Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #6741

    Üyelik
    26 Mart 2017
    Alıntı tylerdurden1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba,bugün rüzgardan motor devrilmiş sağ peg kırılmış servis 85 lira istedi,daha ucuza bulma imkanım var mıdır?
    bende sifir var sag peg bir tane 40 tl ye vereyim


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #6742

    Üyelik
    03 Ocak 2017
    Şehir
    İstanbul - Avrupa
    Motosikleti
    150NS -> NS200 ABS-Satıldı
    Merhaba, R25 almayı planlıyorum ama 25900kilometrede, bakım ışığı da yanıyordu fark ettiğimde, en kötü ihtimalle motorun ağır bakımı ne kadar tutar? Ve bana ne masraflar çıkabilir?

  3. #6743

    Üyelik
    12 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha mt-25
    Alıntı Alienberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, R25 almayı planlıyorum ama 25900kilometrede, bakım ışığı da yanıyordu fark ettiğimde, en kötü ihtimalle motorun ağır bakımı ne kadar tutar? Ve bana ne masraflar çıkabilir?
    masrafı birazda motorun durumuna bağlı. zincir,dişli,balata gibi parçaların durumları iyi ise değişmeye gerek olmadığından yağ ve yağ filitresi değişimi bile bakım için yeterli olabilir. en son servisinde neler yapılmış öğren.

  4. #6744

    Üyelik
    14 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Merhaba arkadaşlar sıfır r25 alarak aranıza katıldım hemen rosso2leri ve koruma takozlarını sipariş ettim. Kağıthane - Okmeydanı civarında kazıklamadan iyi işçilik yapan dükkanlar arıyorum. Var mı bir bildiğiniz yer? Bir de ortalama lastik değişim ücreti ne kadar olur?

  5. #6745
    valeros46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Alıntı lordokan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar sıfır r25 alarak aranıza katıldım hemen rosso2leri ve koruma takozlarını sipariş ettim. Kağıthane - Okmeydanı civarında kazıklamadan iyi işçilik yapan dükkanlar arıyorum. Var mı bir bildiğiniz yer? Bir de ortalama lastik değişim ücreti ne kadar olur?
    Hayırlı olsun. Lastik değişimi max.100 TL' ye patlar. Eğer sadece lastik değişimi için usta arıyorsan Yamaha servislerinde ya da motolastik.com dan aldıysan istinye motolastik te taktırabilirsin. Lastik dışında usta arıyor isen servis dışında yaptıracağın müdahalelerde garanti dışında kalacağını biliyorsundur umarım. Onun dışında ufak ufak R25 e dair tamir videolarına bakın derim. Garanti bittikten sonra fren hidroliği değişimini 12 TL'ye halletmek yerine işçilik dahil 100 TL' ye serviste halletmek zorunda kalırsın Tabi böyle işlerle uğraşmayı sevmiyorum dersen ayrı

  6. #6746

    Üyelik
    21 Mayıs 2014
    Motosikleti
    R25
    Bugün hava 10 -12 derece gezindim motorla şehiriçi ama dur kalk yapmadım ağır ağır gezdim 30-40 km hızla.Garaja çektim motoru.Fan açtı direk durunca.Normalde hep 3 çizgi olan hararet 4 çizgiye ulaşmıştı.Bekledim fanı 1 dakika sonra 3 çizgiye düştü 2-3 dakika sonra fanı kapattı.Bende geldim hemen konuyu açtım.Motor 120 km de daha bu normal mi?Rodajdayım diye deviri çok arttırmıyorum zaten.

  7. #6747
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Anormal değil.

    Eğer son km'leri düşük viteslerde sürmüşsen motorunun ısısı yükselir. Yavaş sürdüğün için rüzgarda bloğu soğutamaz.
    Sonra parka etmek isteyince de o 1-2 derece fark ile termostatı ve fanı açar.

    Soğutma sistemin soğutma işlemini beklemek ile iyi yapmışsın. Motor normal sıcağına kavuşunca termostat ve fan kapanır sende stop edersin.
    He beklemezsen ne olurdu; bir şey olmazdı.Çünkü hava serin kısa sürede soğurdu.
    Ama örneğin yazın hava daha sıcak ve üstüne motorda çok sıcak ve fan-termostat açmak üzere iken stop etmen çok iyi gelmeyebilir uzun vadede.
    Suyun sıcak, yağ sıcak, blok sıcak, contalar sıcak. Bunlar tekrar ideal çalışma sıcaklığına gelmeden pat diye kapatıyorsun sitemi. Öyle düşün.

