Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3921

    Üyelik
    04 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul / Küçükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150, Mondial RX3 i Evo, Pulsar NS 200
    değerli arkadaşlarım/kardeşlerim/abilerim;

    bir şeyi düzeltmek istiyorum, ben ugury arkadaşın ilk yazdığı mesajda (2016 model 4.300 km de rx3 evo... diye başlayan) motorun 4.200 km boyunca "HİÇ" bakıma girmediğini zannettim, buna istinaden öyle bir cevap yazdım. eğer gerçekten yanlış anladıysam kendisinden ve sizlerden özür dilerim. hatta kendisi özelden bana ulaşırsa telefonla da bu yanlış anlamayı düzeltirim.

    iyi günler
    bursalıali ve ugury bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3922
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi,kişi motosikleti sıfır satın almış olabilir.mondial servislerinin teknik bilgi ve donanımı ne yazıkki herkesçe MALUM.bulunduğu bölgede de aynı durum olmuş olabilir ve sizin 11-12.000 tl.vererek(ki bunu çoğumuz birçok şeyden fedakarlık yaparak veriyoruz)firmaya ve ürüne güvendiğimizi bir anlamda belirtmiş oluyoruz.ve o firmaya para kazandırıyoruz.

    servis çekincesi olan kullanıcılar,bu kadar bedel ödeyip para verdiği ve üzerinde hoşça vakit geçirmeyi hayalettiği motorunu,bisiklet tamircisinden yada mobilet tamircisinden devşirme ustalara teslim etmek istemiyor.ve diyelim ki hiç servise gitmedi.bir müddet sonra da motorda şu yada bu şekilde bir sıkıntı çıktı.zaten şimdiye kadar güvenip gittiği ustası gerekeni yapacaktır ama konu MAP SENSÖRÜ,BEYİN gibi,hayati ve kesinlikle hiçbir sürücünün yapısına müdahale edemeyeceğinden,hatalı kullanım sonucu bozamayacağı,elekronik ve pahalı parçalar için,(SEN HİÇ SERVİSE GELMEDİN vaya BAKIMLARI AKSATTIN)deyipte,sorunu ile ve dişinden tırnağından artırarak 11-12.000 tl verdiği motoru ile başbaşa bırakmak,gelişeceğini söyleyen,TR.markası olmayı hedefleyen hiçbir markaya yakışmayacağı gibi,o firmanın gelmeyi düşündüğü ve hayal ettiği düzeye de çok uzaktır.

    tamamen ticari kaygılarla,servis mecburiyeti dayatılan,TR.deki tüm otomobil ve motosiklet sektöründeki firmaların bu konuyu ele alarak,bazı özel durumlarda gerekli esnekliği sağlayacağını umuyorum.en azından empati yaparak,vicdanlarıyla hesaplaşarak,kullanıcısının maduriyetini gidermek ve gerçek anlamda müşteri memnuniyeti açısından yaklaşıp,hiç servise gelmemiş veya bakımlarını aksatmış veya başka ustaya yaptırmış müşteriler için,söz konusu parçaların bedelinin bir kısmını kendi karşılayıp,bir kısmını da müşteriden talep ederek,o müşterinin sorununun çözülmesine yardımcı olması gerektiğini düşünüyor ve umuyorum.

    global dünyada birçok örneklerini gördüğümüz markalar,bazı üretimden kaynaklanan arızalar nedeniyle,o seride üretilen ürünlerini,söz konusu arızanın giderilmesi maksatıyla geri çağırmaktadırlar.bu son derece hoş,olması gereken ve o firmanın ürününün arkasında olduğu imajını güçlendiren bir davranıştır.forumlarda da dile getirildiği halde kullanıcısı olduğumuz marka neden RX3 leri toplu olarak servislere çağırıp,söz konusu arızanın neden olduğu parçaları toptan değiştirmeyip,münferit olarak,deneme yanılma yoluyla,o parçayı da değiştirelim olmadı hadi şunuda değiştirelim,olaki şikayet gelirse hallederiz gibi bir İLKEL mantıkla davranırlarsa,kusura bakmasınlar,müşteri memnuniyeti ve diğer konularda bir adım yol alamazlar.

