Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1981
    Sykkuno - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı PysLre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevkiyat ne zaman olacak...Motosikletler nezaman gelecek bıktııımmm beklemekten. Bilgisi olan varmı? Bayiiler bilgide vermiyo sanki gizli bilgiymiş gibi
    Hocam izmir'deki izmoto motorların ülkeye giriş yaptığını haziranın ilk haftasından itibaren bayilere dağıtalacağını söyledi. Ek olarakta çok az gelecegini söyledi 3-4 tane civarı. Ne kadar doğru bilemem.
    PysLre bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #1982
    Panther38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    YAMAHA R25 MİDNİGHT BLACK
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu söyledikten 24 saat sonra ön irc nin kayması ile 20 ile giderken ayağıma düştü motor, bu motora irc lastik takan mühendise selaam
    Frende mi kaydı ön değilde arka kaydı birkez artçılı kullanımda kayma yok. Artçı olmayınca arka hafifliyor bastın mı frene asfaltta kötüyse gezinmeye başlıyor Geçmiş olsun dikkat et çok sıkma şehir içi zırt diye önüne atlarlar uzun yolda daha keyifli makine
    GAZLA UÇARSIN FRENLE KONMA İŞİ PROBLEM NASIL OLCEK

  3. #1983
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Yerde toz vardı bide lastikler ısınmamıştı, ön fren sıkınca ön teker kaydı evet motorda birşey yok zaten koruma takozu saolsun

  4. #1984
    RidetoLive. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2015
    Şehir
    Kuşadası/Kütahya
    Motosikleti
    Yamaha R25 Raceblue
    tüküreyim ben öyle işe ya haziranın ilk haftası dağıtıma başlancakmışta ne bi 1 ay dahamı bekliyecez sezonun ortasında motor geliyor nerdeyse.bide onun 1600 km rodajını yapmak için uğraş dur e biz ne zaman kullanıcaz b motoru sezonda

  5. #1985
    Mustafa_Uz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    Bursa - Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati Multistrada 1200 & Benelli TNT 125 minnak &
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu söyledikten 24 saat sonra ön irc nin kayması ile 20 ile giderken ayağıma düştü motor, bu motora irc lastik takan mühendise selaam
    Bugün dikkatimi çekti inazuma da ve ninja da bile irc var. Hem de birebir aynı lastik. Ben bu japanlarin yollarını merak ediyorum. Ya da kullanım tarzlarını

  6. #1986
    PysLre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Yamaha R25-2015
    Alıntı Sykkuno adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam izmir'deki izmoto motorların ülkeye giriş yaptığını haziranın ilk haftasından itibaren bayilere dağıtalacağını söyledi. Ek olarakta çok az gelecegini söyledi 3-4 tane civarı. Ne kadar doğru bilemem.
    Sağolasın. inşallah o gelenlerden 1 tanesi bize düşer
    Tugay Boruzan. Çanakkale'den Selamlar.

  7. #1987
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı Mustafa_Uz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün dikkatimi çekti inazuma da ve ninja da bile irc var. Hem de birebir aynı lastik. Ben bu japanlarin yollarını merak ediyorum. Ya da kullanım tarzlarını
    Oralarda ortalama bir lastik ama burda sadece naylon parçası yollar zaten berbat

  8. #1988

    Üyelik
    31 Mart 2012
    Alıntı Ömer.T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar aydin motorda bakimi tavsiye etmiyorum, hangi işlemi yaptiracak olursaniz olun sizi motorun yanina almiyorlar yani yaptigi hic bir islemi goremiyorsunuz, zeytinburnundaki yamaha yetkili servis motolandi tavsiye ederim zaten baba oğul beraber calisiyolar samimi bir ortam var .banada sahilde tanistigim mt125 li bir arkadas onermisti, iyikide dinlemisim tavsiyeyi eger giderseniz eminim hak vereceksiniz
    Alıntı JayJay_001 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Topic te R25 i olanlar dan ziyade motor bekleyenlerin maceralari cogalmis sanırım benim gibi şanslı olan r25 sahipleri motora binmekten foruma girmeye vakit bulamıyor ;)

    Pazar günü dana-antep gezmiisi yaptık. Bir günde 475 km yol yapıldı. Gunubirlik en uzun yol tecrubemdi, evet yorucuydu fakat bu motor ile yapilamicak bir km de değil.
    Giderken son hız denemesi yaptigimda hafif yokuş aşağı 185 km/s hıza kadar çıktım, düzlüğe geldiğimde de 172 ye kadar düştü hızım sonra tekrar 173-175 km civarinda sabit hızda gidebildim.
    Ancak donus yolunda tekrar denedim. Birazda tempolu sürdük. Ve yine hafif eğimli yolda giderken gostergeye bir baktım 186 km/s gösteriyor, devam ettim gazı birakmadan ve bir bir 190 km/saati gördüm, ilerde kamyon vs oldugu icin ve birazda tatmin olduğum için gazı bıraktım

