Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Daelim S3 Advance / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Herkese Selam,

    Hiç aklımda yokken birkaç arkadaşımın referansı ile bende bu motosikleti kullanmaya başladım, bundan önce Honda FORZA 300 kullanıyordum,

    Daelime geçince bazı konularda daha negatif bazı konularda daha pozitif şeyler gözlemledim, bakalım deneyimimiz arttıkça buralara yazar çizeriz.

    https://hizliresim.com/qv5OrB]
    muvodo ve MR.BERK bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    arkadaşlar merhaba ben kontak sorunu yüzünden direksiyonum kilitli vaziyette evin önünde kaldım.belki pilli bitmiştir diye ana ve yedek anahtarın pilini değiştirdim ama nafile bulunduğum konum itibariyle servisede uzağım motorun ön göğüsünü açtım ama ulaşmak ne mümkün,çözüme ulaşmak adına aküyü şarz ettim takviye yaptım piller değişti ama :(
    buna benzer bir sorunla karşılaşan önerisi olan birileri varmıdır acaba ?

  3. #83
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba ben kontak sorunu yüzünden direksiyonum kilitli vaziyette evin önünde kaldım.belki pilli bitmiştir diye ana ve yedek anahtarın pilini değiştirdim ama nafile bulunduğum konum itibariyle servisede uzağım motorun ön göğüsünü açtım ama ulaşmak ne mümkün,çözüme ulaşmak adına aküyü şarz ettim takviye yaptım piller değişti ama :(
    buna benzer bir sorunla karşılaşan önerisi olan birileri varmıdır acaba ?
    Çözebildin mi ? benim aklıma bluetooth ile alakalı bir sorun gibi geldi, deneyimlerini paylaşır mısın ?
    stubborn bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  4. #84
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    çözdük fakat 450 tl sıkışmış
    ekstradan bitane gizli kontak yaptık ustamın dediğine göre artık immobilizer okumuyor :(
    Motora bindiğim için farklı değilim! farklı olduğum için biniyorum...

  5. #85
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çözdük fakat 450 tl sıkışmış
    ekstradan bitane gizli kontak yaptık ustamın dediğine göre artık immobilizer okumuyor :(
    Bu kısmen kronik bir olay. Bütün elektirik tuşları / aksamları çalışırken marş tuşu bazen boşa düşüyor, basıyorsun basıyorsun kimse yok ortada, yani denemiyor bile, sanki tuş bozuk ...

    Biraz ileri falan gidiyorsun marşa basıyorsun çalışıyor, yani motosiklet ilk marşta çalışma konusunda problemsiz ama bazen marşı görmüyor :D

    Normalde kullanıcılar " marşa basıyorum basıyorum çalıştıramıyorum " der, bunda bazen hiç marşa basamıyorsun çok ilginç, ha en fazla 3 - 4 dk süren bir macera ile sorunsuz çalıştırıp yola çıkıyorsun ama ne demişler ? " bir şeyi yapacaksan tam yapacaksın ".

    Teknoloji işinde ince hatalar var, yoksa çok yeterli bir motosiklet.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  6. #86
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kısmen kronik bir olay. Bütün elektirik tuşları / aksamları çalışırken marş tuşu bazen boşa düşüyor, basıyorsun basıyorsun kimse yok ortada, yani denemiyor bile, sanki tuş bozuk ...

    Biraz ileri falan gidiyorsun marşa basıyorsun çalışıyor, yani motosiklet ilk marşta çalışma konusunda problemsiz ama bazen marşı görmüyor :D

    Normalde kullanıcılar " marşa basıyorum basıyorum çalıştıramıyorum " der, bunda bazen hiç marşa basamıyorsun çok ilginç, ha en fazla 3 - 4 dk süren bir macera ile sorunsuz çalıştırıp yola çıkıyorsun ama ne demişler ? " bir şeyi yapacaksan tam yapacaksın ".

    Teknoloji işinde ince hatalar var, yoksa çok yeterli bir motosiklet.
    ------------------------

    Marş tuşu ve sele kapağı ile alakalı ilginç bir şey keşfettim.