    son olarak söz konusu sorunlardan dolayı,müşterisini,motoru komple garanti dışı diye madur etme kararı veren kişi yada kişiler,empati yaparak,kendilerinin aynı pozisyona düştüklerinde nasıl hissedeceklerini sorgulamalıdırlaR.

    fakat herşeye rağmen,bir TÜRK olarak,MONDİAL / KUBA gibi markalaRın,çok iyi ve arzulanan yerlere gelmesini de can-ı gönülden istemekteyim.çünkü,YAMAHA-HONDA-KAWASAKİ-SUZUKİ-VW-MERCEDES'te,başlangıçta kendi ülkelerinin markalarıydı ama şuan da birer dünya markalarıdır.neden bir veya birçok TÜRK markası da bu seviyede olmasın.bu bilinçte olmamız DİLEKLERİMLE.
    adanalı abim söylediklerine katılıyorum tek bir şey hariç mondial ve küba türk markası değil distiribütördür yani bu makinalara derya deniz kartal ismlerini koymakla türk markası olmazlar aslı zongshen bir markadır ve dünyanın farklı ülkelerine isim değiştirerek satan bir firmadır.
    adanalı ve bursalıali bunu beğendiler.
    körlerin arasında tek gözlü adam kendini kral sanır

  3. #3923
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Eğer bu yorum gerçekse ve yetkili birinin bu konuyla ilgili bilgisi varsa , UMA bindiği dalı kesiyor demektir. Çünkü yüzlerce insan bu motoru satın aldı ve sadece kullanmakla kalmıyor , etrafındakilere de tavsiye ediyor , yani en samimi ve en güvenilir reklamı yapıyor.

    MAP Sensörü ve BEYİN hatasının 4.000 periyodik bakımla ne ilgisi var ? 4.000 periyodik bakımında bunların kontrolü yapılıyor mu sanki ,

    Biri bana "abi sen motoru tavsiye ettin ama bak UMA servisi 500 km geç bakıma girince motoru garanti kapsamı dışında bırakmış , 4.500 kmdeki 1 yaşındaki motor garantisiz kalmış" dese haklısın kardeş alma bu motoru derim.

    Sanırım bu motoru tavsiye etmekten vazgeçiyorum.
    bursalıali bunu beğendi.

  4. #3924
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adanalı abim söylediklerine katılıyorum tek bir şey hariç mondial ve küba türk markası değil distiribütördür yani bu makinalara derya deniz kartal ismlerini koymakla türk markası olmazlar aslı zongshen bir markadır ve dünyanın farklı ülkelerine isim değiştirerek satan bir firmadır.
    doğru haklısınız,evet distribütör firmalar ama türk markası.dünyada hiçbir yerde mondial-kuba ismi yok.

    arkadaşlar,biz bu motoru beğendik,satın aldık,kullanıyor ve memnun olduğumuz sürece de etrafımızdakilere/soranlara tavsiye edeceğiz.ama bu gibi sorunları da yaşamak istemiyoruz.bu aşamada da sayın UMA yetkililerinden destek bekliyoruz.yoksa ben,şahsen motorumdan memnunum ve keyifle kullanmaktayım.
    bektanist ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  5. #3925

    Üyelik
    16 Mart 2010
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    dünden beri uma dan selçuk beyle telefonla görüşüyorum, bu sabah son kez görüştüm ve motoru 4578 km de servise götürdüğümüz için komple garanti kapsamı dışına aldıklarını söylediler. arkadaşlar ben bu servisle bu servis anlayışıyla bu motoru kesinlikle tavsiye etmiyorum. almayı düşünen arkadaşlar gidin honda alın yamaha alın mondial den uzak durun.
    bursalıali, msaltin ve polo34 bunu beğendiler.

