Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2461

    Üyelik
    04 Mart 2017
    Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.
    Yamaha R25 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2462
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Alıntı Mazzini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.
    Millet zengin değil dostum. Ayrıca euro4 olması sadece absli motor olacağı anlamına gelmiyor emisyon değerleri değişiyor. Bizde isterdik 13.900 TL'ye euro4 modelini almayı ama maalesef.
    http://www.atala.it
    Founded1921 !

  3. #2463
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Mazzini adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla millet zangin sanırım euro4 olduğu için +4bini normal karşılıyorlar abs 4bin mi şimdi. Bende para denkleştiriyorum 13900 olursa alırım euro 4 te olmasın.
    Maalesef ABS en büyük etken. Sonradan abs taktırmayı araştırdım. Zaten sıfır kit bulamadım ancak ikinci el yurt dışından almaya kalktığımda bile 700 dolara falan geliyor.

  4. #2464

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef ABS en büyük etken. Sonradan abs taktırmayı araştırdım. Zaten sıfır kit bulamadım ancak ikinci el yurt dışından almaya kalktığımda bile 700 dolara falan geliyor.
    Sadece abs için 700 dolar fiyat çıkması montajıyla beraber 2.750 gibi bir fiyat oluyor bence +4000 civarı normal geliyor.

  5. #2465

    Üyelik
    04 Mart 2017
    Alıntı darknife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Millet zengin değil dostum. Ayrıca euro4 olması sadece absli motor olacağı anlamına gelmiyor emisyon değerleri değişiyor. Bizde isterdik 13.900 TL'ye euro4 modelini almayı ama maalesef.
    Dostum euro3tür euro4tür üreticilere çekilen ayardır bence ha arada da bizim için güvenlik babında bir iki değişiklik emisyon değeri değişecek ama zaten üreticilerin öncelikli amaçlarından biri bu değil mi bu değişecek diye daha fazla ücret almak vicdansızlıktır ekstra ne var abs onunda makul düzeyde artır fiyatını.

  6. #2466

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Motosikleti
    BENELLİ TNT 250
    Sadece ABS değil lastiklerde fiyata etken.

  7. #2467

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Fiyat henüz resmi olarak açıklanmadı fiyat biçmeye pek gerek yok şimdiden ama yapılacak işlemleri kısaca anlatayım. 2017 modellerde Lastik değişecek Abs sistemi gelecek emisyon değerlerini iyileştirmek adına daha kaliteli parçalar kullanılacak.

  8. #2468

    Üyelik
    08 Mart 2017
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    BENELLİ TNT 250
    Arkadaşlar hava filtresini değiştirmem lazım link atarmısınız internetten sipariş edeceğim.

  9. #2469

    Üyelik
    05 Mayıs 2016
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial mct 250
    Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?

  10. #2470
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı ozemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?
    Yurt dışında 120 - 160 Pirelli Angel GT ile satılıyor. Kuba motor motoru ucuza getirmek için üstünde ki dandik lastikler ile getiriyor.

    https://italy.benelli.com/manuals/motorcycles

    Buradan BN 302 yazan pdf yi indir. Türkçe kullanım kılavuzu yetersiz. Ve bazı bilgiler saçma. Orjinalini indir.

  11. #2471

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı ozemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?
    Bizim türkçe kılavuza uyman daha mantıklı olur çünkü model bize gelmeden önce makyajlanmış model ilk geldiğinde 300cc olarak getirildi vergi diliminden dolayı sadece bizim ülke için modelde farklılık yaratıp gönderdiler. Yurtdışı kullanım kılavuzundaki bir çok bilgi bizim kullanım kılavuzundaki bilgiden farklı.

  12. #2472
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Alıntı ozemre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ebatı ne olcak aga yurt dışı 120-160 biZim klavuz 110-140 hangisine uymak en sağlıklı ?
    TNT250 için 110-140, TNT300 110-140, BN302 İÇİN 120-160 lastik kullanılıyor. BN302 Avrupa, Avustralya pazarlarında satılıyor, diğer modeller Asya pazarı filan. Yani farklı lastik kullanılması pazarlama taktiği olabilir. Ben geçen ay 120-160 ölçülerinde Pirelli Angel GT taktırdım motoruma. Yol tutuş çok iyileşti, motosiklet daha da keyifli hale geldi. Yakıt tüketiminde artış da olmadı, yani 120-160 ölçü bizim motorlar için çok uygun. Herkese tavsiyemdir.
    oialdemir bunu beğendi.

  13. #2473
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Moto turkiye net in tnt250 incelemesini okuyun. Lastikler konusunda aciklama yapmislar..

  14. #2474

    Üyelik
    05 Mayıs 2016
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    mondial mct 250
    Lastikleri nereden alıyorsunuz arkadaşlar internette üretim tarihleri pek yazmıyor ? Veya önerebileceğiniz bi site varmı ?

  15. #2475
    NecatMurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BENELLI TNT 250 2016
    Alıntı lianus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TNT250 için 110-140, TNT300 110-140, BN302 İÇİN 120-160 lastik kullanılıyor. BN302 Avrupa, Avustralya pazarlarında satılıyor, diğer modeller Asya pazarı filan. Yani farklı lastik kullanılması pazarlama taktiği olabilir. Ben geçen ay 120-160 ölçülerinde Pirelli Angel GT taktırdım motoruma. Yol tutuş çok iyileşti, motosiklet daha da keyifli hale geldi. Yakıt tüketiminde artış da olmadı, yani 120-160 ölçü bizim motorlar için çok uygun. Herkese tavsiyemdir.
    Peki hızlanma değerlerinde bir fark oldumu hocam??

