Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #7141
    hukukihayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r25 monster
    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    takılan lastikler Michelin Pilot Power 110/150 2ct mi?
    michelin pilot power 2ct 120/60/17 160/60/17


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #7142

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Tek tavsiyem lastik ebatların değiştiği için virajlarda deneye deneye hava basıncını bulman. Zira 29/33 standart hava ile gezemezsin artık. Ben mt-25’te 36/37 basıyordum. Şimdi mt-07’de standart lastik ebadı die oynama yapmıyorum hava basınçlarında. Lakin senin ayarını yapman gerekiyor.
    hukukihayat bunu beğendi.

  3. #7143
    hukukihayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r25 monster
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek tavsiyem lastik ebatların değiştiği için virajlarda deneye deneye hava basıncını bulman. Zira 29/33 standart hava ile gezemezsin artık. Ben mt-25’te 36/37 basıyordum. Şimdi mt-07’de standart lastik ebadı die oynama yapmıyorum hava basınçlarında. Lakin senin ayarını yapman gerekiyor.
    Bir kaç farklı hava basıncı deneyeceğim, öncelikle 36/37 den başlayacağım,

  4. #7144

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    Alıntı hukukihayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kaç farklı hava basıncı deneyeceğim, öncelikle 36/37 den başlayacağım,
    Yok direk o hava basıncını basma. Ben ebat olarakta o zaman biraz kilolu idim. 29/33 orijinal hava ise 32/35(36) falan de. Ufak ufak bak. Maalesef ebat büyüdüğü için virajda lastik katlanması durumuna maruz kalmaman için hava doldurman gerekiyor içini
    hukukihayat bunu beğendi.

  5. #7145
    sharkspeedr2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2018
    Alıntı hukukihayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin pilot power 2ct 120/60/17 160/60/17
    yanlış yapmıssın yamaha r25(mt25'de de aynı durum geçerli) 120 160 lastik kullanmak ciddi sıkıntılara yol açıyor
    bunlardan ilki viraj almak konusunda motosiklet viraj içersinde tutarsız ve eğerki trafikte iseniz viraj içersinde çukura girme fren yapma ani frenleme vb. buna benzer konularda motosiklet istikrarsız yüremeye başlıyor yani yola bastığı hissiyati 110/140 yada 110/150 boyutuna göre çok başka bir boyutta oluyor
    120/160 lastik ile viraj dönerken özellik dar dönüşlerde yada yüksek yatış açısına ulaşmak istediğin zamanlarda lastiğin sonunu kullanamadığın için sanki istediğin kadar yatırmaya çalıssanda motor yatmak istemeyip dik gitmeye çalışacakmış gibi aptalca bir tepki verebiliyor.(janta göre 120/160 lastikler büyük geliyor lastiğin son kısmı dışarıda aptalca duruyor yere basmıyor)
    bende zamanında sırf arkadaşımın r25 inde güzel gözüküyor diye kendi motoruma da michelin pilot road 4 120/160 taktım ve aylar sonra anladım sorunlu bir boyut seçtiğimi çünkü 120/160 boyutunun r25 için büyük/ağır/hantal/biçimsiz yol tutuşu gibi uyuz edici etkilere sebep olduğunu çok sonradan anladım taaki viraj antrenmalarıma falan başlayınca lastiklerimi değiştirmeye karar verdim pilot road 4 leri başka bir arkadaşıma sattım sonra michelin pilot power fiyatına göre yumuşak hamurlu bu güzel lastiğe geçiş yaptım ondan sonra motosiklet ve özellikle ben inanılmaz rahatladım diyebilirim
    tabi birde bu arka 160 lık lastik arka zincir muhafazasına göre büyük geldiği için motosikletiniz kilometre yaptıkça zincir muhafazasını eritecektir
    yani bu boyut olumsuz etkiler yaratıyor mesela arka amortisör ayarını tekrar düzenlemeniz ve gözden geçirmeniz gerekecektir.
    benim 110 140 iğrenc İRC lastiklerim var iken bu lanet lastıklerde asla yol tutuşu zaten yoktu bunu herkes biliyor fakat viraj dönerken yüksek hızlarda motosikletinin arkasının ve ön tarafın ufak ufak oynaması hiç yoktu ama ne zaman 120/160 lastiğe geçtim nasıl tarif etsem biraz yılan gibi çok ufak sağ sol yaparak ilerlerdiğini farkettim motosiklet ilerleme stabilitesini kaybetti diyebilirim(aklıma başka cümle gelmedi) bende bu sorunu çözmek için arka amortisör ön yükleme ayarını 2 kademe sertleştirdim ve motosiklet gerçekten kendine geldi ama asla orjinal ebatı gibi bir his vermedi.
    bende bu 120/160 lastiklerden kurtulmak için arayışa girdim rosso 2 ler piyasada hep eski tarihli üretimlileri mevcuttu rosso 3 ler pahalı gelmişti michelin pilot power 110 ön 150 arka boyutunda buzmotor kabataş'ta buldum size tavsiyem ön lastiği asla 110 boyutunu geçmesin arkayıda 150 yi geçmesin 110/140 yada 110/150 kullanırsan R25/MT25'lerde hiç bir sorun yaşamazsınız (tabi ülkemizin asfaltı rezalet olduğu için yumuşak hamurlu bir lastik alın bunlar bir 250cc ye göre hızlı makineler lastik önemli) güzelce sürüşünüzü yaparsınız.
    bunlar benim başımdan geçenler ki zaten @Angrypower 120/160 konusunda beni uyarmıştı onu dinlememiştim çok sonradan farkettim onunda emeği var teşekkürler sana da
    soruların varsa sorabilirsin buraya yazdıklarım bu süreçlerimin bir kısmı tabi hepsini açmadım özet geçebildim.
    not: imla için özür dilerim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:21 ----------

