Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1461
    ismail demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    MONDİAL RX3 İ EVO BURSA gurubuna bursalı kullanıcıları bekliyoruz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1462
    rifatyontar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    RX3İ EVO
    Dostlar abiler kardeşler bu motoru şöle enine boyuna anlatım videosu çekebilecek bir kullanıcı yok mu?yani zayıf noktalarını güzel noktalarını,son hız denemesi,kronik olarak gevşek yerler,viraj kabiliyeti vs. yani öle kullanıcı olarak objektif bir şekilde amatörce paylaşım yapabilecek birisi
    internette hep yabancı videolar buluyoruz yada 1dk bile sürmeyen kuru videolar.İlgilenen olursa eminim biçok kişiye faydası oluaktır.

  3. #1463

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Motosikleti
    RX3i
    Alıntı rifatyontar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar abiler kardeşler bu motoru şöle enine boyuna anlatım videosu çekebilecek bir kullanıcı yok mu?yani zayıf noktalarını güzel noktalarını,son hız denemesi,kronik olarak gevşek yerler,viraj kabiliyeti vs. yani öle kullanıcı olarak objektif bir şekilde amatörce paylaşım yapabilecek birisi
    internette hep yabancı videolar buluyoruz yada 1dk bile sürmeyen kuru videolar.İlgilenen olursa eminim biçok kişiye faydası oluaktır.
    Sürat motoru değil. Son hızı boş ver. 90-100 yeter. Torku yüksek altı yüksek yani arazide iyi gider yani atla Üstüne birde Çadır al yanına git Kafanı dinle viraj kabiliyeti sana ve fizik kurallarına bağlı virajın ortasında ön frene asılırsan asfaltı görürsün kötü yanları sana bağlı yağını suyunu eksik edersen ona kötü bakarsan o sana hiç bakmaz lastikleri iyi değil koltuğu rahatsız eder Adam'ı gevşek yeri toplayana bağlı sen alırsan binmeden önce her yerini sık yine de unutma her binişinden önce bir 2 Dakika'nı kontrole ayır hangi motor olursa olsun

  4. #1464
    rifatyontar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    RX3İ EVO
    Alıntı ALPAGO72 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürat motoru değil. Son hızı boş ver. 90-100 yeter. Torku yüksek altı yüksek yani arazide iyi gider yani atla Üstüne birde Çadır al yanına git Kafanı dinle viraj kabiliyeti sana ve fizik kurallarına bağlı virajın ortasında ön frene asılırsan asfaltı görürsün kötü yanları sana bağlı yağını suyunu eksik edersen ona kötü bakarsan o sana hiç bakmaz lastikleri iyi değil koltuğu rahatsız eder Adam'ı gevşek yeri toplayana bağlı sen alırsan binmeden önce her yerini sık yine de unutma her binişinden önce bir 2 Dakika'nı kontrole ayır hangi motor olursa olsun
    Öncelike bilgilendirme ve tavsiyeler için teşekkür ederim.Hız motoru değil farkındayım ama bir cbf 150 kullanıcısı olarak uzun yolda ah biraz daha gidemezmisin dediğim oluyor yani 90-100 yeterliliği biraz göreceli.250 cc bir makina da sanırım sollamalarda ve son hızda cbf 150 den farkı olmalı diye düşünüyorum. Bazı motorlar Aerodinamik yapısından ötürü virajlarda rahat olmuyor. yoksa tabiki viraz ortasında gazda açılmıyacağını ön frenede asılmıyacağını biliyorum.Gevşek vidalar ve gıcık lastikler dışında bir sıkıntı yok sanırım.

  5. #1465
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu sabah saat 08:30 sularında Ankara Akyurt Aselsan kavşağında beklerken önümden Çankırı yönüne doğru bir Mondial RX3 geçti. Sürücüsü hız denemesi mi yapıyodu bilmiyorum ama bu motora hız yapmak yakışmıyo pek. Motor yaklaşırken aha Cg'ci geliyo dedim egzoz sesi aynı onlar gibi sonra baktım 3 çantalı Mondial geçiyo
    cenkito bunu beğendi.

