Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1661
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Oturduğum şehirde motosiklet için balans yapan bir yer yok malesef yaptıramadım o yüzden


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1662

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı dogan70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oturduğum şehirde motosiklet için balans yapan bir yer yok malesef yaptıramadım o yüzden
    Peki kendiniz gözle lastikleri motoru orta sehpaya alarak bir kontrol ettiniz mi, yalpalama filan var mı diye? Uygun bir alanda motoru yavaş hızda sürerek kısa süreli ellerinizi bırakınca sağa sola çekiyor mu bunları kontrol edin. Latik havaları yeni lastikte genellikle farklıdır bunlara da bi bakın.
    Balans için oto lastikçilerine de bir sorun bazen motosiklet için de yapabileni çıkabiliyor. Tabii gerçekten sorun buysa.

  3. #1663
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Orta sehpada gözle görülür hiçbir yalpalanma olmadı birkaç arkadaşımda baktı hatta.Ellerimi saldığımda motosiklet sola çekiyor.Bunu servisin kendiside yaşadı ama aolur öyle normal diyor ısrar etmek istemiyorum çünkü böyle birşeyin normal olmadığını biliyorum,ne kadar uğraşsamda inanmayacak çünkü.Lastik havalarını geçtiğimiz gün düzelttim bir miktar düzelme oldu his anlamında ama hala sorun devam ediyor.Karaman'da oturuyorum burada yapan yok Konya'ya gittim oradada yok.Bende elle yapılabilecek bi yöntem buldum küçük bi cihaz yardımıyla en kısa sürede cihazı kendim yapıp balans denemesi yapacağım.Eger başarılı olursam buradan paylaşmayı düşünüyorum.Şehirlerinde balans yapan olmazsa kendisi yapabilir herkesin, eğer planladığım gibi olursa cihaz tabi

  4. #1664

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Cb 250 R
    Gaz kolumda hafif bir boşluk var bu normal mi ? yoksa direk çevirdiğimiz anda direk devirlenmesi mi gerekiyor.yoksa hafif bi boşluk iyi midir ?

  5. #1665

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı 2wsx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz kolumda hafif bir boşluk var bu normal mi ? yoksa direk çevirdiğimiz anda direk devirlenmesi mi gerekiyor.yoksa hafif bi boşluk iyi midir ?
    Çok hafif bi boşluksa normal, daha fazla ise anormal.

    -----------------

    Bu arada yeni gördüm yukarıda motorumdan memnun değilim dedikten sonra millet 140 görüyor ben 120 anca diyen bir arkadaş olmuş. Blogda da yazmıştım, arkadaşlar bu motor 140 yapmaz, yapamaz, yaptım diyen ya yalancıdır ya da yokuş aşağı sürmüştür, dişlisini değişmiştir v.s Şimdi bu motor120 125 yapabiliyor hatta uygun şartlarda zorla da olsa 130ları da görebiliyor ama 120 üstü hep redline hattında oluyor ve öyle anında gerçekleşmiyor. Ayrıca bu hız sevdanız nedir? 140 isteyen zaten en az 250 cc bir alet alır ki onların bile bazıları 140 - 150 leri zor görüyor. Şimdi bazen ben de trafikte 110'la giderken yanımdan geçen bir cbf150 görüyorum mesela nadiren de olsa ve hemen güşümsüyorum, dişlisini değişmiş diyorum içimden, çünkü standart bir cbf ya da ybr'nin yanından güle oynaya o bassa da geçip gidebiliyorum, bunu sık sık işe giderken yaşıyorum. Yani modifiyesiz 150cc Pulsar'la 140'ı hele hele düz yolda görmek imkansız, ama açık söyleyeyim 120'yi de, biraz üstünü de çok zorlanmadan görüyor otobanda ben çok kez görüyorum lazım olduğunda, ama dediğim gibi ancak gerçekten lazım olduğunda bir kamyonla başa çıkmam gerekiyorsa arkasında türbülansından rahatsız olunca sollamak için yapıyorum bunu. Normal şartlarda 90 - 110 aralığında güle oynaya gidiyor düz yolda, ee daha ne olsun yani. Ayrıca 100km ve 8000dev/dk üstüne çıktıkça titreşim rahatsız etmeye başlıyor, motoru da kendinizi de zorlamanın anlamı yok. Güney illerinde benim anladığım mobiletle bile üstüne yatıp yarışan çok olduğu için sanırım Pulsar 150NS ile motogp yapmak isteyenler var, olmaz arkadaşlar, olmaz, böyle kullanırsanız alırsınız elinize motor bloğunu.

