Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RKS City Blade

Benelli TNT 600

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #221
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    İyi dilekleriniz için herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim,motosikletimi teslim alıp kullanmaya başladıktan sonra hakkındaki herşeyi ve görüşlerimi burada paylaşacağım,malum hakkında pek bilgi sahibi olunamayan bir motosiklet,malzme kalitesi işçilik,motor bloğu elektroniği herşeyi didik didik edeceğim...


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #222

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim,motosikletimi teslim alıp kullanmaya başladıktan sonra hakkındaki herşeyi ve görüşlerimi burada paylaşacağım,malum hakkında pek bilgi sahibi olunamayan bir motosiklet,malzme kalitesi işçilik,motor bloğu elektroniği herşeyi didik didik edeceğim...
    Hayırlı olsun. Kalite, tasarım konusunda rakiplerinden aşağı kalır yanı yok. Biraz ağır. Ama Arap atı gibi sonradan açılıyor. Kullanmadan önce lastiklerini değiştirmenizi şiddetle öneririm.
    temelyurekli bunu beğendi.

  3. #223

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese hayırlı günler arkadaşlar ilk motorum pulsar 200ns ten sonra mt25 sahibi olmuştum ve geçen hafta mt25 motorumu satıp tnt600 satın aldım ancak şehir dışından aldığım için belgeler kargoyla gelecek ruhsat ve plaka işlemlerini memleketim Kutahyada halledip İzmir e Aslan motora aracimizi teslim almaya esimle beraber gideceğiz ancak hava muhalefeti nedeniyle birkaç hafta sarkabilir yaklaşık 400 kilometrenin üstünde bir yol katedecegim ilk izlenimlerimi buradan paylaşacağım.bugün itibariyle bu motosiklete 29 bin lira gibi rakama sahip oldum elde kalan son 2 tnt den biri.pazara giriş fiyatının 9bin euronun üstünde olması ile su an neredeyse 40 bin üzerinde fiyatı olması gerekirken ayrıca memlekette 38 bin altinda 4 silindir 600 650cc araç olmaması bahsettiğim 38 binlik motorun 2018 modelinin ise 42bin civarı olması ayrica sattığım iki silindir 36 beygir mt25 motorun bile 2017 modelleri 22500 civarı 2018 leri 24500 civarı olması hasebiyle ve 250 cc altindaki motorların gündemde olan mtv artışını göz önünde bulundurarak 29 bin lira gibi rakamın bu motor için gayet iyi bir fiyat olduğunu düşünerek satın aldım.zaten ülkemize girdiği andan itibaren takipte olduğum bir modeldi umarım pişman olmam
    HayyrOLsun arkadaşım, güzel günlerde keyifle kullanırsın inşaAllah Sıfır mı aldın? Ben de geçen sene 3 Nisan da almıştım. 1 yıldır kullanıyorum. Bu başlığı takip ediyorsan görmüşsündür gerçi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:45 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ]Hayırlı olsun. Kalite, tasarım konusunda rakiplerinden aşağı kalır yanı yok. Biraz ağır. Ama Arap atı gibi sonradan açılıyor. Kullanmadan önce lastiklerini değiştirmenizi şiddetle öneririm.
    Aynı fikirdeyim bende aynı şeyi tavsiye edecektim O lastiklerle motorun keyfine gücüne ve hakimiyetine sahip olamayacağına garanti derim Çünkü 3 yıldır üzerinde sertleşmiştir. bende fabrika lastiğini kullanıyorum ordan biliyorum. @ftkrblt

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

    ve bir dip not daha vereyim, bütceniz varsa ve hazır da İzmir Aslan ustaya gidecekseniz hemen yan dükkanda motolastik var. motor lastiği dedimi TR tek olduklarını düşünüyorum. İşcilikleri motoa hassasiyetleri çok iyi. Ben de lastik değişieceğim zaman Samsun dan İzmir e yolumu düşürmeyi planlıyorum. Lastik balansı için özel motosiklet lastiğine göre yazılım kullanıyorlar. Her ay izmir 'e iş dolayısıyla gittiğim için merak ettim sahibiyle gittim tanıştım sohbet ettim yeri gördüm v.s Tercih sizin tabiki ama bana çok güven verdi.