  6. #1466

    Üyelik
    18 Mayıs 2015
    Motosikleti
    RX3i
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sabah saat 08:30 sularında Ankara Akyurt Aselsan kavşağında beklerken önümden Çankırı yönüne doğru bir Mondial RX3 geçti. Sürücüsü hız denemesi mi yapıyodu bilmiyorum ama bu motora hız yapmak yakışmıyo pek. Motor yaklaşırken aha Cg'ci geliyo dedim egzoz sesi aynı onlar gibi sonra baktım 3 çantalı Mondial geçiyo
    Doğru bir tespit Hız yakışmıyor. Bu gün arazide sürdüm çok iyi.

  7. #1467
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı tr-superman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR EVET VIDEO DA BIR ARA KONTAK KAPATIP ACILIYOR KENDINI BULMADAN MARSA BASILIYOR BUNUN YANLIS OLDUGUNU BILIYORUZ . OLAYIN ASLI ŞU MOTOR ISINDIGINDA STOP EDERSENIZ DAHA CALISMIYOR TAKI KONTAGI KAPATIP MOTORU BOŞAALIP BIR MUDDET BEKLEMEDEN . SU ANDA 260 KM DE 20 GUN CIVARI OLDU BEN ALALI 60 KM IKEN USTAMIN SOYLEDIGI AKU SARJ EDEN PARCA TERS TAKILMIS AKU BOSALMIS SERVISE GONDERDIM ,3 GUN SONRA GERI GELDI VE ARIZA DEVAM EDIYOR . MOTOR YOLDA GIDERKEN KENDILIGINDEN STOP EDIYOR YADA KIRMIZI TUŞ İLE STOP ETTIRDIGINDE MARŞA BASINCA ALMIYOR . GUNLERDIR SERVISLE KONUSUYORUM BANA BEYINDEN DEDILER AYNI MOTORDAN 2 TANE ALDIK DIGERININ BEYNIYLE DEGISTIRDIM YINE DEVAM SONRA BUJIYI DEGISTIRDIM YINE DEVAM AKU YU SARJA VER DEDILER VERDIM YINE AYNI DEVAM EDIYOR 20 GUNLUK 270 KM MOTOR 11,000 TL VERDIM. KEYIF ALIM STRES ALIM DEDIM . SIKINTI OLDU STRES SAHIBI OLDUM . SATAN YER ILGILENMIYOR 3 GUN ONCE BIZ SIZI GUN ICINDE ARAYACAGIM DEDILER 3 GUNDUR ARAYACAKLAR .DURUM BU. MOTORUN ARIZASI HAKKINDA BILGI SAHIBI OLAN VARSA YARDIMCI OLABILIRSE SEVINIRIM. KOLAY GELSIN

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=T0rhfgx06lY
    Küçük harf yazsanız daha iyi olurmuş. Eğer motorunuz sıcakken stop edince iyice soğuyana kadar çalışmıyorsa benzin pompanız bozulmuş olabilir. Bir kaç ay önce aynı durumlar nedeniyle benzin pompasını değiştirdim. Bu arada benzin pompası benzin içinde soğuduğu için az benzinle motosiklet kullanmak mahsurlu dediler. Bilmiyorum sizin motorunuzda da aynı mıdır? Fakat yazdıklarınız tam benzin pompası belirtileri. Ustalar nasıl düşünememiş. Hayret...