    Ben kışın çok fazla kullanmadım ama kış mevsiminde sadece bir kez ayak marşıyla çelıştırdım, onda da motor 1.5 aya yakın yatmıştı, ayak marşına bir kez bastığımda hem de orjinal aküsü ile çalışmıştı.

    Göstergedeki JF32 hatası için benim de garantiden aküm değişti ama ben değişmeden önce de bunun aküyle değil göstergenin yapısıyla alakası olduğunu düşünüyordum, galiba haklı da çıktım, çünkü akü değişmesine rağmen soğuk havalarda JF32 hatası devam ediyor. Havalar ısındığında ise hata vermeden ya da çok daha kısa hata vererek açılıyor. Bunları hep blogda yazdım ama sanırım burada link versem de okuyan yok, umarım uzun uzun buraya yazınca okuyorsunuzdur. Belli ki likit kristal gösterge belli bir sıcaklık altında hata veriyor, evet bu fabrikasyon bir üretim hatasıdır, esasında Bajaj Türkiye'nin bu konuda Bajaj Global'e geri bildirim yapıp motorlara daha kaliteli gösterge yapılmasını talep etmelidir ve bu sorunu yaşayan ve akü değişse de çözülmeyen motorları geri çağırmalıdır. Ekrem Ata bey buraları takip eder beni okuyorsa bildiririm. Akü yenilenmesine rağmen dediğim gibi hava belli bir ısının altındaysa JF32 hep oluyor. ısınınca sabah çalıştırmada bile olmuyor. Mesela az sonra işe gideceğim ve hava sıcak gibi muhtemelen yapmayacak ama gece iş dönüşü ısı düşeceği için JF32 verecek, hep verdi kış boyunca.

    Plastik burç mevzusuna gelince, evet motora giden hava fazla geliyormuş ve bu burç onu kısıp düzenleyerek düzenli çalışmasını sağlıyormuş, bu açıklama bana servisten yapılmıştı, o yüzden -mışlı yazdım. Evet burç takılınca motor eskiye döndü. Ama şunu da belirteyim 7500 deirde motorun uçma eğilimi gösterdiği doğrudur, çünkü 7500 dev/dk. motorun makismum torkunu verdiği devirdir, ama yine de şunu diyebilirim ki, ben ilk kez makismum tork devrine geldiğinde böyle uçma eğilimi gösteren bir motor görüyorum. Bence bunları Bajaj Türkiye'nini Teknik Ekibi Bajaj Global'e geri bildirim yapmalıdır. şayet Bajaj Türkiye'de daimi olmak istiyorsa bunlar önemlidir. Çünkü Bajaj şu anda Japonlarla Çünliler arasındaki fiyat performans ürünü olarak görülmektedir, ki benim için de öyledir, bu sebeple de önemli bir görev ifa etmektedir, bu öneme binaen bence orta düzey ve altı ekonomisi olan kullanıcının dostu olabilmek için Bajaj'ın Türkiye'de bunları dikkate alması şarttır.

    Benim motor'da şunlar şunlar oldu, ötekininkinde hiç biri olmadı gibi çokça farklı geri bildirim oluyorsa da burada bir standardizasyon tutturulamamış demektir. (gerçi ben genelde hep aynı şeyleri duyuyorum, kronikler dahil sorunlar benzeşiyor sadece ifade şekli ya da sorunun düzeyi farklı.)

