Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6921
    uğuR25can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende de oldu rodajdayken motordan yağ attı.park ediyordum sabahları altına bakıyordum tahliye borusundan bir süre yağ attı.bende tırstım direk servise gittim normal olur dediler ama bi süre boyunca olucak bu devam ederse gel dediler.nitekim öyle oldu atıyorum 200 km de başladı 400 500 gibi bitti.depo kapağı da zaten bildiğin anahtar sistemi.toz toprak su vs girmiş orayı kurutumuş tıkamış olabilir.zincir yağı veya wd40 az bir şey sıksan düzelicektir.benim ayaklık açılmıyordu bir ara.açtığımı sanıyordum tam ortada kalıyordu zor geçiyordu allahtan fark ettim yoksa ayaklığı açtım diye motoru devirebilirdim.düzelir diye de bir süre bu şekilde kullandım baktım olmuyor wd40 sıktım yağ pis tıkamış kaymıyordu şu an şakk diye açılıp kapanıyor.depoyu anahtar ile aç anahtar ilede ters şekilde kapat.yani anahtarı çevirdin açtın kapatırkende bu işlemi uygula.pulsarda ben sadece açıyordum kapatırken ittiriyordum.kapağı zorlayan bir şeymiş haberin olsun arkadaşım aynı şekilde kawasaki z250sl in depo kapatğını yamultmuş haberi olmadan.en son açık geziyordu hiç kapanmıyordu pompacılara sövüyordu.serviste adam anlatmıştı bu durumu ama düzeltildi.
    İşin garip kısmı motosiklet şu an 4000 km de ara ara durduğu zaman (genellikle Güneş altında) 1-2 damla tahliye borusunda yağ mı benzin mi hala çözemedim sızıntı olmuş oluyor.

    Senin motorda sızma durmuş 400-500 km de ama ben huy ettim o tahliye borusunun ucunu elliyorum her bindiğim zaman bazen kuru bazen nemli 1-2 damla akmış oluyor. Ben servise gösterdiğimde benzini atar dediler kime sorsam benzin diyor kime sorsam yağ diyor anlamadım gitti.Ama herkesin ortak kanısı bir sıkıntı olmaz normal demeleri ama yine de bazen takıntılı birisi olduğum için canım sıkılmıyor değil.

    Kokusu benzin gibi ama kıvamı yağımsı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6922
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı uğuR25can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İşin garip kısmı motosiklet şu an 4000 km de ara ara durduğu zaman (genellikle Güneş altında) 1-2 damla tahliye borusunda yağ mı benzin mi hala çözemedim sızıntı olmuş oluyor.

    Senin motorda sızma durmuş 400-500 km de ama ben huy ettim o tahliye borusunun ucunu elliyorum her bindiğim zaman bazen kuru bazen nemli 1-2 damla akmış oluyor. Ben servise gösterdiğimde benzini atar dediler kime sorsam benzin diyor kime sorsam yağ diyor anlamadım gitti.Ama herkesin ortak kanısı bir sıkıntı olmaz normal demeleri ama yine de bazen takıntılı birisi olduğum için canım sıkılmıyor değil.

    Kokusu benzin gibi ama kıvamı yağımsı
    evet benzin ve yağ gideri yan yana zaten.fazla benzin alırsan atar sıkıntı yok ama onun dışında atmaz kolay kolay.yada basınç arttığı zamanda atıyor.dediğim olay 500 km civarında bitti benim 5500 de şu an hiç olmuyor böyle bir durum artık.antalyadayım ben sıcak güneş burda bile öyle atma durumu olmuyor.ne aktığını renginden çözersin zaten kapkara bişi akar motor yağında.ayrıca yerdeki izide öyle kolay kolay geçmez yağın.bence anlattığın 2. olaya bağlı bir durum.depo kapağından acaba havamı alıyor tam kapanmıyormu bu duruma bağlı bir şey olabilir.örneğin kawasaki motorlar güneşin altında bırakınca depodan saçma sapan sesler geliyor.basınç artıyormuş baya düdüklü gibi bir yerlerden salıyor.tıkır tıkır kaynıyormuş gibi değişik sesler çıkıyor.depo kapağını kontrol ettir diğer r25 mt25 ler ile.ayrıca motor yağ seviyenide takip et.benzinmi yağmı bilemiyorum demişsin çünkü

