Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1661

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alt devir performansı sana yeterli geliyor olabilir. göreceli bi kavram olduğunu kabul edelim. bide crf yi kullanmanı tavsiye ederim. binince resmen işte aradığım buymuş dedim. ş.içinde özellikle alt devirlerde gaza verdiği tepkilere oturur ağlarsın. tnt nin motoru crf gibi tepki verse sanırım ömrümün sonuna kadar tnt250 kullanabilirdim (abartıyor olabilirim tabiki )
    Bahsettiğin tepkimeyi daha detaylı açıklar mısın ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1662

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    TNT 250 ile 300 arasındaki farkı anlatabilecek biri var mı ? TNT 300 bir dönem gelmiş sonra geri çekilmiş falan bişeyler söyleniyor.

  3. #1663
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    gazı açtınmı istediğin araya girersin. tnt de aynısını yapman için 1-2 vites düşürmen gerekir. çok anlatılacak bişey değil.

    http://tr.aliexpress.com/item/Cranks...659af7fa&tpp=1

    bu alınsa 300 cc yapmak için başka neye ihtiyaç duyarsın. yazılım işi tamam. onu hallederiz.

  4. #1664
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gazı açtınmı istediğin araya girersin. tnt de aynısını yapman için 1-2 vites düşürmen gerekir. çok anlatılacak bişey değil.

    http://tr.aliexpress.com/item/Cranks...659af7fa&tpp=1

    bu alınsa 300 cc yapmak için başka neye ihtiyaç duyarsın. yazılım işi tamam. onu hallederiz.
    1500 Tl biraz çok mu bana mı öyle geldi birde montajı var. Bunu takınca ekstra birşeye gereke var mı peki

  5. #1665

    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gazı açtınmı istediğin araya girersin. tnt de aynısını yapman için 1-2 vites düşürmen gerekir. çok anlatılacak bişey değil.

    http://tr.aliexpress.com/item/Cranks...659af7fa&tpp=1

    bu alınsa 300 cc yapmak için başka neye ihtiyaç duyarsın. yazılım işi tamam. onu hallederiz.
    silindir 10 karakter

  6. #1666
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Şimdiye kadar çok fazla değişik marka motosiklet kullandım.yanlız çok çeşit araç kullandım bunların hepsinde de gerekli vites 'ten iki üst vites'te olduğu sürece bütün araçlar bayılacaktır motosiklette benzinle çalışan bir araç olduğu halde gerekli vites olmadığı zaman gerekli hızlanmayı ani gaz tepkimesini vermeyecektir.o zaman crf ile 1.vites ile kalkmaya gerek yok direk üçle kalksin sonra 6.vites'e atsin yürüsün gitsin.böylece süper ara hizlanmalarla devam etsin.

  7. #1667

    Üyelik
    08 Eylül 2015
    Motosikleti
    Tnt250
    Arkadaşlar ankaradaki servis noktalarından haberi olan var mı? Önceden götürdüğüm iki bayide (Rider Motor ve Işıl Motor-Kuba bayisi) şu an servis listesinde görünmüyor sadece vento motors diye bir yer var.Vento motor hakkında bilgisi olan var mı?

  8. #1668
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    Alıntı Zsrvc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdiye kadar çok fazla değişik marka motosiklet kullandım.yanlız çok çeşit araç kullandım bunların hepsinde de gerekli vites 'ten iki üst vites'te olduğu sürece bütün araçlar bayılacaktır motosiklette benzinle çalışan bir araç olduğu halde gerekli vites olmadığı zaman gerekli hızlanmayı ani gaz tepkimesini vermeyecektir.o zaman crf ile 1.vites ile kalkmaya gerek yok direk üçle kalksin sonra 6.vites'e atsin yürüsün gitsin.böylece süper ara hizlanmalarla devam etsin.
    dediğim motoru kullandınmı? yok. bu motorun hemen herkes tarafından kabul edilmiş olan altdevir baygınlığını kabul ediyormusun. yok. ama kendini övmek , var. CRF 1500-5000 DEVİR BANDINDA BENELLİ TNT 250 Yİ HER VİTESTE DÖVER. İÇİNDEN GEÇER. bana burda marka fanatikliği yaptırmayın. diyorum ki trafikte ş.içinde gördüğün boşluğa yolunda giderken atlamak için benelli ile vites düşürmen gerekir. tabi normalde tnt yi trafikte giderken 7000+ devirde kullanıyorsan ayrı. crf de aynı şartlarde araya girmek için düşünmen ve gazı açman yeterli. bunu anlatmaya çalışıyorum. anlatmaya çalıştıklarımıza biraz seviyeli yaklaşırsan sevinirim.

