Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6901
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19 Ekim günü teslim aldım 710 km'ye geldi daha ıslak zeminde test edemedim ama irc lastikler sanki abarttiklari kadar kötü değilmiş. Eski motorum Xt660r daki continental contitrail2 lastiklerden daha çok güven veriyor. Tabi ısındıktan sonra
    ben 3000km kullandım ırc leri sonra hiç aklımda yokkken ciddi bir indirimden pilotstreet aldım.valla banada öyle geliyordu hiç iş almadım başıma ırc ler ile tabi ırc olduğunu bilerek kullandım.ama pilotlar fark ettirdi özellikle fren konusunda ve kalkışta.yere daha sağlam basıyorsun er halikarda.bence abarttıkları kadar sıkıntı yok ırc lerin ama sınırını bildikten sonra.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6902
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19 Ekim günü teslim aldım 710 km'ye geldi daha ıslak zeminde test edemedim ama irc lastikler sanki abarttiklari kadar kötü değilmiş. Eski motorum Xt660r daki continental contitrail2 lastiklerden daha çok güven veriyor. Tabi ısındıktan sonra
    R1-R25 karşılaştırması alabilir miyiz abi

    Hayırlı olsun

  3. #6903
    valeros46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Alıntı uğuR25can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,

    Uzun süredir forumu misafir olarak takip ediyordum değerli bilgilerinizi,yorumlarınızı keyifle okuyordum artık üye olmanın zamanının geldiği düşündüm ve üye oldum. Tabi birkaç soru ve sorun ile geldim yardımcı olursanız sevinirim.

    22 Haziran 2018 'de '2017 model 0 km Yamaha R25 Race Blue' satın aldım.İlk motorum ve sıfır olduğundan dolayı şu an 3500 km'de olan motorumu resmen gözüm gibi sakındım rodajda kesinlikle 1000 km 'ye kadar belirtilen devirin üstüne çıkmadım ve her şeyi usulüne göre uyguladım. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım çok şükür.

    Motosiklet sıcakta havalarda güneş altında kaldığı zaman 1-2 damla alttaki tahliye borusundan benzin mi yağ mı katımsı bir sıvı damlatmış oluyordu ve borunun ucunda kalmış oluyordu kaç kişiye sorduysam 1-2 servise sorduysam doğal olur dediler sizlerde de böyle bir sıkıntı oluyor mu oldu mu ? Gerçi pek sıcak havalar kalmadı şu an kesildi bu dediğim hemen hemen.

    İkinci sıkıntım da bugün başıma geldi yaklaşık 1 hafta önce benzin aldığımda depo kilidinde sıkıntı yoktu bugün benzin alacaktım depoya anahtarı soktum zor girdi anlam veremedim döndürürken çok zor döndü bastırdım açtım baktım anahtar bu sefer zor çıktı her neyse en sonunda anahtarı çevirdiğimizde kapaktaki dil takılı kaldı normalde otomatik olarak anahtar kapak açıkken ilk konuma geliyordu artık gelmiyor o dil içeride kalıyor kapayıp anahtarı çeviriyorum kilitliyorum depoyu.Büyük ihtimal mekanizma bozuldu canım sıkıldı hiç zorlamamıştım durduk yere nasıl bozulur kilit anlamadım.

    Depo kilidi değişimi garantiye giriyor mu ? Ne yapmam lazım.

    Biraz uzun ve karmaşık olabilir ne demek istediğimi anlatmışımdır umarım.