    Eğer yüksek viteste ve biraz daha yüksek hızda sürseydin muhtemelen fan açmazdı.
    Düşük motor devri ve rüzgar ile blok fan ve termostatı açacak kadar ısınmayacaktı çünkü.

    1.viteste 30 sürmek ile 2. viteste 30 sürmek çok farklı.

  8. #6748

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    bu aralar almayı planladığım KTM RC390 vardı fakat bir kaç konu okuyup motor bloğu sorunu görünce ister istemez tereddüt ettim alma konusunda, sonrasında yamaha kampanyası ile R25 ABS'li olanı mı alsam acaba diye de düşünmekteyim alternatif olarak, mantıklı mı sizce yamaha kampanyadan almak?
    kaldı ki fiyatlar artık bu seviyeden aşağı da inmez sanırım?? ne yapsam bilemedim

  9. #6749

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Alıntı srknsnyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aralar almayı planladığım KTM RC390 vardı fakat bir kaç konu okuyup motor bloğu sorunu görünce ister istemez tereddüt ettim alma konusunda, sonrasında yamaha kampanyası ile R25 ABS'li olanı mı alsam acaba diye de düşünmekteyim alternatif olarak, mantıklı mı sizce yamaha kampanyadan almak?
    kaldı ki fiyatlar artık bu seviyeden aşağı da inmez sanırım?? ne yapsam bilemedim
    inmez yaz geliyor zaten eylüle kadar gider bu.sonrasına ne olur onu bilemem ama ellerinde patlıcağı kesin.27ye ben almazdım açıkcası bence git cbr500 yada cb500 modellerine bak 30a falan veriyorlar en azından 500cc abs de var.kampanya var sahibindende satan dükkanları belirle arayıp konuş derim.

  10. #6750

    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inmez yaz geliyor zaten eylüle kadar gider bu.sonrasına ne olur onu bilemem ama ellerinde patlıcağı kesin.27ye ben almazdım açıkcası bence git cbr500 yada cb500 modellerine bak 30a falan veriyorlar en azından 500cc abs de var.kampanya var sahibindende satan dükkanları belirle arayıp konuş derim.
    Burak hocam cevabin icin tesekkurler, daha once cbr500r bakmistim hatta baya begenmistim, aslinda amaca uygun motosiklet dedigin gibi, bugun hava yagmurlu oldugu icin usendim ve yorgunlugun verdi etkiyle de gidip tekrar bakmaktan vazgectim. Simdi hali hazirda elimde bir cub motosiklet var her yola vurdugum seviyorum kendisini de dag bayir bana misin demiyor.. hafta sonu dag bayir kismini cub ile cozuyorum zaten ama kurtkoy-florya arasi hergun olmasa da muhtemelen hafta ici bir iki kere gidis gelis yapacagim, surekli servisle gitmek insani çileden cikartiyor hergun 4 saat trafik.. toplu tasima kullansam neredeyse 3 saat suruyor.. hem hafta sonu da kullanirim, yakin mesafe sehirlere giderim hem de bazen işe gider-gelirim diye dusunerek a2 sınırında bulunan SS tipi motosikletlere bakiyorum, buna istinaden kafamda rc390 daha agir basiyordu fakat motor blok sorunlarini okuyunca tereddut ettim, 100 motordan biri sorunlu cikar oda bana denk gelir diye ama sanki gereksiz bir kuruntu yapiyorum cunku diger X motosikleti tercih ettigimde farkli ya da benzer bir sorunun basima gelmeyeceginin garantisi yok.. ninja alsam parca fiyatlari cok pahali, durduk yere yuksek meblağlar odemek istemem ama keyfi baskadir tabi ninjanin ona lafim olamaz.. bunlara ragmen SS modeli istesemde, yine de dedigin gibi rc390 alacagima cbr500r almak daha mantikli geldi bana da, ikinci elini kafaya takmiyorum her kör saticinin bir kör alicisi vardir bakalim..arastirmaya okumaya devam karar verene kadar

    Konu basligini dagitmis gibi oldum, kusura bakmayin
    burak burk bunu beğendi.

  11. #6751
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Her sene alıp satıyorum
    R25'i olan neden düzgün kullanmıyor ?