  4. #224
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Motosikleti
    Yamaha XT660R 2006
    bugün kaldırımda yürürken yoldan geçerken görme fırsatı yakaladım aletin orijinal egzozundan bile acayip ses çıkıyor aklım kaldı

  5. #225
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    Su an noterdeyim aracın ruhsatını çıkarmaya uğraşıyorum ne zaman gidip teslim alırım bilemiyorum ancak şu an yeni lastik alacak durumum yok biraz idare edeceğim uzerindeki lastiklerle herkese ayrı ayrı teşekkür ediyorum

  6. #226

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bugün TNT600 sahibi birisini Elvankent'te gördüm. Gerçekten çok iyi duruyor meret

  7. #227
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Geçen sene duymuştum sesini hala kulaklarımda duyabiliyorum

  8. #228
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    arkadaşlar herkese merhaba yeni motosikletim tnt600 modelini hava koşulları nedeniyle kamyonetimle Kütahyadan İzmire gidip dün teslim aldım,şu an sadece 150 kilometre kadar yol yaptım,aracın içinde maalesef beni benzinliğe götüecek kadar bile benzin yokmuş evimin 1.5 kilometre uzaklığındaki benzinliğe giderken maalesef son 500 metrede yolda kaldım,farkettiğim anda motosiklet öksürmeye başlamıştı sanırım çalıştığını duyabilmek için 1 bardak falan benzin koymuşlar ben iyi kötü 1.5 kilometre benzinliğe gidebilirim derken maalesef gidemedim akabinde benzinlikten aldığım yağ bidonundaki benzinle aracımı çalıştırıp tekrar benzinliğe gittim bi miktar daha benzin aldıktan sonra yoğun yağmur yağışı nedeniyle eve dönme kararı almıştım ki motosikletim stop eder gibi devri baya bi düşürüp geri yükseltti ki FI ışığı yandı maalesef,aklıma ilk gelen benzinin bitmesi ve bidonla aldığım benzin geldi,bi süre sonra FI ışığı söndü bi süre sonra tekrar yandı,eve vardığımda stop edip tekrar çalıştırdım ışık gene sönmüştü bu süreçte motorun gidişinde bi sorun yoktu gaz açtığımda devirleniyor ancak rölantide ufak bi titreme var,bugün sabah motosikletimi çalıştırdım durduğu yerde herhangi bi sorun yoktu,ancak gün içerisinde motosikletimi garajından çıkarmak için marşa bastığımda motor çalışmadı ikinci kere bastığımda aldı ve yaklaşık 140 kilometre yol yaptım eşimle beraber,motosiklet ilk çalıştığında çok fazla çiğ gaz kokusu ve hafiften duman var,ısındıktan sonra duman kesiliyor ki önceki iki motosikletim pulsar ve mt25 de durum aynıydı,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    gelelim diğer konulara motosiklete egsoz lazım değil muazzam bir sesi var,6 yaşındaki yeğenim motorun sesinden korkup kaçtı o kadar iyi bir sesi var ve ayrıca yolda bağda ne kadar başıboş köpek varsa acayip şekilde motora tepkili kimisi eksoz sesinden tırsıyor kimisi park halindeki motorun başına toplanıp havlıyor nedeni ne bilmiyorum ama gerçekten öyle,bu motosikleti bajaj pulsar 200ns i referans alıp yorumlarsam hemen hemen aynı kalitede tek ve 4 silindir farkı derim,yamaha mt25 ile kıyaslarsam açıkçası malzeme kalitesi farkı var derim şimdi birçok kullanıcısı bana kızacak ama ben yine de doğruyu söyleyim,malzeme işçilik hintliyle yarışır ama japonla arada fark var açıkçası bu,ancak bu farkı plastik aksamda görebilirsiniz,benim motosikletimin deposunda iki küçük boya atması var taşınırken ya da bayide ufak değmeler olmuş ayrıca egsozun birinde de küçük bir sürtme izi var,ben bu tip şeyleri pek kafama takmam zaten çok dikkatli bakılmazsa da görülmez bunun haricinde artçı selesinin ön tarafı yani sürücünün arkasında kalan bagajı açmak için anahtar olan yerin plastik birleşim noktası çok belirgin hatta orada da ufak bir boya atması var,

