Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    04 Haziran 2015
    s.a öncelikle bütün arkadaşlara hayırlı geceler bugün sabah tnt 250 sahibi oldum motordan biraz bahsetmek iisterim önccelikle motorun en can alıcı noktası olan egzoz sesi bi 600 cc lik motoru aratmıyor gidişi gayet iyi araç sollamada hiç ir sıkıntısı yok an itibari ile motorun hızını test ettim 160 ta gaz kesmek zorunda kaldım daha 50 km de olduğu için rödaj dönemini zorlamak istemedim motor emsallerine göre gayet iyi naket seven ve bu motoru düşnen herkese tavsiye ederim parasını hakkını en iyi şekilde veren çok iyi bir motor.Allah herkese nasip etsin iyi geceler ilerleyen vakitlerde dahada iyi test edip eksik veya iyi yanlarını paylaşırım .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    Zuzuuw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Alıntı selami aykaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a öncelikle bütün arkadaşlara hayırlı geceler bugün sabah tnt 250 sahibi oldum motordan biraz bahsetmek iisterim önccelikle motorun en can alıcı noktası olan egzoz sesi bi 600 cc lik motoru aratmıyor gidişi gayet iyi araç sollamada hiç ir sıkıntısı yok an itibari ile motorun hızını test ettim 160 ta gaz kesmek zorunda kaldım daha 50 km de olduğu için rödaj dönemini zorlamak istemedim motor emsallerine göre gayet iyi naket seven ve bu motoru düşnen herkese tavsiye ederim parasını hakkını en iyi şekilde veren çok iyi bir motor.Allah herkese nasip etsin iyi geceler ilerleyen vakitlerde dahada iyi test edip eksik veya iyi yanlarını paylaşırım .
    Daha ne zorlayacan ? Isparta dağ komando okuluna yollamadığın kalmış motoru.
    hakan_biolog, sezerh, Lightning ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #123

    Üyelik
    16 Mart 2015
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    BENELLI TNT250
    Hocam öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileği ile. Bende tnt 250 sahibiyim bir hafta olacak neredeyse ama senin kadar cesur davranamadım vallahi. En son 105 dedim orada kaldım. Bahsettiğin hızlarda titreşim ve yola tutunuş ile ilgili yorumlarını alsak çok iyi olur.
    Ayrıca ses ile ilgili yorumuna katılıyorum. 600cc makine ile yanyana kapalı otoparka girdik adam şöyle bi dönüp baktı ulan ne geliyor arkadan der gibi
    bireycell bunu beğendi.

  4. #124

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı selami aykaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a öncelikle bütün arkadaşlara hayırlı geceler bugün sabah tnt 250 sahibi oldum motordan biraz bahsetmek iisterim önccelikle motorun en can alıcı noktası olan egzoz sesi bi 600 cc lik motoru aratmıyor gidişi gayet iyi araç sollamada hiç ir sıkıntısı yok an itibari ile motorun hızını test ettim 160 ta gaz kesmek zorunda kaldım daha 50 km de olduğu için rödaj dönemini zorlamak istemedim motor emsallerine göre gayet iyi naket seven ve bu motoru düşnen herkese tavsiye ederim parasını hakkını en iyi şekilde veren çok iyi bir motor.Allah herkese nasip etsin iyi geceler ilerleyen vakitlerde dahada iyi test edip eksik veya iyi yanlarını paylaşırım .
    Hayırlı olsun. Zorlamak istemedim diyorsun ama 160 yapmışsın. Motor daha piyasaya yeni girdi. Rodajda bu tip denemeler yapılıyor, sonra sorunlar başlıyor, arkasından motor hakkında şikayet başlıkları açılıyor, motorun adı sorunluya çıkıyor. Kendi kendinize aldığınız motorun piyasasını düşürmek için uğraşıyorsunuz. Biraz sabredin, yazık motora...

  5. #125

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı selami aykaş adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a öncelikle bütün arkadaşlara hayırlı geceler bugün sabah tnt 250 sahibi oldum motordan biraz bahsetmek iisterim önccelikle motorun en can alıcı noktası olan egzoz sesi bi 600 cc lik motoru aratmıyor gidişi gayet iyi araç sollamada hiç ir sıkıntısı yok an itibari ile motorun hızını test ettim 160 ta gaz kesmek zorunda kaldım daha 50 km de olduğu için rödaj dönemini zorlamak istemedim motor emsallerine göre gayet iyi naket seven ve bu motoru düşnen herkese tavsiye ederim parasını hakkını en iyi şekilde veren çok iyi bir motor.Allah herkese nasip etsin iyi geceler ilerleyen vakitlerde dahada iyi test edip eksik veya iyi yanlarını paylaşırım .
    Yanlış anlamayında geçmişden yıllanmış hatta bu forumda on yıllanmış deneyimime dayanarak yazıyorum bugün üye olmuşsunuz .. reklam kokuyor gibi geldi.. motorunuzun resimlerini koyarsanız hepimiz mutlu oluruz..
    rebel_punto, ilkadam ve hyanax100 bunu beğendiler.

  6. #126
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    Dün bir sosyal paylaşım sitesinde vatandaşın biri bu motoru satın almış çok memnun gözüküyordu özellikle de sesini çok övüyorlar.

  7. #127

    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Elazığ
    Motosikleti
    Honda Cb125F
    Selam arkadaşlar... Bugün geldi Elazığ'a motor. Gittim gördüm resmen dibim düştü. Beyazını almayı düşünüyorum. Pazartesi elimde olur sanırım. Detaylı bilgi ve fotoğraf atacağım alınca ;)

  8. #128
    emrb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    XJ6
    bugün bende Ankara'da motoru inceledim gerçekten kalıp olarak motoru tanımayan birisine 250cc desek inanmaz.Satıcı motor sesini falanda gösterdi gerçekten harika.Ama motor bloğunun oradaki kırmızı demirleri aceleye getirmişler heralde kaynağını beğenmedim ve motora oturduğumda gidon olsun gösterge olsun biraz basit gibime geldi ama geri kalan her şeyi muazzam.