    Bir geri bildirim de jikle için, evet jikle neredeyse hiç bir işe yaramıyor, motor sıfır derecede bile gaz açarak çalışabiliyor ama bu durumda gaz kolunda elimizle ısıtmak gerekiyor, o halde jikle niye var? Ben bunu servise sorduğumda da bana jikle açıkken elinizde gazda olsun dendi, o zaman cbf150'nin benzeri jiklesini ben niye eleştirip bunun bir hata olduğunu söyleyip duruyordum ki? Bunlar hep Global Bajaj'a bildirilmelidir bence, çünkü bilhassa akü değişimi konusunda Kuralkan garantiden akü değiştirmekten sıkılmış gibi geldi bana, e şimdi geçmeyen jf 32 hatalarından da göstergeleri mi değişeceksiniz ne olacak?

    Ekrem bey'e duyurulur.

    Ha tüm bunlara rağmen ben motosikletimden çokça şikayetçi değilim, bunlar küçük cc japonlarda da yaşadığklarıma benzer sorunlar ama niye olsun, hiç olmasa olmaz mı? mesela bir ybr125'deki o sorunsuzluk neden Bajaj'da da olmasın?
    Bugün bana Yamaha YBR125'le mi yoksa Bajaj Pulsar NS150 ile mi dünya turuna çıkarsın deseler hiç düşünmeden YBR125 derim, (cbf150 demedim bak mesela)demek ki burada sorunsuzluğu ile bana aşırı güven vermiş bir marka ve model var.
    Tamam şekil şemal performas bunlar gerçekten önemli ve Pulsar'da fazlasıyla var, ama küçük cc'lerde benim gibi sık sık işe gitmek ya da işinize kullanmak amaçlı sürülüyorsa sorunsuzluk önem kazanıyor belirtmek istedim.

    Yoksa ben en az 1 sene daha Pulsar'ı kullanacağım orası kesin, bu aletten sonra da büyük konuşmayım ama bir daha ybr ya da cbf gibi motorlara o paraları vermem. (YBR fiyatı o kadar olmasaydı benim için şehir içi alternatif olabilirdi, ama o fiyatla ybr'de artık bana uzaktır)

    Çok uzun yazım ama uzun bir süre yazamayacğımı düşündüğüm için aklıma gelen her şeyi yazmak istedim.
    Herkese selamlar.

  6. #1666

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Cb 250 R
    1000 km yi geçtim biraz devirli sürmeye başladım motoru yakıt sarfiyatı gözle görülür derecede arttı.Normalde fulleyince depoyu ilk çizgi 150.km de düşerdi Bugün 102.km de ilk çizgi düştü.Bakalım 1 depo ile ne kadar gidecek.Basmayınca gerçekten çok iyi yakıtı.

  7. #1667

    Üyelik
    11 Nisan 2017
    Motosikleti
    pulsar 150 NS
    aküm değişmesine rağmen hala 4-5 saat beklesın motor tek marsla calısmıyor. hadi hayırlısı bakalım nolcak

  8. #1668
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    Alıntı izbandut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aküm değişmesine rağmen hala 4-5 saat beklesın motor tek marsla calısmıyor. hadi hayırlısı bakalım nolcak
    Dostum sibop ayarlarına baktır.Birde karbürator ayarlarına baktr.Havalar ısındı kışın kullandığınız ayarlarda motosiklet boğulur.

  9. #1669

    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Arkadaşlar merhaba, arka çanta demiri almayı düşünüyorum alıp takan varsa link atabilir mi ben şunu buldum

    http://www.hepsiburada.com/bajaj-pulsar-200-ns-150-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-pm-HB000004J7B7

  10. #1670

    Üyelik
    05 Şubat 2017
    Arkadaslar bugun dalginligima geldi motoru yana dusurdum arka kismin alt tarafi cizildi. burayi ne kadara boyatirim ben istnbulda

    https://hizliresim.com/5g6BOR

    fotograf da bu.

  11. #1671

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    Honda PCX 150

    Yok

    Bu anlas nr32 yi taktiran var mi? bana servis 130 arka lastik sigmaz dedi. taktirdiysaniz fikirleriniz nedir lastik hakkinda?