  6. #3926
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Türkiye ye geleceği haberinin aldığım günden bu yana bu motoru takip ediyorum, bir kaç kez pazarlık aşamasına geldiğim halde vazgeçtim. Hiç şakasız, abartısız, 12 bin TL bayılıp aldığım 0 km motor, (Her markada olabilir fakat) servise bir kaç kez gidip geldiği halde halen yolda stop edip beni rezil ederse, o motoru orada yakarım, ardında servis-satıcı ile çok hoş olmayan durumlar yaşanması söz konusu.
    Çok merak ediyorum, bu ülkede büyük çaplı motosiklet markalarının distribütörlerinden kaçının başında gerçek bir motorcu var?
    Ya çok mu zor, hatırı sayılır bir kaç motosiklet forumuna girip müşteriye ilgi, çözüm, öneri sunmak? Bu modelin 197. sayfasına gelmişiz, bir tane Mondial yetkilisi zahmet gösterip şuraya girip malın arkasındayız dememiş, sorunu kesin çözdük diyememiş. Telefonlarda canım-cicim konuşmakla olmuyor bu işler. Bakın güzel bişey yaptınız, bu sınıfta olmayan malı, görece uygun sayılabilecek, belkide ülkemiz motor piyasasının en ihityacı olan modeli getirdiniz, ama atla-deve değil kardeşim bir stop sorununu çözmek.
    Hep forumda Japon al diyenlere karşı çıkmak istedik, Çin lileri ezmeyin bu kadar, en azından piyasayı belki biraz aşağı çekmeye katkıları olur dedik, ama maalesef bizi haksız çıkardınız, o yüzden hala az daha koy Japon al demeye devam edeceğiz maalesef.
    adanalı, bursalıali, msaltin ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #3927
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    hiç merak etmeyin,bu kadar olmasa da,japonlarda da buna yakın bir yaklaşım mevcut.bazen iyi niyet garantisi adı altında olumlu işler yapılıyor.o kadar tüketici yasası çıkıyor,insani - vicdani - marka imajı yaklaşımı nerede ? amaç sadece para kazanmak olunca ne yazık ki sonuçları bu şekilde oluyor.yazık,çook yazık,markaya da,kullanıcıya da,ürüne de.
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #3928
    knyvs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Rx3i Evo 2016
    Garanti kapsamında olsada çözemiyorlar, arkadaşlarda işten sıyrılmak için açık kapı bulmuşlar garanti dışı deyip kestirip atmışlar konuyu. Her insan araç alırken olaylara profesyonel yaklaşmayabilir, o heyecan ile unutabilir, sorması gereken soruları soramayabilir, insanlık halidir. Fakat koca firmanın müşterilerine bu şekilde yaklaşması büyük yanlış. İşin peşini bırakmamanızı öneririm. Hukuğa taşıyın, tabi bulabilirseniz..
    bursalıali bunu beğendi.

  9. #3929
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı ugury adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dünden beri uma dan selçuk beyle telefonla görüşüyorum, bu sabah son kez görüştüm ve motoru 4578 km de servise götürdüğümüz için komple garanti kapsamı dışına aldıklarını söylediler. arkadaşlar ben bu servisle bu servis anlayışıyla bu motoru kesinlikle tavsiye etmiyorum. almayı düşünen arkadaşlar gidin honda alın yamaha alın mondial den uzak durun.
    KONUYU SİZDEN BİRAZ DAHA AÇMANIZI RİCA EDİYORUM ;

    1- MOTOR 700 KM DE BAKIMA GİRDİ Mİ? EĞER GİRDİYSE SERVİS KAYITLARINA İŞLENDİ Mİ? (KİTAPÇIK KAŞESİ HARİÇ İŞLENMEYİ SORUYORUM)

