Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6521

    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    Bulancak/Giresun
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Hocam merhabalar. 0.10-0.15mm sübabı ilk siz deniyorsunuz galiba. Yakıt da epey farketti diyorsunuz. 0.06-0.09 benim süpaplar. Biraz daha kullanın test edin sonucu buraya mutlaka yazın merakla bekliyoruz.
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6522

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Merhabalar...

    Artvin gezimizi tamamladık... 500 km lik iki güne yayılan bir gezi oldu.

    Yolun tamamında yüklü şekilde (çadır, mat ,tulum, sandalye, alet edevat vs..)91 km lik sahil yolunu saymaz isek düşük vites yüksek devirli bol virajlı aksiyonlu bir sürüş oldu... Bilmeyenler için, Virajı, çıkışı, inişi, asfaltı ile "Hopa-Artvin yolu" akabinde "Artvin-Ardanuç yolu" Cehennem Kanyonu motosiklet tutkunları için oldukça keyif veren bir yoldur...

    Çok şükür motosikletim beni bu yolda üzmedi... Stop etmedi... yüklü olmasına rağmen çekişinde kısa hızlanmaların da sorunsuzdu. Arkada yük ağır olduğundan virajlarda hafif bir kafa sallantısı hissettim... acaba ön takımlarda bir sıkıntı mı var diye düşündürdü... ancak yükü boşaltınca bir sorun olmadığını anladım.

    Bakımdan sonra (bakım derken subap ayarı. Yağ bakımı 500 km sonra... Mevcut yağ 2500 km dir üzerinde motul 15w50 5100) 3 kez km sıfırlayıp yakıt kontrolü yaptım. ilkini paylaşmıştım.

    1. 239,8 km yol 10,130 lt yakıt alındı. 100 km = 4,22 lt.
    2. 202,4 km yol 7,660 lt yakıt alındı. 100 km = 3,78 lt.
    3. 256,5 km yol 9,450 lt yakıt alındı. 100 km = 3,68 lt.

    Rx3 geçmişime baktığımda, bu değerleri üstelik kullanım şeklim göz önüne alındığında hiç görmedim. Subap ayarlarını 10-15 e çekerken aklımda iki "Acaba!" vardı. Birincisi çekişten düşer miyim... ikincisi de yakıt sarfiyatım artar mı... Stop sorunundan kurtulmak ile kalmayıp hem çekişin artması (motor gitmiyormuş) hemde yakıtın düşmesi Yarabbi Şükür dedirtti.

    Bu değerleri önerir miyim! Bir tek örnek yeterli olur mu?

    Biliyorsunuz RX3 lerin Amerika dağıtıcısı CSC Motorcycles subap boşluklarını 6-8 mm arası yapın diyor. Bizde ise emme 7 egzoz 9 mm ayarları öneriliyor. 10-15 mm bu değerlere bakınca biraz uçuk rakamlar. Haliyle net şekilde 10 15 yapın diyemem... En azında daha fazla motorda denenip örneklendirmek lazım.

    Ben buradan motorun durumunu aktarmaya devam edeceğim... Zaten motorun sıfır km den itibaren kaydı bu başlık altında mevcut.

    Keyifli sürüşler...
    mitmuallim, Ali Çimen ve bursalıali bunu beğendiler.

  3. #6523
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    3,68 lt /100 km müthiş bir rakam benim motor 0,07/0,09 ayarlarında şehir içi 4,10/100 km yakıyor artalama..
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #6524

    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    Bulancak/Giresun
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Alıntı U uR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar...

    Artvin gezimizi tamamladık... 500 km lik iki güne yayılan bir gezi oldu.

    Yolun tamamında yüklü şekilde (çadır, mat ,tulum, sandalye, alet edevat vs..)91 km lik sahil yolunu saymaz isek düşük vites yüksek devirli bol virajlı aksiyonlu bir sürüş oldu... Bilmeyenler için, Virajı, çıkışı, inişi, asfaltı ile "Hopa-Artvin yolu" akabinde "Artvin-Ardanuç yolu" Cehennem Kanyonu motosiklet tutkunları için oldukça keyif veren bir yoldur...

    Çok şükür motosikletim beni bu yolda üzmedi... Stop etmedi... yüklü olmasına rağmen çekişinde kısa hızlanmaların da sorunsuzdu. Arkada yük ağır olduğundan virajlarda hafif bir kafa sallantısı hissettim... acaba ön takımlarda bir sıkıntı mı var diye düşündürdü... ancak yükü boşaltınca bir sorun olmadığını anladım.