  8. #1468

    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    merhaba bende 1 haftadır rx3i kullanıcısıyım ikinci el olarak aldım 2 bin km de aldığım arkadaş yunus timinden di motora gayet iyi bakmış genel olarak memnunun kaldım motordan ben 190 boyunda 100 kg ağırlığındayım aldığım gün 350 km yol yaptım gidişi yol tutuşu falan gayet iyiydi koltuk kısmı biraz rahatsız edici sanki süngeri biraz ince klamış gibi ve motor biraz sesli çalışıyor motordan sibop sesine benzer bir ses geliyor almadan önce 3 motor denedim hepsinde aynı sorun vardı sıkıntı yaratacak birşey değil kanımca bir arkadaş amerikadaki firma ile mail yolu ile görüşmüştü jant lastik ebatlarını büyütme hakkında ne yaptı aceba bende ön ve arka jantları büyütmek istiyorum ön 19 arka 18 veya 19 olacak bu konuda yardımcı olabilecek kimse varmı tavsiyeleriniz neler olur

  9. #1469

    Üyelik
    16 Haziran 2007
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Gv 250 niyetindeyim
    Bodrum yada yakınlarında forumdan Rx3 sahibi olan arkadaş var mı? Iletisime geçebilecek, motor hakkında görüşmek istiyorum.

  10. #1470
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Yabancı siteden alıntıdır, Mondial Rx3 le yağ miktarı vb farklılık olabilir, en iyi bilgiyi servisten edinebilirsiniz az da olsa resimler size genel amaçlı yardımı dokunacaktır.

    RX-3 Cyclone Yağ Değiştirme
    18 Kasım 2014
    Daha biz bu RX-3 Cyclone motosiklet almak, daha biz onlar gibi. Biz mavi RX-3 bugün yağ değişti, biz süreci fotoğraf belgelenmiş ve bu bizim serimizde ilanıyla konum ilk öğretici olduğunu özellikleri kolay sizin Cyclone korumak için yapmak için "nasıl". İşte ön bilgi birkaç temel bit:
    • RX-3 5W-40 veya 10W-40 motosiklet yağı 1.7 litre alır. Bu bir litre ve petrol yaklaşık 24 gram var. Bu kavrama kaymasına neden olur, çünkü "sürtünme inhibitörleri" araba yağı veya herhangi bir yağ kullanmayın.
    • İlk yağ değişimi 200 mil, ikinci 1.000 mil olmalı olmalı ve sonraki yağ değişimi bundan sonra her 2000 mil meydana gelmelidir.
    • Biz ilk yağ değişiminden olmayan sentetik yağ kullanarak ve sonra 1000 mil işareti Mobil 4T sentetik motosiklet yağı geçiş öneririz.
    • RX-3, iki temizlenebilir ve yeniden petrol süzgeçler (motorun sol tarafında diğeri motorun sağ tarafında bir) ve bir yağ filtresi (her yağ değişiminde yağ filtresini değiştirin olmalı) sahiptir.
    • RX-3, iki yağ doldurma portları (motorun sağ tarafında ikisi) var, ama sadece yağ yerine birini veya diğerini kullanmanız gerekir.
    • RX-3 motor yağı seviyesini değerlendirmek için motorun sağ tarafında bir yağ viewport vardır, ve bisiklet kullanmak için dikey olması gerekir. motor Yağ çubuğunu yok.
    • Sen yağ süzgeci kapakları ve yağ boşaltma tapasını kaldırmak için bir 17mm soket gerekir.
    • Sen yağ filtresi kapağı fındık kaldırmak için bir 8mm soket gerekir.
    • RX-3 araç kiti bir 17mm soket ve bir 8mm anahtar içerir, ama biz petrol değiştirmek için bunları kullanmanızı tavsiye etmiyoruz.
    Ilk petrol süzgeçler ve yağ filtresi nerede olduğunu bir göz atalım. Yağ filtresi ve sağ tarafı yağ filtresi aşağıda çizimde görülmektedir.