  9. #129

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı asimilation adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugun itibarı ile motoruma kavuştum milletin satmaz şöyle böyle dediğinin aksine satış rakamlarınında giriş için gayet başarılı olduğunu muhatap olduğum birkaç bayiden öğrendim içim rahat mutluyum siz japondan şaşmayın ama italyanın tadı bambaşka.
    http://s22.postimg.org/qv7kxr1wt/tnt.jpg
    hayırlı olsun kardeş, tekerin düz bassın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:55 ----------

    Alıntı emrb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuan forumda benelli kullanan ilk fedai sensin.Çok iş düşüyor sana.Biraz yorum yap bilgilenelim.Titreşimi,malzeme kalitesi,ivmelenmesi,durması,kalkması nasıl bi de hele.Allah kaza bela vermesin.
    evet yorumları beklıyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet bu konulari burda konusmak hos degil bu durumdanda hiç hoşnut degilim ama ortada yapilan bir karalama ve hedef gosterek yapilan cirkin bir saldiri var ben sadece bir kullaniciyim baskada bir bagim olmamasina ragmen seyirci kalamadim sadece umarim bundan sonra benelliyle ilgili guzel seyler goruruz
    herkes her yere yorum yapmakta özgürdür ancak unutmayalım ki burası benllei forumu, ve karşılıklı tartışmalar ile bilgi kirliliğine girmemek lazım, iki motoru teknik ve konfor yönünden karşılaştırmak normaldir ama bi markayı karalamadan yapmak gerekir sonuçta her motorun bi kullanıcısı var. bu arada motoruna kavuşan herkesin gözü aydın olsun. allah kaza bela vermesin, yorumlarınızı beklediğimizi unutmayın...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------

    Alıntı beyaban adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece normal bir kullanıcı olarak sanırım arkadaşın söylediği söz sizde "ben enayi miyim de aldım" etkisi yarattığı için ve bahsedilen firmanın hakkının yenildiğini düşündüğünüz için bir kaç mesaj attınız. Bir konuda size katılıyorum o da bir markanın başlığı altında başka bir markaya ait iyi ya da kötü eleştiri bulunmaması gerekir. Her modelin bir başlığı var. Ancak ben de alıntı yaptığım mesajınıza tepkisiz kalamadım ve bir Kuba - RKS kullanıcısı olarak cevap yazmak istedim.

    1. Benelli modellerinin Türkiye'ye geliş fiyatları nedir tam olarak bilemeyiz ancak şu anda olabilecek en uygun fiyatta olması kesin. Neden derseniz Benelli modelleri ile ilgili çok görüşme yaptım firmayla gerek telefonda gerekse de mail yoluyla. Neden reklam vermediklerini sordum ve eleştirdim. Aldığım cevap ise kullanıcıları en uygun fiyatla Benelli sahibi yapmak istedikleri için, yapılan reklamlar ürünlere yansıtılmak zorunda kalınacağı için ve Benelli bilinen bir marka olduğu için gerek duyulmadığıydı.

    2. Bajaj markasının arkasında nasıl Kuralkan varsa ve bu firmayı güvenilir yapan yine Kuralkan'sa Benelli'nin arkasında da Kuba var. Hangisi daha büyük diye tartışmak saçma olur ikisi de sektörün ileri gelen firmaları ama Kuba dediğimiz marka her yıl satış konusunda ilk 2'de yer alan bir firma ve bayi & servis ağı oldukça iyi. Zaten Benelli web sayfasında da bayiler ve servisler belirtilmiş.

    3. Yedek parça fiyatlarını görmek için biraz daha süreç gerekecek ancak fiyatların ortalamanın üstünde olmayacağı kesin ki bu modeller daha yeni piyasaya sürülen modeller ve hepsi garantili. Garanti dışı konularda da piyasaya yeni giren bir firma yedek parça fiyatını ne kadar yüksek tutabilir ki? Kendi bacağına sıkmaz.

    4. Rutin bakım aralığı ve fiyatları garanti belgesinden, kullanma kılavuzundan veya servislerden kolaylıkla öğrenilebilecek şeyler. Sonuçta o marka veya bu marka olsa da kullandığın şey aynı; motosiklet. Bu konuda da kullanıcı mağduriyeti olacağını sanmıyorum.

    5. Yine sizin dediğiniz gibi Kuba firmasında kaç kişi ekmek yiyor, Benelli aracılığıyla kaç kişi evine ekmek götürecek, var olan bayi ve servis ağı ne kadar büyük ayrı bir konu ama neden cevap yazarken bu kadar saçma bir diyaloğa girdiniz o da merak konusu.

    6. Marka karalamaya karşıyım elbet bu yüzden şu marka kötü bu marka iyi demem. Ama bir diğer saçmaladığınız konu da şu "adamlar bu fiyata getirmiş işine gelirse ya da bütçene uyarsa alırsın" mantığına sahip olarak almışsınız. Bunu eleştiren birine cevap vermişsiniz ama nedense yazarken de Benelli fiyatlarını eleştirip, kendi modelinizle kıyaslayıp kendinizle çelişmişsiniz.

    7. Satıcılar elbette kazanmalı bu nedenle de fiyat farkı koymalı bu doğru. Bajaj nasıl kârını koyduysa ve siz de adamlar kazanacak tabi ağlamana gerek dediyseniz Benelli de koyacak bu farkını ve kazanacak. Ortada bir fiyat farkı olabilir bu da kalitenin yanı sıra özellik farkıdır ki kabak gibi belli. Özellikleri kıyaslayınca Benelli'nin TNT 250 modelinin Bajaj ile kıyaslanamayacağı, TNT 25'in ise kağıt üstünde dahi üstün olduğu aşikar.

    Gerçekten kullanıcı mısınız yoksa Kuralkan çalışanı mısınız bilemem ama eğer mesaj atacaksanız önce bilinçli, mantıklı yazın ondan sonra da başkalarına laf sokma çabasına girip susmanın en büyük erdem olduğundan bahsedin.