    Bakımdan sonra (bakım derken subap ayarı. Yağ bakımı 500 km sonra... Mevcut yağ 2500 km dir üzerinde motul 15w50 5100) 3 kez km sıfırlayıp yakıt kontrolü yaptım. ilkini paylaşmıştım.

    1. 239,8 km yol 10,130 lt yakıt alındı. 100 km = 4,22 lt.
    2. 202,4 km yol 7,660 lt yakıt alındı. 100 km = 3,78 lt.
    3. 256,5 km yol 9,450 lt yakıt alındı. 100 km = 3,68 lt.

    Rx3 geçmişime baktığımda, bu değerleri üstelik kullanım şeklim göz önüne alındığında hiç görmedim. Subap ayarlarını 10-15 e çekerken aklımda iki "Acaba!" vardı. Birincisi çekişten düşer miyim... ikincisi de yakıt sarfiyatım artar mı... Stop sorunundan kurtulmak ile kalmayıp hem çekişin artması (motor gitmiyormuş) hemde yakıtın düşmesi Yarabbi Şükür dedirtti.

    Bu değerleri önerir miyim! Bir tek örnek yeterli olur mu?

    Biliyorsunuz RX3 lerin Amerika dağıtıcısı CSC Motorcycles subap boşluklarını 6-8 mm arası yapın diyor. Bizde ise emme 7 egzoz 9 mm ayarları öneriliyor. 10-15 mm bu değerlere bakınca biraz uçuk rakamlar. Haliyle net şekilde 10 15 yapın diyemem... En azında daha fazla motorda denenip örneklendirmek lazım.

    Ben buradan motorun durumunu aktarmaya devam edeceğim... Zaten motorun sıfır km den itibaren kaydı bu başlık altında mevcut.

    Keyifli sürüşler...
    Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler hocam. Benim sorum yağla ilgili olacak. Bundan önceki yağım Motul 7100 10w50 idi. Tam 6000 km kadar kullandım 4500km lerde 250 gram falan eksilen yağı tamamladım. Ancak şanzuman gerçekten sıkıntı. Özellikle de ışıklarda falan duracaksanız durana kadar vites düşümünü yapmalı ya da boşa geçirmelisiniz yoksa çok zor geçiyor. Şimdiki yağımda Castrol racing 10w50. Özellikle yağ olarak 10w50 tavsiye edildiği ve de şanzuman kemik gibi olduğu için 10w40 kullanmak istemedim. Siz 15w50'den memnun musunuz peki? 2500 km sonucunda şanzuman ne alemde?
    bursalıali bunu beğendi.

  5. #6525

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Alıntı Ali Çimen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkürler hocam. Benim sorum yağla ilgili olacak. Bundan önceki yağım Motul 7100 10w50 idi. Tam 6000 km kadar kullandım 4500km lerde 250 gram falan eksilen yağı tamamladım. Ancak şanzuman gerçekten sıkıntı. Özellikle de ışıklarda falan duracaksanız durana kadar vites düşümünü yapmalı ya da boşa geçirmelisiniz yoksa çok zor geçiyor. Şimdiki yağımda Castrol racing 10w50. Özellikle yağ olarak 10w50 tavsiye edildiği ve de şanzuman kemik gibi olduğu için 10w40 kullanmak istemedim. Siz 15w50'den memnun musunuz peki? 2500 km sonucunda şanzuman ne alemde?
    Son yağ değişimine kadar 10w40 yağ kullandım. değişimden sonra 1700-1800 km lerde vites geçişlerim sertleşiyordu. Özellikle uzun sürüşler ve arazi sürüşlerinde bu sertleşme daha da belirginleşiyor. Durduğumda dediğiniz gibi boşu bulmak için biraz güç kullanmak gerekiyordu... motorda motul 5100 ve 7100 serilerini kullandım. ikisinde de durum aynıydı. Yağın ısıdan (nemden) aşırı inceldiği ve vites geçişlerinde sertleşmeye neden olduğu düşüncesi ile daha kalın bir yağ olan 15w50 ye geçtim. Yine motul 5100 serisinden kullandım.

    15w50 ile bir kere Ordu, bir kere de Samsun sürüşü yaptım. Artvin'e sürdüm. 300 km ortalamalı yayla gezilerim oldu. 10w40 a göre uzun soluklu sürüşlerde vites performansında bariz iyileşme oldu.