    İnşallah bundan sonra bol bol yorumlarım ve paylaşımlarım ile aranızda olacağım. Herkese iyi geceler.
    Arkadaşın dediği gibi WD40 deneyin. Bir de şöyle bir durum var: 3,5 yıldır bir kere bile zorlamadan sakin sakin kontağa anahtarı takmama rağmen kısa süre içinde anahtar yamulmuştu. Uzun uzun düşündüm mantıklı gelen tek neden şu oldu: Benzin alırken ödemeye gittiğimde anahtarı depo üzerinde bırakıyordum. Pompacı arkadaşlar da kapağı bastırmadan anahtarı çevirip kilitlemeye çalışıyorlar genellikle(biçok kez şahit olup durdurdum.). Mekanizmanızı bozacak kadar hasar vermeyebilirler ama anahtarınız yamulabilir. Artık her ödemeye gittiğimde anahtarı yanımda götürüyorum. Size de bunu öneririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

    Alıntı MYSTAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontağı açtığımda göstergelerin hepsi yanıyor ve kornaya bastığımda hiç bir sıkıntı çıkarmıyor. Ben de ki olay marşa bastığım da hiç bir tepki vermemesi 5-6 denemem sonucunda çalışması. Akü bitik olsa marş hiç basmaz diye düşünüyorum. Benim ki marş basıyor ama 5-6 kere deniyorum ve ya marşa basılı tutuyorum sonra bir anda çalışıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:49 ----------



    Kontağı açtığımda göstergelerin hepsi yanıyor ve kornaya bastığımda hiç bir sıkıntı çıkarmıyor. Ben de ki olay marşa bastığım da hiç bir tepki vermemesi 5-6 denemem sonucunda çalışması. Akü bitik olsa marş hiç basmaz diye düşünüyorum. Benim ki marş basıyor ama 5-6 kere deniyorum ve ya marşa basılı tutuyorum sonra bir anda çalışıyor.
    Kontağı çevirdiğinizde enjeksiyondan yakıt geldiğine dair sesi alabiliyor musunuz? Yakıt da gelmiyorsa kill-switch ile ilgili bir problem de olabilir.

  4. #6904
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1-R25 karşılaştırması alabilir miyiz abi

    Hayırlı olsun
    teşekkür ederim zekeriyacığım
    r1 ile r25 kıyas edilebilecek motosikletler değil hele r1 gerçekten 2012 model olmasına rağmen hayatım boyunca kullanmış olduğum en iyi ss motosikletti ama zalım yakıtı çok çok güzel yakardı.
    r25i nasıl yaptılarsa motora tam bir 600cc yarış motosikleti havası katmışlar. tahminim bunu kullanan çoğu kişi o yüzden 600lük kullanıyor gibi kullanıp motoru eline alıyor. motorun 14 bin devir çevirmesi ve 7bin devirden sonra şahlanması tam bir 600cc ss ruhunu andırıyor. kullanması gerçekten keyifliymiş daha önce mt25 kullanmıştım ama r25 ve mt25 hissiyat olarak farklı motorlarmış.

  5. #6905
    MYSTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    Salihli / Manisa
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 RaceBlue ''16,,
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marş düğmeniz oksitlenmiş olabilir, ilk sefer marş basmadığı zaman peş peşe marş anahtarına bastığınızda çalışıyorsa oksitlenmedir.
    Dışarıdan veya o kısmı sökerek "kontak-sprey", VD-40 gibi ince bir yağlayıcı sorunu giderir.
    Şimdilik düzeldi. Teşekkür ederim yardımınız için..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------

    Alıntı valeros46 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın dediği gibi WD40 deneyin. Bir de şöyle bir durum var: 3,5 yıldır bir kere bile zorlamadan sakin sakin kontağa anahtarı takmama rağmen kısa süre içinde anahtar yamulmuştu. Uzun uzun düşündüm mantıklı gelen tek neden şu oldu: Benzin alırken ödemeye gittiğimde anahtarı depo üzerinde bırakıyordum. Pompacı arkadaşlar da kapağı bastırmadan anahtarı çevirip kilitlemeye çalışıyorlar genellikle(biçok kez şahit olup durdurdum.). Mekanizmanızı bozacak kadar hasar vermeyebilirler ama anahtarınız yamulabilir. Artık her ödemeye gittiğimde anahtarı yanımda götürüyorum. Size de bunu öneririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------



    Kontağı çevirdiğinizde enjeksiyondan yakıt geldiğine dair sesi alabiliyor musunuz? Yakıt da gelmiyorsa kill-switch ile ilgili bir problem de olabilir.
    Sesi alabiliyorum. VD-40 kullandım marş tuşunun oraya şimdilik sorun yok. Teşekkürler
    You Are Not Good and You Are Not Bad..!