    [IMG][/IMG]
    İşte bu motorda gibi bakmak ne ... yağ süzgeci büyük 17mm cıvata başı ve yağ filtresi kapağı iki 8mm fındık yerinde tutulur ...
    [IMG][/IMG]
    Sol yağ süzgeci motorun sol tarafında yer alır ...
    [IMG][/IMG]
    Eğer motorun sol tarafında baktığımızda, petrol süzgeci kapağı 17mm cıvata kafası sadece değiştiren altında.
    [IMG][/IMG]
    En motosiklet araç kitleri gibi, biz bu acil araçları sadece olarak düşünün. Bisiklet fabrikadan gelen gibi, 17mm yağ süzgeci kapakları sıkı. Yukarıdaki fotoğrafta gösterilen sac dişli ile onları almak mümkün olabilir, ama biz bunu yapmak için teşebbüs önermiyoruz. Bir uzantısı olan bir 17mm soketi kullanın.Benzer şekilde, araç kiti sağlanan 8mm anahtarıyla yağ filtresi kapağını kaldırmak mümkün olabilir, ama bir 8mm soketi ve bir uzantısını kullanarak bunun çok daha kolay gitmek olurdu. Biz bir yağ değişimi hizmet paketinin bir parçası olarak size bu araçları sağlayabilir, ve biz bu işlemin sonunda bu konuda daha fazla bilgi vereceğiz.
    Yani, onunla başlayalım!
    İlk adım yağı ısıtmak için bir kaç dakika için motor çalıştırılır. Bu motor kolayca süzülmesini sağlar.Motor ısındıktan sonra, motosiklet kapatın. Egzoz borusu sıcak olacak, çünkü motor ısındıktan sonra dikkatli.
    Motosiklet altında bir yağ tavası yerleştirin ve yağ doldurma portları ya da her ikisi kaldırın. en arkadaki yağ doldurma tapası bir yuvası vardır. Bu motorun sağ tarafında. Bir kuruş çıkarmadan için iyi çalışır ...
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Sadece egzoz borusu arkasında motorun sağ tarafında başka bir dolgu portu var. Bunu elle o birini kaldırmak olabilir ...
    [IMG][/IMG]
    Daha önce söylediğim gibi, hem kaldırmak gerekmez; ikisinden biri size yağı boşaltın zaman karter hava çekmek için izin verecektir. Her iki erişim noktası o-halkaları var kapakları, böylece kapak ya da o-halkaları kaybetmek, ya da o-ringler kiri almak için izin dikkat çekmek istiyorum ...
    [IMG][/IMG]
    Yağ doldurma limanlarından biri veya her ikisi açtıktan sonra, yağ boşaltma tapasını çıkartın. Yağ boşaltma tapası karter alt üzerindedir. Sen motosikletin kızak plakasını çıkarmak zorunda olmadan alabilirsiniz. Ayrıca 17mm cıvata başı vardır.
    Aşağıdaki fotoğraf tahliye tapası üzerinde soket gösteriyor ...
    [IMG][/IMG]
    Bu sonraki fotoğraf Lupe karter dışarı tahliye tapası alıyor gösteriyor ...
    Yağ boşaltma tapası bakır conta vardır. Fabrika bu değiştirilmesini tavsiye değildir, bu yüzden bunu yeniden kullanabilirsiniz. Başka serin özellik boşaltma tapası motoru demir parçaları almak
    için bir manyetik çekirdek olmasıdır. Yani manyetik özellik (biz anlatacağım biz bunu almak zaman ki) biraz sonra kullanışlı gelecektir.
    İşte boşaltma tapası gibi görünüyor ne ....
    [IMG][/IMG]
    Sen mıknatısa yapışan metal bit dahil olmak üzere tüm silerek temizleyin gerekir ...
    [IMG][/IMG]
    Biz size tüm eller üzerinde yağ alamadım böylece (Lupe yukarıdaki fotoğrafları gibi) eldiven tavsiye ederiz.
    Bir sonraki adım, yağ süzgeci kapaklarını kaldırmak için. Bu 17mm soket ve uzatma gerektirir. Bu motorun sol tarafında bu gibi görünecek ...
    İşte bu motorun sağ tarafında benziyor ne ...
    Iç o-halkaları kaybetmek ya da kirli haline gelebilir nerede onları koymak için özen, yağ süzgeci kenara kapsar ayarlayın.
    Sonra, yağ filtresi kapağını çıkarmak gerekir. İki 8mm fındık tarafından güvence altına alınmıştır. Sen RX-3 araç kiti ile sağlanan 8mm anahtarla bu kurtulmak için deneyebilirsiniz ...
    [IMG][/IMG]
    Bir çok daha iyi bir yaklaşım olsa da, bir uzantısı olan bir 8mm soket kullanmak için ...
    [IMG][/IMG]
    İki 8mm fındık ve erişim noktasını çıkarın ve fındık kaybetmek özen, onları bir kenara.
    [IMG][/IMG]
    Bu o ve yağ filtresi arasında uyuyor içindeki yağ filtresi kapağı bahar vardır. Yağ filtresi kapağını ve bahar bu gibi görünüyorsun ....
    [IMG][/IMG]
    Yağ filtresi kapağı da bir o-halkası vardır. Kirli o-ring almak ya da kaybetmek değil dikkat edin. Bahar yönelim duyarsız olduğu; bu iki şekilde eklenebilir.
    Eğer filtre kapağını çıkardıktan sonra, size yağ filtresi metal ucunu görürsünüz. Bu gibi bakacağız ...
    [IMG][/IMG]
    Şimdi hile yağ filtresi kapmak ve motorun dışına doğru kaydırın etmektir. Biz Bunu yapmanın en kolay yolu, manyetik tahliye tapasını almak yağ filtresi karşı mıknatıs son vermek, ve dışarı slayt olduğunu bulundu. Bu gösterileri Yukarıdaki fotoğrafta ne içerlek, ve aşağıda fotoğraf daha iyi gösterir.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Yağ filtresi geri dönüşümlü olmadığını unutmayın. kauçuk conta (yukarıda gösterilen) ile son ilk motoruna gider. Yağ filtresini temizlemek için çalışmayın; Her yağ değişiminde yeni bir yağ filtresi yüklemeniz gerekir.
    Önümüzdeki kaldırmak ve petrol süzgeçleri temizlemek olacaktır. (Motorun her tarafında tek) iki olduğunu unutmayın.
    Sen iğne burun pense kullanarak motorun dışına petrol süzgeçler indirebiliriz ...
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    Sen WD40 veya sıkıştırılmış hava ile yağ süzgeci temizleyebilirsiniz.
    Yağ filtresi ve yağ süzgeçleri çıkardıktan sonra, ilave yağ motor akacak. Eğer yağı boşaltırken ise motosiklet yan ayak üzerinde ise kalan yağ karter akacak şekilde, dikey pozisyonda bisiklet tutun.
    Tüm petrol motoru boşaltıldıktan sonra, şimdi petrol süzgeçler, yağ filtresi, yağ süzgeci kapakları ve yağ filtresi kapağı yeniden yüklemeniz gerekir.
    Yağ süzgeçler motorun her iki tarafında aynı, ancak her iki ucunda farklıdır. İlk petrol süzgeç ince ucunu yüklemek emin olun ...
    [IMG][/IMG]