    2- MOTOR 2.000 KM DE BAKIMA GİRDİ Mİ? EĞER GİRDİYSE SERVİS KAYITLARINA İŞLENDİ Mİ? (KİTAPÇIK KAŞESİ HARİÇ İŞLENMEYİ SORUYORUM)
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #3930
    konak1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    PULSAR 200
    Sorun son 4300km bakımında yani motoru satın aldığı km bakım.
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #3931
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    16 aydan beri bilfiil, 2 aydan bu yana da sağlık sebebiyle netten rx3i kullanıcısıyım. İnşaallah yakın bir
    zamanda tekrar motoruma binebilecegim. Geçirdiğim bypass operasyonundan 4 gün sonra bile aranızda olmaya gayret
    ettim. Haziran 20 15 den bu yana evo bende. Düne kadar her kim bana rx3i nasıl bir şey diye sordu ise ben ona
    anlatılmaz yaşanır diyerek motorumu teslim ettim. Evo hakkında fikir sahibi olmasını sagladim. Ancak uğury nin
    başına gelenleri okuduktan sonra aynı kanaati nasıl muhafaza ederim bilmiyorum. Ayrıca 2006 dan beri her sene
    Şubat ayında İst motor fuarına Bursa'dan gider,yeni makinaları gözümle görür ona göre kendi cizgimi cizerim.
    Son birkaç yıldır UMA'nin o fuarda olmamasını Türk rüzgar sevdalılarına haksızlık diye düşünüyorum. Tamam UMA
    TR'DE en çok motoru satan firma (adet bazinda). Örnek bu fuarda rx4i yi görmek isterim . Lakin rx3i nin orta
    sehpasini bile üretip satmaya üşenen UMA'DAN daha ne beklersiniz ki. SELAMLAR.
    knyvs, msaltin, bektanist ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #3932

    Üyelik
    16 Mart 2010
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    ikisinede girdi. ve işlendi.540 ve 2168 km lerde
    bursalıali bunu beğendi.

  13. #3933
    msaltin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yeni yol arkadaşını arıyor :)
    Alıntı ugury adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisinede girdi. ve işlendi.540 ve 2168 km lerde
    Buna rağmen bir kaç km için UMA'nın garanti dışı demesi kaçak güreşmekten, sattığı malın arkasında duramamaktan başka bir şey değildir. İyi niyet garantisi adı altında belirli bir oranda tüketici ile paylaşılabilir masraflar. Sürüsü tatile çıktığında yolda iken kilometre geçmiş olsa ne olacak. Sadece UMA özelinde de değil, şikayetvar sitesi gibi farklı platformlarda da konuyu paylaşmak lazım bence. Bununla birlikte Uğur Şirketler Grubu ya da adı her ne ise en tepe yöneticisine twitter vb. ortamlardan ulaşmaya çalışılabilir.

    Sağlıcakla.
    Metehan07-70 ve bursalıali bunu beğendiler.

  14. #3934
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    Alıntı ugury adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisinede girdi. ve işlendi.540 ve 2168 km lerde
    Çok saçma , anlam veremiyorum UMA nın bu şekilde hareket etmesine ,
    Peki , sevgili UMA bizi bilgilendirsin "periyodik bakım kacırma limiti" nedir ?
    4300 de gitsen garanti dısında kalmayacak mıydı . Belkide 4050 km de gitsen banane kardesım ben bu motoru tanımıyorum , cunku bu motor 4K kmyı gecmiş mi diyecek ,

    Ben bu motoru satar bu heriflerle ugrasmam , bu sorunu ben yasasam heralde kanal d haberi cagırıp motoru taksimde atese veririm.
    Yazıklar olsun , ayıptır , arkadaslar lutfen artık "firma motorun arkasında" YAZMAYIN!!!!
    Metehan07-70 ve bursalıali bunu beğendiler.