  3. #6923
    uğuR25can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet benzin ve yağ gideri yan yana zaten.fazla benzin alırsan atar sıkıntı yok ama onun dışında atmaz kolay kolay.yada basınç arttığı zamanda atıyor.dediğim olay 500 km civarında bitti benim 5500 de şu an hiç olmuyor böyle bir durum artık.antalyadayım ben sıcak güneş burda bile öyle atma durumu olmuyor.ne aktığını renginden çözersin zaten kapkara bişi akar motor yağında.ayrıca yerdeki izide öyle kolay kolay geçmez yağın.bence anlattığın 2. olaya bağlı bir durum.depo kapağından acaba havamı alıyor tam kapanmıyormu bu duruma bağlı bir şey olabilir.örneğin kawasaki motorlar güneşin altında bırakınca depodan saçma sapan sesler geliyor.basınç artıyormuş baya düdüklü gibi bir yerlerden salıyor.tıkır tıkır kaynıyormuş gibi değişik sesler çıkıyor.depo kapağını kontrol ettir diğer r25 mt25 ler ile.ayrıca motor yağ seviyenide takip et.benzinmi yağmı bilemiyorum demişsin çünkü
    Senin dediklerine göre de yağ gözüküyor dostum çünkü hafif pıhtı ve koyu kahve şeklinde geliyor elime tahliye borusuna dokununca fakat hiçbir zaman yağ ışığı da yanmadı motosiklette bakalım 5000 bakımına götürünce tekrardan detaylıca soracağım. Bana da benzin kapağından sanki hava alıyormuş ihtimali geliyor bazen.

  4. #6924
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    motorum 2000 kmye geldi. ircler ile tedirginlikle yol yapmamak için paraya kıyıp bridgestone battlax s20 evo almayı düşünüyorum nasıl bir lastiktir varmıdır kullanan? rosso 2 filan düşünmüyorum brezilya üretimdi almanya üretimdi ömrü kısaydı vs birsürü teferruatı var uzun ömürlü ve virajlarda tedirginlik yaratmayacak bir lastik arıyorum.

  5. #6925
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorum 2000 kmye geldi. ircler ile tedirginlikle yol yapmamak için paraya kıyıp bridgestone battlax s20 evo almayı düşünüyorum nasıl bir lastiktir varmıdır kullanan? rosso 2 filan düşünmüyorum brezilya üretimdi almanya üretimdi ömrü kısaydı vs birsürü teferruatı var uzun ömürlü ve virajlarda tedirginlik yaratmayacak bir lastik arıyorum.
    michelin pilot road 4 120/160 kullanıyorum asiri memnunum performans uzun omurluluk cabuk isinma islak performansi uzun yol performansi frenleme gorunus vs
    uzun yorum istersen yaparim bayagi uzun konusulacak bir konu lastik

  6. #6926

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ben pilot road 4 taktım. Ebatları değiştirdim MT-25'te. Lakin emin ol daha deneyemedim adam akıllı

    Battlax'ları Dominar için incelemiştim. Gidişi tutuşu falan baya övüyorlardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin pilot road 4 120/160 kullanıyorum asiri memnunum performans uzun omurluluk cabuk isinma islak performansi uzun yol performansi frenleme gorunus vs
    uzun yorum istersen yaparim bayagi uzun konusulacak bir konu lastik
    Viraj'da nasıl davranıyor motor? Ben alır almaz değiştirdiğim için pek bakamadım. Pek de gazlayacak viraj bulamadım. Rodaj'da alet die gaz açamıyorum.

  7. #6927
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben pilot road 4 taktım. Ebatları değiştirdim MT-25'te. Lakin emin ol daha deneyemedim adam akıllı

    Battlax'ları Dominar için incelemiştim. Gidişi tutuşu falan baya övüyorlardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:13 ----------