    Yağ süzgeç ince uç sola (bu uç ilk gitmeli) üzerinde fotoğrafta gösterilmiştir; Yağ süzgeç kalın uç hakkı (o işaret olmalıdır) üzerine fotoğrafta gösterilmiştir. Yağ süzgeçleri yükledikten sonra, yağ süzgeci motorun her iki tarafında kapakları yükleyin.
    Sonraki, bir yeni yağ filtresi yükleyin. Siyah kauçuk conta uç ilk motorun içine gider unutmayın. Motor yağ filtresi taktıktan sonra, yağ filtresi kapağı ve bahar yerine ve iki 8mm fındık ile sabitleyin.
    Bir sonraki adım, yağ boşaltma tapasını yeniden etmektir.
    Tahliye tapası sonra, yağ filtresi, yağ filtresi bahar, yağ filtresi kapağı, yağ süzgeçler ve yağ süzgeci kapakları artık motora yeni yağ ekleyebilirsiniz monte edilmiştir.
    motor 1.7 litre alır. İşte Lupe motora yeni yağ ilave bir fotoğraf var. Biz bir huni (Eğer Lupe yaptığını görmek gibi) kullanmanızı öneririz, ve biz size sağlayabilir yağ değişim hizmet paketi ile bir huni vardır.
    [IMG][/IMG]
    Yukarıda belirtildiği gibi, bu prosedürün başında açıklanan iki erişim limanlarından biri vasıtasıyla yağ ekleyebilirsiniz.
    1.7 litre tam litre şişe artı ikinci litre şişe diğerine 24 gram olduğunu. Bunu görmek için kolay bir yolu ilk litre ekleyin ve sonra 8 gram, ikinci şişe kalacak şekilde ikinci şişeden yeterli dökmek için
    [IMG][/IMG]
    Ne istediğiniz motosiklet dikey konumda iken bile görünüm üst işareti ile yağ seviyesine sahip motor için (düz yukarı ve aşağı, değil yan ayak üzerinde). görünüm alanı motorun sağ tarafında yer alır. İşte o gibi görünmelidir ne ...
    [IMG][/IMG]
    Bitirdikten sonra, hem yağ kapaklarını (yuvası ile bir ve elle döndürmek için uzantılı bir) doldurmak yeniden.
    Motosiklet başlatın ve birkaç dakika için koşmak, ve sızıntı olup olmadığını kontrol edelim.
    Yukarıda belirtildiği gibi, biz size yağını değiştirmek için gereken her şeyi size sağlayabilir. Biz aşağıdaki öğeleri içeren komple bir yağ değişimi hizmet paketini sunuyoruz:
    • 17mm ve 8mm prizler.
    • Bir soket uzatma.
    • Bir mandal.
    • Bir yağ boşaltma tavası.
    • Bir yağ hunisi.
    • İki yağ filtreleri (1000 mil yağ değişimi için 200 mil yağ değişimi için bir ve tek).
    • Lastik eldiven İki çift.
    • İlk 200 mil yağ değişimi için sentetik olmayan yağ 2 litre.
    • 1000 mil yağ değişimi için Mobil 1 4T sentetik yağ 2 litre.
    Sadece bize yağ değişim hizmet paketi için bir çağrı vermek ve size yeni CSC RX-3 Cyclone pick up zaman biz hazır olacak.
    Yani, bu konuda millet. Bu çıkmak ve binmek için zamanı!
    GÖNDEN bunu beğendi.