  15. #3935

    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    RX3i evo
    Bugün motorumu 3 ay sonra servisden alabildim nihayet her nakadar içime sinmesede olduğu kadarını kabullenip aldım kuyruk 3-4cm sola doğru bir çok ayar çekilmesi gereken yeri olduğu kanatindeyim sürdüm pek bi sıkıntı yok gibi ama farım bir yanıyor bir yanmıyor hava çok soğdu kar yağıcak artık ekimde felan teslim etseydi uğraşırdım dışarda rahat rahat ama hava buz! farı söküp kontorl ettim benim takdığım power led demi sıkıntı var yoksa sigorta mı bilmiyorum 3 ay yattı motor belkide led hayata bile küsmüş olabilir yarın helojen ampul ile tekrar deniycem ama tesisat yada nebiliyim dediğim gibi sigorta gibi bişide bi sorun var gibi belkide akü hiç bir fikir yürütemedim henüz ama motoru teslim etiğimde böyle birşey yoktu soket felanmı gevşek taktılar..... Bu arada motorumuda kulanmışlar!!!! bir güzel içindeki 50 tl lik benzini yemişler 3500km den 3800km gelmiş benzini bitene kadar gezilmiş yani.. nediyim allaha havale ediyorum artık.. bende çokda takmayın o garanti mevzusunu kafaya zaten bişi olsa garanti kapsamında değil deyip postayı koyarlar adama muhtemelen zerre güvenim kalmadı servis olaylarına zaten yağımıda balımıda kendim değiştirip tamirimide kendim yapıcam örnek kuyruğu hava güzel bir günde düzelticem foto felan da koyarım başlarım onların sunduğu garantiye servisler adam olmadıkdan sonra garantiyi neyleyim! Bu arada servislere çok giydiriyorsun felan demeyin abi hiç kusura bakmayın biraz ağır olucak ama hepsi aynı bokun laciverti benim gözümde!
    bursalıali bunu beğendi.

  16. #3936
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150>GW 250>RX3İ>XMAX400+RKS RT 250+SHERCO 250
    Olumsuz örnekleri anlayabiliyorum. 4 ay yattı motor serviste eksik parça eksik montaj ile aldım geri (özetle). Durumu mondial e yazdım. Evet ama, evet öyle ama deyip servisin hatalarını örtmeye çalıştılar.

    Aynı sorundan birden fazla tamire girmesine rağmen hala şikayetçi olan varsa mesela meşhur stop etme sorunu, tüketici hakkı kapsamında para iadesi talip etsin % 100 haklı.
    bursalıali ve Erd0 bunu beğendiler.

  17. #3937

    Üyelik
    26 Temmuz 2014
    Alıntı ugury adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model 4.300 km de rx3 evo aldım. aldığım arkadaş sağolsun 4.250 km servise gideceğini zamanının olmadığı için bakım yaptıramadığını söyledi bizde bu şekilde satın aldık. motoru satın aldıktan sonra motor stop etmeye başladı ve bende yalova daki servise götürdüm. yağını ve bujilerini değiştirdiler daha sonra stop etme sorunu devam etti UMA yı aradım beni istanbuldaki özkan ustaya yönlendirdiler. özkan ustaya motoru götürdüğümde beyinde ve map sensöründe arıza olduğunu bunun değişmesi gerektiğini ve bakım km geçtiği için garanti dışı kalabileceğini söylediler. bende UMA yı arayarak durumu anlattım bugün bana dönüş yaptılar ve km çeciktiği için kullanıcı hatası kapsamında garanti kapsamı dışında olacağını bu parçaların tarafımızdan karşılanması gerektiğini söylediler. şimdi merak ediyorum beyin ve map sensöründeki oluşan hatanın kullanıcı hatasıyla ne alakası olduğu. biz UMA ya güvenmekle hata mı yaptık.
    Bence alır almaz servise gidip bakım yaptırmalıydınız. Yazılım için hiçbir firmanın ücret talep edeceğini sanmıyorum ancak sensör parçası için ücret talep edebilirler. Aslında biraz da kendimiz mi yapıyoruz diye de düşünüyorum. Arkadaşım cross motosiklet aldı. Cross uygun fiyatlı hoş,Ankaraya gidip aldık ancak satın aldıktan sonra anladık ki, ürün garanti dışı kaldığı için almış olduk uygun fiyata. Ankarada satan şahısla tekrar iletişime geçtik ama motosikleti geri veremedik. Allahtan bizimkinde garantilik bir arıza çıkmadan garanti süresini Ağustosta doldurduk ama herkes bu kadar şanslı olmayabilir. Motosiklet alırken bildik bir ustaya yada markaların servislerine göstermekte fayda var. Tekeriniz düz bassın.
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #3938
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Alıntı rebound64 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence alır almaz servise gidip bakım yaptırmalıydınız. Yazılım için hiçbir firmanın ücret talep edeceğini sanmıyorum ancak sensör parçası için ücret talep edebilirler. Aslında biraz da kendimiz mi yapıyoruz diye de düşünüyorum. Arkadaşım cross motosiklet aldı. Cross uygun fiyatlı hoş,Ankaraya gidip aldık ancak satın aldıktan sonra anladık ki, ürün garanti dışı kaldığı için almış olduk uygun fiyata. Ankarada satan şahısla tekrar iletişime geçtik ama motosikleti geri veremedik. Allahtan bizimkinde garantilik bir arıza çıkmadan garanti süresini Ağustosta doldurduk ama herkes bu kadar şanslı olmayabilir. Motosiklet alırken bildik bir ustaya yada markaların servislerine göstermekte fayda var. Tekeriniz düz bassın.
    Hayır bir konuda yanlışın var, yanlış demiyeyim eksik var, bu sorun artık çok gün yüzüne çıktı, kullanıcıların %80 inde var stop olayı, madem bu sensör kaynaklı (ki bence değil), tüm evocuları servise çağırıp, sensörlerinizi ücretsiz değiştiriyoruz demek, onları bir kaç yüz sensör parasından eder, ama misal benim gibi kafasında soru işareti olan bir çok yeni müşteri kazandırır.
    bursalıali bunu beğendi.

