http://www.hepsiburada.com/tex-881-impertexten-uretilmis-reflektorlu-suya-ruzgara-asinmaya-dayanikli-heybe-canta-28-40-lt-p-OTTEX881ADHC?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.nelk.oto .pla&gclid=Cj0KEQjw6uO-BRDbzujwtuzAzfkBEiQAAnhJ0CQgo_IbXT6A1xdkWqJCBMRUrZ HpMYYugOQz9RXzGM8aAodT8P8HAQ
iii bayramlar
Kısa bir sorum olacak.Yukarıda linki olan textil yan çanta(tex 881) tnt 25 için uygun olur mu? Hem uygun fiyat hem kolay söküp takılıyor,var mı bu textil çantadan kullanan.
Bursa'dan Selamlar
Selamlar,
Linkteki ürünü değil ancak,
Bunu kullanıyorum epeydir.
http://urun.n11.com/canta/vexo-soft-...tasi-P51369015
bir problem yaşamadım, gayet rahat oluyor sürüş esnasında da. Ancak tabi artçı için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil çantalar heybe şeklinde olduğu için yük doldurunca aşağı sarkıyor. Artçının bacaklarını rahatsız edebiliyor. Bir de tabi koltuğa sabitlemek için 2 cırtı var. Bunlar da koltuk üstünde kaldığından oturan kişiye uzun yolda rahatsızlık veriyor.
Ancak başka bir problem yaşamadım.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
Bu yan çantalar ne amaçlı kullanılıyor? Hep merak etmişimdir.
Ufacık çanta. Ekipman sığmaz içine. Ne koyuyorsunuz bunlara?
Arkadaşlar 1. ve 2. viteste iken gaz sizde dalgalı geliyor mu. Sanki silkeliyor motor. Ona göre servise sorucam durumu
Düz yolda, eliniz de sabitken mi?
%95 acemiliktendir. Elinizi biraz oynatsanız gaz dalgalanır küçük viteste. Aynı şekilde yol durumu da etkiler. Ani yavaşlama, tümsek vs devri düşürür.
Herkese hayırlı bayramlar
Motor bayram yolculuğunda 100 kmde 4.3-4.5 lt civarı yaktı hız genelde 100 üzeriydi yinede çok gibi geldi bana
Yüksek devirlerde güzel titreşim var hissediliyor
vitesi artırınca titreşim gidiyor
Zorladım düz yolda ama 149 u gördü 150 demedi ,normalmi ?o hızada ite kaka çıkıyo şöyle r25 gibi yüksek hız yapıverse keşke
Bu motorun gidonunu kısaltma yada kısa bir gidon la değiştirme şansımız var mı
Şu motoru dolar kurundan satınca bayi çok mu havalı oluyor ?
Benim motor 4200 km oldu haftaya gidip sorucam bir binsinler baksınlar normal mi benden mi yoksa gerçekten motordan mı kaynaklanıyor gerçekten merak ettim
Aynen düz yolda elim sabitken özellikle dikkat ediyorum. hafiften dalgalı geliyor gaz sadece 1 ve 2 de sonra sorunsuz devam ediyor.
Selamlar,
Youtube'a bir video daha ekledim. Almayı düşünen arkadaşlara umarım yardımcı olur, fikir verir.
Yarın olmayacak gibi kullanırsan yarın olmaz.
Bugün sonunda lastikleri değiştirdim. Hasanpaşa Zenn Motor'dan aldım ve taktılar. Balans işini filan da yapıyorlar. Sıra yoksa 30-40 dakika sürüyor.
Pilot Road 4 almak istiyordum ama 120/70 ve 160/60 olduğu için önermediler. Rosso 3 de hala gelmemiş Türkiye'ye.
Michelin Pilot Street ve Pirelli Diablo Rosso 2 vardı seçenek olarak. Yaz kış sürmek istiyorum, viraj merakım yok dedim, Pilot Street'i önerdiler. Ama radyal bile olmayan, çelişkili yorumları olan lastiğe 700TL vermek istemedim. Rosso 2'de karar kıldım.
Şansıma 150/70 olan yeni bitmiş, mecbur 140/70 taktırdım.
Ön 110/70, arka 140/70 + işçilik(balans dahil) 760TL tuttu.