    Yani uzun soluklu veya düşük hız yüksek devir arazi kullanımlarında ısınmaya bağlı yağın incelmesi ve vites geçişlerinin sertleşmesi sorununu 15w50 ile büyük oranda çözdüm. Titreşim arttığında ve vites geçişleri sertleştiğinde yağ değişimin geldi deyip değişimimi yapıyorum şu km de yağ değişimi yapacağım diye bir kıstasım yok. Yukarıda bahsettiğim gibi 10w40 ile bu 1700 1800 km lere denk geliyordu. Bir önceki yağ değişimimden bu zamana 2700 km yaptım... Uzun yol planım olduğu ve titreşim artmaya başladığı için değişim yapacağım, vites geçişlerinden bu km de dahi memnunum...

    Benim ki gibi yağ değişiminden sonra şanzıman rahatlıyorsa, daha sık yağ değiştirin... 15w50 den memnun kaldım. Ancak titreşimde eskiye nazaran bir artma hissediyorum... Deneme amaçlı castrol power 1 enduro 10w40 yağ kullanacağım... Amasya gezisi dönüşü 1500 km üzeri yol yapmış olacağım. titreşimde bir değişme olmaz ise 15w50 ye geri dönerim. Titreşim azalırsa 10w40 kullanıp 2000 de bir değiştirmeye devam ederim...

    Umarım fikir verebilmişimdir. Keyifli sürüşler.
    Kazım TOKMAK, Ali Çimen, Usuna ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6526
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    https://www.youtube.com/watch?v=_FNXN4Sb0NQ&feature=youtu.be&fbclid=IwAR14 B3uR3jBbnKtgP9aTAlEeBXtwTHc694OABTb_ExgSGRCvMbU6m-aPooQ

    bizim işimize yarar galiba..
    U uR ve bursalıali bunu beğendiler.

  7. #6527

    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    Bulancak/Giresun
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Alıntı U uR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son yağ değişimine kadar 10w40 yağ kullandım. değişimden sonra 1700-1800 km lerde vites geçişlerim sertleşiyordu. Özellikle uzun sürüşler ve arazi sürüşlerinde bu sertleşme daha da belirginleşiyor. Durduğumda dediğiniz gibi boşu bulmak için biraz güç kullanmak gerekiyordu... motorda motul 5100 ve 7100 serilerini kullandım. ikisinde de durum aynıydı. Yağın ısıdan (nemden) aşırı inceldiği ve vites geçişlerinde sertleşmeye neden olduğu düşüncesi ile daha kalın bir yağ olan 15w50 ye geçtim. Yine motul 5100 serisinden kullandım.

    15w50 ile bir kere Ordu, bir kere de Samsun sürüşü yaptım. Artvin'e sürdüm. 300 km ortalamalı yayla gezilerim oldu. 10w40 a göre uzun soluklu sürüşlerde vites performansında bariz iyileşme oldu.

    Yani uzun soluklu veya düşük hız yüksek devir arazi kullanımlarında ısınmaya bağlı yağın incelmesi ve vites geçişlerinin sertleşmesi sorununu 15w50 ile büyük oranda çözdüm. Titreşim arttığında ve vites geçişleri sertleştiğinde yağ değişimin geldi deyip değişimimi yapıyorum şu km de yağ değişimi yapacağım diye bir kıstasım yok. Yukarıda bahsettiğim gibi 10w40 ile bu 1700 1800 km lere denk geliyordu. Bir önceki yağ değişimimden bu zamana 2700 km yaptım... Uzun yol planım olduğu ve titreşim artmaya başladığı için değişim yapacağım, vites geçişlerinden bu km de dahi memnunum...

    Benim ki gibi yağ değişiminden sonra şanzıman rahatlıyorsa, daha sık yağ değiştirin... 15w50 den memnun kaldım. Ancak titreşimde eskiye nazaran bir artma hissediyorum... Deneme amaçlı castrol power 1 enduro 10w40 yağ kullanacağım... Amasya gezisi dönüşü 1500 km üzeri yol yapmış olacağım. titreşimde bir değişme olmaz ise 15w50 ye geri dönerim. Titreşim azalırsa 10w40 kullanıp 2000 de bir değiştirmeye devam ederim...

    Umarım fikir verebilmişimdir. Keyifli sürüşler.
    Teşekkür ederim hocam. Sonuç olarak şanzuman bize her şeyi anlatıyor aslında. Ama yine de bu motor için 10w40 kullanılmaması taraftarıyım.
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #6528

    Üyelik
    09 Mayıs 2019
    Asagida belirtecegim bilgiler 2016 model rx3i evo icindir...

    Gps'in dogrulugunu mitsubishi asx, toyota yaris ve cbf150'de test ettim...