    Bence de susmak en büyük erdemdir.
    Ama önce kendiniz deneyin.
    işte demek istediğim tamda buydu, ağzınıza sağlım, tüm hissettiklerimi kaleme almışsınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

    Alıntı asimilation adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam,
    Öncelikle bu fiyat tartışmalarının kendimce gereksiz olduğunu söylemeden edemeyeceğim gerçekten çok sıkıcı olmuş. Parası olan herkes en iyisine sahip olur az parası olanda alım gücünün en iyisini bulur alır.
    Para - çokomel eğrisi yani
    Yok Benelli şöyle pahalı böyle aptallık etmişler daha piyasaya yeni girdiler diyen arkadaşlar fırsat bulursanız bir bayiye gidip malı bi görün. İnternette görmekle aynı şey olmadığını daha motora yaklaştığınızda anlayacaksınız. Birde marşa basıp bi tur atma şansınız olursa kalanını daha da net anlayacağınızı umuyorum.
    İş yoğunluğu sebebi ile motoru sadece toplayıp tuzladan zincirlikuyu'ya getirdim ve biniş keyfim orada sona erdi :( o yüzden süper bir deneyim yaşadığım söylenemez. Malum rodaj dönemi sancıları ile aleti performans olarak ta sıkıştırabilmiş değilim. Ama biniş konforu olarak gayet konforlu olduğunu söyleyebilirim. 177cm. boyunda biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki çok rahat bir oturuşu var ve direksiyon tutuş pozisyonuda gayet mantıklı. Naked tercih edenlerin çok eğilmeyi istememesini (race kullanış pozisyonundan bahsediyorum) baz alarak yapıyorum bu yorumu. Oturduğunuzda ayaklarınız kolayca yerini buluyor ve 80cm. sele yüksekliği az gibi görünsede öyle bacaklarınızı karnınıza yakın hissetmiyorsunuz. Ayaklıklar gayet iyi boyutta ayağınız debriyaj yada fren pedalını aramıyor. (DUKE kafası) Arka freni çok kullanmamakla birlikte basışı geniş hemen bitmiyor ve size kontrollü ve yumuşak fren yaptırıyor.
    Normal kullanış pozisyonunda göstergeleri takip etmek oldukça kolay ve konforlu. Herşey belirgin şekilde önünde görünmekte.
    Göstergeden A-B Trip / Saat / Hız / Sıcaklık / Yakıt / Devir / Boş Vites / Yağ / Uzun Far ve Motor Hatası bilgilerine ulaşabiliyorsunuz.
    Aynalarda gayet başarılı konumlandırılmış ve büyüklüğü ve kalitesi gayet iyi. Bi arkadaşımda Pegaso 650 var bugün dikkat ettim aynı aynaları kullanıyorlar. Bilenler kıyaslayabilir belki. Ayrıca Çin malı diye tabir edilen markaların ucuz modellerindeki gibi ayna ayarınız sarsıntı ve şunla bunla zırt diye bozulmuyor.
    Sele genişliği bence yeterince güzel. Bi versys yada v-storm değil tabiki. Ama farkettiyseniz karşılaştırdığım modeller ortada. En yakın rakibi Inazuma ile yada CBR250 R ile falan karşılaştırmıyorum. Çünkü adamların biz bunu birazda touring kafasında yaptık iddiası yerini bulmuş. Sele kaplaması hakkında çok kaliteli diye bir yorum yapamayacağım üzgünüm çünkü değil :( Henüz artçı olamadım bu konu hakkında bi yorumum yok.
    Kısa sürüş keyfimde 100kms hızına ulaşabildim ve herhangi bir titreşim belirtisine dahi rastlamadım. Motorun ağırlığının sınıfına göre kallavi oluşu dezavantaj olarak anılsada motor gücünün bunu absorbe edebildiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Hatta güzel yanı 80kms hızla köprüden geçişim havanın gayet rüzgarlı olduğu bir günde tereyağından kıl çekmek gibiydi. Manevraları gayet güzel tabi benden daha profesyonel sürücülerin manevralar hakkında yorum yapması daha farklı olabilir. Bizimkisi istanbul trafiğinde araba arasından kaçma kaldırıma çıkma falan filan.
    Yakıt ve performans hakkında yorumlarımı henüz yapamamaktayım hatta henüz motoruma bile binememekteyim :( Belki benden daha aktif kullanıcılar birşeyler yazarlar.
    Şimdilik benden bu kadar motorcu ve sürücü bilgimin yettiğince anlattım. Malzeme kalitesi hakkında yapılacak yorumlar bana biraz afaki geliyor o yüzden pek girmiyorum o işlere. Ver 60.000 TL plastiği bile efsane kaliteli olsun mantığı günümüz gerçeği malum. Ama bu paraya herşey gayet iyi bence. Yakından gördüğünüzde anlamanız daha kolay olacaktır diye düşünüyorum.
    Saygılar,
    Herkesin tekeri düz bassın.
    güzelll, bu yoruma göre alınabilecek bi motor, titreşim olmaması, gücü, konforu yerinde. ama genede karar vermek için erken, daha çok yorum görmek lazım, umarım alan herkes senin gibi memnundur...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    Alıntı asimilation adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileği ile. Bende tnt 250 sahibiyim bir hafta olacak neredeyse ama senin kadar cesur davranamadım vallahi. En son 105 dedim orada kaldım. Bahsettiğin hızlarda titreşim ve yola tutunuş ile ilgili yorumlarını alsak çok iyi olur.
    Ayrıca ses ile ilgili yorumuna katılıyorum. 600cc makine ile yanyana kapalı otoparka girdik adam şöyle bi dönüp baktı ulan ne geliyor arkadan der gibi
    :D :D :D desene kalıbının hakkını vermiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------

    Alıntı asimilation adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız binmen dileği ile. Bende tnt 250 sahibiyim bir hafta olacak neredeyse ama senin kadar cesur davranamadım vallahi. En son 105 dedim orada kaldım. Bahsettiğin hızlarda titreşim ve yola tutunuş ile ilgili yorumlarını alsak çok iyi olur.
    Ayrıca ses ile ilgili yorumuna katılıyorum. 600cc makine ile yanyana kapalı otoparka girdik adam şöyle bi dönüp baktı ulan ne geliyor arkadan der gibi
    :D :D :D desene kalıbının hakkını veriyor..

  10. #130

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    bence mükemmel egzost sesine sahip.lastikler cok yumuşak ve yol tutuşu başarılı.çelik fren hortumları mevcut.ön amortisör ve arka amortisörlerin ayarlanabilir olması cok güzel.arka stopun ledli olması ayrı bir hava vermiş kendi sınıfında çift silindirli güçlü ekonomik bir motora sahip.
    resimlerde göründüğünden daha güzel.

  11. #131
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Tasarım olarak etkileyici bir motor olduğunu soylemiştik. Bunun gazına gelip rodaja dikkat etmeden motoru zorlamak yine de pek iyi bişey olmasa gerek Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Bakalım deneyimler nasıl şekillenecek.