  19. #3939
    konak1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    PULSAR 200
    Burada ki yanlış firmada, kim ne derse desin. Bu ürün senin kardeşim, arkasında duracaksın. Anahtar teslim 13bin tl. Olan bir motora ben sattım ne haliniz varsa görün diyip, milleti 200-300km bakım aralığını geçti aksattı gerekçesi ile motor garanti dışı bırakılmaz. Sanki servisleri 4x4'lük adamlar sağlam motoru bozuyorlar. Serviste aylarca bekleyen motorlar var .Kendi kusurları varken halen millete suç atmaya çalışıyor lar.Bu saatten sonra 5000 bine de satsalar almam.
    bursalıali bunu beğendi.

  20. #3940

    Üyelik
    17 Mart 2014
    Alıntı demirarch adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok saçma , anlam veremiyorum UMA nın bu şekilde hareket etmesine ,
    Peki , sevgili UMA bizi bilgilendirsin "periyodik bakım kacırma limiti" nedir ?
    4300 de gitsen garanti dısında kalmayacak mıydı . Belkide 4050 km de gitsen banane kardesım ben bu motoru tanımıyorum , cunku bu motor 4K kmyı gecmiş mi diyecek ,

    Ben bu motoru satar bu heriflerle ugrasmam , bu sorunu ben yasasam heralde kanal d haberi cagırıp motoru taksimde atese veririm.
    Yazıklar olsun , ayıptır , arkadaslar lutfen artık "firma motorun arkasında" YAZMAYIN!!!!
    Bildiğim kadarıyla bu bakım kaçırma yada geçirmeyle ilgili şu ana kadar kullandığım hiçbir motosikletin kitapçığında böyle bir bilgi yer almıyordu. Mevcut motosikletimin kitapçığında da yok bu bilgi. Kaldı ki bana al sana 300-500 km. hak verdim dese de gene 100-200 km. geç gitsem birşey olmaz diye düşünecek insanlarımızın olduğuna şahidim. Önemli olan hepimizin bildiği bir konu: Bakarsak bağ olur, bakmaksak dağ. Ben motosikletimde garanti sürecini aşmış olmama rağmen her 1000 km.de bir yağ değişimini yapıyorum. Herkese tavsiyem de bu yöndedir.
    bursalıali ve 34turn bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)