  11. #1471

    Üyelik
    09 Eylül 2015
    Alıntı tr-superman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞLAR EVET VIDEO DA BIR ARA KONTAK KAPATIP ACILIYOR KENDINI BULMADAN MARSA BASILIYOR BUNUN YANLIS OLDUGUNU BILIYORUZ . OLAYIN ASLI ŞU MOTOR ISINDIGINDA STOP EDERSENIZ DAHA CALISMIYOR TAKI KONTAGI KAPATIP MOTORU BOŞAALIP BIR MUDDET BEKLEMEDEN . SU ANDA 260 KM DE 20 GUN CIVARI OLDU BEN ALALI 60 KM IKEN USTAMIN SOYLEDIGI AKU SARJ EDEN PARCA TERS TAKILMIS AKU BOSALMIS SERVISE GONDERDIM ,3 GUN SONRA GERI GELDI VE ARIZA DEVAM EDIYOR . MOTOR YOLDA GIDERKEN KENDILIGINDEN STOP EDIYOR YADA KIRMIZI TUŞ İLE STOP ETTIRDIGINDE MARŞA BASINCA ALMIYOR . GUNLERDIR SERVISLE KONUSUYORUM BANA BEYINDEN DEDILER AYNI MOTORDAN 2 TANE ALDIK DIGERININ BEYNIYLE DEGISTIRDIM YINE DEVAM SONRA BUJIYI DEGISTIRDIM YINE DEVAM AKU YU SARJA VER DEDILER VERDIM YINE AYNI DEVAM EDIYOR 20 GUNLUK 270 KM MOTOR 11,000 TL VERDIM. KEYIF ALIM STRES ALIM DEDIM . SIKINTI OLDU STRES SAHIBI OLDUM . SATAN YER ILGILENMIYOR 3 GUN ONCE BIZ SIZI GUN ICINDE ARAYACAGIM DEDILER 3 GUNDUR ARAYACAKLAR .DURUM BU. MOTORUN ARIZASI HAKKINDA BILGI SAHIBI OLAN VARSA YARDIMCI OLABILIRSE SEVINIRIM. KOLAY GELSIN