  9. #1669

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Beton mikseri en iyisi.

    Düşük devir için üretilmiş endurolarla, şehirde gezinmelik naked motoru niye karşılaştırıyorsunuz?
    Çift silindir, yol motorunun tabii ki düşük devirlerde torku düşük olacak.

  10. #1670
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    GB
    Alıntı ake adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dediğim motoru kullandınmı? yok. bu motorun heme
    n herkes tarafından kabul edilmiş olan altdevir baygınlığını kabul ediyormusun. yok. ama kendini övmek , var. CRF 1500-5000 DEVİR BANDINDA BENELLİ TNT 250 Yİ HER VİTESTE DÖVER. İÇİNDEN GEÇER. bana burda marka fanatikliği yaptırmayın. diyorum ki trafikte ş.içinde gördüğün boşluğa yolunda giderken atlamak için benelli ile vites düşürmen gerekir. tabi normalde tnt yi trafikte giderken 7000+ devirde kullanıyorsan ayrı. crf de aynı şartlarde araya girmek için düşünmen ve gazı açman yeterli. bunu anlatmaya çalışıyorum. anlatmaya çalıştıklarımıza biraz seviyeli yaklaşırsan sevinirim.
    TNT 250 12000d/dak çeviren bi makine bu makine ile 6.vites 'te 50 km hızla neden gideyim? Sıkışık trafikte gereksiz viteste neden bekleyeyim.ayrıca bahsettiğin makine cros-endru tarzı bunu nasıl tnt250 ile karşılaştırmayi başarıyorsun.alt devirmiş yok düşündün araya girdin sıkışık trafikte 3. Vitesde iken gazi aciyorsun hop daliyorsun 1ve 2 ikiyi kullanmiyormusun? O zaman Honda boşuna cbr,cbf boşuna üretmiş.

    Yaw arkadaş bahsettiğin motorlar farklı kategorilerde ikisini
    karşılaştırmak olacak bir şey değil ama ısrarla alt devir deyip duruyorsun burası modial extrem veya yamaha wr sayfası değil ki yanlış yerdesiniz sanırım.
    İyi günler.

  11. #1671
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    2 motoru kıyaslamak değil olay. durumu tarif etmek için marka model örnek verdim. yoksa tnt nin rahatlığını, üst devirde gitmek istemesi ayrı tatlar. ben alt devirlerinin gereğinden fazla baygın olduğunu düşünüyorum. sahibi iken iridyum buji taktırdım. egzoz taktıracaktım. sırf bu durum biraz daha düzelsin diye. ilk motoru olacak arkadaşıma tavsiye ettim alt devirleri cansız al, başına iş gelmez diye. kullanım şekillerimiz farklı demekki. ama sürekli üst devirde trafikte dolaşmam. boşluğu gördüğümde değerlendirmeyi tercih ediyorum. buda bana her an elimin altında tork istiyorum demek oluyor. tnt yi sevmesem neden onunla uğraşayim. beğenmedim der geçerim. çok beğendiğim bir motoru ihtiyacıma göre evrimleştirebilirmiyim diye araştırdım. ana fabrikayla yazıştık. bunu burda paylaştık. ki bizden sonra gelen sizlere bilgi olsun diye. neyse. durumu anlamışsınızdır umarım. 2 motoru kıyas eden yok anlayacağınız. biri enduro biri naked.
    cebra bunu beğendi.

  12. #1672
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı emrezaim88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ankaradaki servis noktalarından haberi olan var mı? Önceden götürdüğüm iki bayide (Rider Motor ve Işıl Motor-Kuba bayisi) şu an servis listesinde görünmüyor sadece vento motors diye bir yer var.Vento motor hakkında bilgisi olan var mı?
    Vento motors yeni açılan eğitimini almış bir bayi olarak biliyorum diğer kubacılardan değil yani gitmeden anlayamazsın tabi.