  12. #1672

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Cb 250 R
    Alıntı mkolia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, arka çanta demiri almayı düşünüyorum alıp takan varsa link atabilir mi ben şunu buldum

    http://www.hepsiburada.com/bajaj-pulsar-200-ns-150-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-pm-HB000004J7B7
    Tavsiye etmem vida yerleri tutmuyor diyorlardı.Daha iyi ürünlere bakın.

  13. #1673
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mkolia adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, arka çanta demiri almayı düşünüyorum alıp takan varsa link atabilir mi ben şunu buldum

    http://www.hepsiburada.com/bajaj-pulsar-200-ns-150-ns-arka-canta-tasima-demiri-yeni-pm-HB000004J7B7
    arka grenajı da koruyan çanta demiri alırsanız iki işi birden halletmiş olursunuz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  14. #1674

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    internetten almak yerine yakınsan ümraniyede yaşar ticaret var ordan alıp taktırabilirsin benm motor resimlerinde mevcut

  15. #1675

    Üyelik
    08 Temmuz 2012
    Bende 0 km pulsar 150 ns almayı düşünüyordum ancak bayiye sorduğumda 0 artık yok üretilmiyor dedi neden bu kadar çabuk üretimden kalkktı anlamadım doğrusu.2.el almak mantıklı olur mu rodajı vs düzgün yapıldımı herhangi bir sorunu var mı yetkili servise ekspertize soksam ne kadar anlarlar motorun doğru kullanılıp kullanılmadığını bir diğer konus ise sağlamlık ben motoru alırsam uzun yıllar kullanmak istiyorum çinliler gibi 10 binden sonra dağılır mı ?

  16. #1676

    Üyelik
    12 Mayıs 2017
    Merhaba,

    Sanirim bilgi eksikligi olmus, ben daha gecen hafta Pulsar NS 150 , 0 km satin aldim. 2016 model .

    Simdi konu hakkinda bilgi vermeye calisayim,

    2017 icin Turkiye, motorlar icin Euro4 standartlarini uygulamaya gecirmis ( Emisyon, gazlar, cevre vb. konular ) . Bundan dolayi Euro4 standartlarina uymayan motorlar ithal edilemiyor ve Bajaj'da Euro4 standartlarina uyan modellerini ithal edebiliyor.

    Bayinin uretilmiyor dan kasteddigi bu olabilir ve bu modele en yakin Bajaj Pulsa NS 160 modeli var Euro4 standartlarinda, Turkiye'de satista mi onu bilemiyorum ma fiyat farki en az 3-4 bin TL var sanirim.

    Herneyse konuyu cok dagitmadan en butceye uygun NS 150 - sifir KM motorlar 2016 modeller ve bayilerin elinde hali hazirda 1-2 tane var ararsaniz bulunuyor.

    Benim aldigim bayinin elinde 2 tane daha sifir KM var 2016 model motor var idi. Benim aldigim fiyat 6.900 TL KDV dahil, plaka vs. haric.

    Bulamassaniz eger bana mesaj atin , ben size bayii bilgisini iletirim.

    Iyi gunler

  17. #1677

    Üyelik
    08 Temmuz 2012
    Alıntı marselin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Sanirim bilgi eksikligi olmus, ben daha gecen hafta Pulsar NS 150 , 0 km satin aldim. 2016 model .

    Simdi konu hakkinda bilgi vermeye calisayim,

    2017 icin Turkiye, motorlar icin Euro4 standartlarini uygulamaya gecirmis ( Emisyon, gazlar, cevre vb. konular ) . Bundan dolayi Euro4 standartlarina uymayan motorlar ithal edilemiyor ve Bajaj'da Euro4 standartlarina uyan modellerini ithal edebiliyor.

    Bayinin uretilmiyor dan kasteddigi bu olabilir ve bu modele en yakin Bajaj Pulsa NS 160 modeli var Euro4 standartlarinda, Turkiye'de satista mi onu bilemiyorum ma fiyat farki en az 3-4 bin TL var sanirim.