  6. #6906

    Üyelik
    29 Ağustos 2016
    Arkadaşlar merhaba, dün serviste motosikletimin 15bin km bakımını yaptırdım. Servise giderken hiçbir sıkıntı yoktu ancak dönüş yolunda vites değiştirirken ve debriyajı çektiğimde motor boştayken bi sürtme sesi geliyor. Başta ön diskten geldiğini düşündüm ancak debriyajı çektiğimde bir tel sanki bi yere sürtüyormuş gibi geliyor. Daha önce başına gelen oldu mu sebebi nedir?

  7. #6907

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Yamaha MT-25 & Honda XL 185S
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim zekeriyacığım
    r1 ile r25 kıyas edilebilecek motosikletler değil hele r1 gerçekten 2012 model olmasına rağmen hayatım boyunca kullanmış olduğum en iyi ss motosikletti ama zalım yakıtı çok çok güzel yakardı.
    r25i nasıl yaptılarsa motora tam bir 600cc yarış motosikleti havası katmışlar. tahminim bunu kullanan çoğu kişi o yüzden 600lük kullanıyor gibi kullanıp motoru eline alıyor. motorun 14 bin devir çevirmesi ve 7bin devirden sonra şahlanması tam bir 600cc ss ruhunu andırıyor. kullanması gerçekten keyifliymiş daha önce mt25 kullanmıştım ama r25 ve mt25 hissiyat olarak farklı motorlarmış.
    tamamen aynı motor ve sanzuman yok mu bu motorlarda, aerodinamik ve ergonomileri farklı diye biliyorum. yoksa yazılımsal bir fark var mı motorda?

  8. #6908
    AliR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2018
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    - Öncelikle Selamunaleyküm arkadaşlar,Ali 34 Antalya, çiçeği burnunda bir R25 kullanıcısı olarak Antalya'dan aranıza katıldım. Herkese hayırlı sürüşler kazasız belasız günler dilerim. Motoru 13.000 KM de ikinci el aldım (2016 Race Blue). Yakında 15bin bakımına götüreceğim motoru servise, sizce yağ olarak Motul 7100 ü dışardan alıp götürsem mi daha doğru olur yoksa serviste yamablue yağ mı ekletsem.

  9. #6909

    Üyelik
    05 Mayıs 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Dışarıda yaptır.

  10. #6910
    valeros46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Alıntı AliR25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Öncelikle Selamunaleyküm arkadaşlar,Ali 34 Antalya, çiçeği burnunda bir R25 kullanıcısı olarak Antalya'dan aranıza katıldım. Herkese hayırlı sürüşler kazasız belasız günler dilerim. Motoru 13.000 KM de ikinci el aldım (2016 Race Blue). Yakında 15bin bakımına götüreceğim motoru servise, sizce yağ olarak Motul 7100 ü dışardan alıp götürsem mi daha doğru olur yoksa serviste yamablue yağ mı ekletsem.
    15.000 Bakımında zaten yağ ve yağ filtresi değişiyor. Bu işlemleri siz yapacaksanız servise boşu boşuna para vermeyin. Zinciriniz hiç değişmediyse bi kontrol edin. Genelde 15.000 civarında dişliler ve zincir bitiyor. Zincirde bi bolluk var ve gerdirmeyle gideremiyorsanız ya da arka dişli üzerinde zinciri ittirdiğinizde gidip geliyor ise zincir ve dişli değişimin gelmiştir. Eğer genel kontrol yaptırmak istiyorsanız ve zincir dişli değişimi yaptırmanız gerekiyor ise servise gitmenizi öneririm. Onun dışında sadece yağ ve filtre değişimi için servise para harcamayın derim.
    AliR25 bunu beğendi.