  12. #6752

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Alıntı X-Slim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25'i olan neden düzgün kullanmıyor ?
    ben varım hocam eşi benzeri yok ısınmadan hayatta basmam bileşaka bir yana r25 görgüsüz motoru r6 ve gösteriş meraklıları bu motora gerçekten bayılıyor.1 silindirli olsaydı yarı yarıya daha az satardı ama 2 silindir ve seste olunca satış durumları bu.10 kullanıcıdan 7si gerçekten motorun canını alıyor adam resmen içini kusuyor motora 2.eli de kıyamet kadar olduğu için 3 4 gün içinde istediği rakamıda verip satıyor.bindiği de yanına kar kalıyor üst devir çevirmek gerçekten aşırı zevkli çünkü.ben r25 hastası olsam hayatta 2.el r25 almazdım yada tanıdık arkaştan birinden satın alırdım.motor bloğuna eğer hastaysan mt25 öneririm mt25 sahipleri daha efendi kişiler çünkü.2.elde çok daha temiz motorlar mevcut

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:09 ----------

    Alıntı srknsnyz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burak hocam cevabin icin tesekkurler, daha once cbr500r bakmistim hatta baya begenmistim, aslinda amaca uygun motosiklet dedigin gibi, bugun hava yagmurlu oldugu icin usendim ve yorgunlugun verdi etkiyle de gidip tekrar bakmaktan vazgectim. Simdi hali hazirda elimde bir cub motosiklet var her yola vurdugum seviyorum kendisini de dag bayir bana misin demiyor.. hafta sonu dag bayir kismini cub ile cozuyorum zaten ama kurtkoy-florya arasi hergun olmasa da muhtemelen hafta ici bir iki kere gidis gelis yapacagim, surekli servisle gitmek insani çileden cikartiyor hergun 4 saat trafik.. toplu tasima kullansam neredeyse 3 saat suruyor.. hem hafta sonu da kullanirim, yakin mesafe sehirlere giderim hem de bazen işe gider-gelirim diye dusunerek a2 sınırında bulunan SS tipi motosikletlere bakiyorum, buna istinaden kafamda rc390 daha agir basiyordu fakat motor blok sorunlarini okuyunca tereddut ettim, 100 motordan biri sorunlu cikar oda bana denk gelir diye ama sanki gereksiz bir kuruntu yapiyorum cunku diger X motosikleti tercih ettigimde farkli ya da benzer bir sorunun basima gelmeyeceginin garantisi yok.. ninja alsam parca fiyatlari cok pahali, durduk yere yuksek meblağlar odemek istemem ama keyfi baskadir tabi ninjanin ona lafim olamaz.. bunlara ragmen SS modeli istesemde, yine de dedigin gibi rc390 alacagima cbr500r almak daha mantikli geldi bana da, ikinci elini kafaya takmiyorum her kör saticinin bir kör alicisi vardir bakalim..arastirmaya okumaya devam karar verene kadar

    Konu basligini dagitmis gibi oldum, kusura bakmayin
    valla benim hedefim rc390 idi.taki orange day test sürüşünde bu işten vazgeçene kadar.titreşim olayı çok fazlaydı pulsarıma göre ve öne aşırı yatıyorsun.gerçek ss kafasında yapılmış bir motor olmuş.her yere o şekilde gitmek istemedim fiyatıda işe katınca birde bu blok patlatma olaylarıda belirli bir seride gelince zaten direk vazgeçtim.sana dediğim motorda bu arada cb500r naked olanı fiyatından ötürü tavsiye ettim. eğer ss olsun dersen dediğin gibi cbr500rr ama onunda fiyatı özellikle yeni kasası 34 civarlarında.cb500r şu an 30a veriyorlar 2018 modelini sanırım fp motoru olarak bence gayet iyi bu piyasada.

  13. #6753
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Her sene alıp satıyorum
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben varım hocam eşi benzeri yok ısınmadan hayatta basmam bileşaka bir yana r25 görgüsüz motoru r6 ve gösteriş meraklıları bu motora gerçekten bayılıyor.1 silindirli olsaydı yarı yarıya daha az satardı ama 2 silindir ve seste olunca satış durumları bu.10 kullanıcıdan 7si gerçekten motorun canını alıyor adam resmen içini kusuyor motora 2.eli de kıyamet kadar olduğu için 3 4 gün içinde istediği rakamıda verip satıyor.bindiği de yanına kar kalıyor üst devir çevirmek gerçekten aşırı zevkli çünkü.ben r25 hastası olsam hayatta 2.el r25 almazdım yada tanıdık arkaştan birinden satın alırdım.motor bloğuna eğer hastaysan mt25 öneririm mt25 sahipleri daha efendi kişiler çünkü.2.elde çok daha temiz motorlar mevcut[COLOR="Silver"]
    Hocam dışarı da gezerken nerde R25 görsem hemen blok kısmına bakıyorum ve yağ kaçakları oluyor 10 tanesinden 7sinde.
    Tamam gazlamak çok güzel bir histir ama canına okuyorlar ve fiyatlar deli gibi.
    Sırf bu yüzden MT25 ya da CBR 250 almayı düşünüyorum.
    İkisinden hangisinin yakıtı az ve parçası ucuz ise ( büyük ihtimal CBR250 ama araştırmam gerekli ) onu alacağım .