    Netice, dinamotrede bu motor 196 km/ss görüyor ve kesiciye giriyor. Görünen o ki duzlukte olamasada ibrede bu hızı gerçek hayatta da gorebilicez.
    duzlukte de benim motorumla suan için son hızı 175 km/s civarında denebilir.
    Bundan once 2012 cbr250r kullaniyordum , duzlukte 155 km/s civarında yokuş aşağı ise sirtimda sirt çantası ile 167 km/s görmüştüm. K&n hava filtresi vardı.
    2. El almıştım ilk 1,5 yıl (12.000 km ) ını bilmiyorum.

    merak edenler icin not ediyorum; Motorum suan 2000 km ye yaklaştı rodaji kitapciga uygun yapıldı ve rodaj bakimin da da 15w-50 yamalube 4r (motul 8100 serisine rakip) yağ koydurdum.
    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r 25 in viraj kabiliyetini merak edenler için...

    haftasonu izmirde yaptığımız gezinin bi kısmında kamerayı r 25 taktık sonuç harika


    https://www.youtube.com/watch?v=jnrZaI4fajI
    Alıntı TOTEMONS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl motorunuzu bakıma götürürken 3-5 kuruşun hesabını yapıp gelip burada fiyatlardan şikayet ediyorsunuz amma velakin motorunuzu satarkende kazıklayacak adam arıyorsunuz.13.4,14.5 e al motoru sonra 15-16-17 bin tl ye ilan ver.tutturmuşunuz bir rodaj,yemişim sizin rodajınızı.Yok mont almış yok kask almış,yok rodaj yapmış yok sıfırına zam gelecekmiş hakkı 17 binmiş.Yok rodajda harcadığın benzin parasınıda katsaydın!Banane senin montundan kaskından.Kendine özel aldığın giysi ve malzemelerden banane.Güzel memleketimin uyanık insanları bırakın bu ayaklarıda saçmalamayın özünüze dönün biraz.Ceddinize bakında biraz burnunuz yansın.Ne kadarda kem küm etsenizde hepiniz fırsatçısınız.Kredi çekip motor aldıysan sana pahalıya malolmuşsa banane.Vazgeçtim sizin yüzünüzden R25 falan almayı.Böyle saçma ilan veren adamlarında motoru kendisi gibidir eminim.
    Sözüm Saçma sapan ilan verip bide üste çıkmaya çalışanlaradır...İnşallah satmak istedikleri motorları alacak enayi bulamazlarda ellerinde patlar.
    Hadi hayırlı traşlar.
    Alıntı Murat.K. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cts günü korlas bağdat caddesinde r25imize akrapovic egzozumuzu taktırdık, ninja 250sl içinse bekliyoruz....

    http://i.hizliresim.com/b5GG8j.jpg

    http://i.hizliresim.com/ogkkQR.jpg
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yerde toz vardı bide lastikler ısınmamıştı, ön fren sıkınca ön teker kaydı evet motorda birşey yok zaten koruma takozu saolsun
    Geçmiş olsun koruma takozlari hangisi

  9. #1989
    ozzzzz80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    antakya
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu söyledikten 24 saat sonra ön irc nin kayması ile 20 ile giderken ayağıma düştü motor, bu motora irc lastik takan mühendise selaam
    geçmiş olsun kardeşim. allah beterinden saklasın.

  10. #1990

    Üyelik
    24 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25 (ilk alın terim)
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu söyledikten 24 saat sonra ön irc nin kayması ile 20 ile giderken ayağıma düştü motor, bu motora irc lastik takan mühendise selaam
    geçmiş olsun kardeşim...

  11. #1991
    dJ_SeLo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Yozgat
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Herkese hayırlı hafta sonları bir sorum olacak motoru aldığımızda fatura ve ruhsat için gerekli evraklar haricinde garanti kağıdı veriliyor mu ve motoru 1000 km bakıma götürdüğümüz vakit garanti kağıdına herhangi bir yazı filan yazılıyor mu?

  12. #1992
    hardmusty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2014
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Honda cbr125R(2012-2015), Yamaha R25(2015-...)
    Garanti el kitabı diye bir kitapçık verdiler ve doldurulması gereken bakım aralıkları mevcut. ancak ben bakımda bunu götürüp doldurtmadım, adamlar zaten yamaha Türkiye'ye kayıt ediyorlar

  13. #1993

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Pulsar rs 200 hakkında ne düşünüyorsunuz güzel gözüküyor

  14. #1994
    Safety First - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    Alıntı fabutu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar rs 200 hakkında ne düşünüyorsunuz güzel gözüküyor
    Teknik bilgim yok ama blok olarak 200NS ile aynı motoru kullanıyordur. Fuarda gördüm görsel olarak çok güzel motor. Transformers gibi duruyor ilk gördüm aha BumbleBee dedim :D
    Ahmet
    Honda CBR125 (5500 km)
    Yamaha YZF R25 (15000 km)

  15. #1995

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    arkadaslar benım motorda 1. vıteste basıyorum sonra gazı kesınce egzoz patlıyo pat pat dıye bı kac kere sızdede oluyomu oluyosa nedenı nedır bı yardım edermısınız motro 1700 km de daha.