  9. #229

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba yeni motosikletim tnt600 modelini hava koşulları nedeniyle kamyonetimle Kütahyadan İzmire gidip dün teslim aldım,şu an sadece 150 kilometre kadar yol yaptım,aracın içinde maalesef beni benzinliğe götüecek kadar bile benzin yokmuş evimin 1.5 kilometre uzaklığındaki benzinliğe giderken maalesef son 500 metrede yolda kaldım,farkettiğim anda motosiklet öksürmeye başlamıştı sanırım çalıştığını duyabilmek için 1 bardak falan benzin koymuşlar ben iyi kötü 1.5 kilometre benzinliğe gidebilirim derken maalesef gidemedim akabinde benzinlikten aldığım yağ bidonundaki benzinle aracımı çalıştırıp tekrar benzinliğe gittim bi miktar daha benzin aldıktan sonra yoğun yağmur yağışı nedeniyle eve dönme kararı almıştım ki motosikletim stop eder gibi devri baya bi düşürüp geri yükseltti ki FI ışığı yandı maalesef,aklıma ilk gelen benzinin bitmesi ve bidonla aldığım benzin geldi,bi süre sonra FI ışığı söndü bi süre sonra tekrar yandı,eve vardığımda stop edip tekrar çalıştırdım ışık gene sönmüştü bu süreçte motorun gidişinde bi sorun yoktu gaz açtığımda devirleniyor ancak rölantide ufak bi titreme var,bugün sabah motosikletimi çalıştırdım durduğu yerde herhangi bi sorun yoktu,ancak gün içerisinde motosikletimi garajından çıkarmak için marşa bastığımda motor çalışmadı ikinci kere bastığımda aldı ve yaklaşık 140 kilometre yol yaptım eşimle beraber,motosiklet ilk çalıştığında çok fazla çiğ gaz kokusu ve hafiften duman var,ısındıktan sonra duman kesiliyor ki önceki iki motosikletim pulsar ve mt25 de durum aynıydı,
    Deponun içini kontrol etmenizi öneririm. Taşıma benzin yüzünden hortuma kadar gelen madde yüzünden baya çile çekmiştim. Filtrenin ağzına varmadan bakmanız yararınıza olacaktır.

  10. #230
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    Diğer bir konu metal parçaların kalitesi;kırmızı ön şasede ben bir olumsuzluk görmedim malzeme kalitesi boyası çok güzel,kırmızı ön şasenin birleştiği siyah şasede fena değil ufak tefek göze batmayan kusurlar var,ancak arka maşanın ya kendisinden ya da boyadan kaynaklı dalgalanma var,yolcu selesinin altı yani çamurluk içi benim önceki mt25 ve pulsarımdan farklı olarak metal parça,çamurluk içi arka küçük bi bölüm plastikken öne doğru uzun bir saç ile kaplı,ilerleyen zamanda küf yapar mı bilmem ancak kaliteli görünüyor,sağ taraftaki elektrik ve dörtlü ve çalıştırma butonun olduğu kumanda olsun manetler olsun sorunsuz,ancak sol taraftaki sinyal,far ve korna kumandasında bi oturmama,açıklık durumu var,aynalar söylenenin aksine benim çok çok hoşuma gitti hatta bugüne kadar sahip olduğum motosikletler arasında aynası en iyi olan derim,pulsar ve mt25 te ne kadar ayar yaparsam yapayım arkamı istediğim gibi göremiyordum,far ve stop lambasının plastiği tasarımı gayet güzel,bu arada motosiklette herhangi bir plastik sesi gacırdama gucurdama yok,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