  13. #1673

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Karşılaştırdığınız model CRF250L ise o tek silindir TNT 250 Çift silindir. Karşılaştırma olasılığı olmayan iki model var ortada Tek silindir çift silindir farkları anlatmaya gerek bile yok bence. Honda kendini ülkemizde kanıtlamış bir marka üreticisi japon eyw. ama benelli'de yılların italyan markası ülkemizde çok büyük yerlere geleceğine inanıyorum yamaha ve honda'ya bence çok güzel bir rakip fiyatları bu bant aralığında giderse tabi.

  14. #1674

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Ake yanlış anlaşıldı
    Burayı uzun zamandır takip eder ve ake binde bu motoru çok beğendiğini bilirim alt devirlerde ki cansızlık güncelleme ile giderildiyse ben bu motoru yeniden alırım demiş hemen karşılaştırma yapmış gibi tartışma başladı ☺
    ake bunu beğendi.

  15. #1675
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    o zaman, r6, 600f gibi makinalar sürmüş, yıllarca gt250r kullanmış biri olarak bir daha söyleyeyim
    bu motorda alt devirde baygınlık yok, iyi atılıyor ve 1-2-3-4. viteslerde deli gibi redline zorluyor alet. o sorun muhtemelen yazılımsal problemleri olan motorlarda var, bu da çözülebilen bir şey
    aksiyon kameram olsa gösterirdim nasıl hızlandığını

  16. #1676
    feti_can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Konuyu inadına uzatır gibi görünmek istemiyorum ama
    İnazumaya bindiğimde benimkinden çok daha iyi hızlandığını görmüştüm.

  17. #1677
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    bir kamera ayarlayabilirsek bakalım o vakit
    keramet bizim motorda mı yoksa el yumruğu yemedik te bizimkisi demirden mi?

  18. #1678

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı tigermbz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir kamera ayarlayabilirsek bakalım o vakit
    keramet bizim motorda mı yoksa el yumruğu yemedik te bizimkisi demirden mi?
    Yazılım güncellemesinden sonra bayinin motorda değişiklik olduğunu daha çabuk hızlandığını söyledi aynı yazılım ama yinede belli olmuyor sen bayiye uğrayıp güncelleme yaptırdın mı ?

  19. #1679
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    Alıntı Ruling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazılım güncellemesinden sonra bayinin motorda değişiklik olduğunu daha çabuk hızlandığını söyledi aynı yazılım ama yinede belli olmuyor sen bayiye uğrayıp güncelleme yaptırdın mı ?
    hayır güncelleme yaptırmadım
    başlarda bir iki kere tekleme (rölanti devrinde) yaşadıysam da kusuru benzinde görüp, aldığım yerleri iyi seçtikçe bu problemi yaşamadım
    bir de motoru iyi açtım sanıyorum

    yağ meselesine de girelim
    castrol racing 4t 10/40 ı pek sevmedi bu motor sanki, mobil deneyecem değişimde

  20. #1680
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    gerçekten bu motorları kıyaslar duruma nasıl düştüm anlamadım. motoru ilk alanlardan sayılırım. severek kullandım. ihtiyaçtan sattım. yeniden alabilirim diyorum. tek silindir ve çift silindirin farkını çok şükür biliyorum. vakti zamanında sym wolf 250 den er6 n e geçmiş biriyim. ondada madem alt devirde böyle gidecek neden wolf ü sattım diye düşünmüştüm. üst devirler kesinlikle daha iyidir ancak alt devirler sakin sonuçta. inazumada kullandım. onun alt devir performanıda bizimkinden daha iyi. ondada bizdeki gibi üst devir yok ama. kıyaslama en güzel 2 tnt ile kalkılırsa olacak gibi. varsa bir imkan denemeni isteriz @tigermbz . sırf bu şikayetimden dolayı egzoz değiştirecektim. iridyum buji taktım. ki daha 4000 km de. hava filtresi değiştirecektim. 300 cc nasıl yaparız diye araştırdık. fabrika ile yazıştık. dişli değiştirmeyi düşündüm. neyse. kıyas edilen bişey yok. örnek vermekti amaç. tekerleriniz düz bassın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)