Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1521
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Bir sorum olacak arkadaşlar. Aslında TNT 250 ilk olarak TNT 300 adıyla ve 300 cc olarka gelmiş fakat yüksek vergiden dolayı 250 cc olarak düzenlenmiştir şimdi diyorum ki komple motor bloğunu değiştirmiş olamazlar. Tahmin ediyorum ki motor bloğunun içerisinde ki parçalar değiştirilerek 300cc olabilir ne dersiniz mümkün mü ?
    tmp bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1522

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı braveman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir sorum olacak arkadaşlar. Aslında TNT 250 ilk olarak TNT 300 adıyla ve 300 cc olarka gelmiş fakat yüksek vergiden dolayı 250 cc olarak düzenlenmiştir şimdi diyorum ki komple motor bloğunu değiştirmiş olamazlar. Tahmin ediyorum ki motor bloğunun içerisinde ki parçalar değiştirilerek 300cc olabilir ne dersiniz mümkün mü ?
    Söylediklerin doğru ve mantıklı fakat sadece parça değişimi ile olay çözülmeyebilir. Yazılım girerse işin içine takılıp kalabiliriz
    tmp bunu beğendi.

  3. #1523

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı SeCReTBoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediklerin doğru ve mantıklı fakat sadece parça değişimi ile olay çözülmeyebilir. Yazılım girerse işin içine takılıp kalabiliriz
    Yazılım ile devir farklılıkları olur bastığın zaman yine 300 cc gücüne erişilebilir.
    tmp bunu beğendi.

  4. #1524

    Üyelik
    09 Temmuz 2015
    Birkaç cümle forum sonu konulara açıklık getireyim.Baya uzun zamandır buraya yazmadım,yazılan ları okudum.15000 kmye doğru gidiyor benim canavar.Stock lastikler kim nederse desin bana göre kötü.Islak zeminde kaymaya yer arıyor.Abiminde dediği gibi yağmurlu havada yoldaki yaya şeridi nin üzerine denk gelince kaydirak gibi adeta.Otobanda sağnak yağmurda 40 km ile gittiğimi biliyorum korkudan.Üzerinde gelenler sıcak asfaltta sakin ve uzun yolda eyvallah gidiyor.Ani frende sokak aralarında vsde bildiğin mermer.Yurt dışında Metzeler değil pirelli angel gt ile çıkıyor.Tnt 25 de Metzeler var!Bu makina 300 cc yurt dışında. Bizde 250cc.Bizde 61.5 mm pistonlar,onlarda 65mm.Silindir piston üst kapak conta takımı vssini buldum ben.Dediğiniz gibi yazılım da olması lazım.Artı benzin kelebeklerinin büyümesi lazım 1000den fazla tutar bu işte: )Arka frenler traş,yok gibi hissiz.Sorun adi marka balatada.Tnt buluşması yaptık assosta denedik hep aynı,malum asgari ücret liye pahalı zevk bu.Ebc alınca test edip yazicam.Onun haricinde makine 4 4 lük.Boya parça plastik elektrik aksami A seviye.Japon vs aratmaz.Onlardan geridede kalmaz.Tek sorun servise bazen siz yol göster mek zorunda kalıyorsunuz.Servislere önem verilmeli.İyi servislerde var tabiki.İyi lastikle çok keyifli viraj alınıyor tavsiye ederim
    asmode ve pea bunu beğendiler.