  12. #132

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Bu 250 cc motosiklette Benelli diye bir marka çıkmış görünüm ER6 ile XJ6 devşirmesi..Orjinallik adına birşey yok görüntüde. Benelli marka ve China menşeili bir motor henüz güvenoyu almadan 14.000 TL nasıl olur aklım fikrim almıyor. 250 cc motosikletler Reşat Altını muamelesi görüyor. Arkadaşlar kendinize gelin bir yahu. Bu motor hangi özelliği ile 14 bin TL ediyor. Saçma sapan rakamlar bunlar..
    mattiadestro bunu beğendi.

  13. #133

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Dönüp dolaşıp şunun fiyatına takılıyorum. Markayı tanımıyoruz, motoru tanımıyoruz, test sürüşü yok, hala kardan zarar ederim korkusuyla fiyatı düşürmüyorlar. Bu motorun fiyatının en az bir sene 12 - 13 bin TL aralığında tutulması gerekir ki milletin kafası karışıp buna yönelsin. İtalyan diye diye kendilerini gaza getirip İtalyan fiyatı koyarsan motor falan satamazsın. İzleyelim bakalım koca siteden alacak beş kişi çıkacak mı ? Hayret ediyorum gerçekten...
    mattiadestro bunu beğendi.

  14. #134

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    italyan italyan diyorlar benelliyi çinli Qianjiang Grup almış.. çinde üretiliyormuş.Çinde wenling diye bir şehirde üretiliyormuş.. Bu motor çinde üretilip yollanıyorsa o zaman 14 bin tl aşırı pahalı.. ben italyada üretiliyor sanıyordum..

    http://thekneeslider.com/benelli-bought-by-chinese-firm/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_%28motorcycles%29

    Bu hanımefendi'de ismi Yan Haimei benellinin ceo su imiş..

    http://www.cycleworld.com/2015/04/17/cycle-world-interview-yan-haimei-ceo-of-benelli-motorcycles/

  15. #135
    plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    italyan italyan diyorlar benelliyi çinli Qianjiang Grup almış.. çinde üretiliyormuş.Çinde wenling diye bir şehirde üretiliyormuş.. Bu motor çinde üretilip yollanıyorsa o zaman 14 bin tl aşırı pahalı.. ben italyada üretiliyor sanıyordum..

    http://thekneeslider.com/benelli-bought-by-chinese-firm/
    http://en.wikipedia.org/wiki/Benelli_%28motorcycles%29

    Bu hanımefendi'de ismi Yan Haimei benellinin ceo su imiş..

    http://www.cycleworld.com/2015/04/17/cycle-world-interview-yan-haimei-ceo-of-benelli-motorcycles/
    Firma Çinlilere satılmış olabilir, bu hala İtalyan markası olduğunu değiştirmez ki 100 yıldan fazladır mazisi var. Üretilen motorların Çin'de üretildiğini firma CEOsunun adına bakarak anlamak da ayrı bir marifet ama bir ürün Çin'de üretildiyse o Çin malı olmuyor be kardeşim anlayın artık şunu. Senin o tapındığın alman markaları var ya tok kapı sesi veren, onların bile çoğu Çin'de üretiliyor hatta adamlar biliyor Türklerin bu zihniyetini de pazarlama stratejisi bile uyguluyor. Daha kısa bir süre önce Golf modelleri mesela normal fiyattan giderken "Bu modeller Almanya'da üretildi" diye basit bir cümleyle modellere 5 bin daha fazla fiyat koyarak peynir ekmek gibi sattılar. Açın artık gözünüzü.

    Ayrıca Volvo'nun kendi sitesinde yazan yazıya birlikte bakalım;

    "İlk Volvo daha 1927'de Göteburg'daki üretim hattından çıktı ve o zamandan beri gittikçe güçlendik ve yol boyunca dünyayı değiştiren yenilikler sunduk.

    Biz aynı zamanda İsveç, Belçika ve Çin'de üretim tesisleri bulunan küresel bir markayız.

    Volvo Car Group sedanlar, wagonları, sportswagonları, arazi otomobillerini ve SUV'ları içeren lüks bir otomobil ailesini üretiyor.

    Volvo Car Group (Volvo Cars), Çinli Zhejiang Geely Holding'e (Geely Holding) ait."

    Şimdi koskoca Volvo firması, yılların Volvo firması Çinli Gelly Holding'e satıldı diye bundan sonra İsveç malı değil artık Çin malı öyle mi?

    Hatta Volvo'nun İsveç ve Belçika'da üretim tesisi olması hiçbir şeyi değiştirmez eğer Çin'de üretim yapıyorsa kesin Çin malıdır değil mi?

    Volvo istediği kadar dünyanın en sağlam arabalarını üreten bir firma olsun bu saatten sonra Çin malıdır kardeşim parasını hak etmiyor, çürük, hemen bozuluyor, kalitesiz, dayanıksız. Ha gördüğümden, sürdüğümden veya incelediğimden mi? Tabi ki hayır ben Türk'üm ve sadece bilgisayardan bakarak bir markanın ya da bir ürünün ne kadar kaliteli olduğunu anlarım. Nasıl mı? Made in ..... yazısını görmem yeter.

    Ha bu arada Volvo'nun CEOsunun adı Çan Çin Çon'muş. Al sana işte Çin malı ve kalitesiz kim İsveç malı diyorsa yalan söylüyor yılların markasına.

  16. #136

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı plaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Firma Çinlilere satılmış olabilir, bu hala İtalyan markası olduğunu değiştirmez ki 100 yıldan fazladır mazisi var. Üretilen motorların Çin'de üretildiğini firma CEOsunun adına bakarak anlamak da ayrı bir marifet ama bir ürün Çin'de üretildiyse o Çin malı olmuyor be kardeşim anlayın artık şunu. Senin o tapındığın alman markaları var ya tok kapı sesi veren, onların bile çoğu Çin'de üretiliyor hatta adamlar biliyor Türklerin bu zihniyetini de pazarlama stratejisi bile uyguluyor. Daha kısa bir süre önce Golf modelleri mesela normal fiyattan giderken "Bu modeller Almanya'da üretildi" diye basit bir cümleyle modellere 5 bin daha fazla fiyat koyarak peynir ekmek gibi sattılar. Açın artık gözünüzü.

    Ayrıca Volvo'nun kendi sitesinde yazan yazıya birlikte bakalım;

    "İlk Volvo daha 1927'de Göteburg'daki üretim hattından çıktı ve o zamandan beri gittikçe güçlendik ve yol boyunca dünyayı değiştiren yenilikler sunduk.

    Biz aynı zamanda İsveç, Belçika ve Çin'de üretim tesisleri bulunan küresel bir markayız.