    Viraj'da nasıl davranıyor motor? Ben alır almaz değiştirdiğim için pek bakamadım. Pek de gazlayacak viraj bulamadım. Rodaj'da alet die gaz açamıyorum.
    ircler varken hep bir korku ile motosikleti kullaniyorum sanki buzun ustunde yada puruzsuz bir zeminde gidermis gibiydi viraj cizgileri surekli degisken
    zaman zaman low side yapmaya falan calisiyorsu motor
    10 dakika falan 160 180 km/h hizlarinda ircyi denedim lastigi isitmaya calistim ama tam isinmiyor birturlu ılık kaliyordu (tam bir tamım bulamadım) 10 dakika sonra hafif yol tutusu artmaya basliyordu ama yinede o kendi guvensizlik karakteri disina cikmiyordu lastik
    irc den nefret etmistim viraj cizgileri igrenc frenleme zaten 2016 r25 kullaniyorum bu motoru frenleri zayif oldugu ile birlikte irc de birlesince rezalet bir performansi vardi motosikleti frenleme baslayinca kontrol kaybi korku carpacagim hissi gibi duygulari sokuyordu o lastik
    ircnin eti cok sert duzgun taze asfalt bir lastik bizim ulkemiz yollarinda tam bir iskence haline geliyordu bende pilot road 4 takili r25 kullanan arkadasimin motorunu denemek istedim dedimki bu kadar farkedermi bir lastik yahu
    ircden pilot road 4 gectikten sonraki ilk hissiyatim motosikletin yere basışı ile verdigi sürüş hissiyatinin guzelligi ile birlikte kendime gelen özgüven oldu trafikte her hareketimi istedigim gibi yapiyor ircden dolayi istemdisi yapmiyordum
    pilot road 4 un hamuru ne sert ne yumusak 1 sert 10 yumusak diye degerlendirirsem 10 uzerinden 7 yumusak derim
    artik viraj cizgilerim tamamen duzgun virajlara hazirlanirken gaz fren tepkilerimi rahatca ayarlarken motosikletin yolda oldugu konumun degismemesi viraj icinden cikisina kadarki rahatca gaz acabildigim bir lastik pilot road 4
    en sevdigim ozelligi cabucak isinmasi ve ıslak zemin performansi
    r25 e pilot road 4 ler biraz agir geliyor
    lastigi ilk taktigimda virajlarda bazen sacmaliyordu cukurlarda tumseklerde biraz fazla yaylaniyordu bunuda HYT marka arka amortisorun ön yükleme ayarini sert hale getirmem ile kökünden çözdüm
    pilot road 4 takacaksaniz arka amortisor 140 lik lastige gore ayarlari
    siz 160 lik takacaginiz icin arka amortisor buyuk lastige adapte olamayip virajlarda ve cukur tumseklerde sacmalayacaktir bunuda 2 kademe yukari cekip amortisoru sertlestirdigimiz zaman benim gibi virajin icinde orgazm olabilirsiniz viraj cikislarinda zevkten bagirdigim cok oldu cunku motosikleti apex cizgisinden cikisina kadar ayni lean angle (yatis acisi) korudugunuz icin kullandigin lastigin size verdigi geri donusunu gorunce bu pahali lastigr verdiginiz para helal olsun diyorsunuz
    saganak yagmurda ki performansi beni cok memnun eden bir lastik
    uzerinde yuzlerce su kanallari var
    yagmurda virajda ozgurce gaz acabilme imkanini verdigi icin bu lastige tesekkurlerimi sunuyorum
    ve r25 i cok kalipli gostermesi isin süsü
    daha yazacak cok sey varda ilk aklima gelenler bunlar ve yasadiklarimi buraya yazdim kendi fikirlerim ama umarim biraz anlatabilmisimdir sorulariniz varsa sorun cevaplayayim daha saglikli olur
    lastigin ömrü 20/30k arası
    ancak bu lastik r25 e biraz buyuk ve hafif geldigi icin lastigi yakmaz iseniz kullanima gore daha da uzun gider





  8. #6928
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    120 ye 160 siz baya aşmışsınız sınırları 250cc de.hem performans düşer hem tüketim çoşar.pilot street ile selam herkese gayet memnunum tavsiye ederim 2000 km oldu hatta geçti.çabuk ve güzel ısınıyor iletişimide gayet güzel kayıp kaymicağını belli ediyor.tabi şu an lastik fiyatları baya baya uçmuş çok şaşırdım yarı fiyatına almıştım halbüki

  9. #6929

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bende mt-25’i alır almaz pilot road 4 taktım. Arka taraf banada saçmalıyor gibi gelmişti. 1000km bakımını götürdüğümde servise bir diyeyim. Teşekkürler. Stock lastiklerle motor kullanmayı sevmediğimden 20-30km kullandım sadece. O da lastikleri takacağım yere gitmek için mecburiyetten gitmiştim