  5. #1525
    erdemt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750 X
    Merhaba arkadaşlar, birlikte 2000 km yi devirdiğim motorum (benelli-tnt 250) ile hafta sonu Eskişehir'e kardeşimi ziyarete gittim. Önceki motorum ile çok daha uzun yolar yapmıştım ama bununla ilk kez git gel ~700 km yol yaptım. nispeten uzun yol izlenimlerim şu şekilde;
    Öncelikle motorun sert yanlarından bahsedersem, motorun selesi uzun yol için ideal değil, bir kaç saatlik aralıksız kullanım sonrası ızdırap olabiliyor. Yola gidecekseniz sele jeli ya da airhawk öneririm. Eğer bütçeniz kısıtlıysa, medikal malzeme satan yerlerde tekerlekli sandalye kullanmak zorunda olanların ya da yatalak hastaların bası yaralarını önlemek için pedler veya mindeler var bunlardan alıp bir şekilde kullanabilirsiniz. Toto önemli arkdaşlar aman dikkat. Süspansiyonlar otobanlarda üzmese de memleket asfaltında bu ne sertlik dedirtiyor. Hele bir de hızlıysanız gerçekten sert tepkiler verebiliyor. düşük devirlerde sakin ama yüksek devirlerde değişen karakteri ile gaz tepkisi çok hoş. Sıcağı seven bir motorsiklet kesinlikte değil. sık fan açmaya meğilli, bazen bacak pişirebiliyor. Yakıt konusunda beni şaşırttı, 300 km de 50 tl yakıt tüketti bu da km de 16,5 kuruşa geliyor, çok daha fazla bekliyordum. Kit lastik kullanmadığım için bilmiyorum ama ben de diablo rosso var çok memnunum, öneririm. Titreşime gelince, biraz var, yüksek devirlerde hissedilirliği artıyor. Boyunuz benimki gibi 1.85m ise bacaklarınızda fazla bükülmeden biraz ağrı olabilir ama bir şekilde vücut oturuş pozisyonunuza alışmaya başlıyor. Frenlerini ve duruş mesafesini çok beğendim, ön arka kombine fren de gerçekten çok iyi.
    Özetle, daha çok şehir motoru ama dinlene dinlene istediğiniz kadar uzun yola gidebilirsiniz. Çok konforlu bir motorsiklet olmasa da diğer akranlarından kalır yanı yok (inazuma hariç). malzeme kalitesi, gaz tepkisi, güzel sesi, iyi frenleri bu fiyata alınabilecek gerçekten iyi motor. Kişisel görüşüm olmakla beraber 250 cc sınıfının en yakışıklılarından.

  6. #1526

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı 505 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç cümle forum sonu konulara açıklık getireyim.Baya uzun zamandır buraya yazmadım,yazılan ları okudum.15000 kmye doğru gidiyor benim canavar.Stock lastikler kim nederse desin bana göre kötü.Islak zeminde kaymaya yer arıyor.Abiminde dediği gibi yağmurlu havada yoldaki yaya şeridi nin üzerine denk gelince kaydirak gibi adeta.Otobanda sağnak yağmurda 40 km ile gittiğimi biliyorum korkudan.Üzerinde gelenler sıcak asfaltta sakin ve uzun yolda eyvallah gidiyor.Ani frende sokak aralarında vsde bildiğin mermer.Yurt dışında Metzeler değil pirelli angel gt ile çıkıyor.Tnt 25 de Metzeler var!Bu makina 300 cc yurt dışında. Bizde 250cc.Bizde 61.5 mm pistonlar,onlarda 65mm.Silindir piston üst kapak conta takımı vssini buldum ben.Dediğiniz gibi yazılım da olması lazım.Artı benzin kelebeklerinin büyümesi lazım 1000den fazla tutar bu işte: )Arka frenler traş,yok gibi hissiz.Sorun adi marka balatada.Tnt buluşması yaptık assosta denedik hep aynı,malum asgari ücret liye pahalı zevk bu.Ebc alınca test edip yazicam.Onun haricinde makine 4 4 lük.Boya parça plastik elektrik aksami A seviye.Japon vs aratmaz.Onlardan geridede kalmaz.Tek sorun servise bazen siz yol göster mek zorunda kalıyorsunuz.Servislere önem verilmeli.İyi servislerde var tabiki.İyi lastikle çok keyifli viraj alınıyor tavsiye ederim
    Bir kaç parça ve lastik değişimi ile makina tam bir canavar olur. 1000 tl vermek problem değil ama yazılım sıkıntı olabilir fakat yazılım sadece devirleri ayarlar bence pistonlar vs. değişirse 300 cc gücünü gösterir uzun yollarda, servislere eğitimler verilmiş hatta görsellerini videolarını falan Benelli sayfasında paylaşmışlar ama kimi servis önemsemiştir kimisi önemsememiştir. Önemsemiyenlerde bizim şikayetlerimize bağlı bir şekilde değiştirilebilir
    tmp bunu beğendi.

