin ile Mercedes'in yedek parçası bir olmaz ancak bir yandaki grenaj 800TL. Motor koruma takozu 750TL vs.
    Tüm bunların dışında kullandıktan sonra tekrar değerlendirme yapabilirim. Ancak ben, boy, trafikte kullanma, uzun ömürlü, kaliteli ve cadde kredisi nedeniyle bu motoru tercih ettim. Siyah rengini aldım, 2015 modelinden farklı olarak 2016 modelinde depo parlak siyah, motor daha bir güzel olmuş.
    Sizin için de hayırlısı olsun.
    poyraz__ bunu beğendi.
    "Bildiklerini anlat, ama akıl vermeye kalkma. Anlatılanları iyi dinle, ama hepsini doğru sanma. Sessiz kalmak, bir şey bilmediğin anlamına gelmez, çok konuşmakta çok şey bildiğini göstermez." Mevlana Celaleddin Rumi

  16. #236
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    kawasaki kullananlar arasına hoşgeldiniz
    guzel tercih

    hayırlı olsun kazasız belasız

    Ninja 300 kullanıcısı olarak hiç z300 gormedım yollarda

  17. #237
    poyraz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    mondial z-one s 180
    Alıntı lac1vert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.

    Henüz kullanma fırsatım olmadı ancak bu motoru yeni almış biri olarak sorunuzu cevaplayabilirim. Bir süredir CBF 150 kullanan biri olarak motoru alırken 4 farklı motoru kıyasladım. BMW G310R, Yamaha MT-25, KTM Duke 250/390, Honda CB500F. BMW G310R'ı fuarda görmüş ve çok beğenmiştim, ancak Türkiye'ye Eylül ayında geleceğinden en erken elenen oldu. MT-25 özellik ve görünüş bakımından çok iyi ancak ABS olmaması nedeniyle elendi. KTM ise hafif ve performanslı, ancak yaşıma ve beklentilerime göre oyuncak gibi duruyor, ayrıca turuncu rengi hiç sevmem. Teknik özellik olarak Z300'ün pekçok artısı var; çift silindir, 39 beygir, ABS, kaydırmalı debriyaj. Görüntü olarak ise motordan anlayan ve anlamayan kişilere yukarıdaki seçeneklerle birlikte Z300'ü gösterdiğimde herkes Z300'ü seçti, yani motorun cadde kredisi yüksek. Mesela KTM orjinalinde egzos araba egzozu gibi alttan. Bunların dışında BMW ve KTM tek silindir, sarsıntılı olacaktır. Honda ise güzel bir motor ancak daha çok uzun yol motoru gibi, trafikte kullanımı zor olabilir. Z300'ün kasası Z800 ile aynı, motor dolu ve güçlü görünüyor.
    Bence eksileri ise IRC lastikle gelmesi ve yedek parça maliyeti. Gerçi Şahin ile Mercedes'in yedek parçası bir olmaz ancak bir yandaki grenaj 800TL. Motor koruma takozu 750TL vs.
    Tüm bunların dışında kullandıktan sonra tekrar değerlendirme yapabilirim. Ancak ben, boy, trafikte kullanma, uzun ömürlü, kaliteli ve cadde kredisi nedeniyle bu motoru tercih ettim. Siyah rengini aldım, 2015 modelinden farklı olarak 2016 modelinde depo parlak siyah, motor daha bir güzel olmuş.
    Sizin için de hayırlısı olsun.
    motordaki titreşim nasıl peki hangi devirlerde var var ise ? sele konforu nasıl 1 saat+ sürüşlerde ? ve en önemlisi benim için amortisörleri nasıl ?
    klavyem yabancı dil olduğu için yazım hatalarımın kusuruna bakmayın beyler
    Bazı kızlar ekmek gibidir "Ah şimdi bir ekmek olsa da yesem" demezsin ama her sofrada bir ekmek illa ki bulunur... PoYraz__

  18. #238
    lac1vert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Z300
    Bu sorunuzun cevabını kullananlar daha iyi verecektir. Önceki sayfalarda 2. kademede sürüşün rahat olduğu ama 3. kademede motorun daha iyi gittiği yazılıydı. Bir inazuma kadar rahat değildir herhalde. Amortisorler ninja 300 ile aynıysa aea nin dediğine göre pek iyi değil. Ancak dediğim gibi bu soruları motoru kullananlar daha iyi cevaplayacaklardir. Bende ancak bir sure kullandiktan sonra yanitlayabilirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki kullananlar arasına hoşgeldiniz
    guzel tercih

    hayırlı olsun kazasız belasız

    Ninja 300 kullanıcısı olarak hiç z300 gormedım yollarda
    Teşekkür ederim. Motor genel kawasaki satislarinda orta siralarda. 2015te çıkmış olması ve ötv ayrı bir etken. Son olarak gençler genelde racing tarzına yöneliyor (bence). Sonuç olarak ben aradığımı bulduğumu düşünüyorum Hayırlısı.

  19. #239

    Üyelik
    13 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Merhabalar,

    Ben de birçokları gibi bu sınıfta motor bakıyorum. Piyasadaki rakipleri malumunuz. ABS tercih sebebi olunca kawa ile ktm arasındayım. Girişimi yaptıktan sonra sorumu sorayım.

    Ben 175 cm 130 kg ım. Bugün gidip duke 250, mt25 üstüne oturdum. her ikisinde de, depo ile artçı selesi arasındaki sürücü koltuğu mesafesi benim ölçülerim için dar geldi. hatta mt25 de takım taklavatı sıkıştırdım affedersiniz. z250 nin de pek farklı olacağını sanmıyorum. duke 250/390 kasası mt25 den biraz daha iyiydi. ama bir tık kadar. mt125 mesela gayet rahattı benim için. büyük cc ler genel olarak çok rahat ama o kadar tecrübem yok.

    Acaba z300 ü bu açıdan yani sele rahatlığı açısından değerlendirebilir misiniz ? bir diğer soru bu model için koruma demiri yok sanırım ? işletim maliyetleri nasıldır ? mesela son bakımınıza ne kadar ödediniz ?

  20. #240
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    duke 250 maalesef oturus anlamında rahat degıl
    mt 25e oturmadım fakat ninja 300 ile selesi aynı z300un
    rahat edecegınızı dusunuyorum
    oturma mesafesı var cunku


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 21011121314 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)