Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #2521
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    internetten yaptığım araştırmaya göre üzerindeki buji: Denso U22ESR-N. Bunun NGK muadili ise: NGK CR7E imiş. Tabi ki bunun da iridyum karşılığı: NGK CR7EIX olacaktır. ama lütfen kimse emin olmadan takmasın. Eğer motorunuzun üzerindeki denso u22esr-n ise (ben henüz kontrol etmedim) o zaman diğer bilgiler de tamamdır. Selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2522

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    4,28 de gördüğüm kadarıyla 0-100km/h hızlanma 9-10sn. 250cc için fena değil kanımca.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

    Alıntı Naci63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    internetten yaptığım araştırmaya göre üzerindeki buji: Denso U22ESR-N. Bunun NGK muadili ise: NGK CR7E imiş. Tabi ki bunun da iridyum karşılığı: NGK CR7EIX olacaktır. ama lütfen kimse emin olmadan takmasın. Eğer motorunuzun üzerindeki denso u22esr-n ise (ben henüz kontrol etmedim) o zaman diğer bilgiler de tamamdır. Selamlar.
    Muhtemelen hafta başında ayna için Özkan'a uğrayacağım, bujinin model bilgisini alır paylaşırım.
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #2523
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    bende bir yerde okumuştum,burada da paylaşmıştım.
    Buji : Champion RG6YC / NGK CPR8E Spark Plug Gap: 0.6-0.7mm
    bursalıali bunu beğendi.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  4. #2524
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bir yerde okumuştum,burada da paylaşmıştım.
    Buji : Champion RG6YC / NGK CPR8E Spark Plug Gap: 0.6-0.7mm
    Bora bey eğer üzerindeki buji "Denso U22ESR-N" ise bunun NGK karşılığı ve NGK iridyum karşılığı NGK CR7E ve NGK CR7EIX (iridyum) olacakmış
    http://www.globaldenso.com/en/produc...ce/1037_8.html

    Sizin yazdığınız NGK CPR8E ise farklı bir Denso bujiye tekabul ediyor.
    http://www.globaldenso.com/en/produc...ce/1037_7.html

    Buji konusu hassastır. Dikkat etmek lazım diye düşünüyorum. Selamlar.
    bursalıali bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  5. #2525
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    sıkıntı değil,doğrusu ne ise o kullanılır.
    bursalıali bunu beğendi.

  6. #2526
    CumhurAYAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2016
    Servislere gittiğiniz zaman forumda onlardan ne kadar konuştuğumuzu, neler konuştuğumuzu, nelere ihtiyacımız olduğunu lütfen ayrıntılı bir şekilde anlatın. Servisler mevcut ihtiyaçlarımızı fabrikaya aktarma noktasında yada karşılaştığımız güçlükleri çözmeye yardımcı olmak konusunda önemli rol oynuyor. Hem adamları onure edin bundan mutlu olurlar çünkü reklamın iyi kötüsü olmaz hemde biliyorsunuz motosiklet ile ilgili çok fazla bir bilgi kirliliği var kendi yorumunuzu katmadan sorunları dile getirip sonuçları buraya yazın ki herkes faydalansın.

    Buji bence hayati bir konu değil basarsın marşa normal buji marş motorunu 2 sefer çevirip alıyorsa özel buji 1 seferde alır gerek varmı daha çok düşünmek lazım

    Daha önemlisi 2000 bakımını yaptırdım kağıt yağ filtresini temizledi geri koydular. Fabrikada kağıt filtre yokmuş. Metal filtre ? oda yok e ne olacak gelince yağı boşaltıp süzeceğiz filtre değişip tekrar yağı koyacağız. Başka bir servise sordum bilgi doğru filtre yok bilginiz olsun
    bursalıali ve bektanist bunu beğendiler.