  10. #6930
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende mt-25’i alır almaz pilot road 4 taktım. Arka taraf banada saçmalıyor gibi gelmişti. 1000km bakımını götürdüğümde servise bir diyeyim. Teşekkürler. Stock lastiklerle motor kullanmayı sevmediğimden 20-30km kullandım sadece. O da lastikleri takacağım yere gitmek için mecburiyetten gitmiştim
    motosikletin mt25/r25 avadanlık denilen ufak bir takım çantası mevcut arka yolcu selesinın altında
    orda amortisör anahtarı var 2 parçalıdır birbirine geçirir takarsın arka tekeri askıya alırsın (arka kaldırma sehpası yada bir arkadaşın ayaklığa çekecek kendine arka tekeri boşta kalacak yerden yükseğe alması lazım)

    şu resimden fikir alabilirsin


    benim ayarım 5 te olması gerek
    fabrikadan çıkışta 3. seviye gelir kendi ağırlığına göre ayarla
    ben 62 kiloyum çok zayıfım sende 75 kilo olsan 6. yada 7. seviye olur sanırım yada hiç belli olmaz kendi ayarını bulursun

    al burda videosu var r25 için ama mt25 içinde aynı zaten

    ingilizcede pre load deniliyor ön yük demek.

  11. #6931

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Teşekkürler. Baya işime yaradı bu Bilgi. Ben maalesef 100kg çekiyorum

    Biraz daha bakayım hissiyata duruma göre sertleştireceğim bende.

  12. #6932
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Baya işime yaradı bu Bilgi. Ben maalesef 100kg çekiyorum

    Biraz daha bakayım hissiyata duruma göre sertleştireceğim bende.
    rica ederim güle güle bin tekerine taş gelmesin

  13. #6933
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Bu irclere biraz fazla güvenip motoru sert bir virajda ayakliklari sürtene kadar yatırmaya kalktım ama arka fena kaydı dahada yatirmadan
    motoru dikleştirip karşı şeride geçmek zorunda kaldım. neyse ki karşı şeritten gelen yoktu yoksa patates olacaktım.
    Bu lastikler @sharkspeedr2 nin de dediği gibi bir türlü isinmiyor. Daha önce kullandığım, üzerinde kaliteli lastik olan motorlarda arka lastik belli bir yol yaptıktan sonra ateş gibi olurdu elini uzun süre lastikte tutamazdin ama bu irc ler 65km yol yapmasına rağmen bildiğin soğuk.

    Fabrika cikisi Lastiklere sakin guvenmeyin.
    Motordan soguttu resmen bu hafta sonu iş kayıt izin verirse paraya kiyip direk lastikleri degistirmeyi düşünüyorum.

  14. #6934

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Şansını çok zorlamışsın. Geçmiş olsun. Bir musibet bin nasihatten iyidir ama. IRC belasından kurtulmak için ivedi harekete geçmişsin

  15. #6935
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    merhaba. ben motolastikten rosso 2 aldım. bir günde geldi. brezilya üretimi değil.

  16. #6936

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Pilot road 4 candır alışana kadar ben ne yapıyorum? Die soru işaretleri oluşturuyor kafada.

  17. #6937
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Pilot road 4 için orijinal ebatlarda bulamadim olanı da 1600 küsur tl.

    Bridgestone battlax s20 evo için birkaç yerden fiyat aldım 2016 üretim olan vardı sökme takma dahil 1000tl özel makinesi var kanittirarak sökme yok.

    Motolastik ise 2018 ilk haftalar üretim 1200tl. Motolastikten alip başka bir yerde taktirsam lastik + işçilik 1300 civarı olacak o yüzden 1000tlye halletmek istiyorum ama aklıma takılan lastiklerin 2016 üretim olması. Bu lastiklerin raf ömrü 5 yıl ama eski üretim lastik almak çokta aklıma yatmiyor. Eski üretim lastik hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? 300tl farkla 2018 üretim almaya değer mi?

  18. #6938
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pilot road 4 için orijinal ebatlarda bulamadim olanı da 1600 küsur tl.

    Bridgestone battlax s20 evo için birkaç yerden fiyat aldım 2016 üretim olan vardı sökme takma dahil 1000tl özel makinesi var kanittirarak sökme yok.