    Motorum 5500km'de ve bakimi 500km once yapildi...Ayrica duz yolda 8bin deviri gecemedigini, 9bin deviri ise yalnizca bayir asagiya giderken gorebildigimi belirtmek isterim...

    Simdi gelelim 6. vitesteyken farkli zamanlarda toplamda 4 kere titizlikle yapmiş oldugum incelemeye;

    =Devir= =Evo hız= =Gps hız=
    4000. 74. 62
    4500. 81. 69
    5000. 88. 76
    5500. 95. 83
    6000. 102. 90
    6500. 109. 97
    7000. 116. 104
    7500. 123. 111
    8000. 130. 118
    8500. 137. 125
    9000. 144. 132

    Yukarida belirtmis oldugum degerlerden de anlasilacagi uzere, ekran goruntusu ile gps arasindaki fark 12km/h ve ilginctir ki hiz arttikca bu deger artmiyor yani oransal bir artis degil! Ayrica her 500 devirlik artis, hizda 7km/h'lik artisa neden oluyor...

    2016 model rx3i evo'larda ekrandaki hız goruntusu ile gercek hiz arasindaki farkı belirtmeye calistim...Umarim aydinlatici bir bilgi olmustur....Herkeze kazasiz, keyifle surusler dilerim...
    Kazım TOKMAK, U uR, bursalıali ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #6529

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Emeğine sağlık abicim. Biz de tüm çin malı motorlarda olduğu gibi hızdaki hatanın farkındaydık ama oransal olarak gittiğini düşünüyorduk bu farkın,

    yani tüm hızlarda 12km. sabit bir fark çok ilginç geldi bana.
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #6530
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı KENAN82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asagida belirtecegim bilgiler 2016 model rx3i evo icindir...

    Gps'in dogrulugunu mitsubishi asx, toyota yaris ve cbf150'de test ettim...

    Motorum 5500km'de ve bakimi 500km once yapildi...Ayrica duz yolda 8bin deviri gecemedigini, 9bin deviri ise yalnizca bayir asagiya giderken gorebildigimi belirtmek isterim...

    Simdi gelelim 6. vitesteyken farkli zamanlarda toplamda 4 kere titizlikle yapmiş oldugum incelemeye;

    =Devir= =Evo hız= =Gps hız=
    4000. 74. 62
    4500. 81. 69
    5000. 88. 76
    5500. 95. 83
    6000. 102. 90
    6500. 109. 97
    7000. 116. 104
    7500. 123. 111
    8000. 130. 118
    8500. 137. 125
    9000. 144. 132

    Yukarida belirtmis oldugum degerlerden de anlasilacagi uzere, ekran goruntusu ile gps arasindaki fark 12km/h ve ilginctir ki hiz arttikca bu deger artmiyor yani oransal bir artis degil! Ayrica her 500 devirlik artis, hizda 7km/h'lik artisa neden oluyor...

    2016 model rx3i evo'larda ekrandaki hız goruntusu ile gercek hiz arasindaki farkı belirtmeye calistim...Umarim aydinlatici bir bilgi olmustur....Herkeze kazasiz, keyifle surusler dilerim...
    1 yıl önce satana kadar bende de 2016 rx3 vardı. 2016 yılı nisanında sıfır olarak aldım, 2018 yılı haziranında da 12.000 km'de iken sattım. Ancak benim normal km saati göstergesi sizinkine göre daha düşüktü. Hatta arka lastiği metzeller tourance ile değiştirdim ve mecburen 70 yanak olmadığı için 80 yanak aldığımdan dolayı motor devrine göre hız yaklaşık %4.4 değişti. Bu işlemden sonra bile mesela 7000 devirde iken km saati hatırladığım kadarıyla 108-109 km hızı gösteriyordu. Arka lastik değişiminden önceye göre hızım aynı devirde yaklaşık %4.4 artmıştı. Ama ben maximum hız olarak düz yolda hiç 125 km'den daha fazla hızı görmedim km saatinde. Yani şunu demeye çalışıyorum, sizin motorun km saatinde sanırım hata var. Çünkü ben de gps ile ölçtüğümde fark sadece 4 km kadar çıkmıştı. Selamlar.
    U uR ve bursalıali bunu beğendiler.

  11. #6531

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Ben hız göstergesi işini çözemedim...

    aynı gps aynı hızlarda bazı ölçümlerim de birebir. bazılarında motorun 3-4 km daha fazla gösterdiğine şahit oldum... ancak 4 km den fazla fark ölçümlemedim...

    motor 2016, lastikler fabrika lastikleri...
    bursalıali bunu beğendi.