10-15km sürdüm şimdilik. Lastikler rodajda olmalarına rağmen güzel tutuyor. Frenleri korkmadan sıkabiliyorum artık. Fabrika lastiklerinde "aha şimdi kayacak" dediğim için frenlere anca dokunurdum, şimdi rahatça köklüyorum. Kontra basınca da hemen yatıyor, çok çevikleşti motor.
Fabrika lastiklerini son görüşüm:
Rosso 2 Ön:
Rosso 2 Arka:
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Ben şehir içi + otoyolda agresif kullanmayı seviyorum. Otoyolda 100 üzerindedir hızım hep. 4.3 civarı yakıyor.
Ama 100km şehir dışıysa 4.3 fazla.
R25 gibi yüksek hız yapıvermesi için R25 almanız gerekiyor. 25(ya da 28) beygir tek silindir 9500tl naked motor sonuçta bu.
Boş yolda 130 140'a rahat çıkıyor. Rüzgar çoksa 130'dan sonra hızlanması kesiliyor. Benim de 150'yi geçmişliğim yok.
Gidon konusunda bilgim yok. Ama illa ki birileri yapıyordur, boru parçası sonuçta.
Dün İstanbul içi gezelim derken bir anda Sakarya'ya gitme kararı aldık ve yola çıktık. Gezelim derken 4bin bakımı geldi anasını satim :D Ama alet yüzümü kara çıkarmadı, tık etmedi. Çok eğlenceli bir gezi oldu, beklenmedik olaylar, burası Türkiye olamaz dedirten yollar, harika manzaralar. Resimleri düzenledikten sonra sizlerle de paylaşırım. Aynı zamanda arkadaşım geziyle ilgili bir video da hazırlıyor. Rotamız şöyle bir şeydi. 650 km falan yaptık.
Son 1 haftada izmir aydın - aydın içi 100km gezme
aydın -izmir
izmirden-yeni foça virajlarına geldim
Pulsarda kullandım ktm duke 250 de mt -125 ve mt-25 de kullandım
Parasını hak ettiğini düşünüyorum tabi ben 2. El 4bin km de aldım
En mantıklı rakibi Pulsar zamanında bende onu mu alsam bunu mu alsam dedim
Kıyaslamaya gelirsek
Pulsarın artıları yedek parça daha ucuz
TNT 25 bana daha güzel geliyor sesi daha güzel stock motor var daha çok güveniyorum , kalitesine tabi bunu görücez
Satın alalı 1 ay oldu 2500 km memnunum
Ve yolda kaldım...
Kadıköy'de gezinirken motor tık dedi durdu. Gösterge soldu, korna sesi değişti. Marşa basınca rölenin tık tık sesleri geliyor 10 20 kere, alet reset atıyor. Görünürde bir sorun yok.
Yakında bir tavukçu vardı, oraya çektim. Scooterlı arkadaş yardımcı oldu, aküsünden kablo çektik. Gaz verip marş alıyor ama şarj olmuyor akü. Kabloyu söküp gazı kesince stop ediyor.
Hasanpaşa'ya gidip akü şarj aleti aldım. Şimdilik şarjda. Tavukçuda oturuyorum mecbur
Geçmiş olsun hocam.
Ben de yolculuğumdan bahsedeyim size. Uzun bir post olabilir dikkat dikkat! :D (özellikle resimler için foruma 'spoiler' özelliği gelirse iyi olur kanımca)
Aşağı yukarı 680kmlik bir yolculuk oldu. Efenim ilk hedefimiz İstanbuldere'ye Pendik'ten yola çıktık. Orada bir çok piknik yeri kurulmuş akan bir dere yada nehir adı neyse onun etrafında. Biz İstanbuldere Alabalık Evini tercih ettik. Büyük ve hoş bir tesis.
"Ne hoş nehir burada yüzerdik la biz" diye içinizden geçirirken fotoğrafları tatlı tatlı çektikten sonra yemek yemek için kalktığımızda benim kask kendini nehrin tatlı sularına bıraktı
Aynı zamanda o nehirin dışında arkasında akan ufak bir şelalede var.
Burada şelalenin yanında güzelce köftelerimizi yedikten sonra arkadaşın Almanya'dan gelen eniştesinin olduğu İhlas Kuzuluk Kaplıca Evlerine gittik. Oraya gittiğimizde saat 16.30 falandı. Bizi alıkoydular "bu gece burada kalın" falan, kıramadık hem rahat kafayla yarın daha güzel gezeriz dedik. Ama saat'te henüz erken olduğu için bari Harkköy'deki mağara mı kanyon mu ne öyle bir yer varmış onu gezelim dedik.