    Motolastik ise 2018 ilk haftalar üretim 1200tl. Motolastikten alip başka bir yerde taktirsam lastik + işçilik 1300 civarı olacak o yüzden 1000tlye halletmek istiyorum ama aklıma takılan lastiklerin 2016 üretim olması. Bu lastiklerin raf ömrü 5 yıl ama eski üretim lastik almak çokta aklıma yatmiyor. Eski üretim lastik hakkında sizler ne düşünüyorsunuz? 300tl farkla 2018 üretim almaya değer mi?
    valla hocam batlaxlar da çok sert lastikler tekrar düşün derim dunlopun bi yumuşağı.pilot road 4 zaten bizim ebatta yok ebatları aşman lazım.rosso 2 veya pilot street tak derim bence.ayrıca n11 de kupon topla yada çevrene sor 11 kasımda ciddi indirimler yakalayabilirsin hemde düşünmüş olursun sanırım bu pazar günü.illede alıcam dersen ben 300 tl fark vermezdim ama nerde saklanıyor bir görmek lazım.profesyönel sanırım lastik alıp taktırıcağın yer o yüzden pek sıkıntı çıkıcağını sanmıyorum.en kötü 2 lastiğide yan yana koyup kıyaslayabilirsin.martta pilot street aldım ırc den sonra ciddi fark etti.yere daha sağlam basıyor frenler daha hisli ön görülebilir.çabuk ısınıyor arka fren efsane oldu hatta.sadece arka frenle motor yavaşlamadan öte duruyor.rosso 2 zaten herkes memnun sanırım oda çabuk bittiği söyleniyor.

  19. #6939
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    @burak burk

    Lastiğin modeli tam olarak battlax hypersport s20 evo. Yorumlar genel olarak çok iyi lastikten şikayet eden yok. Bridgestone nin battlax adı altında sert hamurlu lastikleri var R25 için olanı biraz daha farklı sanırım.

    Orijinal ebadı ellemek istemiyorum o kadar da bütçem yok. Pilot street de radyal olmadığı için virajlarda kayma hissine yakın bir his veriyormus o yüzden tercih etmedim. Rosso 2 nin ömrü için herkes farklı birşey diyor 6000-7000kmde bitecekse hiçbir işime yaramayacak.

    Doğru ve düzgün şartlar altında lastik saklandiysa 2016 üretim sıkıntı yaratmaz ama neredeyse 2-3 senedir güneşe yakın bir yerde istif edildiyse o lastik çöptür. Büyük ihtimal motolastikten alip 50-100tl arası da takma parası verip halledicem çünkü bu lastik konusu insanın kafasına takılmamali. Az para vermiyoruz 200-300tl arası fazla verip garanti iş yapmayı tercih ederim.

  20. #6940
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @burak burk

    Lastiğin modeli tam olarak battlax hypersport s20 evo. Yorumlar genel olarak çok iyi lastikten şikayet eden yok. Bridgestone nin battlax adı altında sert hamurlu lastikleri var R25 için olanı biraz daha farklı sanırım.

    Orijinal ebadı ellemek istemiyorum o kadar da bütçem yok. Pilot street de radyal olmadığı için virajlarda kayma hissine yakın bir his veriyormus o yüzden tercih etmedim. Rosso 2 nin ömrü için herkes farklı birşey diyor 6000-7000kmde bitecekse hiçbir işime yaramayacak.

    Doğru ve düzgün şartlar altında lastik saklandiysa 2016 üretim sıkıntı yaratmaz ama neredeyse 2-3 senedir güneşe yakın bir yerde istif edildiyse o lastik çöptür. Büyük ihtimal motolastikten alip 50-100tl arası da takma parası verip halledicem çünkü bu lastik konusu insanın kafasına takılmamali. Az para vermiyoruz 200-300tl arası fazla verip garanti iş yapmayı tercih ederim.
    Bu arada bodrum motosiklet com n11 de de var galiba rosso 2ler lastiklerde bi indirimler var bi goz at derim.antalyada rosso 2 almak istemedim bende zaten sicak asfalt yumusak lastik cabuk bitebilir.bahsettigin lastigi bilmiyorum o ebatta oldugunu bilmioyordum.bu arada galiba pilot larin radyal olanida satiliyor diye biliyorum.ben neredeyse bedava bulmustum sokmesi takmasi 550 tl idi 2017 modelde olunca her halikarda irc den iyi diyip atladim tabiki.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)