    Volvo Car Group sedanlar, wagonları, sportswagonları, arazi otomobillerini ve SUV'ları içeren lüks bir otomobil ailesini üretiyor.

    Volvo Car Group (Volvo Cars), Çinli Zhejiang Geely Holding'e (Geely Holding) ait."

    Şimdi koskoca Volvo firması, yılların Volvo firması Çinli Gelly Holding'e satıldı diye bundan sonra İsveç malı değil artık Çin malı öyle mi?

    Hatta Volvo'nun İsveç ve Belçika'da üretim tesisi olması hiçbir şeyi değiştirmez eğer Çin'de üretim yapıyorsa kesin Çin malıdır değil mi?

    Volvo istediği kadar dünyanın en sağlam arabalarını üreten bir firma olsun bu saatten sonra Çin malıdır kardeşim parasını hak etmiyor, çürük, hemen bozuluyor, kalitesiz, dayanıksız. Ha gördüğümden, sürdüğümden veya incelediğimden mi? Tabi ki hayır ben Türk'üm ve sadece bilgisayardan bakarak bir markanın ya da bir ürünün ne kadar kaliteli olduğunu anlarım. Nasıl mı? Made in ..... yazısını görmem yeter.

    Ha bu arada Volvo'nun CEOsunun adı Çan Çin Çon'muş. Al sana işte Çin malı ve kalitesiz kim İsveç malı diyorsa yalan söylüyor yılların markasına.
    Arkadaşım tespitlerinde bir sorun var.

    Piyasada birsürü volvo var 1978 modelden 2015 modele kadar..

    Sen kaç tane piyasada BENELLİ motor gördün? Hiç yok Bir italyan markası var ortada hiçbir motosiklet örneği yok bugune kadar..

    Tasarıma baktınmı iyice Er6 kawasakiyi yada XJ6 yamahayı bilirmisin. İkisinin ortak kopyası olmuş. Bumu italyan yaklaşımı?

    İki şeyi birbirine karıştırmayalım. Bir markanın üretimi çine taşıması farklıdır. Bir çinli markanın italyan ismini kullanarak bir motosikelt üretmesi farklıdır.

    Piyasada herhangi bir %100 çin üretimi motosiklet ( marka ve arge olarak ) ne zamanki Japon lar ve Avrupalılar kadar kalitesi ispatlanmış iyi motosiklet üretirlerse o zaman merak etme müşteri olarak otomatik olarak yönleniriz bu motorlara.

    Burada şikayet edilen en spesifik nokta bu malın fiyatı. 14 bin lira etmesi için bir geçmişe , kariyere ve müşteri deneyimine ihtiyacı yokmu bu motorun? Yok benim için fiyatı makul diyende gitsin alsın. Goruruz zaten bir süre sonra 2. eldeki değer rasyosunu.. Zaten piyasa otomatik olarak herşeyi belirler..

    Bu fiyat yanlıştır. Yanlış olduğunu bekleyip göreceğiz zaten..

  17. #137

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı plaka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Firma Çinlilere satılmış olabilir, bu hala İtalyan markası olduğunu değiştirmez ki 100 yıldan fazladır mazisi var. Üretilen motorların Çin'de üretildiğini firma CEOsunun adına bakarak anlamak da ayrı bir marifet ama bir ürün Çin'de üretildiyse o Çin malı olmuyor be kardeşim anlayın artık şunu. Senin o tapındığın alman markaları var ya tok kapı sesi veren, onların bile çoğu Çin'de üretiliyor hatta adamlar biliyor Türklerin bu zihniyetini de pazarlama stratejisi bile uyguluyor. Daha kısa bir süre önce Golf modelleri mesela normal fiyattan giderken "Bu modeller Almanya'da üretildi" diye basit bir cümleyle modellere 5 bin daha fazla fiyat koyarak peynir ekmek gibi sattılar. Açın artık gözünüzü.

    Ayrıca Volvo'nun kendi sitesinde yazan yazıya birlikte bakalım;

    "İlk Volvo daha 1927'de Göteburg'daki üretim hattından çıktı ve o zamandan beri gittikçe güçlendik ve yol boyunca dünyayı değiştiren yenilikler sunduk.

    Biz aynı zamanda İsveç, Belçika ve Çin'de üretim tesisleri bulunan küresel bir markayız.

    Volvo Car Group sedanlar, wagonları, sportswagonları, arazi otomobillerini ve SUV'ları içeren lüks bir otomobil ailesini üretiyor.

    Volvo Car Group (Volvo Cars), Çinli Zhejiang Geely Holding'e (Geely Holding) ait."

    Şimdi koskoca Volvo firması, yılların Volvo firması Çinli Gelly Holding'e satıldı diye bundan sonra İsveç malı değil artık Çin malı öyle mi?

    Hatta Volvo'nun İsveç ve Belçika'da üretim tesisi olması hiçbir şeyi değiştirmez eğer Çin'de üretim yapıyorsa kesin Çin malıdır değil mi?

    Volvo istediği kadar dünyanın en sağlam arabalarını üreten bir firma olsun bu saatten sonra Çin malıdır kardeşim parasını hak etmiyor, çürük, hemen bozuluyor, kalitesiz, dayanıksız. Ha gördüğümden, sürdüğümden veya incelediğimden mi? Tabi ki hayır ben Türk'üm ve sadece bilgisayardan bakarak bir markanın ya da bir ürünün ne kadar kaliteli olduğunu anlarım. Nasıl mı? Made in ..... yazısını görmem yeter.

    Ha bu arada Volvo'nun CEOsunun adı Çan Çin Çon'muş. Al sana işte Çin malı ve kalitesiz kim İsveç malı diyorsa yalan söylüyor yılların markasına.

    şimdi bir kere art niyetten uzaklaşmamız lazım.. haklı çıkmak için yanlış cümleler kurmamak lazım.. herhalde bu markanın satıcısı falansınız yoksa başka türlü bu kadar sert yazmanızın manası yok.. merak etmeyin markanızı gene alan alır ama siz bu üslupla müşteri kaybedersiniz..