    benzini bitirip filtreyi değiştireceğim yapacak bişey yok artık ama taşıma benzinden sorun olacağını sanmıyorum bence daha çok bayide deposu boş yatmaktan oldu bu olay,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    gelelim motor bloğuna motor bloğu ve etrafındaki kapaklar ve boyaları muntazam gerçekten güzel,motosiklet için youtube da bi arkadaş mt25 r25 ten inip buna binerseniz pek fark hissedemezsiniz diyordu ancak durum öyle değil motor 6-7 bin devirden sonra öyle bir ivmeleniyor ki sürücüyü karşı koyulmaz şekilde geri itiyor,sadece bir kez denemek için 2. viteste saatte 128 kilometre hızda kesiciye girdim,motor kesicide acayip titreşiyor ve hatta sanki ufaktan zıplıyor,eşim önceki iki motosikletimize göre tnt600 ün hem selesinin hemde kendisinin daha rahat olduğunu söyledi,ben açıkça rahatlık olarak kıyaslama yapabileceğim bir fark hissetmedim,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Ayaklıklara peglere bir günde alıştım hiç zor gelmedi yaklaşık 30 kilometre sonunda sanki uzun süredir bu motosikleti kullanıyormuşum gibi hissettim,
    Gelelim fren sistemine,çelik fren hortumu standart,dün yaptığım küçük yolda ben çok uğraşmama rağmen arka tekeri frenle bir türlü kilitleyememiştim ancak bugün fren pedalına daha fazla yüklenerek tekerleği kilitleyebildim pulsar ve mt25 de ne zaman istesem arka frenle tekerleği kilitleyip kaydırabiliyordum ve en çok sevdiğim şeylerden biriydi maalesef tnt600 de bunu beceremedim belki de fren disk ve balatalarının yeni olmasından kaynaklı olabilir zaman gösterecek,ön fren de aynı şekilde dokunmatik özellikte değil maneti ezdikçe frenleme artıyor,güzel ısırıyor ancak frenle ön tekerleği birden kilitlemek te biraz zor,ön frenle stopie kalkılır fakat baya bi abanmak lazım,bu yazdıklarımdan sakın ola motor durmuyor diye düşünmeyin motor elbette duruyor frenler iyi sadece söylemek istediğim acemilerin bu motosiklette frenle teker kilitlenmesi sonucu düşmek kaza yapmak çok zor,

  11. #231
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı ftkrblt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer bir konu metal parçaların kalitesi;kırmızı ön şasede ben bir olumsuzluk görmedim malzeme kalitesi boyası çok güzel,kırmızı ön şasenin birleştiği siyah şasede fena değil ufak tefek göze batmayan kusurlar var,ancak arka maşanın ya kendisinden ya da boyadan kaynaklı dalgalanma var,yolcu selesinin altı yani çamurluk içi benim önceki mt25 ve pulsarımdan farklı olarak metal parça,çamurluk içi arka küçük bi bölüm plastikken öne doğru uzun bir saç ile kaplı,ilerleyen zamanda küf yapar mı bilmem ancak kaliteli görünüyor,sağ taraftaki elektrik ve dörtlü ve çalıştırma butonun olduğu kumanda olsun manetler olsun sorunsuz,ancak sol taraftaki sinyal,far ve korna kumandasında bi oturmama,açıklık durumu var,aynalar söylenenin aksine benim çok çok hoşuma gitti hatta bugüne kadar sahip olduğum motosikletler arasında aynası en iyi olan derim,pulsar ve mt25 te ne kadar ayar yaparsam yapayım arkamı istediğim gibi göremiyordum,far ve stop lambasının plastiği tasarımı gayet güzel,bu arada motosiklette herhangi bir plastik sesi gacırdama gucurdama yok,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