    Ben her zaman motosiklete sol taraftan yanaşırım ve anahtar montumun sol cebinde olur, " şimdi bu ne alaka ? " diye ben de düşünüyordum fakat anladım ki ..

    Motosikletin bluetooth sensörlerinin hepsi motosikletin sağ tarafında ..

    Yani motosikleri çalıştırırken bluetooth'un sorunsuz eşleşme sağlaması için motosiklete sağdan yaklaşmanız, ya da anahtarın sağ cebinizde olması gerekiyor. Ya da ne bileyim marş tuşuna basarken anahtar da elinizde olsun ..

    Bu tespit ile beraber tek sorun olarak gördüğüm şey de çözülmüş oldu.
    stubborn bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  7. #87
    frosen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    daelım s3 + yamaha mt 25
    Yakınlarda baz ıstasyonu falan varsa, sorun olabılıyor. Geçende ben de benzınlıkte kaldım. Baz ıstasyonu varmış. anhtar çantamda , çantam da bagajda mesafeden almıyor. malum menzılı 50 cm. benzın alamıyorum. telefon çantada oylece kalakaldım.Sonra aklıma geldı vurdurur gıbı koşturup anı fren yaptırdım. çanta one geldı. depoyu ve bagajı açıp benzını aldım sonra ıttırerek benzınlıkten bıraz uzaklaşıp çalıştırdım. aklınızda olsun. Çanakkale mıller lukoıl benzınlığı. Bu motorun en buyuk sıkıntısı 25000 km de bır subab arızası vermesı. benımkı 45000 de ve ıkıncıye subap yaptırdım subap sıkıp zor çalışmaya başlayınca yaptırıyorsunuz. subaplar degışıyor. kapak taşlanıyor.yakıt ortalama 3 lt. ben 22 gr dr pulley baga setı kullanıyorum. son servıste orj taktım. hiç beyenmedım son hız gps verısı 150 km cıvarı. Duruşu dengesı gayet guzlel on lastık 27 arka 35 basıyorum. on 1 arka 3 lastık eskıttım. 30.000 km de. kımı usta şimlerle oynayarak sıbop ayarı yapıyor fakat ust kapağın sokulmesını sıddetle onerırım. ben bı 10000 daha yapsaydım subapları yutabılırdı. Zaten parçası da cok yok sıkıntı yaşardık. Ustam sag olsun. bu motor hakkında tum sorularınızı yanıtlayabılırım. sevgıler tekerınız duz bassın.

  8. #88
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı frosen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakınlarda baz ıstasyonu falan varsa, sorun olabılıyor. Geçende ben de benzınlıkte kaldım. Baz ıstasyonu varmış. anhtar çantamda , çantam da bagajda mesafeden almıyor. malum menzılı 50 cm. benzın alamıyorum. telefon çantada oylece kalakaldım.Sonra aklıma geldı vurdurur gıbı koşturup anı fren yaptırdım. çanta one geldı. depoyu ve bagajı açıp benzını aldım sonra ıttırerek benzınlıkten bıraz uzaklaşıp çalıştırdım. aklınızda olsun. Çanakkale mıller lukoıl benzınlığı. Bu motorun en buyuk sıkıntısı 25000 km de bır subab arızası vermesı. benımkı 45000 de ve ıkıncıye subap yaptırdım subap sıkıp zor çalışmaya başlayınca yaptırıyorsunuz. subaplar degışıyor. kapak taşlanıyor.yakıt ortalama 3 lt. ben 22 gr dr pulley baga setı kullanıyorum. son servıste orj taktım. hiç beyenmedım son hız gps verısı 150 km cıvarı. Duruşu dengesı gayet guzlel on lastık 27 arka 35 basıyorum. on 1 arka 3 lastık eskıttım. 30.000 km de. kımı usta şimlerle oynayarak sıbop ayarı yapıyor fakat ust kapağın sokulmesını sıddetle onerırım. ben bı 10000 daha yapsaydım subapları yutabılırdı. Zaten parçası da cok yok sıkıntı yaşardık. Ustam sag olsun. bu motor hakkında tum sorularınızı yanıtlayabılırım. sevgıler tekerınız duz bassın.
    Benim kullandığım motosiklet için çalıştırma problemi hiç olmadı ancak bir arkadaşım ile bu problemi basit bir temizlik ile çözmüştük, daha doğrusu o çözmüştü.