    Burda marka hakkında kötü bir şey diyen olmadı hatta tam aksine çok güzel olduğu yazıldı çizildi çin üretimi olmasıda bu gerçeği değiştirmez.. çin malı olsa ne olucak hondada kawasakide yamahada alayı çinde üretim yaptırıyor.. bu kadar kızmanıza gerek yok..

    en başda "Senin o tapındığın " ben müslümanım bir Allaha inanır Allaha ibadet ederim.. Bu yanlış cümleler siz kendinizi haklı çıkartıyım derken sizi insanlara yanlış tanıtır.. o cümleyi sizin çok beğendiğiniz diye algılıyorum ve cevap veriyorum ben almanları beğenmem beni bu forumda bilen bilir 15 yıldır burdayım ve bmw f650 sahibide olmuş biriyim her defasındada sürüş ruhunun olmadığını keyif vermediğini defalarca bu forumda yazmışımdır..

    italyan malı deniyordu bende italyada üretiliyor sanıyordum.. italyada üretiliyor ise maliyetlerinin yüksek olması doğal mantığıyla düşündüm hep ama genede 250 lik motora göre fiyatının bana göre pahalı olduğunu her defasında dile getirdim..

    Cümleleri doğru kurmak lazım malı ve markası.. malı demek bir malın o ülkede üretildiği anlamına gelir.. markası demek o markanın başka ülkelerde üretilsede o ülkeye ait bir marka olduğunu gösterir..

    firmanın çinlilerin alması italyan markası olması gerçeğini değiştirmez ama çinde üretildiği malı olduğu gerçeğinide değiştirmez.. bundada yanlış yada ayıp bir şey yok..

    firmanın ceosundan değil kardeşim wiki de yazıyor çinde üretildiği. o ceo sadece bu markanın meraklısı olanlara ek bir bilgilendirme amaçlı koydum hanımefendiyi .. öyle art bir niyetle koymadım ..

    volvoya gelelim copy paste lerle o iş olmuyor. volvo yu gelly group aldı ama özel bir anlaşma ile aldılar bunu gelly groupun ceosuda açık açık her programda falan anlatıyor. volvoyu özel bir anlaşma ile aldılar volvonun genel merkezine isveçde tutma kararı aldılar ve arge mühendislik ve üretim kısmını çine taşıdılar. bunun nedeni gelly groupun üreticeği kendi araçlarını volvo teknolojisi ve volvonun yılların birikimi üretim tecrübesinden faydalanmak tı.. böylece yeni gelly ler çok daha kaliteli teknolojik olucak.. adamların volvoyu almalarındaki tek dert buydu ve bayada kazık bir fiyata aldılar.. ihalede en yüksek fiyatı onlar verdi fordu bile ezip geçtiler.. neyse bunlar derin ve farklı konular..

    volvo isveçde üretim yapmıyor belçikadaki tesislerinide kapadı diye biliyorum belki montaj tesisleri duruyordur gelly çünkü bütün komple üretim ve arge tesisini çine taşıma kararı almışdı.. velevki belçika yada isveçde üretse ne olucak gelly volvoyu satın alo fabrikalarıda mülküyle satın almış oluyor..

    Araba sektörü farklı kardeşim sap ile samanı karıştırma..

    bayağı bir sinirlenmişsin herhalde anlamadın niye bu kadar sinirlenmişsin çünkü kötü bir şey yazan yok..

    neyse araba sektöründe zorunluluklar var motor sektörü gibi değil ncap zorunluluğu var euro normları standartları zorunluluğu var belli bir malzeme kalitesi zorunluluğu var frenlerin bile belli standart değerlerinde olması lazım..

    yani çin malıda olsa bir marka avrupa pazarına girebilmesi için belli bir kalite standartında üretim yapması mecburi ve zorunlu..

    testlerden geçmesi lazım bunun içinde kanserojen olmayan maddelerin tutunda her tür yeri kalite kontrolden avrupalı geçiriyor. ilk nesil cherry yada gelly tam hatırlamıyorum bu yüzden avrupada sokulmamışdı asbest türevi avrupada yasaklanmış kanserojen bir madde kullandıkları için avrupa pazarına girememişdi.yani çin malıda olsa arabada bir standart mecburi..


    araba ile motoru karıştırmamak lazım o yüzden. motorda bu tip çok yüksek standartlar söz konusu değil tek bildiğim mecburiyet euro motor normlarına uyumluluk.. o yüzden motor üretiminde firmanın kendi bünyesi dışında belli kalite kontrol olmadığı için her tür motor pazarda satılıyor.


    Neyse konu çok uçtu..

    kısaca çinde üretilmesinin yanlış yada kalitede düşme olucak anlamına gelmez. tek benim bunu belirtme nedenim maliyetlerin benim düşündüğüm italyada üretilmesine oranla çok çok daha düşük olucağı o yüzden fiyatının bu kadar yüksek olmasının benim anlam verememem olması.. bu kadar basit.. çinde üretilipde 15 bin tl ye satılması bana garip ve fazla geldi sadece..

    Yoksa altını çiziyim tekrar tekrar çinde üretilmesini negatif anlamda yazan olmadı. dünyadaki bir sürü büyük marka parça üretimini yada orta segment ufak segment motor üretimini çinde yaptırıyor zaten..
    benhasan bunu beğendi.

  18. #138
    plaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Kuba CR1
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım tespitlerinde bir sorun var.

    Piyasada birsürü volvo var 1978 modelden 2015 modele kadar..

    Sen kaç tane piyasada BENELLİ motor gördün? Hiç yok Bir italyan markası var ortada hiçbir motosiklet örneği yok bugune kadar..

    Tasarıma baktınmı iyice Er6 kawasakiyi yada XJ6 yamahayı bilirmisin. İkisinin ortak kopyası olmuş. Bumu italyan yaklaşımı?

    İki şeyi birbirine karıştırmayalım. Bir markanın üretimi çine taşıması farklıdır. Bir çinli markanın italyan ismini kullanarak bir motosikelt üretmesi farklıdır.

    Piyasada herhangi bir %100 çin üretimi motosiklet ( marka ve arge olarak ) ne zamanki Japon lar ve Avrupalılar kadar kalitesi ispatlanmış iyi motosiklet üretirlerse o zaman merak etme müşteri olarak otomatik olarak yönleniriz bu motorlara.

    Burada şikayet edilen en spesifik nokta bu malın fiyatı. 14 bin lira etmesi için bir geçmişe , kariyere ve müşteri deneyimine ihtiyacı yokmu bu motorun? Yok benim için fiyatı makul diyende gitsin alsın. Goruruz zaten bir süre sonra 2. eldeki değer rasyosunu.. Zaten piyasa otomatik olarak herşeyi belirler..

    Bu fiyat yanlıştır. Yanlış olduğunu bekleyip göreceğiz zaten..
    Arkadaşım tespitimde sorun falan yok sadece sen anlamak istediğin yöne çekip ona göre cevap vermişsin bundan dolayı tespitimi yanlış görmüşsün.

