Hayırlı olsun.
Cikle açık olabilir mi, kontrol eder misiniz?
Hayırlı olsun.
Cikle açık olabilir mi, kontrol eder misiniz?
arkadaşlar bende yarın alıyorum 150 ns genel olarak nasıl memnunsuznuz demi honda cbf150 düşünüodum forumu okuyunca bıraz araştırınca çokda kötü bi araç olmadıgını anladım tip olarak güç olaak daha iyi çok fazla anlamıyorum motordan ama sanırım kararımı pulsar ns150den yana kullancam
Arkadaslar yaklasik 2 hafta once pulsar ns 150 aldim bayiden sifir ama cok sıkıntiliyim motorum 5000 6000 devirde gaz yemiyor gazi sonlasaniz bile gitmiyor konuyla alakali bi bilgisi olan varmi ayni problemi yasadinizmi servise gittim acilicak dedi ama bana cok sorun yaratiyor kaza yapma riskim bile cok yardimci olurmusunuz
Durunca ve 1.viteste sorun yok 2.3.4.5 te oyle yapiyor banada mantikli gelmedi tribe soktu motor beni ucurumdan asagi atasim var motoru
Sıkıntı yapmayın genel hepimiz yaşadık servise ilk bakıma gidince bir aparat takıyorlar ücretsiz sorun ortadan kalkıyor motor gaz yemiyor gibi geliyor size tada öksürüyor gibi oluyor bende 3. Viteste 6-7 bin devirde oluyorsu şuan canavar gibi. Bu sorun kronik gibi dedi servis ama başka bi sorunu yok dedi sıkılmayın basit bit işlem
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
Bende sizin gibiydim sonra cbr 125 aradım temiz o arada fuarda gördüm motoru hoşuma gitti 2. El cbr yerine 0 150 ns aldım öksürmesi dışında sorun yaşamadım ilk bakımda da o sorunu düzelttiler maşallah güzel ve şehir içine çok yeterli. Selesi biraz sert artçı için ona minder düşünüyorum dengeyi bozmayacak
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
Vites göstergesi yok ama ebay yada aliexpresden 3-4 dolara alıp taktırabilirsiniz bende başta baktım alışınca aramıyorsunuz
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
Snaa 200 al diyenlerin sebebi nedir 150 belki yetmez diye ise bi süre sonra 200 de yetmeyecektir
Enjeksiyonlu olduğu için ise hava soğutma büyük makinelerde dahi kullanılmakta bu cc dede çok fark etmeyecektir
Başlangıç veya gezi için çok ideal 50 cc için değilde ilerde bi cbr250 alırsın duke alırsın şimdi al 150 ns derim servisin demesine gör 150 nin sesi daha güzelmiş.
Bnde rs200 mü alsam bunu verip dedim abs li geenajlı felan servisteki eleman boşver abi bin buna dedi
Arkadaşlar teşekkur ederim servisten daha çok aydınlattınız beni bu cevabı onlardan alamadım bana zamanla açılıcak diyorlar bu daha can sıkıcı 500 km oldu yarın ilk bakımını yaptırim herşey çıkacak ortaya..ekstra bişey söylememe gerek yok dimi servise
Merhaba arkadaşlar, biraz önce aranıza katıldım. Bir hafta öncede pulsarımı aldım. Motorumu sıfır almadım, kendisini 2000 km ve çok temiz ancak boşa geçirmekte sıkıntı yaşıyorum. Motor çalışır durumdayken çok zor boşa geçiyor. Karşı komşum da aynı motora sahip ve o da bu sıkıntıdan muzdarip. Yarın servise gideceğim. Bunun dışında el marşım çalışmıyor ve debriyaj çok geç kavrıyordu. Bunları dün konuştum serviste ki ustam ile bu sabah hepsini elden geçirecek. Duruma göre tekrar yazacağım.
Merhaba arkadaşlar, Izmir/Urla taraflarında olan varsa benle iletişime geçebilirmi? Sormak istediğim bazı sorular var da, motorlarıda kıyaslamış oluruz bir sıkıntısı falan var mı diye.
Motoru aldım bugun 30 km falan yaptım ilk izlenim süper sadece zırıltı sesi var biraz zincir olduğu için ama gerçekten İyi 70 i geçmedim bu jikle Muhabbetini anladığım kadarıyla ilk gün içinde çalıştırmadan çekip 10sn bekleyip geri bırakıyoruz sanırım dmi
Ön lastiğim biraz inmiş sanırım tam değerleri kaç olmalı?
2 gündür bir sürü arama yaptım bulamıyorum klavuzdada göremedim
ön ve arka lastiğie kaç hava basmamız lazım?