  16. #2476
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Fark göremedim.

  17. #2477
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim türkçe kılavuza uyman daha mantıklı olur çünkü model bize gelmeden önce makyajlanmış model ilk geldiğinde 300cc olarak getirildi vergi diliminden dolayı sadece bizim ülke için modelde farklılık yaratıp gönderdiler. Yurtdışı kullanım kılavuzundaki bir çok bilgi bizim kullanım kılavuzundaki bilgiden farklı.
    Bizim kullanım kılavuzunu İngilizce Hazırlık öğrencileri çevirmiş heralde. 3-5 sayfa bir şey çünkü hiç bir görsel yok. BN302 nin kılavuzunu indirin.

    Ayrıca BN302 ile TNT250 aynı motosiklettir. 4-5 beygir bir güç farkı vardır. O da 250 cc ve 300 cc farkından gelir. Bu motosikletlerin motor blokları tamamı ile aynıdır. Sadece üst kapak ve pistonlarda fark vardır. O 50 cc fark bundan oluşur. TNT 250 buraya hiç bir zaman 300 cc gelmemiştir.
    GELEMEZ. Zaten ülkemizin yasalarına uymuyor. Ama aralarında tek fark 50 cc ve doğru lastiktir.

    Ayrıca TNT250 yurt dışında 300 lük olduğundan A2 ye uygun bir orta sınıf motosiklet gibi üretilmiştir. Ağırlığı yine 2 silindir olan CB500 F ile aşağı yukarı aynıdır.

    Motosikletin LASTİK SEÇİMİ gücü, ağırlığı ve sürüş tarzı gibi bir çok konu ile ilgilidir. TNT250 bn302 TNT300 ne derseniz diyebilirsiniz.

    120/70-ZR17 - 160/60 - ZR17 ( önerilen ) Pirelli Angel Gt lastikler ile kullanılmalıdır. Çünkü şase yapısı, ağırlığı gibi sebeplerden ötürü bir orta alt segment motosiklettir.

    KESİNLİKLE MOTORUNUZLA İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ BİLGİLERİ TÜRKÇE KULLANIM KILAVUZUNDAN yararlanarak çözmeye çalışmayınız.

  18. #2478

    Üyelik
    08 Mart 2017
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    BENELLİ TNT 250
    Acil hava filtresi önerirmisimiz garanti bitti servis cok kötü gitmek istemiyorum.

  19. #2479
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı MegaTRon42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acil hava filtresi önerirmisimiz garanti bitti servis cok kötü gitmek istemiyorum.
    https://www.e-dnafilters.com/product...er-P-BE3N15-01
    http://www.tecnomoto.gr/en/product/?id=29220
    https://tr.aliexpress.com/store/prod...296576339.html

    Linklerde orjinali ve performans için olanı var artık hangisini istersen.

    Ayrıca yaşadığın şehir de ki en düzgün bayiyi ara vardır elinden muhakkak yoksa da getirir 2-3 güne

  20. #2480

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim kullanım kılavuzunu İngilizce Hazırlık öğrencileri çevirmiş heralde. 3-5 sayfa bir şey çünkü hiç bir görsel yok. BN302 nin kılavuzunu indirin.

    Ayrıca BN302 ile TNT250 aynı motosiklettir. 4-5 beygir bir güç farkı vardır. O da 250 cc ve 300 cc farkından gelir. Bu motosikletlerin motor blokları tamamı ile aynıdır. Sadece üst kapak ve pistonlarda fark vardır. O 50 cc fark bundan oluşur. TNT 250 buraya hiç bir zaman 300 cc gelmemiştir.
    GELEMEZ. Zaten ülkemizin yasalarına uymuyor. Ama aralarında tek fark 50 cc ve doğru lastiktir.

    Ayrıca TNT250 yurt dışında 300 lük olduğundan A2 ye uygun bir orta sınıf motosiklet gibi üretilmiştir. Ağırlığı yine 2 silindir olan CB500 F ile aşağı yukarı aynıdır.

    Motosikletin LASTİK SEÇİMİ gücü, ağırlığı ve sürüş tarzı gibi bir çok konu ile ilgilidir. TNT250 bn302 TNT300 ne derseniz diyebilirsiniz.

    120/70-ZR17 - 160/60 - ZR17 ( önerilen ) Pirelli Angel Gt lastikler ile kullanılmalıdır. Çünkü şase yapısı, ağırlığı gibi sebeplerden ötürü bir orta alt segment motosiklettir.

    KESİNLİKLE MOTORUNUZLA İLGİLİ MERAK ETTİĞİNİZ BİLGİLERİ TÜRKÇE KULLANIM KILAVUZUNDAN yararlanarak çözmeye çalışmayınız.
    300cc modeli geldi ülkeye hatta sahibinden de denk geldim bir defa adam satıyordu özellikle belirtmişti 250cc ile karıştırılmasın diye BN modelleri sanki biizm motorlara göre biraz daha iri duruyor (detay bilmiyorum) görsellerden gördüğüm kadarıyla.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)