    benzini bitirip filtreyi değiştireceğim yapacak bişey yok artık ama taşıma benzinden sorun olacağını sanmıyorum bence daha çok bayide deposu boş yatmaktan oldu bu olay,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    gelelim motor bloğuna motor bloğu ve etrafındaki kapaklar ve boyaları muntazam gerçekten güzel,motosiklet için youtube da bi arkadaş mt25 r25 ten inip buna binerseniz pek fark hissedemezsiniz diyordu ancak durum öyle değil motor 6-7 bin devirden sonra öyle bir ivmeleniyor ki sürücüyü karşı koyulmaz şekilde geri itiyor,sadece bir kez denemek için 2. viteste saatte 128 kilometre hızda kesiciye girdim,motor kesicide acayip titreşiyor ve hatta sanki ufaktan zıplıyor,eşim önceki iki motosikletimize göre tnt600 ün hem selesinin hemde kendisinin daha rahat olduğunu söyledi,ben açıkça rahatlık olarak kıyaslama yapabileceğim bir fark hissetmedim,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Ayaklıklara peglere bir günde alıştım hiç zor gelmedi yaklaşık 30 kilometre sonunda sanki uzun süredir bu motosikleti kullanıyormuşum gibi hissettim,
    Gelelim fren sistemine,çelik fren hortumu standart,dün yaptığım küçük yolda ben çok uğraşmama rağmen arka tekeri frenle bir türlü kilitleyememiştim ancak bugün fren pedalına daha fazla yüklenerek tekerleği kilitleyebildim pulsar ve mt25 de ne zaman istesem arka frenle tekerleği kilitleyip kaydırabiliyordum ve en çok sevdiğim şeylerden biriydi maalesef tnt600 de bunu beceremedim belki de fren disk ve balatalarının yeni olmasından kaynaklı olabilir zaman gösterecek,ön fren de aynı şekilde dokunmatik özellikte değil maneti ezdikçe frenleme artıyor,güzel ısırıyor ancak frenle ön tekerleği birden kilitlemek te biraz zor,ön frenle stopie kalkılır fakat baya bi abanmak lazım,bu yazdıklarımdan sakın ola motor durmuyor diye düşünmeyin motor elbette duruyor frenler iyi sadece söylemek istediğim acemilerin bu motosiklette frenle teker kilitlenmesi sonucu düşmek kaza yapmak çok zor,
    hocam rodajdaki motorla kesiciye mi girdiniz?
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA) (satılık CBR250R 14000km 2400$)

  12. #232
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    Motosiklet oldukça kıvrak durur haldeki ağırlığı ile hareket halindeki kıvraklığı düşünülünce hayret verici bir durum,şase ve maşa gayet rijit oynama esneme yok,benim satın aldığım sıfır kilometre 2015 tnt600 de 2014 15.hafta üretimi lastik var tam emin değilim tam tersi de olabilir 2015 14.hafta üretimi de olabilir,şaşırtıcı derecede iyi lastikler,kayma sarma yok lastiklerde,ben lastikleri değiştirirm diyordum ama bir süre kullanma kararı aldım,ıslakta kullandım,asfaltta kullandım,hatta çamurda çimde bile kullandım ama çamurda çimde gaz açmamla birlikte motosiklet arkasını attı,ki bence normal,dediğim gibi bi süre bu lastikleri kullanacağım,bu arada sormak aklıma gelmedi maalesef ancak motor yağı 2015 ten beri motorun içerisindemi yoksa sonradan değişti mi bilemiyorum,yaptığım kontrolde yağ gayet temiz ve düzgün duruyordu,ben tabi ki kısa süre sonra yağı ve filtreyi değiştireceğim.
    Motosiklet için 10w50 tam sentetik yağ kullanılıyor ve yağ filtresi benim eski arabamdaki gibi metal takılıp sökülen model yani kağıt filtre değil,egsozların artçıya zararı yok ancak sele altındaki plastik baya ısınıyor,şimdilik söyleyeceklerim bu kadar ileriki dönemde tekrar görüşlerimi belirteceğim,aldığıma pişmanmıyım hayır tabi ki de değilim,azıcık daha uygun fiyata almış olsaydım kesinlikle bu motoru tek geçerdim,hoş fiyatı şu an da diğer markalara göre oldukça hesaplı,dediğim gibi 27500 lira gibi bi rakam olsa almayanı döverdim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam rodajdaki motorla kesiciye mi girdiniz?
    evet kardeşim rodajdaki motorla kesiciye girdim,yeni aldığım bir mal tabiki de deneyeceğim,girmesem nerden bilebilirim motor kaç devir çeviriyor,üst devirlerde motorun durumu ne aksırıyor mu öksürüyor mu nasıl anlayabilirim ki,düşünsene motoru 6 bin devir üzerinde kullanmadın rodaj döneminde rodaj bitti biraz yükleneyim dedin baktın ki motor 7 bin devir üstüne çıkmıyor,olmayacak şey değil,sıfır motorda rodaj döneminde bir kere kesiciye girmenin bana göre zararı olmaz,hatta bence sıfır motorlarda rodaj döneminde düşük devirle kullanılırken arada sırada da olsa yüksek devirlere çıkmanın yararı vardır,silindir ya da piston çeperinde varsa bir çapak bu şekilde temizlenir,tabi ki bunu devamlı yapmayacaksın,100 kilometrede bir kez,bu arada o motor blokları fabrikada şase ile birleşmeden önce yüksek devirlerde deneniyor zaten,biz bi anlığına gaz açıp kapatırken fabrikada dakikalarca yüksek devirde çalışıyor o motorlar,ki vaad edilen gücü veriyor mu vermiyor mu bi aksaklık var mı kontrol ediliyor,

