Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Benelli TNT 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #2041
    Beycivan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2007
    Şehir
    Bandırma-Balıkesir
    Motosikleti
    Honda Cbr 1100XX
    motorun hayırlı olsun güzel kardeşim Allah kazasız belasız dürmeyi gezmeyi nasip etsin.
    ERI bunu beğendi.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2042

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ERI adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.
    Lastik konusunda kararsızım çünkü keyf için aldım ve yağmur yağabilir uyarısı meterolojiden gelmesi benim için otoparktan çıkarmamak için yeterli sebep. Rodajı orjinal lastikleri ile yapayım olmadı değiştiririm.
    Hayırlı ugurlu olsun dostum. Fiyatı epeyi bi düştü süper bi fiyata aldın yani motoru.
    ERI bunu beğendi.

  3. #2043

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    300CC'ye dönüştürmek mümkün mü ? Kiti gören duyan var mı ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

    Lastikleri değistiren var mı ? Hangi lastiği aldınız ? Tavsiye ettiğiniz F/P oranı yüksek lastik nedir ?

  4. #2044
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Arkadaslar onumuzdeki hafta araniza katiliyorum insallah. 2 sorum olacak.

    1- parcalar internette pek yok sikinti cekiyormusunuz bulmakta?
    2-Motoru aldigimda bana en yakin yetkili servis 110 km uzakta olacak ufak tefek isleri vs parcalari getirince klasik motor ustalari halledebilir mi?

    Trabzonda servis var yazmis bazi arkadaslar suan bandirmada yasiyorum en yakin servisler bursa ve balikesir ikiside 110 km uzaklikta..

  5. #2045

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar onumuzdeki hafta araniza katiliyorum insallah. 2 sorum olacak.

    1- parcalar internette pek yok sikinti cekiyormusunuz bulmakta?
    2-Motoru aldigimda bana en yakin yetkili servis 110 km uzakta olacak ufak tefek isleri vs parcalari getirince klasik motor ustalari halledebilir mi?

    Trabzonda servis var yazmis bazi arkadaslar suan bandirmada yasiyorum en yakin servisler bursa ve balikesir ikiside 110 km uzaklikta..
    Balıkesir'de servis var ama oda bandırmaya uzak Öncelikle şunu bilmelisin yetkili servis dışı müdahaleler motosikletin garanti dışı kalmasına sebep olmaktadır. Yedek parça sorunu yok ama parçaları internette bulamazsın yetkili servis ve bayilerde var Şimdide hayırlı uğurlu olsun. Küçük ustaların anladığı bi motorda değil zaten.

  6. #2046
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balıkesir'de servis var ama oda bandırmaya uzak Öncelikle şunu bilmelisin yetkili servis dışı müdahaleler motosikletin garanti dışı kalmasına sebep olmaktadır. Yedek parça sorunu yok ama parçaları internette bulamazsın yetkili servis ve bayilerde var Şimdide hayırlı uğurlu olsun. Küçük ustaların anladığı bi motorda değil zaten.
    alacağım motor 8000'de 2015 model garantisi kaç yıl sürer bilmiyorum ama dolmak üzeredir zaten. 10000 bakımına balıkesirde giderim ondan sonra garanti biter burada devam ederim zaten. motoru alınca en kısa zamanda üzerine kaliteli bir lastik almayı ve hemen koruma takozu taktırmayı düşünüyorum.

  7. #2047

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alacağım motor 8000'de 2015 model garantisi kaç yıl sürer bilmiyorum ama dolmak üzeredir zaten. 10000 bakımına balıkesirde giderim ondan sonra garanti biter burada devam ederim zaten. motoru alınca en kısa zamanda üzerine kaliteli bir lastik almayı ve hemen koruma takozu taktırmayı düşünüyorum.
    o zaman garantisi bitmiştir zaten motoru al 10.000 bakımına kadar kullanırsın sağını solunu anlarsın zaten bakımı yaptırdıktan sonrada rahatça binersin zaten arıza çıkartan bir motor değil.

  8. #2048

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

    Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

    Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

    Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

    Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

    Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

    Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

    Araştırıyorum, bakalım ...

  9. #2049
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

    Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

    Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

    Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

    Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

    Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

    Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

    Araştırıyorum, bakalım ...
    kuba kullanıyorsun sanırım aynı firmanın ürünleri. motorunu takasa verip sıfır benelli alabilirsin..

  10. #2050

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Aranıza katılıyorum. Ruhsat sigorta kaca patlayacak merak ediyorum. Pulsar'ın sigorta 600 liraya mâl olmuştu.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Arkadaşlar yarın motoru teslim alacağım sanırım. Ancak bayi ile yaşadığım yer arasında 50 km mesafe var. Ruhsat, sigorta gibi işlemler için fatura gerekli, faturayı almaya gitmişken motoru da almayı düşünüyorum. Yolda polis vs çevirdiğinde problem olur mu ?
    polo34, ...garip... ve ERI bunu beğendiler.

  11. #2051

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Sanki tek silindirli TNT25 daha cazip gibi 250 cc'ye yeni geçecek birisi için:
    - TNT 25 Tek silindir olduğundan daha az yakacaktır TNT 250'ye göre.
    - TNT 25 daha hafif. TNT 250'de sanki artçılı sürüyormuşsun gibi olacaksın, kilo olarak.
    - TNT 25 ilk kalkışta tek silindirinden dolayı daha atak olacaktır, teknik bilgi olarak yanılmıyorsam.

    150 cc'den 250 cc'ye yeni geçecek birjsi için -ikisinin arasında kalanlar varsa- sanki TNT25 daha uygun gibi. Daha kolay başedilebilir gibi duruyor.

