Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
24 Temmuz 2017, 16:19
#1741
Rox0ne adlı üyeden alıntı
Klasik sorunlar bende de mevcut akü çok sıkıntılı genelde ayak marşıyla çalıştırıyorum kış aylarında gösterge kendine çok geç geliyor ve bu esnada km saymıyor krank sorunu yaşamadım şuan için çok şükür seste yok sadece garantiden debriyaj kapağı açıldı içindeki makinayla zor açılan vida benim şansıma gevsemiş bunun dışında motora anahtar değmedi
benim gordugum kadarıyla krank sorunu yasayanlar motoru yuksek devirde kullananlar ya da top speed meraklıları. belki de gerçekten bu konuda şanssız olan bir seri var. sizin kullanım sekliniz nasıldır? devir limit ışığını yakacak devirlere çıkıyor musunuz? motor yağı olarak castrol mu motul mu tercih ediyorsunuz? yağı hangi aralıklarla değiştiriyorsunuz? beş bin km işi biraz uzun geliyor sanki. gösterge sorunu ben aldığım gün bayide ilk çalışmada bile vardı. gösterge yolun yarısında geliyordu. servis aküyü beş saat şarj etti. aküyü taktık daha servisten çıkarken yine geç geldi. iki gün içinde gösterge garantiden değişti bir daha hiç görmedim geç geldiğini.
Reklamlar
-
26 Temmuz 2017, 17:24
#1742
mbcengiz adlı üyeden alıntı
benim gordugum kadarıyla krank sorunu yasayanlar motoru yuksek devirde kullananlar ya da top speed meraklıları. belki de gerçekten bu konuda şanssız olan bir seri var. sizin kullanım sekliniz nasıldır? devir limit ışığını yakacak devirlere çıkıyor musunuz? motor yağı olarak castrol mu motul mu tercih ediyorsunuz? yağı hangi aralıklarla değiştiriyorsunuz? beş bin km işi biraz uzun geliyor sanki. gösterge sorunu ben aldığım gün bayide ilk çalışmada bile vardı. gösterge yolun yarısında geliyordu. servis aküyü beş saat şarj etti. aküyü taktık daha servisten çıkarken yine geç geldi. iki gün içinde gösterge garantiden değişti bir daha hiç görmedim geç geldiğini.
Belkide bana iyi seriden denk gelmiştir😂
Motorun gücü belli 150cc'lik motorlarda hız aramaya gerek yok, s.içinde 7bin devir oda 80 km hız tekabül ediyor bu şekilde kullanıyorum.
Ş.arasında ise 90-100 km hız aralığındayım.Motoru ne kadar sıkıştırırsak ömrümden o kadar yemiş oluruz.Kalkışından duruşuna kadar herşey etkiliyor 1.vitesten 5e kadar dip gaz açarsan buda sıkıntı
Yağ garantideyken castrol koyuyordum simdi 4 litrlik en uygun fiyatlı yağ koyuyorum zaten 2bin kmde bir yağ 5binde bir yağ filtresi degiştirmek gerekiyor motorun biz den istedigi sadece yağ onuda aksatmayalım
Kısacası normal bi kullanıcı için bu motor evladiyelik olur 👨*👦*👦
-
27 Temmuz 2017, 10:40
#1743
İlandan kaldırmıştım satmaktan vazgeçtiğim için şuan tekrar yeni fotoğraflar ile yayına aldım.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...59424787/detay
-
04 Ağustos 2017, 18:22
#1744
2016 modelin sıfırı piyasada kalmadığı için abisi ns 160 ı satın almış bulunmaktayım (:
-
05 Ağustos 2017, 00:05
#1745
Hayırlı olsun. Sonunda motoru alan birisi çıktı
Bu modelin başarılı olacağını düşünüyorum.
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekrar Hayırlı olsun.
-
05 Ağustos 2017, 10:18
#1746
Arkadaşlar 2016 model bakıyorum bende 5-5.5 arası.Satmayı düşünen varsa konuşabiliriz.
Not:Boyadır değişendir takıntısı olan bir insanım
-
05 Ağustos 2017, 10:23
#1747
Bu sene Pulsar 125 Ns de gelecek diyordu Ekrem abi. A1 ehliyeti olanlar için galiba. Fiyatı uygun olursa düşünülebilir aslında
-
05 Ağustos 2017, 14:46
#1748
Çoğunlukla şehir içinde kullanılacak, fazla ağır olmayan, pratik, seri, yakıt ve bakım konusunda ekonomik, nispeten daha basit ve uzun ömürlü motora sahip, şehirlerarası Yolda 120km/h görebilecek, az yakışıklı, özetle commuterden biraz hallice bir motor olarak NS 160 tercih edilebilecek bir motor.
Ancak bir üst segmentteki Ns 200 ile neredeyse aynı fiyata sahip olması daha kalitesiz commuterlerin gölgesinde kalmasına neden oldu.