    Öncelikle dikkatini çekerim arkadaş direkt olarak Çin diye yazmış bir de ne alakaysa şirket CEOsunun adını vermiş. Ben hiçbir markanın avukatı değilim iyiye iyi kötüye kötü derim ama bilinçsizce yapılan değerlendirmelerde de hassasımdır ve bu her konuda böyledir.

    Volvo örneği vermem Benelli markasını Volvo ile kıyaslamamdan değildir bunu senin de anlamış olman lazım. İkisinin ortak yönü iki markanın da Çin grup şirketlerine satılmış olmasıdır. Benelli'nin Türkiye piyasasında modellerini göremiyorum ama Volvo'nun var o zaman Volvo şudur Benelli de budur demek kadar saçma başka bir düşünce yok. Ayrıca Benelli ilk defa dile getirilen bir marka değil ki internette araştırma yaparak 2006 yılından beridir Türkiye'de bilinmeye başlanan bir markadır.

    Tasarım konusunda şu kısmı şuna benziyor bu kısmı buna benziyor diye irdelemedim. Zaten konumuzda tasarım falan değildi bunu söz konusu konu tasarım olunca ayrıca konuşabiliriz.

    Üretim yeri ile üretim kalitesi karıştırılmamalıdır bu konuda hemfikiriz zaten esas konumuz da buydu. Sadece bu cümleyi yazman dahi yeterliydi diğer konulara girmeden.

    Piyasada %100 yerli bir Çin üretimi kendini ispatlamış ya da ispatlamamış buna göre de insanlar o markaya yönelmiş bu da benim merak konum değil. İsteyen istediği markayı alsın yine konumuz dışında olan bir madde.

    Arkadaşın şikayet ettiği nokta fiyatta değildi benim cevap yazdığım mesajda. Başta ben olmak üzere herkes ister fiyatların uygun olmasını ki fiyatını hak edip etmediğini zaman gösterir.

    Benim kızdığım nokta şu; aman şu markayı övün yermeyin, diğer markayı yerin dibine sokun derdinde değilim. Burada bir çok insan yazılanlara bakarak tercih yapıyor alıyor ya da almaktan vazgeçiyor. Eğer bir şey yazacaksak işkembeden sallamak yerine ya da çok alakasız noktalardan yermek yerine mantıklı ve gerçek şeylerle yazın. Arkadaşın yazdığına bakıyorum; "İtalyan diyorlar ama Çinli, Çinli X firmasına satmışlar. CEOsunun adı da Y." Eee ne alaka şimdi? Napalım bu yoruma göre alalım mı almayalım mı?

    Bilmem anlatabildim mi?

    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi bir kere art niyetten uzaklaşmamız lazım.. haklı çıkmak için yanlış cümleler kurmamak lazım.. herhalde bu markanın satıcısı falansınız yoksa başka türlü bu kadar sert yazmanızın manası yok.. merak etmeyin markanızı gene alan alır ama siz bu üslupla müşteri kaybedersiniz..

    Burda marka hakkında kötü bir şey diyen olmadı hatta tam aksine çok güzel olduğu yazıldı çizildi çin üretimi olmasıda bu gerçeği değiştirmez.. çin malı olsa ne olucak hondada kawasakide yamahada alayı çinde üretim yaptırıyor.. bu kadar kızmanıza gerek yok..

    en başda "Senin o tapındığın " ben müslümanım bir Allaha inanır Allaha ibadet ederim.. Bu yanlış cümleler siz kendinizi haklı çıkartıyım derken sizi insanlara yanlış tanıtır.. o cümleyi sizin çok beğendiğiniz diye algılıyorum ve cevap veriyorum ben almanları beğenmem beni bu forumda bilen bilir 15 yıldır burdayım ve bmw f650 sahibide olmuş biriyim her defasındada sürüş ruhunun olmadığını keyif vermediğini defalarca bu forumda yazmışımdır..

    italyan malı deniyordu bende italyada üretiliyor sanıyordum.. italyada üretiliyor ise maliyetlerinin yüksek olması doğal mantığıyla düşündüm hep ama genede 250 lik motora göre fiyatının bana göre pahalı olduğunu her defasında dile getirdim..

    Cümleleri doğru kurmak lazım malı ve markası.. malı demek bir malın o ülkede üretildiği anlamına gelir.. markası demek o markanın başka ülkelerde üretilsede o ülkeye ait bir marka olduğunu gösterir..

    firmanın çinlilerin alması italyan markası olması gerçeğini değiştirmez ama çinde üretildiği malı olduğu gerçeğinide değiştirmez.. bundada yanlış yada ayıp bir şey yok..

    firmanın ceosundan değil kardeşim wiki de yazıyor çinde üretildiği. o ceo sadece bu markanın meraklısı olanlara ek bir bilgilendirme amaçlı koydum hanımefendiyi .. öyle art bir niyetle koymadım ..

    volvoya gelelim copy paste lerle o iş olmuyor. volvo yu gelly group aldı ama özel bir anlaşma ile aldılar bunu gelly groupun ceosuda açık açık her programda falan anlatıyor. volvoyu özel bir anlaşma ile aldılar volvonun genel merkezine isveçde tutma kararı aldılar ve arge mühendislik ve üretim kısmını çine taşıdılar. bunun nedeni gelly groupun üreticeği kendi araçlarını volvo teknolojisi ve volvonun yılların birikimi üretim tecrübesinden faydalanmak tı.. böylece yeni gelly ler çok daha kaliteli teknolojik olucak.. adamların volvoyu almalarındaki tek dert buydu ve bayada kazık bir fiyata aldılar.. ihalede en yüksek fiyatı onlar verdi fordu bile ezip geçtiler.. neyse bunlar derin ve farklı konular..

    volvo isveçde üretim yapmıyor belçikadaki tesislerinide kapadı diye biliyorum belki montaj tesisleri duruyordur gelly çünkü bütün komple üretim ve arge tesisini çine taşıma kararı almışdı.. velevki belçika yada isveçde üretse ne olucak gelly volvoyu satın alo fabrikalarıda mülküyle satın almış oluyor..