    Alıntı sharkspeedr2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlış yapmıssın yamaha r25(mt25'de de aynı durum geçerli) 120 160 lastik kullanmak ciddi sıkıntılara yol açıyor
    bunlardan ilki viraj almak konusunda motosiklet viraj içersinde tutarsız ve eğerki trafikte iseniz viraj içersinde çukura girme fren yapma ani frenleme vb. buna benzer konularda motosiklet istikrarsız yüremeye başlıyor yani yola bastığı hissiyati 110/140 yada 110/150 boyutuna göre çok başka bir boyutta oluyor
    120/160 lastik ile viraj dönerken özellik dar dönüşlerde yada yüksek yatış açısına ulaşmak istediğin zamanlarda lastiğin sonunu kullanamadığın için sanki istediğin kadar yatırmaya çalıssanda motor yatmak istemeyip dik gitmeye çalışacakmış gibi aptalca bir tepki verebiliyor.(janta göre 120/160 lastikler büyük geliyor lastiğin son kısmı dışarıda aptalca duruyor yere basmıyor)
    bende zamanında sırf arkadaşımın r25 inde güzel gözüküyor diye kendi motoruma da michelin pilot road 4 120/160 taktım ve aylar sonra anladım sorunlu bir boyut seçtiğimi çünkü 120/160 boyutunun r25 için büyük/ağır/hantal/biçimsiz yol tutuşu gibi uyuz edici etkilere sebep olduğunu çok sonradan anladım taaki viraj antrenmalarıma falan başlayınca lastiklerimi değiştirmeye karar verdim pilot road 4 leri başka bir arkadaşıma sattım sonra michelin pilot power fiyatına göre yumuşak hamurlu bu güzel lastiğe geçiş yaptım ondan sonra motosiklet ve özellikle ben inanılmaz rahatladım diyebilirim
    tabi birde bu arka 160 lık lastik arka zincir muhafazasına göre büyük geldiği için motosikletiniz kilometre yaptıkça zincir muhafazasını eritecektir
    yani bu boyut olumsuz etkiler yaratıyor mesela arka amortisör ayarını tekrar düzenlemeniz ve gözden geçirmeniz gerekecektir.
    benim 110 140 iğrenc İRC lastiklerim var iken bu lanet lastıklerde asla yol tutuşu zaten yoktu bunu herkes biliyor fakat viraj dönerken yüksek hızlarda motosikletinin arkasının ve ön tarafın ufak ufak oynaması hiç yoktu ama ne zaman 120/160 lastiğe geçtim nasıl tarif etsem biraz yılan gibi çok ufak sağ sol yaparak ilerlerdiğini farkettim motosiklet ilerleme stabilitesini kaybetti diyebilirim(aklıma başka cümle gelmedi) bende bu sorunu çözmek için arka amortisör ön yükleme ayarını 2 kademe sertleştirdim ve motosiklet gerçekten kendine geldi ama asla orjinal ebatı gibi bir his vermedi.
    bende bu 120/160 lastiklerden kurtulmak için arayışa girdim rosso 2 ler piyasada hep eski tarihli üretimlileri mevcuttu rosso 3 ler pahalı gelmişti michelin pilot power 110 ön 150 arka boyutunda buzmotor kabataş'ta buldum size tavsiyem ön lastiği asla 110 boyutunu geçmesin arkayıda 150 yi geçmesin 110/140 yada 110/150 kullanırsan R25/MT25'lerde hiç bir sorun yaşamazsınız (tabi ülkemizin asfaltı rezalet olduğu için yumuşak hamurlu bir lastik alın bunlar bir 250cc ye göre hızlı makineler lastik önemli) güzelce sürüşünüzü yaparsınız.
    bunlar benim başımdan geçenler ki zaten @Angrypower 120/160 konusunda beni uyarmıştı onu dinlememiştim çok sonradan farkettim onunda emeği var teşekkürler sana da
    soruların varsa sorabilirsin buraya yazdıklarım bu süreçlerimin bir kısmı tabi hepsini açmadım özet geçebildim.
    not: imla için özür dilerim