Benim gözümdeki tek dezavantajı görsel bütünlüğü bozan arka kampana frenidir, bu motorda arka fren disk olmalıydı.
Yabancı bir sitede yeni tarihli testini okudum; özellikle motorunu çok beğenmişler. Düşük devirdeki torkun faydası serilik olarak yansıyor. Yakıt tüketimi ise gerçekten az, test sırasında 2,4 lt/100km gibi bişey ölçmüşler.
-
05 Ağustos 2017, 18:32
#1749
Beyler herkese iyi günler.Karizma r ve 150 ns arasındayım ne dersiniz ?
-
05 Ağustos 2017, 18:43
#1750
odisabi adlı üyeden alıntı
Beyler herkese iyi günler.Karizma r ve 150 ns arasındayım ne dersiniz ?
4 ay öncesine kadar 150ns sahibiydim geçmiş sayfalarda görürsün yorumlarımı. İki motor arasında şahsen Karizma R alırım. Torku daha yüksek yormuyor iyide gidiyor.
-
05 Ağustos 2017, 20:28
#1751
YasinC adlı üyeden alıntı
4 ay öncesine kadar 150ns sahibiydim geçmiş sayfalarda görürsün yorumlarımı. İki motor arasında şahsen Karizma R alırım. Torku daha yüksek yormuyor iyide gidiyor.
Hocam top speed olarak aynı gidiş olarak çok bir tork farkı yok sanırsam yani ikiside çok yormadan 110 gidebilir diye düşünüyorum(Tabii ki siz kullananlar daha iyi bilirsiniz.Birde pulsarın piyasası ve bilinirliği daha fazla açıkçası ben ne izmirde ne denizlide rastlamadım motora.Korkum bi sıkıntıda açıkçaı usta sıkıntısı çekmek.Satarken aşırı beklemek.Bir de bilinirlik az olunca insanın gözü korkuyor.Karizmaya sadece otudum kullanmadım heybetli motor yani oturaklı ama pulsarın biinirliği ve görüntüsü biraz daha cezbediyor.Birde karizma için 1000 lira kafadan masraf düşündürüyor.200 e idareten bir lastik artı 800 de grenajlar tutacak (Şahsen görüntüye önem veriyorum ve grenajsız hali cezbetmiyor, zevkler ve renkler demişler )
-
06 Ağustos 2017, 09:14
#1752
odisabi adlı üyeden alıntı
Hocam top speed olarak aynı gidiş olarak çok bir tork farkı yok sanırsam yani ikiside çok yormadan 110 gidebilir diye düşünüyorum(Tabii ki siz kullananlar daha iyi bilirsiniz.Birde pulsarın piyasası ve bilinirliği daha fazla açıkçası ben ne izmirde ne denizlide rastlamadım motora.Korkum bi sıkıntıda açıkçaı usta sıkıntısı çekmek.Satarken aşırı beklemek.Bir de bilinirlik az olunca insanın gözü korkuyor.Karizmaya sadece otudum kullanmadım heybetli motor yani oturaklı ama pulsarın biinirliği ve görüntüsü biraz daha cezbediyor.Birde karizma için 1000 lira kafadan masraf düşündürüyor.200 e idareten bir lastik artı 800 de grenajlar tutacak (Şahsen görüntüye önem veriyorum ve grenajsız hali cezbetmiyor, zevkler ve renkler demişler
)
Son hız olarak aynı değil Pulsar eğer kapanmazsan 120'ye pekte kolay çıkmıyor. Tork zaten son hızı etkileyen faktör değil hızlanma süreni etkileyen bir faktör. Karizma daha seri bir motor. Bu sınıfta hatırı sayılır bir tork farkı var. Pulsar ile sürekli 110 ile gidemezsin çevreyolunda motoru çok zorlamış olursun. Karizma'da ise 110 ile rahat sabitleyip gidersin. Eğer bütçeni çok zorlayacak ise hangisi uygun ise onu al. Zaten sıkılacaksın 1 seneye büyütmek isteyeceksin.
-
06 Ağustos 2017, 12:12
#1753
YasinC adlı üyeden alıntı
Son hız olarak aynı değil Pulsar eğer kapanmazsan 120'ye pekte kolay çıkmıyor. Tork zaten son hızı etkileyen faktör değil hızlanma süreni etkileyen bir faktör. Karizma daha seri bir motor. Bu sınıfta hatırı sayılır bir tork farkı var. Pulsar ile sürekli 110 ile gidemezsin çevreyolunda motoru çok zorlamış olursun. Karizma'da ise 110 ile rahat sabitleyip gidersin. Eğer bütçeni çok zorlayacak ise hangisi uygun ise onu al. Zaten sıkılacaksın 1 seneye büyütmek isteyeceksin.