  16. #1996

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Vallaha benimde hoşuma gitti sarıda gösteriyor kendini yamaha yzf r25 almak istiyordum başlangıç için uygun olmayaağını söylediler hem tecrübe hemde maddi çünkü lastik kask felan var yzf 125 istedim oda pahalı üniversite öğrencisiyiz alın teriyle almak istiyorum ama hoşuma gitti benim

  17. #1997

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    benım ybr de 25 bın km tecrubem oldu ondan sonra 250 cc lık motora gectım hocam bundada 2000 e yaklastım ama ılk baslangıc olarak bu motoru ıstıyosan pek onermem cok sıkıntı yasarsın bıde bı soz vardır dusmeyen motorcu yoktur daha dusmemıs olan vardır dıye r25 te dusersen hem maddı hem manevı yonden baya olumsuz etkılenırsın bıde acemılık var tabı 125 cc ybr tarzında bı motor la basla derım en azından dusup kalkarsın parcaları da ucuz. ben dustum tecrube edındım ordan bılıyom yanı

  18. #1998

    Üyelik
    21 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha R25
    Ben R25'i başlangıç motoru olarak aldım.Toplamda 6 saatlik bir kurs aldım.11 yıldır aktif araba kullanıyorum.Şu an r25 ile 3200 km yol yaptım.Motosikletle ilgili yüzlerce video izledim tecrübeli arkadaşların motosikletle ilgili konuşmalarına dikkat ettim. Apaçilik peşinde değilseniz şayet kaza riskiniz azalır.IRC lastikler evet kötü ancak bende sadece bir kere arka teker kaydı onuda kasıtlı olarak limitini öğrenmek için yaptım.Motoru uç noktalarda kullanmadım.Bu şekilde minik minik tecrübe edebilirsiniz öyle süpersport gibi aman aman bir ivmelenmesi yok ancak 150km hıza çok rahat ulaşıyor.Geçen hafta arkadaşımın r6'sını sürdüm o bambaşka bir dünya yani 250 likte tecrübe ettim 600'lüğe geçiyim diye bir mantık bana yanlış geliyor onun virajı hakimiyeti çok başka bir dünya.Uzun lafın kısası ben kendime hakim olurum motorun 250'lik bir dinamiğe sahip olduğunu düşünerek kullanırım diyorsanız r25 başlangıç motoru olur.

  19. #1999

    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    YAMAHA R25
    hazır laf lastıklere gelmısken lastıklerını degıstıren oldumu ve degıstırdıkten sonra cok degısme oldumu vırajlarda frenlemede fln ?

  20. #2000
    Panther38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2013
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    YAMAHA R25 MİDNİGHT BLACK
    Alıntı motoankara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben R25'i başlangıç motoru olarak aldım.Toplamda 6 saatlik bir kurs aldım.11 yıldır aktif araba kullanıyorum.Şu an r25 ile 3200 km yol yaptım.Motosikletle ilgili yüzlerce video izledim tecrübeli arkadaşların motosikletle ilgili konuşmalarına dikkat ettim. Apaçilik peşinde değilseniz şayet kaza riskiniz azalır.IRC lastikler evet kötü ancak bende sadece bir kere arka teker kaydı onuda kasıtlı olarak limitini öğrenmek için yaptım.Motoru uç noktalarda kullanmadım.Bu şekilde minik minik tecrübe edebilirsiniz öyle süpersport gibi aman aman bir ivmelenmesi yok ancak 150km hıza çok rahat ulaşıyor.Geçen hafta arkadaşımın r6'sını sürdüm o bambaşka bir dünya yani 250 likte tecrübe ettim 600'lüğe geçiyim diye bir mantık bana yanlış geliyor onun virajı hakimiyeti çok başka bir dünya.Uzun lafın kısası ben kendime hakim olurum motorun 250'lik bir dinamiğe sahip olduğunu düşünerek kullanırım diyorsanız r25 başlangıç motoru olur.
    Kardeşim herkes senin gibi r25 üstünde rahat duramıyor açar gazı makine fırlar kendine hakim olamayan için r25 gelmez.
    GAZLA UÇARSIN FRENLE KONMA İŞİ PROBLEM NASIL OLCEK


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)