    120/160 Michelin Pilot Road 4
    https://i.imgyukle.com/2019/10/05/ERw1nH.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/05/ERwUPI.jpg

    *************************************************

    110/150 Michelin Pilot Power
    https://i.imgyukle.com/2019/10/05/ERwKjA.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/05/ERwqW1.jpg

    120/160 ten kalan zincir muhafaza sürtme izi
    https://i.imgyukle.com/2019/10/05/ER0oJx.jpg
    hukukihayat ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  6. #7146
    hukukihayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r25 monster
    önlere 120 70 17 kullanmışsın sanırım ben 120 60 17 kullandım, bu ara ölçü sadece PP 2ct de vardı.

    şimdilik bir sorun yaşamadım; virajlarda bir kararsızlık hissetmedim, 2. depomda yakıt ortalamam 2.5 L

    Yabancı forumlarda çok memnun olan da var, bu sebepten dolayı kaza yaptığını iddia eden de var,

    Ben şimdilik memnun olan taraftayım, ancak rodaj bitip de motor devir çevirmeye başladığında yeniden değerlendireceğim.

    Orijinal lastikleri duruyor, bir sorun fark ettiğimde söküp dunloplara dönüş yapabilirim.

  7. #7147

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı hukukihayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önlere 120 70 17 kullanmışsın sanırım ben 120 60 17 kullandım, bu ara ölçü sadece PP 2ct de vardı.

    şimdilik bir sorun yaşamadım; virajlarda bir kararsızlık hissetmedim, 2. depomda yakıt ortalamam 2.5 L

    Yabancı forumlarda çok memnun olan da var, bu sebepten dolayı kaza yaptığını iddia eden de var,

    Ben şimdilik memnun olan taraftayım, ancak rodaj bitip de motor devir çevirmeye başladığında yeniden değerlendireceğim.

    Orijinal lastikleri duruyor, bir sorun fark ettiğimde söküp dunloplara dönüş yapabilirim.
    120 70 17

    İle

    120 60 17

    10 birimlik fark,

    Sadece yanak yüksekliğini etkileyen bir durum,dolayisiyla jantiniz yere daha da yakinlaşarak yollardaki tüm geribildirimleri alarak konforunuz olumsuz etkilenecek..

    Tasarimcilarin kullandigi klasik bir cümle var bahsetmeden geçmek istemem,

    Bir araç tasarlanirken(otomobil,motosiklet,kamyon vb)ilk önce lastiklerden başlaniyor,diğer detaylar ve bileşenler bunun üzerine inşaa ediliyor.

    Kazasiz sürüşler.

  8. #7148
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze/Fatih
    Motosikleti
    Var bişeyler
    Alıntı hukukihayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önlere 120 70 17 kullanmışsın sanırım ben 120 60 17 kullandım, bu ara ölçü sadece PP 2ct de vardı.

    şimdilik bir sorun yaşamadım; virajlarda bir kararsızlık hissetmedim, 2. depomda yakıt ortalamam 2.5 L

    Yabancı forumlarda çok memnun olan da var, bu sebepten dolayı kaza yaptığını iddia eden de var,

    Ben şimdilik memnun olan taraftayım, ancak rodaj bitip de motor devir çevirmeye başladığında yeniden değerlendireceğim.