  7. #1527

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Alıntı ayns adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bak ben sallamıyom ninja sana neyi kötü söylüyorum bana anlatma motoru forumdakilerden banane ben kullandım diyorum

    motor hantal (değil diyen yalan söyler)

    ön çamurluğu saçma sapan ve kaba

    vites geçişleri sert

    yakıtı makul sayılmaz

    ve fiyatı 15 bin tl

    onun haricinde güzel kaliteli motor

    bundan sonrası için diyorum ki benelli ile kıyas ettim etmeye devam ediyorum

    inazumanın plastik aksamımı daha kaliteli hayır

    inazumanun metal akjsamımı kaliteli hayır

    inazumanın frenleri mi daha iyi hayır

    inazuma dahamı az yakıyor hayır

    inazumanın koltuğu daha mı rahat aynı

    inazumada çelik fren boru varmı hayır

    inazumada dohc motor varmı hayır

    inazuma dahamı ucuz hayır


    bak sallamadım sıyırmadım karalamadım yalan söylemedim hepsi gerçek sen de inazuma kullan sonra git benelli kullan ondan sonra gel deki abi sen haksızsın

    budur son sözzzz
    Eski yorumlara bakarken şöyle bir yorum gördüm arkadaş hem inazuma hemde TNT 250 kullanmış yorumuda bu
    SeCReTBoY bunu beğendi.

  8. #1528

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı 505 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç cümle forum sonu konulara açıklık getireyim.Baya uzun zamandır buraya yazmadım,yazılan ları okudum.15000 kmye doğru gidiyor benim canavar.Stock lastikler kim nederse desin bana göre kötü.Islak zeminde kaymaya yer arıyor.Abiminde dediği gibi yağmurlu havada yoldaki yaya şeridi nin üzerine denk gelince kaydirak gibi adeta.Otobanda sağnak yağmurda 40 km ile gittiğimi biliyorum korkudan.Üzerinde gelenler sıcak asfaltta sakin ve uzun yolda eyvallah gidiyor.Ani frende sokak aralarında vsde bildiğin mermer.Yurt dışında Metzeler değil pirelli angel gt ile çıkıyor.Tnt 25 de Metzeler var!Bu makina 300 cc yurt dışında. Bizde 250cc.Bizde 61.5 mm pistonlar,onlarda 65mm.Silindir piston üst kapak conta takımı vssini buldum ben.Dediğiniz gibi yazılım da olması lazım.Artı benzin kelebeklerinin büyümesi lazım 1000den fazla tutar bu işte: )Arka frenler traş,yok gibi hissiz.Sorun adi marka balatada.Tnt buluşması yaptık assosta denedik hep aynı,malum asgari ücret liye pahalı zevk bu.Ebc alınca test edip yazicam.Onun haricinde makine 4 4 lük.Boya parça plastik elektrik aksami A seviye.Japon vs aratmaz.Onlardan geridede kalmaz.Tek sorun servise bazen siz yol göster mek zorunda kalıyorsunuz.Servislere önem verilmeli.İyi servislerde var tabiki.İyi lastikle çok keyifli viraj alınıyor tavsiye ederim
    Ebc taktırmayı ne zaman düşünüyorsun

  9. #1529

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski yorumlara bakarken şöyle bir yorum gördüm arkadaş hem inazuma hemde TNT 250 kullanmış yorumuda bu
    Çok haksız sayılmaz bence söylediği bir çok şey doğru geldi bana da