  14. #6754
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Fatih
    Motosikleti
    R25
    Alıntı X-Slim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam dışarı da gezerken nerde R25 görsem hemen blok kısmına bakıyorum ve yağ kaçakları oluyor 10 tanesinden 7sinde.
    Tamam gazlamak çok güzel bir histir ama canına okuyorlar ve fiyatlar deli gibi.
    Sırf bu yüzden MT25 ya da CBR 250 almayı düşünüyorum.
    İkisinden hangisinin yakıtı az ve parçası ucuz ise ( büyük ihtimal CBR250 ama araştırmam gerekli ) onu alacağım .
    Daha geçen burda konu açmış eleman, R25'imi sattım çok yakıyodu diye. 6.6 yaktığını iddia ediyor
    Gerçekten bu makineler iyi dayanıyor.

  15. #6755
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Her sene alıp satıyorum
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha geçen burda konu açmış eleman, R25'imi sattım çok yakıyodu diye. 6.6 yaktığını iddia ediyor
    Gerçekten bu makineler iyi dayanıyor.
    Evet benim arkadaşımda yaktığını söylüyor ama şu cümleyi ekliyor '' Ben son devirde ışık yanıp sönmeden vites atmıyorum ''

  16. #6756

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Alıntı X-Slim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam dışarı da gezerken nerde R25 görsem hemen blok kısmına bakıyorum ve yağ kaçakları oluyor 10 tanesinden 7sinde.
    Tamam gazlamak çok güzel bir histir ama canına okuyorlar ve fiyatlar deli gibi.
    Sırf bu yüzden MT25 ya da CBR 250 almayı düşünüyorum.
    İkisinden hangisinin yakıtı az ve parçası ucuz ise ( büyük ihtimal CBR250 ama araştırmam gerekli ) onu alacağım .
    valla yağ kaçağı başka bir durum açıkcasıda hiç duymadım r25lerde böyle bir sorun.ben hep dikkat ederim eski pulsarımda vardı bu sorun ama usta halletmişti bunda öyle bir durumla karşılaşmadım.6.6 litre benzin tamamen fantezi.yada şu şekilde olur tapa gaz 10 20 30 km falan yol yaparsın 170 180 oranın ortalamsını falan söylüyorlardır sanırım.benim karma kullanım yerine göre abanıyorum vs 4.5 4.6 litre yol bilgisayarı alındığından beride sıfırlamadım.pulsarda tapa gaz gitmeme rağmen 3.5 3.7 falan yakıyordu bunda karma kullanımda 1 litre fark var.abanırsam 6litreyi geçmez.ekonomik sürersen 4 litrenin altına indirmen mümkün.ben son devirde ışık yanıp sönmeden atmıyorum cümlesi motordan ne kadar anladığınında bir gerçeği.ne alırsan al bu kafayla sürülürse zaten ondan hayır gelmez japonda olsa ingilizde olsa almanda olsa.işte cevabının yanıtını zaten arkadaşın vermiş malesef böyle sürülüyor bu cihaz