    Herneyse konuyu cok dagitmadan en butceye uygun NS 150 - sifir KM motorlar 2016 modeller ve bayilerin elinde hali hazirda 1-2 tane var ararsaniz bulunuyor.

    Benim aldigim bayinin elinde 2 tane daha sifir KM var 2016 model motor var idi. Benim aldigim fiyat 6.900 TL KDV dahil, plaka vs. haric.

    Bulamassaniz eger bana mesaj atin , ben size bayii bilgisini iletirim.

    Iyi gunler
    tamamdır teşekkür ederim gerekirse size dönüş yapıcam

  18. #1678

    Üyelik
    12 Mayıs 2017
    Merhaba,

    150 NS satin aldim ve izledigim videolar - yorumlar lastikleri degistir diyor .

    Pirelli marka hangi model lastik yada alternatif hangi model lastik kullanabilirim ? En uygun nereden satin alabilirim ?

    Konu hakkinda bilgisi olan varsa, yardimci olup link paylasirsa sevinirim.

    Arka ve on laastigi Pirelli de uygun lastik varsa degistirmek istiyorum.

    Simdiden tesekkurler !

  19. #1679
    dogan70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2017
    Motosikleti
    Bajaj 150 Ns
    İlla pirelli diyorsan mt75 vardı yanlış hatırlamıyorsam ama pahali haberin olsun

  20. #1680

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı test5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 0 km pulsar 150 ns almayı düşünüyordum ancak bayiye sorduğumda 0 artık yok üretilmiyor dedi neden bu kadar çabuk üretimden kalkktı anlamadım doğrusu.2.el almak mantıklı olur mu rodajı vs düzgün yapıldımı herhangi bir sorunu var mı yetkili servise ekspertize soksam ne kadar anlarlar motorun doğru kullanılıp kullanılmadığını bir diğer konus ise sağlamlık ben motoru alırsam uzun yıllar kullanmak istiyorum çinliler gibi 10 binden sonra dağılır mı ?
    Benim motor şu an 9500'de en ufak bir dağılma eğilimi yok. Tabii 20 binini bilemem. Ama motorunuzu nasıl kullandığınız çok önemlidir. Limitlerini bilerek sürmek, rodajı, bakımını v.s. aksatmamak önemli. Kronik denilebilecek bence iki sorun gösterge panelinin soğuk havalarda JF 32 hatası vermesi ve hava emme borusu burcu meselesi, burç takılınca o sorun bitti bende. Göstergede yaz gelince hata vermiyor ama ben de akü değişmesine rağmen soğuk havalarda hep yaptı.(Çünkü bana göre sorun aküde değildi, göstergenin yapısından ya da yazılımdan kaynaklı bir sorun bu) Burada olan şey sadece saatin sıfırlanması, yani zaman saatinin, yoksa odometrede sorun olmuyor, onu da elle ayarlıyordum, şimdi hava ısındı sorun yok. Kışa gene başlar. Ama motorun gidişinde v.s. en ufak bir sorun yok.

    Şunu söyleyebilirim, şayet 250'lik bir Japon filan alamıyorsanız o zaman bu sorunların olabileceğini düşünerek alınabilir bu alet. Ben bu alet mi yoksa Japon commuterler mi dersen yine bu alet derim rahatlıkla çünkü performansı da tipi de onlardan üstün. Az sonra işe gideceğim 65 km gidiş dönüş yol yapıyorum her gidişimde, hala her binişimde zevkle biniyorum. keşke cbf150 ya da ybr alsaydım dedirtmedi, hatta TEM'de kamyon sollarken iyi ki bunu almışım çok dedirtti. Yine de ille bunu alın demem, çünkü motosiklet bireysel bir tercih, daha iyisi var, şayet paranız varsa onlara bakın, ama bu paraya bu alet alınabiliyor, bana göre fiyat performans ürünüdür. Paranın karşılığını veriyor bana çünkü. Ama atla deve değildir, abartıp öve öve bitirmek doğru olmaz, ekmeğe karşılık burada bu kadar köfte var denilebilecek bir alet kısaca.

    Size özelden de yazacağım gördüm mesajınızı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)