  10. #1530

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı 505 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birkaç cümle forum sonu konulara açıklık getireyim.Baya uzun zamandır buraya yazmadım,yazılan ları okudum.15000 kmye doğru gidiyor benim canavar.Stock lastikler kim nederse desin bana göre kötü.Islak zeminde kaymaya yer arıyor.Abiminde dediği gibi yağmurlu havada yoldaki yaya şeridi nin üzerine denk gelince kaydirak gibi adeta.Otobanda sağnak yağmurda 40 km ile gittiğimi biliyorum korkudan.Üzerinde gelenler sıcak asfaltta sakin ve uzun yolda eyvallah gidiyor.Ani frende sokak aralarında vsde bildiğin mermer.Yurt dışında Metzeler değil pirelli angel gt ile çıkıyor.Tnt 25 de Metzeler var!Bu makina 300 cc yurt dışında. Bizde 250cc.Bizde 61.5 mm pistonlar,onlarda 65mm.Silindir piston üst kapak conta takımı vssini buldum ben.Dediğiniz gibi yazılım da olması lazım.Artı benzin kelebeklerinin büyümesi lazım 1000den fazla tutar bu işte: )Arka frenler traş,yok gibi hissiz.Sorun adi marka balatada.Tnt buluşması yaptık assosta denedik hep aynı,malum asgari ücret liye pahalı zevk bu.Ebc alınca test edip yazicam.Onun haricinde makine 4 4 lük.Boya parça plastik elektrik aksami A seviye.Japon vs aratmaz.Onlardan geridede kalmaz.Tek sorun servise bazen siz yol göster mek zorunda kalıyorsunuz.Servislere önem verilmeli.İyi servislerde var tabiki.İyi lastikle çok keyifli viraj alınıyor tavsiye ederim
    Lastik farkı fiyatta da kendini belli ediyor Metzeler lastik ile gelse Türkiye fiyatından dolayı herkes geri duracak ama sonradan ayrı lastik almayı biliyoruz.Aslında biz uğraşmayı seviyoruz Bence 1000 liranın üstünde bişey tutar yazılımada gerke kalmaz ha yazılım devir problemleri yaratabilir ama performansını yine gösterir.

  11. #1531
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    beyler yahu =)

    4lt ayrı 1lt ayrı motul 5100 10w50 yag var elımde motoru sattıgım ıcın duruyor bende ısteyen olursa 5 lt yı 150 tl ye verıcem.

  12. #1532

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    TRK 502'nin geliş tarihi ile iligli bir gelişme var mı ?

  13. #1533

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TRK 502'nin geliş tarihi ile iligli bir gelişme var mı ?
    2017 ilk çeyrekte geleceği söyleniyordu 3 4 ay içinde belli olur ne zaman geleceği

  14. #1534

    Üyelik
    20 Kasım 2014
    Orjinal aksesuarlar gelmeye başlamış inş hepsi en kısa sürede tamamlanır.

  15. #1535
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı haydabre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal aksesuarlar gelmeye başlamış inş hepsi en kısa sürede tamamlanır.
    TRK 502 Leoncino ve TNT 135 3 model daha geliyor TNT 135 ile bir çok kişi Benelli sahibi olacak o zaman markanın değeri belli olacak.

  16. #1536

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TRK 502 Leoncino ve TNT 135 3 model daha geliyor TNT 135 ile bir çok kişi Benelli sahibi olacak o zaman markanın değeri belli olacak.
    Tnt 135 TNT 25 ile aynı parça kalitesinde olursa fiyatı TNT 25'e oranla alt sınırlarda olacaktır buda bir çok yerli marka tüketimini düşürecektir gerçi yerli markalarda malzemeyi dışardan getirtiyor hangisi kaliteliyse o bizimdir TNT 135 çok güzel olacak

  17. #1537

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Bosix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler yahu =)

    4lt ayrı 1lt ayrı motul 5100 10w50 yag var elımde motoru sattıgım ıcın duruyor bende ısteyen olursa 5 lt yı 150 tl ye verıcem.
    4 litresi 125 tl zaten Bu arada hayırlı uğurlu olsun motosikletin

  18. #1538

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    TNT 250 kullanıcılarının işine yarayacak ekstra bir kılavuz Buradan indirebilirsiniz. Daha önce paylaşıldı ise özür.

  19. #1539
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Radyatör koruma da tamam arkadaşlar.









  20. #1540

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Benelli TNT 250
    Etiketlerde Güzel Ne kadar temin ettin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)