  7. #2527
    sinbakis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    https://youtu.be/uLbcNwwoLgo" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

  8. #2528
    CumhurAYAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2016
    Ama illahaki buji lazım diyorsanız alın size bujiniz benden. 682 ton bujinin aramızda lafımı olur canım

    bursalıali, Erd0, sezgingulmez ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #2529

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Cumhur Bey buji çok önemli birşeydir, sadece çalıştırırken işe yaramaz içten yanmalı motorun her çevriminde ateşlemeyi sağladığından uygun olmayan buji kullanıldığında ateşleme doğru olmaz tork düşer tüketim artar dolayısıyla doğru bujiyi kullanmak gerekir. Espri yaptıysan ayrı konu biz de atlamış olduk

    İkinci konu geçen merak ettim Mondial'in sitesinde motorun güç ve tork değerlerine bakayım dedim. Max güç 18,5kW 9000d/d ve max tork 22,5kW 7000d/d yazıyor Allah Allah dedim açtım Zongshen'in kendi sitesine baktım onda da aynı bilgi mevcut. Burada büyük bir hata var. Tork yani momentin birimi kilogrammetre (kgm) veya Newtonmetre (Nm) dir. Çoğunlukla Nm kullanılır. kW güç birimidir. Böyle bir hata nasıl olur anlamadım, bunlara bakan bir mühendis yok mudur bünyede, hadi Mondial neyse de Çinli de aynı hatayı yapmış, zaten Mondial aynı bilgiyi kopyalamış. Biz 25 sene önce İTÜ Gümüşsuyu'nda Makina Mühendisliği okurken iş, güç, enerji, moment vs. birimlerini karıştıranı direk sınıfta bırakıyorlardı ama şimdi o hocaların çoğu rahmetli oldu.
    bursalıali ve Akhunturk bunu beğendiler.

  10. #2530

    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    RX3i evo
    Tork nm ile olçülür tabi! Çok değil bi 5 gün öncede ben farketmiştim bunu mondial öle yanliş yazmiş heralde demiştim demek çinli kardeşlerimizde yanliş yazmiş eski modelin sayfasında nm yazıyor ama
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #2531
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Cumhur hangi servis filtre yok dedi ?
    bursalıali bunu beğendi.

  12. #2532
    CumhurAYAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2016
    Alıntı bektanist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cumhur hangi servis filtre yok dedi ?
    Maslak ve Hasanpaşa da yokmuş. Buda benim Seyrantepe'den eve olan yolum kameranın ilk videosu



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

    Karaköy'de Dinamik Zincir var 7tl + kdv ye zincir bakla kilidi satıyorlar. Böylelikle zincir sökülüp takılabilir hale geliyor. Ben 3-4 tanede yedek aldım hatta birini anahtarlık yaptım devamlı motorun anahtarında http://dinamikzincir.com/index-4.html







    Buda yeni usb

    chetaq ve bursalıali bunu beğendiler.

  13. #2533

    Üyelik
    09 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı CumhurAYAS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maslak ve Hasanpaşa da yokmuş. Buda benim Seyrantepe'den eve olan yolum kameranın ilk videosu

    https://www.youtube.com/watch?v=zGUCHqn9zoU

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

    Karaköy'de Dinamik Zincir var 7tl + kdv ye zincir bakla kilidi satıyorlar. Böylelikle zincir sökülüp takılabilir hale geliyor. Ben 3-4 tanede yedek aldım hatta birini anahtarlık yaptım devamlı motorun anahtarında http://dinamikzincir.com/index-4.html

    http://i.hizliresim.com/QBm94G.jpg

    http://i.hizliresim.com/d3mRWr.jpg

    http://i.hizliresim.com/57bBol.jpg

    Buda yeni usb

    http://i.hizliresim.com/bDmWg0.jpg


    Anahtarlık 10 numara olmuş
    bursalıali bunu beğendi.