Köy yoluna girene kadar çok güzel yollar vardı. Kaplıca evlerinden Harkköy yaklaşık 80km falan. Biz oraya vardığımızda hava kararmıştı ve köy yolları felaketti, asfaltlı olan kısımlar sağlıksız yollardı gerisi zaten köy yolu. Gözümüze çok ıssız gözüktü ve gece gece böyle yollarda sürmek istemedik, yerler hep mıcır falan, öyle geri döndük Kaplıca evlerine.
Sabah kahvaltı yaptıktan sonra Doğançay Köy'ündeki eski tren garına doğru yol aldık. Garın önünde fotoğraf çektiririz demiştik ama gar aktif olmasada tren yolu aktifti o yüzden giremedik. Ama arkasındaki mezarlığa giden yol çok hoştu bizde burada biraz çekim yaptık.
Buradaki çekimlerden ve etraftan geçen teyzelerle kısa ve hoş sohbetler sonrasında yine Doğançay Köyün'deki şelaleye gidelim dedik. Şelaleye çıkarken yine nehir kenarında piknik yerleri mevcut. Köyden yaklaşık 8km (fazlada olabilir emin değilim) köy yolunda gidiyorsunuz Yollar çok tehlikeli ve mıcır ve tezek dolu, tek yön ve dağ yamacından doğru yukarı doğru çıkıyorsunuz. 20-30 km nin bile tehlikeli olabileceği bir yol. Ki ben sanırım geçen bahsettiğim düşme sonrası viraj almayı belli ki unutmuşum bu sefer de diğer sağ tarafıma doğru düştüm. :D Yine takoz korudu ancak bu diğer şekilde taktığımız takozdu ve düşme esnasında koruma takozun arasındaki aparat şase ye girdi biraz şase zarar görmedi ama o aparato çıkarmak zorlayacak gibi. Motorda takoz sayesinde bir sıkıntı oluşmadı ancak arka fren pedalım biraz yamuldu o da kendi imkanlarımızda halledebileceğimiz bir şey. Motor sıkıntısız. 8-10km bu yolda gittikten sonra bir başka sıkıntı şelaleye gitmek için 2km kadar köy yolunda gitmeniz gerekiyor ki insana off-road heyecanı yaratan cinsten. :D Daha sonra aşağıdaki köprüye geldiğinizde 30mt kadar yürümeniz lazım nehir kenarından.
Ve bu da Doğançay Şelalesi! Gerçekten harika bir görüntüsü var. Ve şelale üstünde kamp dahi yapmaya yer var. Aklınızda bulunsun.
Bu da artık Doğançay köyünden ayrılırken.
Şunlarda köye girerken.
Buradan sonra da rotamızı Acarlar Longozuna çevirdik. Açıkcası gittiğimize değmeyen tek yer burası diyebilirim. Yani şahsi olarak. İlk gittiğimizde sizi piknik alanları karşılıyor. Daha sonra büyük bir nehir boyunca oluşturulmuş kalitesiz ve dökündü bir tahta köprüden gidiyorsunuz, biz biraz gittikten sonra devamını merak etmedik açıkcası. :D Buradan sonra 150-180km kadar bir İstanbul'a dönüşümüz oldu. Dönüşte de çok hoş yollara ve manzaralara denk geldik ama durmak istemedik.
Motorla ilgili yorumlarıma geleceksek olursak sele fena değil ama uzun yolda yine de totoyu ağrıtıyor. Motor bir kez stop etti o da kalkışta benim hatam yüzünden onun dışında motor tık demedi. Hız olarak genelde ben aleti zorladım arkadaşta 250 absli duke vardı ona yetişicem diye uzun uzun dip gaz gittim. :D 130'a kadar rahat çıkıyor ama sonrası için zorlamanız lazım ben en fazla 145 gördüm. Otoyolda açıkcası yetersiz geldiği kanaatindeyim. Sürekli arkadan sıkıştırmalar falan. Ama başlangıç motoru olarak gayet hoş alet. Başlangıç motoru olduğu için o yüzden buna hiç takılmıyorum. Şuan ki tecrübelerime göre yine olsa yine bunu alırdım.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)