  11. #6911

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Garantisi devam ediyorsa bitirmemeni öneririm bende.
    AliR25 bunu beğendi.

  12. #6912
    YZFR25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Burgman 200 Abs
    Alıntı barisongoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, dün serviste motosikletimin 15bin km bakımını yaptırdım. Servise giderken hiçbir sıkıntı yoktu ancak dönüş yolunda vites değiştirirken ve debriyajı çektiğimde motor boştayken bi sürtme sesi geliyor. Başta ön diskten geldiğini düşündüm ancak debriyajı çektiğimde bir tel sanki bi yere sürtüyormuş gibi geliyor. Daha önce başına gelen oldu mu sebebi nedir?
    Zincir olmasın?

  13. #6913
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamen aynı motor ve sanzuman yok mu bu motorlarda, aerodinamik ve ergonomileri farklı diye biliyorum. yoksa yazılımsal bir fark var mı motorda?
    Yazilimsal bir fark var mı bilmem ama iki motoruda uzun süre kullandim ikisi gerçekten farklı dünyalar

  14. #6914

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazilimsal bir fark var mı bilmem ama iki motoruda uzun süre kullandim ikisi gerçekten farklı dünyalar
    Bir bilen olarak sormak istedim. Ne farklılıkları çarptı gözüne? Bende MT-25 teslim alacağımda ondan merak ettim.

  15. #6915
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Şanzuman ve dişli oranları farklı.

    Mt25 sıkıştirma orani 11.6
    R25 sıkıştırma oranı 11.2

    Bu fark kagit uzerinde az gorunebilir ama,surus ve ivmelenmede ozellikle 9.000-10,000 Rpm den sonra farklar ortaya cikiyor.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamen aynı motor ve sanzuman yok mu bu motorlarda, aerodinamik ve ergonomileri farklı diye biliyorum. yoksa yazılımsal bir fark var mı motorda?

  16. #6916

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şanzuman ve dişli oranları farklı.

    Mt25 sıkıştirma orani 11.6
    R25 sıkıştırma oranı 11.2

    Bu fark kagit uzerinde az gorunebilir ama,surus ve ivmelenmede ozellikle 9.000-10,000 Rpm den sonra farklar ortaya cikiyor.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:19 ----------

    Benim o devirlere ulaşmam için önce rodajı bitirmem lazım

  17. #6917
    uğuR25can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı uğuR25can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar,

    Uzun süredir forumu misafir olarak takip ediyordum değerli bilgilerinizi,yorumlarınızı keyifle okuyordum artık üye olmanın zamanının geldiği düşündüm ve üye oldum. Tabi birkaç soru ve sorun ile geldim yardımcı olursanız sevinirim.

    22 Haziran 2018 'de '2017 model 0 km Yamaha R25 Race Blue' satın aldım.İlk motorum ve sıfır olduğundan dolayı şu an 3500 km'de olan motorumu resmen gözüm gibi sakındım rodajda kesinlikle 1000 km 'ye kadar belirtilen devirin üstüne çıkmadım ve her şeyi usulüne göre uyguladım. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadım çok şükür.

    Motosiklet sıcakta havalarda güneş altında kaldığı zaman 1-2 damla alttaki tahliye borusundan benzin mi yağ mı katımsı bir sıvı damlatmış oluyordu ve borunun ucunda kalmış oluyordu kaç kişiye sorduysam 1-2 servise sorduysam doğal olur dediler sizlerde de böyle bir sıkıntı oluyor mu oldu mu ? Gerçi pek sıcak havalar kalmadı şu an kesildi bu dediğim hemen hemen.