  14. #2534
    sinbakis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo

    Artçım olduğundan dolayı süratli ve agresif bir sürüş olmadı ama şöyle bir kenarda dursun

  15. #2535
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Merhaba arkadaşlar,malum lastiklerimiz şamrelli ve patlama anında dublexler gibi dayanıklı değiller.
    Yanımızda lastik tamir seti ile yedek içlastik taşımak durumundayız.
    İçlastik ebatlarını ve kullanma kılavuzunda göremedim, bu kanuda bilgisi olan paylaşabilr mi?
    Şimdiiden Teşekkürler..
    Vesselam..


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    ne büyük olmuş öyle özür..

    bursalıali ve turkish39 bunu beğendiler.

  16. #2536
    kurye13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    ybr 125
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,malum lastiklerimiz şamrelli ve patlama anında dublexler gibi dayanıklı değiller.
    Yanımızda lastik tamir seti ile yedek içlastik taşımak durumundayız.
    İçlastik ebatlarını ve kullanma kılavuzunda göremedim, bu kanuda bilgisi olan paylaşabilr mi?
    Şimdiiden Teşekkürler..
    Vesselam..
    [COLOR="Silver"]
    Bu kötüymüş.Yeni yeni bakmaya başlamıştım acaba alsam mı diye ama sırf bu yüzden almam çünkü tüm gün motor üzerindeyim ve lastik patlarsa iç lastikle falan uşraşacak zamanım yok.Üstelik uğraşılmaz da, çok zordur iç lastik sökmek takmak.

  17. #2537
    CumhurAYAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2016

    Motosiklete Fısıldayan Adam

    İyi Geceler
    Bu pazar gününü çok yakın arkadaşım motosiklete fısıldayan adam ile geçirdik https://www.youtube.com/channel/UCOl...Du6Wu8EKQAsBog
    Ortalama dört buçuk beş saatlik bir çalışma yaptık arkadaş RX3İ Evo ile ilgili bazı yorumlarını bizimle paylaştı. RX3İ Evo alacaklar için çok güzel bir çalışma oldu. Ayrıca konuya hakim olmayan çok kişinin aklındaki soru işaretlerine çözüm olacaktır. Arkadaşın kanalını youtube'dan takip edebilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=oKWPej6lnds

    Video hazırlanıyor 2-3 gün içerisinde yayında olacak
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #2538
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Mithat Hocamın sorusunu biraz ilave ile uzmanlık alanı olması sebebiyle Mak. Müh. Ömer kardeşime sormak isterim. Tubeless tip lastiğe şambriyel takarsak herhangi bir problem çıkar mı? Yoksa dubless lastik + şamrel daha mı uzun ömürlü olur? Ha bunların hepsini UMA biz 2015 lere bir hayır yaparak 2016 jantları makul rakamlarla bizlere verirse lastikleri de kendimiz alır değiştiririk. Bol neşeli sürüşler hepciğinize.

  19. #2539

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Merakımdan soruyorum, gerçekten bir yerlerde lastiği patladığında oturup yama yapan veya lastik değiştiren var mı ?

  20. #2540

    Üyelik
    13 Nisan 2015
    Şehir
    Acıbadem/Üsküdar
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Honda NC700X
    Ali Bey tubeless lastiğe iç lastik yani şamyel takılabilir problem olmaz. Daha uzun ömürlü olup olmayacağı konusunda birşey söyleyemem. Tel jantlı motorların çoğunda malesef tellerin dip kısmından hava kaçtığından şamyel kullanılmak zorunda kalınıyor. Köpük ve fitil imkanı da olamıyor dolayısıyla. BMW de patentli bir sistem var, teller jantların kenarına monte edilmiş ve şamyel ihtiyacı olmuyor böylelikle, Yamaha Tenere vs birkaç motorda daha şamyelsiz tel jant var sanırım. 2016 da gelen büyük ebatlı jantlar da aynı sistem tel jant olduğundan jantları değişsek de iç lastiğe çare olmaz, ancak tel olmayan aluminyum jant ile değişirse tubeless kullanılabilir o da bu motora yakışmaz sanırım.
    CumhurAYAS bunu beğendi.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)