Cikle açıkken benim motorum hiç çalışmıyor zaten. Çalıştığı anda stop ediyor. Gerçi şimdi jikle hangi tarafa açık hangi tarafa kapalı ondan da emin değilim ama şöyle anlatayım. Motorun sol tarafından bakışla, jikle mandalı kendime doğru çekik pozisyondayken (bu durumda açık olarak tahmin ediyorum) motor start aldığı anda tekrar stop ediyor. Motorun sol tarafından bakışla, jikle mandalı ileri doğru itik pozisyondayken (bu durumda kapalı olarak tahmin ediyorum) motor sorunsuz start alıyor, çalışıyor deviri düzgün ta ki yolculuk sırasında bir lambada ya da herhangi bir şekilde bir yerde durana kadar. Durduğumda, ister motor viteste olsun bir yandan debriyaj sıkayım, ister tam durmaya yakınken makinayı boşa alayım, neredeyse her seferinde önce devir bir süreliğine (yaklaşık olarak 10 sn) 2200 civarında kalıyor. Sonra 1500 civarına düşerek herhangi bir senkron problemi olmadan rolantide çalışmaya devam ediyor. Tek yakaladığım nokta şu; Örneğin bayır aşağı geldim son birkaç metredir hiç gaz vermiyorum motor freniyle bayırdan iniyorum ve lambada durdum diyelim. O zaman devir 1500 ile anında rolantide kalıyor. Yani gaz kolu ile ilgili ya da makinanın içine benzin girişiyle ilgili, karburatör olabilir, pompa olabilir bir sıkıntı olduğunu düşünüyorum. Yarın sabah için servisten randevu aldım bakalım yarın sabah gideceğim bir aksilik olmazsa. Mağdur etmezler bir şekilde garanti kapsamında çözerler herhalde diye düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------
Bunların zaten fabrikasyon debriyaj ayarını böyle yapan zihniyetin bayağı kulağını çınlattım bu hafta. oturdum kendim ayarladım sonra servisle mervisle uğraşmayayım diye. Boşa geçirme konusunda da bir hafta içinde alışırsınız.
Vitesi boşa atmada başlarda bende pek başarılı olamadım fakat sonra alışıyorsun ve kolay biraz Zaman verin şoför makina
Öksürme ve gaz yememe olayını servise gidince belirtin her nekadar ilgilide olsalar siz söylemedikçe sorun olduğunu bilmezler
İlk bakıma kadar benim jiklem açıktı ve fabrika aküsünü kel aküyle değiştirilene kadar da açık kaldı
Benim yag seviyem bana cok az geliyor. Servisin az doldurmus oldugunu dusunmuyorum ama. Motor soguk haldeyken camda yarim seviyesinde. Motor calisip isindiginde ceyrek seviyesine iniyor. Tam alt sinir cizgisinde gibi yani. Ekleyeyim mi sizce ustune biraz. Cevremde su an kullanan olmadigindan karsilastirma yapamiyorum.
Yok sorun ayaklıkla alakalı değil, marş motoru ya da bujiler ile ilgiliymiş. Bujinin bir tanesi az ateşliyor olabilir dedi usta. Başka bir usta da tecrülerime göre marş motorunda sıkıntı var dedi. Ben pek teknik detaylardan anlamam ama durum şuanlık bu. Bunlar sıkıntı değilde debriyajım çok geç kavrıyor bu yüzden şehir içinde sürekli motosikleti stop ettiriyorum istemeden. Debriyaj balatası değişecek büyük ihtimal dedi usta. Motorun iki gündür sanayideydi baktım dokunulmamış işlerim vardı şehir dışında o yüzden bugün almak zorunda kaldım. Motosikletimle işim olmadığı zaman halledeceğim bunları, yazarım yine. Aynı sorunlardan muzdarip arkadaşlar olabilir, faydamız olur. Bunun dışında vitesi boşa geçirme sıkıntısının motorun yeni olması ile alakası olmadığını düşünüyorum. Motor çalışır durumdayken 1. ve 2. vites arasında sanki hiçbir şey yokmuş gibi algılıyor motor. Kontağı kapatıyorum hoop boşu tık diye buluyor. Farklı bir sorun var gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
Hocam debriyaj ayarını kendiniz nasıl yaptınız benim ayarlama yeri şuan sonunda yani daha fazla gerdiremiyorum teli.
1-2 saat önce Çeşmealtı BİM önünde konuştuğum siyah NS150'li arkadaş burdaysan özel mesajla bana ulaşır mısın? O an fazla oyalamak istemedim o yüzden numara falan sormayı unuttum ama mümkünse bir ara buluşup tanışmak isterim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)