  12. #6532

    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    Bulancak/Giresun
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    2016 evoların bu durumu 2015'lerde de aynı. Kadranda 115 ile giderken hız okuma tabelası beni 102 km olarak okumuştu. Yani 13 km'lik bir yanılma payı var. Elektronik km olduğu için sanırım kabloya seri bağlanacak bir direnç bu sıkıntıyı çözer. Ancak elektronik konusunda daha bilgili bir hocamızın bizi aydınlatması gerek.
    bursalıali bunu beğendi.

  13. #6533
    TURAL53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6 FAZER S2 (2007)
    Abilerim, kardeşlerim tekrar merhaba

    Sezon başında ilana koyduğum motorumu alıcısı çıkmasına rağmen ne olduysa bir anda satmaktan vazgeçmiştim (özel bir nedeni yok)

    Bu sefer galiba kesin satmaya kararlıyım (İnşaALLAH)

    Yine söylüyorum Ali Abi Referansım; Moto Aras Servisimdir

    Lafı fazla uzatmadan direk sonuca gideyim. Malum sitede 2015 modellere ve doğru düzgün aksesuarı olmayan motorlara istenilen fiyatlar ortada.

    Ben fiyatların yükselmesini fırsat bilip, ona göre bir fiyat yazanlardan da değilim. Dediğim gibi ne ise odur.

    Değerini bilen birisine gitmesini isterim. Artık gerçekten yetmemeye başladığı için satmak istiyorum. Harici genel olarak zaten memnunum.

    Pazarlık; aklımdan pek geçmese de hem sünnetten hem de grup üyelerinin hatrına, her iki tarafın da gönlü olacak şekilde yapılması uygun olur!!!

    İLAN NO: 700176232

    Kazım TOKMAK, bursalıali ve Ali Çimen bunu beğendiler.
    MONDİAL MR VULTURE (2012-2016) // MONDİAL RX3İ EVO (2017-2019)

  14. #6534

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Motorun ekstralarına, temizliğine ve kilometresine bakacak olursak gayet güzel bir fiyat yazmışsın. Alacak olanlara cidden öneririm.
    Hayırlı satışlar abicim
    TURAL53 ve bursalıali bunu beğendiler.

  15. #6535
    TURAL53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6 FAZER S2 (2007)
    Teşekkür ederim abim, size de hayırlı müşteriler
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.
    MONDİAL MR VULTURE (2012-2016) // MONDİAL RX3İ EVO (2017-2019)

  16. #6536

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Evet abilerim. An itibarı ile evo mu satmış bulunmaktayim.
    Merak edenler icin km 16.600 model 2016
    Temizlik durumu : Gayet temiz ve sorunsuz
    Satis tutari 12.000
    Alan kardesimin de kazasiz belasiz sorunsuz binmesini dilerim.
    Tabii ki bu arada hep burdayim. Daha uygun fiyatli bir motor (6000 bandında) alana kadar otobuse binip halkin arasina karışacagim
    Tekeriniz düz bassın
    maktama, Mertcan39, dolphin38 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #6537

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet abilerim. An itibarı ile evo mu satmış bulunmaktayim.
    Merak edenler icin km 16.600 model 2016
    Temizlik durumu : Gayet temiz ve sorunsuz
    Satis tutari 12.000
    Alan kardesimin de kazasiz belasiz sorunsuz binmesini dilerim.
    Tabii ki bu arada hep burdayim. Daha uygun fiyatli bir motor (6000 bandında) alana kadar otobuse binip halkin arasina karışacagim
    Tekeriniz düz bassın
    Hayırlı olsun abi
    bursalıali bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  18. #6538

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Eyvallah Mertcan sagolasin kardeşim
    Mertcan39 ve bursalıali bunu beğendiler.

  19. #6539

    Üyelik
    23 Eylül 2018

    Acil satılık 2018 model 1400 km

    Selamlar 3 ay önce aldığım 2018 model rx3i evo motorumu satmak durumundayım banka borçlarımdan ötürü gayet uyguna koydum bugun yarın satışını yapmam gerekiyor istenilen herhangibir ustaya gösterilebilir zaten daha 1400 km de yardıöcı olurmusunuz satmamda eşinize dostunuza söyleyerek ufak da bir pazarlık payı vardır.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-1500-km-de-acil-satilik-702354451/detay
    TURAL53, Kazım TOKMAK ve bursalıali bunu beğendiler.

  20. #6540
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Kazım yeni motor gelinceye kadar sana bir bisiklet ayarlasak mı? Ne dersin?
    manad bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)