    Devre spreyi ile gaz kelebeğine, aküye kadar her şeyi temizledi, buji falan değiştirdi, şuan her şey normal.

    Subap bir yerden sonra işin ticareti gibi gelmeye başladı bana, yani alternatif çözüm denemeden direkt subap yapmak ? bence gereksiz. İstanbul'lu ustaların huyu mudur bilmiyorum ama Subap değiştiremiyorsa " debriyaj setini değiştirelim, kaçırıyor " falan diyorlar,

    Bunun üzerine bir şey yaptırmayıp, basit temizlikler sonrası ( kurum bağlayan yerlerin temizlenmesi v.b. ) + 20.000 km süren var mesela ..
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  9. #89
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arkadaşlar bugün Tepe Nautilus Avm'de onca boş yer varken b.k var gibi dibime motorunu sıfırlayıp soldan binmemi ve arka seleye paketlerimi yüklememi engelleyen mübarek burada mı?


  10. #90
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Burada ise plakayı da değiştirsin, vidalı plaka muayeneden geçmiyor
    tommygun ve bdrc bunu beğendiler.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  11. #91
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    malumunuz gelen ötv indirimiyle s3 fiyatını n kadar oldu bilgisi olan ?

  12. #92
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    malumunuz gelen ötv indirimiyle s3 fiyatını n kadar oldu bilgisi olan ?
    25.000 TRY civarı idi sitesinde, 19.950 TRY olarak güncellenmiş, bu satıcılara da yansımış, bence gayet mantıklı olmuş, f/p olarak tam oturmuş.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...71148162/detay
    stubborn bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  13. #93

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Arkadaşlar herkese merhaba. S3 almaya çok yakınım, para bekliyorum bi yerden geldiği sipariş vericem. Şimdi benim öğrenmek istediğim scooterların rodajı filan nasıl oluyor. İlk defa scooter kullanacağım her türlü tüyolara açığım.
    kdiner bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  14. #94
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    RÖLANTİ MÜŞÜRÜ NASIL TEMİZLENİR ?

  15. #95
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    bu forumdaki hareketliliğe bayılıyorum.

  16. #96

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Kullanıcısı az diye forum başlığı hareketsiz ama ürünün distribütörü kadar kalitesiz bir firma yok. İkidir tam alıyorum beni ikna ediyorlar vazgeçiyorum. Adamlar satmak istemiyor
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  17. #97
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı stubborn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RÖLANTİ MÜŞÜRÜ NASIL TEMİZLENİR ?
    Seleyi açmak lazım, hatta tam seleyi açmadan da ulaşıyor olabilirsin emin değilim. Seleyi tam sökmeden boğaz kelebeğine falan ulaşabileceğin bir kapak var, onu aç bi bak. Selenin altında yeşil renkli bir şey var diye hatırlıyorum. onu 2 vida ile söküyorsun ve temizliyorsun .. yanlış hatırlamıyorsam ..
    stubborn bunu beğendi.
    Honda NSS Forza 300 İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=E9QdDCCxKpc ]

    Mondial 150 Sentor İnceleme Videosu [ https://www.youtube.com/watch?v=Rl79HfGpcS4 ]

  18. #98

    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    PENDİK-İSTANBUL
    Ikı yıldır sorunsuz bınıyorum çok şükür, bu forumu bılmem ama face ve S3 un wp grubunda hızlı cvplar alabılırsınız.

  19. #99
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007

  20. #100
    stubborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul/Çatalca
    Motosikleti
    Dominar 250
    Bu fiyatı veren olurmu ?


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler