Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #5961
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Nc ile aynı yakması normaldir. Nc bildiğim kadarı ile max.6500 çeviren bir alet, bizimki ile kıyaslamak yanlış olabilir. Tüm torkunu alt devirlerde veren bir alet. Hatta uzun yolda bizimkinden az bile yakar.
    Benim yakıt şehiriçi 4 te takıldı. Ne eksik ne fazla. Alıştık artık.
    Kazım TOKMAK, bursalıali ve U uR bunu beğendiler.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #5962

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    şehir içi 4 litre 250c.c lik 160 kiloluk bir motor için normal şehir içi.. sanırım motoru hafifletme çalışması yapılsa yakıtta düşer..
    Kazım TOKMAK, bursalıali ve U uR bunu beğendiler.

  3. #5963
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Bugün benzin aldım,9.93 lt ile 248 km yol yaptım yani 100 km de 3.97 lt uzun zamandır boyle
    bursalıali, U uR ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  4. #5964

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün benzin aldım,9.93 lt ile 248 km yol yaptım yani 100 km de 3.97 lt uzun zamandır boyle
    Sürüşünüzde devir aralıklarınız nedir?

    Ben mi çok devirli kullanıyorum... 4 litre görmem için Karadeniz Sahil yolunda 6000 devir geçmeden kullanmam lazım. Yakıtı nereden alıyorsunuz?
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  5. #5965
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Bursa İnegöl ilçede motosiklet tamirciliği yapan -- ktm Mehmet -- lakaplı bir kardeşimizde yakın zamana kadar nc 750 vardı. İstanbul'da uzunca bir süre
    ktm servisinde çalışmış, sonra İnegöle'e yerleşerek orada mesleğine devam ediyor . Yolum O tarafa her düştüğünde ziyaret ederim kendisini. Nc de evo kadar yakıyormuş, ne kadar güzel az benzin kullanıyorsun deyince (( Ali abi her duyduğun şehir efsanesine inanma )) dedi . Ve ekledi: 750 cc 750 kadar ,
    250 cc de 250 kadar yakıyor . Kazım Honda cıların reklamlarının gazına gelme. Sevgilerle.
    logaritma, levend84, emremm ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #5966

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    bakın geçen sayfa video verdim oturup izleyebilirsiniz nc hakkında konuşuyorlar ... fuat abi diyorki bende integra vardı aynı motordan kısa bir süre bendede vardı.. integra nc nin birebir aynısınıdır motoru şasesi şanzımanı her şeyiyle .. ben 7-7.5 den aşağısını görmüyordum diyorki bunlar sektörün duayenleri 750c.c yi hakkını vererek kullanmışlardır..

    biride alır dct de 2000 devirde vites atar 6 vitesde katır kutur 100-120 ile gider ben 3.5-4 yakıyorum der.. biri 250c.c modunda 250c.c gibi kullanır ona görede yakar. bir diğeri 750c.c modunda kullanır ona görede yakar..
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  7. #5967
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  8. #5968
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Alıntı U uR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürüşünüzde devir aralıklarınız nedir?


    Ben mi çok devirli kullanıyorum... 4 litre görmem için Karadeniz Sahil yolunda 6000 devir geçmeden kullanmam lazım. Yakıtı nereden alıyorsunuz?
    Devir aralığı 5-7 bin ve 10 km kare çapında bir şehir içi kullanımı..
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  9. #5969

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R
    Fuelly'de bütün dünya 3.7 litre yakar (binlerce kez ölçülmüş ortalama değer), biz 7 litre yakarız, hakkını verdik deriz.
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  10. #5970

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    esenyurt
    Motosikleti
    nc700s/2012
    mondiali bilmem ama nc ile kıyaslanmış..

    eski nc'ci, şimdikinin cbr250'cisi olarak şu yakıt konusunda birşeyler karalayayım

    NC'yi ne yaparsam yapayım ne kadar basarsam basayım 4 lt'yigeçemedim, geçmedi. Eşim+ben+3 çanta full yüklü, hızım otobanda ortalama 140 civarı ve yine 4lt yaktı.

    cbr ise ortalaması 3.5lt ama basarsam (130-140) 4 lt'yi de geçiyor.
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  11. #5971

    Üyelik
    29 Ağustos 2018
    Şehir
    Bulancak/Giresun
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok kıymetli Bulancaklı adaşım 100 km de 4.5 litre eğer şehir dışı kullanım ise çok çok fazla. Amma şehir içi tüketim ise ve hele de Karadeniz yayla
    yolları gibi dağlık arazide ise normal olarak değerlendirilebilir. Selamlarla.
    Hocam motoru ağırlıklı olarak yokuş yukarı ve kimi zaman da yüklü kullanıyorum ancak yine de 100km'de 4.5lt benzin 250cc ve 24.5 hp güce sahip bir makine için hayli fazla diye düşünüyorum.
    bursalıali ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  12. #5972
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Ali ben şehir içi 4 ile 4.6 arası , şehir dışındaysa 3.3 ile 3.7 aralığında yakıt kullanıyorum 100 km de. Bendeniz 120 + evo 180 kilo etti mi 300 kg ?
    Bu kiloyla bu yakıtı normal diye değerlendiriyorum. Sevgilerle.
    Kazım TOKMAK ve Ali Çimen bunu beğendiler.

  13. #5973

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ali ben şehir içi 4 ile 4.6 arası , şehir dışındaysa 3.3 ile 3.7 aralığında yakıt kullanıyorum 100 km de. Bendeniz 120 + evo 180 kilo etti mi 300 kg ?
    Bu kiloyla bu yakıtı normal diye değerlendiriyorum. Sevgilerle.
    üstat mesaj çekmişsin sağol ayağım kırık , kırık olmasa gelirdim.. Kısmet birdahakine.
    Kazım TOKMAK bunu beğendi.

  14. #5974
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Logaritma çok geçmiş olsun , doktor ne zaman tekrar motosiklet kullanabileceğini söyledi mi? En kısa sürede seni tekrar motor üzerinde görebileceğimiz günler temennisiyle. Ayrıca nasip olursa şubat sonu ve mart başı gibi fuarda da İst da olmak ıstiyorum . Selamlarla.
    Kazım TOKMAK ve logaritma bunu beğendiler.

  15. #5975

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    internetten yaptığım araştırmaya göre üzerindeki buji: Denso U22ESR-N. Bunun NGK muadili ise: NGK CR7E imiş. Tabi ki bunun da iridyum karşılığı: NGK CR7EIX olacaktır. ama lütfen kimse emin olmadan takmasın. Eğer motorunuzun üzerindeki denso u22esr-n ise (ben henüz kontrol etmedim) o zaman diğer bilgiler de tamamdır. Selamlar.
    Sayfayı araştırdım Naci63 abim zamanında bununla ilgili bir şey paylaşmış ama size de bi sormak istedim. Elbetteki iridium ve normal buji arasındaki fark aşikar. Biri tek tek biri dikiş makinesi gibi çalışıyo. NGK bujide normal olan 26 lira iridium olan 85 lira. Tabii ki parasının hakkını veriyordur. Ama merak ettiğim şey hiç bu iridium bujiden kullanan var mı?

    Saygılar Selamlar.

    Edit: Logaritma abicim çok geçmiş olsun Allah tez zamanda şifa versin de demir atına bir an önce kavuş inşallah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

    Alıntı U uR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir iki sayfa öncesinde uzun uzun bir yazım var...

    motosikletimde aynı sorunlar aynı şekli ile vardı... hatta okurken benim motor dedim...

    Ben bayağı bir kurcaladım motoru. sonuç itibari ile sorun kalmadı.

    Ancak ben buji değiştikten sonra denemediğime pişmanım. Bendeki makinede CR8E buji vardı. CR7E ile değiştirdim. İkisi arasındaki fark birinin soğuk birinin sıcak çalışması (tam ifade edememiş olabilirim)

    Bizim makinede ısınınca teklemiyor. Acaba!!??

    Ben derim ki bujiyi NGK CR7E buji ile değiş.

    Sorun çözülmez ise hava emiş sensörünü söktür ve temizlet.