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=T0rhfgx06lY
    Merhaba,

    Sorununuzu çözebildiniz mi?

    bende gecen hafta bir rx3i aldım vites boştayken yada debriyaj kolu çekili iken motor sık sık stop ediyor. aynı sorun olabileceğini düsündüm. ancak benimkinin bir farkı marş basınca hemen calısıyor

  12. #1472

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Arkadaşlar bu motoru düzenleyen kişi budur https://www.facebook.com/winyoochanok bu parçaları türkiyeye nasıl getirte biliriz ? ingilizcesi iyi olan birisi biraz muhabbet edip beni bilgilendire bilir mi ?

    Eklenenler :

    -Yeni ön sperlik
    -Yeni egzoz borusu ve egzoz koruma demiri
    -Yeni ön far
    -Ön far koruması
    -Yeni gaga eklentisi
    -Yeni koltuk deseni
    -Yeni alt koruma demiri






















  13. #1473

    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    GİRESUN
    Merhaba ayni sorun bendede var bi sonuca varabildinizmi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

    Merhaba ayni sorun bendede var. Bi sonuca varabildinizmi?

  14. #1474

    Üyelik
    26 Eylül 2012
    Şehir
    Ordu
    Motosikleti
    1985 Mobylette - 1994 Minsk - 1995 MZ 251 - ?
    çok hoş. ama insan bu motosikletlede ekmek almaya gidenezki

  15. #1475

    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Şehir
    GİRESUN
    Alıntı kowboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Sorununuzu çözebildiniz mi?

    bende gecen hafta bir rx3i aldım vites boştayken yada debriyaj kolu çekili iken motor sık sık stop ediyor. aynı sorun olabileceğini düsündüm. ancak benimkinin bir farkı marş basınca hemen calısıyor
    Merhaba ayni sorun bendede var. Bi sonuca varabildinizmi?

  16. #1476

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı byzirvex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motoru düzenleyen kişi budur https://www.facebook.com/winyoochanok bu parçaları türkiyeye nasıl getirte biliriz ? ingilizcesi iyi olan birisi biraz muhabbet edip beni bilgilendire bilir mi ?

    Eklenenler :

    -Yeni ön sperlik
    -Yeni egzoz borusu ve egzoz koruma demiri
    -Yeni ön far
    -Ön far koruması
    -Yeni gaga eklentisi
    -Yeni koltuk deseni
    -Yeni alt koruma demiri

    http://i.hizliresim.com/gA0Bnb.jpg

    http://i.hizliresim.com/AqMpEr.jpg

    http://i.hizliresim.com/951ORr.jpg

    http://i.hizliresim.com/qlkr3Q.jpg

    http://i.hizliresim.com/5klB4l.jpg

    http://i.hizliresim.com/d2dRor.jpg

    http://i.hizliresim.com/b2XWj0.jpg

    http://i.hizliresim.com/Xo15yj.jpg

    http://i.hizliresim.com/MyGrX2.jpg

    http://i.hizliresim.com/Ql39JG.jpg

    http://i.hizliresim.com/L4zL4z.jpg
    Maaşallah Çinli amcalar masraf'tan kaçınmamış herşeyi 2'şer 2'şer koymuş...2 ad. yağ filtre,2 adet yağ dolum yeri, 2 adet yağ boşaltma tapası vs...Biri yalama olursa vatandaş diğerini kullansın diye olabilir mi acaba???...
    The Power of The Dreams.