    İkinci sıkıntım da bugün başıma geldi yaklaşık 1 hafta önce benzin aldığımda depo kilidinde sıkıntı yoktu bugün benzin alacaktım depoya anahtarı soktum zor girdi anlam veremedim döndürürken çok zor döndü bastırdım açtım baktım anahtar bu sefer zor çıktı her neyse en sonunda anahtarı çevirdiğimizde kapaktaki dil takılı kaldı normalde otomatik olarak anahtar kapak açıkken ilk konuma geliyordu artık gelmiyor o dil içeride kalıyor kapayıp anahtarı çeviriyorum kilitliyorum depoyu.Büyük ihtimal mekanizma bozuldu canım sıkıldı hiç zorlamamıştım durduk yere nasıl bozulur kilit anlamadım.

    Depo kilidi değişimi garantiye giriyor mu ? Ne yapmam lazım.

    Biraz uzun ve karmaşık olabilir ne demek istediğimi anlatmışımdır umarım.

    İnşallah bundan sonra bol bol yorumlarım ve paylaşımlarım ile aranızda olacağım. Herkese iyi geceler.
    Arkadaşlar tekrar merhaba,

    Tavsiyeleriniz üzere WD-40 sorunumu çözdü bir problem kalmadı.

    Ayrıca sorduğum diğer soruma cevabı da motosikleti aldığım bayinin yetkili servisine sormakla öğrendim depo kapağındaki sıkıntılar garantiye girmiyormuş dediklerine göre. Sizlerinde bilgisine.

  18. #6918

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ben zincir yağı bir fıs sıkmıştım depo kilidine. Hiçbir sıkıntı kalmamıştı. Değiştireceksen eğer; herşeyi deneki değiştirdiğine pişman olmayasın

  19. #6919
    uğuR25can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben zincir yağı bir fıs sıkmıştım depo kilidine. Hiçbir sıkıntı kalmamıştı. Değiştireceksen eğer; herşeyi deneki değiştirdiğine pişman olmayasın
    Aynen dostum madem garantiye girmiyor her şeyi deneyip artık kullanılmaz vaziyete gelene kadar zorlamak lazım

  20. #6920
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı uğuR25can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar merhaba,

    Tavsiyeleriniz üzere WD-40 sorunumu çözdü bir problem kalmadı.

    Ayrıca sorduğum diğer soruma cevabı da motosikleti aldığım bayinin yetkili servisine sormakla öğrendim depo kapağındaki sıkıntılar garantiye girmiyormuş dediklerine göre. Sizlerinde bilgisine.
    bende de oldu rodajdayken motordan yağ attı.park ediyordum sabahları altına bakıyordum tahliye borusundan bir süre yağ attı.bende tırstım direk servise gittim normal olur dediler ama bi süre boyunca olucak bu devam ederse gel dediler.nitekim öyle oldu atıyorum 200 km de başladı 400 500 gibi bitti.depo kapağı da zaten bildiğin anahtar sistemi.toz toprak su vs girmiş orayı kurutumuş tıkamış olabilir.zincir yağı veya wd40 az bir şey sıksan düzelicektir.benim ayaklık açılmıyordu bir ara.açtığımı sanıyordum tam ortada kalıyordu zor geçiyordu allahtan fark ettim yoksa ayaklığı açtım diye motoru devirebilirdim.düzelir diye de bir süre bu şekilde kullandım baktım olmuyor wd40 sıktım yağ pis tıkamış kaymıyordu şu an şakk diye açılıp kapanıyor.depoyu anahtar ile aç anahtar ilede ters şekilde kapat.yani anahtarı çevirdin açtın kapatırkende bu işlemi uygula.pulsarda ben sadece açıyordum kapatırken ittiriyordum.kapağı zorlayan bir şeymiş haberin olsun arkadaşım aynı şekilde kawasaki z250sl in depo kapatğını yamultmuş haberi olmadan.en son açık geziyordu hiç kapanmıyordu pompacılara sövüyordu.serviste adam anlatmıştı bu durumu ama düzeltildi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (1 üye ve 4 misafir)