    O2 sensörünü temizlet

    Yine sorun devam ediyor ise subap ayarlarını 0,07-0,08 emme, 0,09 - 0,10 egzoz şeklide ayar çek.

    sentil bulamaz isen izeltaşın sentil takımında 0,08 ve 0,10 var.
    Abicim yazını tekrar tekrar okudum. Hatta yetmedi çıktısını aldım sırt çantama koydum valla. Bakıma gidince benim ustaya okutacam. Maaş alayımda hayırlısıyla bi yağ değişimi ve buji değişimi yaptıracam. Ustanın gönlünü edebilirsem bi de supap ayarlarına baktıracam. Oksijen sensörünü zaten temizlemiştim. Bi de motora benzin almadan önce enjektör temizleyici katıp depoyu fulledim. Pek bi değişiklik olmuyor. Sadece sabahları motoru çalıştırınca baya bi solvent kokuyor Baktım ki olmuyor bana oksijen sensörü yolları görünüyor. Hayırlısı bakam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayfayı araştırdım Naci63 abim zamanında bununla ilgili bir şey paylaşmış ama size de bi sormak istedim. Elbetteki iridium ve normal buji arasındaki fark aşikar. Biri tek tek biri dikiş makinesi gibi çalışıyo. NGK bujide normal olan 26 lira iridium olan 85 lira. Tabii ki parasının hakkını veriyordur. Ama merak ettiğim şey hiç bu iridium bujiden kullanan var mı?

    Saygılar Selamlar.

    Edit: Logaritma abicim çok geçmiş olsun Allah tez zamanda şifa versin de demir atına bir an önce kavuş inşallah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------



    Abicim yazını tekrar tekrar okudum. Hatta yetmedi çıktısını aldım sırt çantama koydum valla. Bakıma gidince benim ustaya okutacam. Maaş alayımda hayırlısıyla bi yağ değişimi ve buji değişimi yaptıracam. Ustanın gönlünü edebilirsem bi de supap ayarlarına baktıracam. Oksijen sensörünü zaten temizlemiştim. Bi de motora benzin almadan önce enjektör temizleyici katıp depoyu fulledim. Pek bi değişiklik olmuyor. Sadece sabahları motoru çalıştırınca baya bi solvent kokuyor Baktım ki olmuyor bana oksijen sensörü yolları görünüyor. Hayırlısı bakam
    inşallah buji budur çünkü biraz önce CR7EIX NGK iridyum buji siparişi verdim. Değilse de bu tecrübe bize 80 liraya mal olacak
    logaritma ve bursalıali bunu beğendiler.

  16. #5976
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .........Biri tek tek biri dikiş makinesi gibi çalışıyo.
    ...........
    Nasıl dikiş makinası gibi çalışıyor?
    Youtube'daki videoyumu izledin?
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #5977

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl dikiş makinası gibi çalışıyor?
    Youtube'daki videoyumu izledin?
    aynen öyle videoyu izledim öyle görünüyor ordan

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    bu arada bugün buji geldi, henüz maaşı almadığım için bakıma götüremedim önümüzdeki hafta inşallah maaşı alırsak bakıma götürüp sonuçları size aktaracam bu arada jant süsü aldım hani şu jant tellerine takılan plastik borulardan. Ali expressten 26 liraya aldım 72 li set halinde. Sitedeki fotoğrafları yüklerim şimdi. Süsler geldiğinde motora takıp öyle de fotoğraf çekip yüklerim abilerimm. Herkese hayırlı cumalar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------


    bursalıali bunu beğendi.

  18. #5978
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .......aynen öyle videoyu izledim öyle görünüyor ordan
    ...........
    Yazııık.. Video kandırık.
    Kuba'nın sayfasına yazmıştım, kandırıkçıları.. Mesaj;4194
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...200-a-210.html
    bursalıali bunu beğendi.

  19. #5979

    Üyelik
    27 Şubat 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia pegaso
    Jant süsü icin link atabilir misiniz ???
    bursalıali bunu beğendi.

  20. #5980

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazııık.. Video kandırık.
    Kuba'nın sayfasına yazmıştım, kandırıkçıları.. Mesaj;4194
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...200-a-210.html
    evet gördüm paylaşımını Sonradan tekrar araştırdım. İridyum bujinin çok bi farkı yokmuş. Sadece malzeme kalitesi olarak daha dayanıklıymış ve yüksek cc araçlarda daha verimli oluyormuş. Olsun bizim kocaoğlanında bi iridyum buji lüksü olsun beaa )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

    Alıntı Yayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jant süsü icin link atabilir misiniz ???
    tabii ki hemen geliyoooor.
    https://tr.aliexpress.com/item/72-Pcs-Set-Bikes-Spoke-Fluorescence-Tube-Clip-Bicycle-Wheel-Rim-Steel-Wire-Cover-Motorcycle-Spokes/32832547614.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.796a4c4dQfa fM8
    bursalıali ve Yayan bunu beğendiler.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)