  17. #1477
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maaşallah Çinli amcalar masraf'tan kaçınmamış herşeyi 2'şer 2'şer koymuş...2 ad. yağ filtre,2 adet yağ dolum yeri, 2 adet yağ boşaltma tapası vs...Biri yalama olursa vatandaş diğerini kullansın diye olabilir mi acaba???...
    Yağ dolum yeri dediğinin bi tanesi aslında motoru subap ayarı yaparken, söküp toplarken volanın T işaretini göreceğiniz minik kapak. Ordan yağ konulmaz doğrusu. Böyle bir fikri ilk defa duyuyorum.

  18. #1478
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    az önce jönysf kardeşimizin motoruna binerek test etme şansı yakaladım.sağ olsun iş yerime kadar motoru getirdi.ilk bakımını yaptırmış getirmiş.kendisine buradan teşekkür ediyorum.şehiriçinde yoğun trafikte,bütün vitesleri 6000/6500 devir ile kullandım.
    görüşlerim:
    -oldukça yakışıklı bir motor,
    -titreşim yok denecek kadar az,beni rahatsız etmedi.(eski bir tvs apache kullanıcısı olarak )
    -gaz tepkisi ve ivmelenme gayet başarılı,
    -oturuş pozisyonu rahat,gidon tutuş keyifli,
    -sınıfına göre malzeme kalitesi bence yeterli,
    -frenleri yeterli geldi,
    -çantaların küçük olduğu eleştiriliyor evet ama ya hiç beraberinde vermeselerdi ne olurdu diye düşünüyorum.en azından iş görebilecek kapasitede ve motora da estetik katmış.(şayet vermeselerdi ve sonradan almak istenseydi herhalde taşıma demirleri ile 1000/1500 tl.civarında tutabilir.
    -bana göre motorun tek zayıf yönü lastikleriydi.daha kaliteli bir lastikle daha güvenli bir sürüş/viraj yapılabilir.
    -sonuç:bana göre 250 cc.sınıfında oldukça başarılı ve yeterliydi.
    alan arkadaşlara hayırlı olsun,kazasız/belasız kullansınlar.
    cenkito ve 07DFB18 bunu beğendiler.

  19. #1479
    ismail demir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2015
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Aynı sorun bendede var ,servise sordum enjeksiyon ayarıyla alakalıymış,fabrikadan makina bekliyolarmiş,ayar için...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:05 ----------

    Aynı sorun bendede var ,servise sordum enjeksiyon ayarıyla alakalıymış,fabrikadan makina bekliyolarmiş,ayar için...
    GÖNDEN bunu beğendi.

  20. #1480

    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Malesef 18 gün önce fabrikada ustalar geldi sorun elektirik akşamından kaynaklı bir soketli parçaymis ve akü de degismesi lazimmis ama 18 . Gun olmasina ragmen hala servis motorumu teslim edemedi hala parca bekliyor . Su anda 300 kmde ve ben 40 gunlik motor . Bakalim yarin haber vereceğiz dediler bekliyirum .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

    Alıntı kowboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Sorununuzu çözebildiniz mi?

    bende gecen hafta bir rx3i aldım vites boştayken yada debriyaj kolu çekili iken motor sık sık stop ediyor. aynı sorun olabileceğini düsündüm. ancak benimkinin bir farkı marş basınca hemen calısıyor
    Malesef 18 gün önce fabrikada ustalar geldi sorun elektirik akşamından kaynaklı bir soketli parçaymis ve akü de degismesi lazimmis ama 18 . Gun olmasina ragmen hala servis motorumu teslim edemedi hala parca bekliyor . Su anda 300 kmde ve ben 40 gunlik motor . Bakalim yarin haber vereceğiz dediler bekliyirum .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)