  17. #6757
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Her sene alıp satıyorum
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla yağ kaçağı başka bir durum açıkcasıda hiç duymadım r25lerde böyle bir sorun.ben hep dikkat ederim eski pulsarımda vardı bu sorun ama usta halletmişti bunda öyle bir durumla karşılaşmadım.6.6 litre benzin tamamen fantezi.yada şu şekilde olur tapa gaz 10 20 30 km falan yol yaparsın 170 180 oranın ortalamsını falan söylüyorlardır sanırım.benim karma kullanım yerine göre abanıyorum vs 4.5 4.6 litre yol bilgisayarı alındığından beride sıfırlamadım.pulsarda tapa gaz gitmeme rağmen 3.5 3.7 falan yakıyordu bunda karma kullanımda 1 litre fark var.abanırsam 6litreyi geçmez.ekonomik sürersen 4 litrenin altına indirmen mümkün.ben son devirde ışık yanıp sönmeden atmıyorum cümlesi motordan ne kadar anladığınında bir gerçeği.ne alırsan al bu kafayla sürülürse zaten ondan hayır gelmez japonda olsa ingilizde olsa almanda olsa.işte cevabının yanıtını zaten arkadaşın vermiş malesef böyle sürülüyor bu cihaz
    O yüzden insanın 2.el düşüncesi tamamen siliniyor.
    Gerçi genel olarak 2.el alma durumu sıkıntılı ama km ne kadar az ise o kadar iyi diye düşünüyorum.
    Yerine göre abanıyor derken mesela sadece araba sollarken mi abanmadan bahsediyorsunuz hocam ? Ben genel olarak abanıyorum ister CBF ister YBR ister olsun genellikle kullanırken abanarak kullandım.Yani 6 litreyi geçirmen imkansız diyorsunuz?

  18. #6758

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Alıntı X-Slim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O yüzden insanın 2.el düşüncesi tamamen siliniyor.
    Gerçi genel olarak 2.el alma durumu sıkıntılı ama km ne kadar az ise o kadar iyi diye düşünüyorum.
    Yerine göre abanıyor derken mesela sadece araba sollarken mi abanmadan bahsediyorsunuz hocam ? Ben genel olarak abanıyorum ister CBF ister YBR ister olsun genellikle kullanırken abanarak kullandım.Yani 6 litreyi geçirmen imkansız diyorsunuz?
    yerine göreden kastım araba sollarken,ışıklardan kalkış,baktım önüm boş abanıyorum gaza.yani genelde şehir içi kullanımı yapıyorum işe gidiyorum geliyorum 130 140 km hız yapıyorum bazen 160ı geçiyorum bazende 90 100 ile geliyorum gidiyorum yolun durumuna göre sürüyorum ama apaçilikte var tabiki.full bir trafik akışında 60 km hız ile gidiyorsam 5. 6.viteste seyrediyorum.tutup 3.vitese atabilirim ama bağırtmaya gerek yok ortada basıcağım bir yer yok.yani az yaksın diye bir çabam yok benim kullanımım bu şekilde.hızlı gitsem bile 13bin devir çevirmeye gerek kalmıyor zaten motor akıyor.motor soğukken gazlarsan sürekli üst devirleri gereksiz kullanırsan benzinde de güzel bir artış olur tabi.6 litreyi geçirmen mümkün 3.viteste 120 ile seyredersen bunda şaşırmaya gerek yok tabi.

  19. #6759
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Fatih
    Motosikleti
    R25
    Vitesleri mantıklı kullanırsanız o kadar korkmaya gerek yok.Yol bilgisayarım ort hiç 4.1 üstünü görmedim.Belki ben çok yavaş sürüyorum bilmiyorum.

  20. #6760
    X-Slim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2015
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Her sene alıp satıyorum
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yerine göreden kastım araba sollarken,ışıklardan kalkış,baktım önüm boş abanıyorum gaza.yani genelde şehir içi kullanımı yapıyorum işe gidiyorum geliyorum 130 140 km hız yapıyorum bazen 160ı geçiyorum bazende 90 100 ile geliyorum gidiyorum yolun durumuna göre sürüyorum ama apaçilikte var tabiki.full bir trafik akışında 60 km hız ile gidiyorsam 5. 6.viteste seyrediyorum.tutup 3.vitese atabilirim ama bağırtmaya gerek yok ortada basıcağım bir yer yok.yani az yaksın diye bir çabam yok benim kullanımım bu şekilde.hızlı gitsem bile 13bin devir çevirmeye gerek kalmıyor zaten motor akıyor.motor soğukken gazlarsan sürekli üst devirleri gereksiz kullanırsan benzinde de güzel bir artış olur tabi.6 litreyi geçirmen mümkün 3.viteste 120 ile seyredersen bunda şaşırmaya gerek yok tabi.
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vitesleri mantıklı kullanırsanız o kadar korkmaya gerek yok.Yol bilgisayarım ort hiç 4.1 üstünü görmedim.Belki ben çok yavaş sürüyorum bilmiyorum.


    Evet hocam şimdi oldu dediğiniz türde kullanırım öyle gereksiz gereksiz kullanmam . Teşekkür ediyorum .
    Peki yedek parça konusunda ne diyebilirsiniz ? Honda mı daha uygundur ?
    Kendi sitelerinde yedek parça fiyatlarına ulaşamadım


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)