    Orijinal lastikleri duruyor, bir sorun fark ettiğimde söküp dunloplara dönüş yapabilirim.
    Motor çok acayip bir alet araba gibi geniş lastik her zaman daha olumlu sonuç vermiyor.Ben 160 taban denemedim ama çeviklik kaybedeceğinizi düşünüyorum yön değişimlerinde.

  9. #7149
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    dostlar selam,
    kendime ikinci el, r25 alarak aranıza katıldım.
    eski sahibi 11.500 km boyunca, fabrika lastikleri olan irc ile binmiş.
    ilk masrafım lastikleri yenilemek olacak. bu noktada tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    sanırım rosso2'lerin 2019 versiyonu yok, bulduğum 2018'ler ise brezilya üretimi.
    çabuk ısınan, frenleme performansı şehir içinde güven verecek ve bana 2 sezon yetecek lastik takımı arıyorum. virajda diz değdirmek gibi niyetlerim yok.
    bu hususlar dahilinde, mitas mc50'yi önerir misiniz?

  10. #7150
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı hukukihayat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://eksiup.com/p/z6158167qjix

    Henüz lastik değişimi ile ilgili fark ettiğim bir sıkıntı yok.

    Yakıt değerleri; sakin kullanımda 2.5L, dur kalk trafikte 3.2L

    son kasa r25 in eski kasalara göre baya az yaktığı ve alt devirlerinin torklu olduğu doğrumu?

  11. #7151
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son kasa r25 in eski kasalara göre baya az yaktığı ve alt devirlerinin torklu olduğu doğrumu?
    bendeki 2018 absli model olan en son kasadan önce gelen son eski kasalardan yani :D 100km 3.2 ile 3.7 arası gösteriyor alt devir tork farkını bilmiyorum az yakıyor cidden ekran harici manuel hesapta bile 3.6 civarı hesapladım

  12. #7152
    hukukihayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r25 monster
    Alıntı ozzzzz80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son kasa r25 in eski kasalara göre baya az yaktığı ve alt devirlerinin torklu olduğu doğrumu?
    2. depo dolumunda ortalama yakıt değerini sıfırladım, yarım depo yakıt kaldı ve ortalama 2.5L olarak görünüyor,

    motor 500Km de, 8 bin deviri geçmiyorum, olağan kullanıma göre daha sakin kullanıyorum,

  13. #7153

    Üyelik
    27 Ağustos 2019
    Şehir
    Konya - İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Alıntı TamGazDevam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostlar selam,
    kendime ikinci el, r25 alarak aranıza katıldım.
    eski sahibi 11.500 km boyunca, fabrika lastikleri olan irc ile binmiş.
    ilk masrafım lastikleri yenilemek olacak. bu noktada tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    sanırım rosso2'lerin 2019 versiyonu yok, bulduğum 2018'ler ise brezilya üretimi.
    çabuk ısınan, frenleme performansı şehir içinde güven verecek ve bana 2 sezon yetecek lastik takımı arıyorum. virajda diz değdirmek gibi niyetlerim yok.
    bu hususlar dahilinde, mitas mc50'yi önerir misiniz?
    Dediğin lastiği bilmiyorum ben Michelin pilot street kullanıyorum rossa kadar tutuş yok ama ıslak zemin performansı oldukça başarılı geç ısınmıyor ben memnunum ona bakabilirsin birde modeli "Evo "lu olan bir lastik daha vardı marka hatırlamıyorum onun için güzel yorumlar okumuştum Google yazarsan muhtemelen çıkar.

  14. #7154
    hukukihayat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    r25 monster
    Az evvel telefon tutacağı montajı yaptım, amatör bir montaj oldu, sonradan kabloları vs biraz daha düzenleyeceğim. Telefon ihtiyacı öncelikli, şimdilik görsellikten çok kullanılabilirlik ön planda.

    https://eksiup.com/p/ge268429opxs
    https://eksiup.com/p/4m268435fy7h
    https://eksiup.com/p/q6268438ysm5

    Şu da ürünün linki;

    https://tr.aliexpress.com/item/32885...32b84c4dPTNw8u


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)