    TNT 250 bi tık ilerisi sanki... Basamak atlamadan ilerlemekte fayda var gibi; tek silindirden çift silindire geçerken ...

  12. #2052

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2500 cc'ye geçmeyi düşünen biri olarak bu son fiyat indirimlerinden sonra Benelli TNT 250 baya ilgimi çekti.

    Normalde, hele bir 250'ye geçelim de, tek falan, çift silindirli bir motosiklete var daha bakalım diyordum; Kawasaki Z250SL, Z300 düşünerekten...

    Fiyatları kıyaslayınca, 3500 Euro'ya çift silindirli sıfır motosiklet alıyorsun... Gerçi ABS'si yok... ABS'lisi de 250 TNT'nin 17-18 binlerde olacağı söyleniyor. O fiyata tek silindir Kawayı veriyorlar...

    Fiyat oldukça cazip sanki arkadaşlar bu 250 TNT'nin 14 bin liraya ...

    Bi yeşil rengini göremedim hiç malum 2. el sayfasında 250 TNT'nin (25TNT'ninkiler var).

    Yeşil 250 TNT gören var mı hiç arkadaşlar?

    Yeşilini bulursam, görürsem, hiç fena fikir değil gibi bence... servis zaten, Kuba servisleri bakıyor, bizim buralarda, oldukça iyiler.

    Araştırıyorum, bakalım ...
    17 - 18 bin'e tek silindirli SL250 Kawasaki almak, parayı çöpe atmaktır. TNT250 ile o motoru yanyana koyup da Kawasaki'yi alan çıkacağını sanmıyorum. Boyut olarak biri at, diğeri eşektir.
    ERI bunu beğendi.

  13. #2053
    Apices - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    Şehir
    BURSA/ESKİŞEHİR
    Motosikleti
    Sym Wolf 250/Tvs Apache
    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanki tek silindirli TNT25 daha cazip gibi 250 cc'ye yeni geçecek birisi için:
    - TNT 25 Tek silindir olduğundan daha az yakacaktır TNT 250'ye göre.
    - TNT 25 daha hafif. TNT 250'de sanki artçılı sürüyormuşsun gibi olacaksın, kilo olarak.
    - TNT 25 ilk kalkışta tek silindirinden dolayı daha atak olacaktır, teknik bilgi olarak yanılmıyorsam.

    150 cc'den 250 cc'ye yeni geçecek birjsi için -ikisinin arasında kalanlar varsa- sanki TNT25 daha uygun gibi. Daha kolay başedilebilir gibi duruyor.

    TNT 250 bi tık ilerisi sanki... Basamak atlamadan ilerlemekte fayda var gibi; tek silindirden çift silindire geçerken ...
    Tnt 250 yi biraz kullandım. 8500 devri geçmediğin sürece pek agresif bir makina değil. Ağır oluşu sorun olmazsa, kullanmak hiç sorun değil. Yalnız, 8500 devir sonrası makina resmen deliriyor, sanırsın ki turbo var ve açıyor.
    Oldukça güzel ve dengeli bir makina.Hele sesi muazzam herkesin dediği gibi.
    Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...

  14. #2054

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.

  15. #2055
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    arkadaşlar satıcı ile anlaştım yarın izmire gidip tnt250'yi alıyorum.

    Sormak istedğim 2 soru var.

    1- koruma takozu olarak ne kullanıyorsunuz bu motorda mümkünse link atarmısınız.

    2- motora uygun lastik hangisidir okuduğum kadarıyla avrupada arka lastiğin 160lık olduğu söyleniyor.. lastiği takım olarak mı alıyorsunuz yoksa öne farklı arkaya farklı olarak tek tek mi alıyorusunuz? en uygun ve kaliteli lastik hangisidir bu motor için?

  16. #2056
    beyefendi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Aralık 2014
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    CB125e
    Yasin dostum, bekler misin bilmem ama nisan ayının ortalarına doğru büyük bir düzenleme gelecek sigortalarla ilgili, sabret bence ondan yararlan zira 1200 lira NE ULAAN ÜSTÜNE AZ DAHA KOYAR YBR DRİFT MRİFT ALIRIZ

  17. #2057

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı beyefendi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasin dostum, bekler misin bilmem ama nisan ayının ortalarına doğru büyük bir düzenleme gelecek sigortalarla ilgili, sabret bence ondan yararlan zira 1200 lira NE ULAAN ÜSTÜNE AZ DAHA KOYAR YBR DRİFT MRİFT ALIRIZ
    Yarın fatura kesilecek 14 gün icinde trafik tescilini yaptırmam gerek. Yoksa plaka bile alamiyorum. Tescil için sigorta şart kosuluyor. Saçma sapan işler

  18. #2058
    lianus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight 4 125
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar pulsar'ın sigortası 601 liraya yaptirmistim. Agustos-eylül gibiydi bu tutar şimdi fiyat sordurdum tnt250 icin 1209 tl dediler. Bu fiyat patlaması nedir ? Her hangi bir kaza vs cezam yok.
    Benim TNT için 330 Lira sigorta ödedim geçen Temmuz da. Yaş durumundan da çok artıyor sigorta yani yaşın küçükse fazla çıkacak. Benim yaş 36.

  19. #2059
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Arkadaslar motoru teslim aldim. Lastik ve takoz tavsiylerinizi bekliyorum..

  20. #2060
    Zsrvc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT07---Benelli tnt250
    Alıntı burakofly adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motoru teslim aldim. Lastik ve takoz tavsiylerinizi bekliyorum..
    Bir resim atsaydın


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)