Hocam şu krank probleminden sonra açıkçası karizma olucak yüksek ihtimal.Birde dediğiniz etmeler beni karizmaya itti açıkçası.Pulsarın biraz daha şans işi olması da gözümü korkuttu tabi
-
06 Ağustos 2017, 14:57
#1754
odisabi adlı üyeden alıntı
Hocam şu krank probleminden sonra açıkçası karizma olucak yüksek ihtimal.Birde dediğiniz etmeler beni karizmaya itti açıkçası.Pulsarın biraz daha şans işi olması da gözümü korkuttu tabi
10 bin km den fazla kullandım krank problemi yaşamadım. Ben kullandığım zamanlarda da hiç duymadım açıkçası. Yeni nüksetti sanırım.
-
06 Ağustos 2017, 15:53
#1755
YasinC adlı üyeden alıntı
10 bin km den fazla kullandım krank problemi yaşamadım. Ben kullandığım zamanlarda da hiç duymadım açıkçası. Yeni nüksetti sanırım.
Sanırım hocam.
-
07 Ağustos 2017, 10:43
#1756
motorumun 9 000 km buji hava filtresi yağ filtresi yağsı hava filtresi değişti şuan 15 000 km bakımı yapılacak ne kadar tutar aksi birşey olmaz sa
-
07 Ağustos 2017, 21:17
#1757
Arkadaşlar 2 km olmadı daha geçen sene aldım işgüç fırsatım olmuyor kullanmaya motor şu an istanbulda haftaya oradayım motoru daha ilana koymadım ama düşünen varsa yazsın gelince görüşürüz topcase var kaza Yok siyah renk. Hafta sonları binerim die aldım ama pek fırsat olmadı kapalı garajda brandalı olarak muhafaza edildi
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:52 ----------
2000km yazacaktım arkadaslar tam hatırlamıyorum 1600 felan olabilir
-
08 Ağustos 2017, 12:14
#1758
reo adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Sonunda motoru alan birisi çıktı
Bu modelin başarılı olacağını düşünüyorum.
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Tekrar Hayırlı olsun.
henüz 160km deyim ve sürdüğüm ilk motosiklet olduğu için çok fazla kıyas yapamayacağım. Fakat çoğunuzun bildiği üzere ns160'ın 150likten genel farklarına bakarsak ön fren'e abs eklendi full enjeksiyona geçildi ve motosiklet artık yağ soğutmalı.Motosiklet 10cc büyümesine karşın beygirde 1.5 luk bir kayıp var fakat buna mukabil tork düşük devirlerde kendini daha çok hissettiriyor.Henüz rodajda olduğu için motosikleti çok zorlayamadım o yüzden top speed veremeyeceğim.Fakat benim çıktığım en yüksek hız şimdilik 70 km/h.
Motosikleti evime kadar bir arkadaşım getirdi ve kendisi cbr250r sahibi.Yolda birkaç kez absleri test etti ve gayet güzel olduğu kanısına vardı.Henüz bende hiç kilitlemedim lastikleri (:
Kendi yorumlarıma gelirsek öncelikle dış görünüşünden bahsedeyim.2017 boyaları aşırı güzel duruyor ve daha önce motosikleti yakından hiç görmemiştim fakan yakından bayağı cüsseli (: Evimden içeri her girişimde iyiki bunu almışım diyorum zira sadece motosiklet değil adeta biblo (: Çöp atmaya çıkarken bile göz göze geldiğimizde yüzümde istemsiz bir gülümseme oluşuyor (:
Bunun dışında kornası tır kornası gibi çok kuvvetli.Ön fren ve arka fren'in sıkma aralığı çok az (tabi ki ayarlanabilir).Şimdilik yorumlarım bu kadar ileride daha detaylı paylaşımlarda bulunacağım.Sıfır motosikletin masraflarınada değineceğim plaka ruhsat vs..
Bu arada birde youtube kanalı açtım meraklıları oradanda takip edebilirler beni.
-
08 Ağustos 2017, 23:27
#1759
Beyler bu tür 150 -160 cclik motorlara 8bin devir veyahut 100 km hızdan sonrasına geçmek yazıktır günahtır ömründen yersiniz motorun sonra üzülürsünüz
Bu tür motorların hakkı 80-90 bilemedin 100 fazlasını aramaya gerek yok arayanda cc yükseltsin.
-
16 Ağustos 2017, 12:53
#1760
odisabi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2016 model bakıyorum bende 5-5.5 arası.Satmayı düşünen varsa konuşabiliriz.
Not:Boyadır değişendir takıntısı olan bir insanım
Benim motor işinizi görebilirdi ama bi aksilik olmazsa önümüzdeki bahara 2018 Mart - Nisan gibi satmak niyetindeyim, şu ara kullanmaya devamdayım. O zamana hala düşünürseniz haberleşelim.
(Ben daha önce satmaya niyetlenirsem zaten buraya da ilan koyarım. )
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)