  13. #233

    Üyelik
    09 Temmuz 2015

    Görsel bana aittir.Trde tek kırmızı tnt600

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Detaylı bilgi isteyen olursa Instagram dan ulaşabilirsiniz.Makine uzun zamandır bende, sıfır aldım.Memnunum.Satmaya niyetim yok, kızım a aşırı ağır titizlik bakımı yapıcam video görsel atarım.10 binde zevkine dişli setleri bujiler kn filtreler yağ lastik atıyorum şuan.Sezona sıfır gibi basliycam.Tekerinize taş degmesin

  14. #234

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Alıntı 505 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/z090RY.png
    Görsel bana aittir.Trde tek kırmızı tnt600

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

    Detaylı bilgi isteyen olursa Instagram dan ulaşabilirsiniz.Makine uzun zamandır bende, sıfır aldım.Memnunum.Satmaya niyetim yok, kızım a aşırı ağır titizlik bakımı yapıcam video görsel atarım.10 binde zevkine dişli setleri bujiler kn filtreler yağ lastik atıyorum şuan.Sezona sıfır gibi basliycam.Tekerinize taş degmesin
    Motorun "Profesörü" de aramıza gelmiş. Emin'im hoş geldin kardeşim ����

  15. #235
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Benelli MC Logosunu alıp yapıştıralım arkdaşlar https://urun.n11.com/arma-sticker/be...ker-P252378245

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

    Benelli MC Logosunu yapıştırın kulübe kayıt olun arkadaşlar..

    Arma Linki

    Grup Linki

  16. #236

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Emeğinize sağlık lakin ben beğenmedim.

  17. #237
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    Kimsecikler de yok uzun zamandır Emin ateş almaya uğramış,Temel Yürekli çay içmiş kalkmış,ben bişeyler yazayım bari;motosikletle alakalı tüm sorunlarım garanti kapsamında giderildi,şu an mekanik elektronik hiç bir sorunum yok,motor gayet güzel,hele ki Türkiyede bu fiyatlara tek geçerim,malzeme çinle alakası yok,tek sorun servisler,o konuda da Emin sağolsun,İzmir Aslan usta ve Hatay Abdurrahim usta her türlü yanımızda.
    temelyurekli bunu beğendi.

  18. #238

    Üyelik
    19 Mart 2017
    Türkiyede 25 adet satıldığı doğru mu?? Bilen var mı?

  19. #239

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2011 CB600F vs 2014 CBR500R
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede 25 adet satıldığı doğru mu?? Bilen var mı?
    Düne kadar 2015 0km. ilanlar vardı, eğer doğru ise 2 yılda çok büyük başarı. Kendilerini yürekten kutlamak gerek bu başarı için.
    The Power of The Dreams.

  20. #240
    ftkrblt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2014
    Şehir
    kütahya
    Motosikleti
    pulsar 200ns,mt25,tnt600
    Alıntı temelyurekli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede 25 adet satıldığı doğru mu?? Bilen var mı?
    25 ten fazladır bence,zaten birbirimizin tanıdığı 15 kadar kullanıcı var,sesi soluğu çıkmayanlar var birde bence 50 den fazladır


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (1 üye ve 1 misafir)