    Araba sektörü farklı kardeşim sap ile samanı karıştırma..

    bayağı bir sinirlenmişsin herhalde anlamadın niye bu kadar sinirlenmişsin çünkü kötü bir şey yazan yok..

    neyse araba sektöründe zorunluluklar var motor sektörü gibi değil ncap zorunluluğu var euro normları standartları zorunluluğu var belli bir malzeme kalitesi zorunluluğu var frenlerin bile belli standart değerlerinde olması lazım..

    yani çin malıda olsa bir marka avrupa pazarına girebilmesi için belli bir kalite standartında üretim yapması mecburi ve zorunlu..

    testlerden geçmesi lazım bunun içinde kanserojen olmayan maddelerin tutunda her tür yeri kalite kontrolden avrupalı geçiriyor. ilk nesil cherry yada gelly tam hatırlamıyorum bu yüzden avrupada sokulmamışdı asbest türevi avrupada yasaklanmış kanserojen bir madde kullandıkları için avrupa pazarına girememişdi.yani çin malıda olsa arabada bir standart mecburi..


    araba ile motoru karıştırmamak lazım o yüzden. motorda bu tip çok yüksek standartlar söz konusu değil tek bildiğim mecburiyet euro motor normlarına uyumluluk.. o yüzden motor üretiminde firmanın kendi bünyesi dışında belli kalite kontrol olmadığı için her tür motor pazarda satılıyor.


    Neyse konu çok uçtu..

    kısaca çinde üretilmesinin yanlış yada kalitede düşme olucak anlamına gelmez. tek benim bunu belirtme nedenim maliyetlerin benim düşündüğüm italyada üretilmesine oranla çok çok daha düşük olucağı o yüzden fiyatının bu kadar yüksek olmasının benim anlam verememem olması.. bu kadar basit.. çinde üretilipde 15 bin tl ye satılması bana garip ve fazla geldi sadece..

    Yoksa altını çiziyim tekrar tekrar çinde üretilmesini negatif anlamda yazan olmadı. dünyadaki bir sürü büyük marka parça üretimini yada orta segment ufak segment motor üretimini çinde yaptırıyor zaten..
    Öncelikle tükürdüğünü yalayıp da önce "İtalyan İtalyan diyorlar ama Çinli X firması almış, Çinde üretiliyormuş." lafını söyleyip de mesajımdan sonra önce kıvırıp "Ben İtalya'da üretiliyor sanıyordum ondan dedim." diye u dönüşü yapıp ardından da "Firmanın Çinlilere satılması İtalyan markası olduğunu değiştirmez." sözünü söylemen iyi bir gelişme. Tebrik ederim.

    Şimdi bir kere eğer bir kişi senin görüşlerinin aksine bir yorum yapıyorsa ve sana tepki veriyorsa illa ki o markanın çalışanı vs. olmak zorunda değil. Ha eğer öyle bir değerlendirmeye gireceksen ben de senin Bajaj çalışanı olduğunu söylerim ki bir çok yorumundan senin gibi düşünsem bu fikre rahatlıkla sahip olurum. Eğer öyleyse de korkma Bajaj da iyi markadır satışlar durmaz merak etme.

    Yazdığım cümlelere dini hassasiyet ile yaklaşmaya lüzum yok. Müslüman olduğun belirtirken "Elhamdülillah" denir ve ELHAMDÜLİLLAH ben de Müslümanım. Benim ne anlamda yazdığımı zaten anlamışsın ve cevap vermişsin. Sonuçta tanımıyorum seni ve tahminde bulunarak yazdım bazı şeyleri. Alman olmaz Japon olur Japon olmaz Hintli olur.

    Copy-paste adamı değilim sadece direkt Volvo'nun kendi sitesinde yazanı olduğu gibi yazdım üstüne de mesajına kızmamın nedenini belirttim. Herhangi bir yere bakıp bir şeyleri okuyup yazmak da bir nevi copy-paste'dir bana göre. Burada CEO adı vereceğine aynen Volvo için yazdığın gibi bilinçli ve işe yarar bilgiler ver o zaman. Şu firmaya satılmış CEOsu da aha şu kişi. Oldu canım başka?

    Sap ile samanı karıştırdığım da yok sen karıştırmışsın. Ben Volvo ile Benelli'yi sadece Çinli gruplara satıldığından dolayı örnekledim. Üretim aşamaları, özel anlaşmalar vs. gibi kıyaslamalarda bulunmadım. Benelli ile ilgili bildiğim şeyler mutlaka var. Araştırmayı severim ama inan anlatmak istemiyorum çünkü anında damga vuruluyor senin gibiler yüzünden o firmanın çalışanı denilerek. Ben şu an sadece mevcut modellerin kalitesine odaklandım. Emin olduğum dakika da alacam, fotoğraflarımı çekip atacam ve yorumlarımı yazacam.

    Benim kızdığım nokta üzerine basa basa söylüyorum. Bir marka ya da model hakkında bilgi verirken abuk sabuk şeylerle yanlış yönlendirmeyin. Olumlu ya da olumsuz yeter ki mantıklı ve gerçek olsun.

    Yeterince açık mı?

  19. #139

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Adana dan Kuba kullanıcı olarak Benelliyi savunman doğal arkadaşım. Merak etme buradaki arkadaşlar herşeyi çok net anlıyorlar.

    Benelli dediğin motor 14 bin TL Türkiye pazarında etmez. Birlikte bakarız görürüz. Yaz sonuda satış rakamlarına bakarız.. gerifi lafı guzaf kardeşim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:19 ----------

    Bir şey daha ekleyeyim. Benelli TNT 300 un İngiltere satış fiyatı 3.400 Sterlin, Yamaha R3 ün ise 4,799 Sterlin ??!!!!!

    Burada matematik diyorki ingilterede Yamaha çok daha pahalı Benelliden. Ama Türkiyede Benelli R25 le aynı fiyata satılıyor... Bu zaten saçma sapan bişey..
    logaritma ve Mengu16 bunu beğendiler.

  20. #140
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    selesine totonuzu koymadığınız bi motor için girdiğiniz tartışmaya bak helal olsun şu motoru alıyım almadan önce bi bakıyım artısı eksisi ne desem sizin amaçsız çinli italyan yada yok öle pahalı böle pahalı muahbbetinizden başka birşey yok bırakın tartışmayı alan varsa foto koysun incelesin yazsın yoksa uzatmasın her yeni markada aynı şeyler valla sırf şu yüzden site mahvoldu valla 4 sayfanın 3 sayfası motorun canlısını bile görmeden mok atmaya yada babasının malıymış gibi savunmaya çalışan gereksiz muhabbetten ibaret
    darknife bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 567891757107 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)