Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Honda Cb 500 F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    cb500f için ıslak asvaltta da güven verebilecek bir lastik önerisi olan var mı?

    Üzerinde dunlop asvalt lastikleri mevcut. Islakta pek güven vermiyor dediler.

    Ne önerirsiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı OğuzÖztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cb500f için ıslak asvaltta da güven verebilecek bir lastik önerisi olan var mı?

    Üzerinde dunlop asvalt lastikleri mevcut. Islakta pek güven vermiyor dediler.

    Ne önerirsiniz?
    Pilot Road 4 ya da Metzeler Roadtec 01 alabileceğiniz en iyi lastikler.

    Bende 8000km'dir Roadtec 01 var. Yağmur, çamur, sulu karda bir sıkıntı yaratmadı. Arka tekerleğin ortası biraz düzleşti sadece. 20000km'yi rahat çıkarır.
    Ama işyeri sanayi bölgesinde olduğu için çivi, vida ne varsa topluyor. 5 kere patladı 3 ayda, mecbur değiştireceğim yakın zamanda.

  3. #83
    BROICER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2011
    Şehir
    Didim/AYDIN
    Motosikleti
    2012 rtr150- 2016 cb500f
    pirelli angelgt taktırdım sonuç mikemmel
    ne imzası beaaa

  4. #84

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Merhabalar, aranıza yeni katıldım.

    2015 Honda NC750X kullanıcısıydım, motoru 2 ay önce çaldırdım (sigortası vardı neyse ki), yerine 2016 CB500F aldım. (Ne alaka demeyin? Gerçekten köklü bir tarz değişikliği oldu, halen alışmaya çalışıyorum...) Şimdilik motorun torku, gücü ve gaz tepkisi NC750X'i pek aratmadı. (Sadece şehir içi için yazdım bunu...) NC'ye göre en büyük farkı (bana göre eksisi) ergonomisi. (Tarz farklı olduğu için NC konforu beklemek doğru olmaz zaten...) Bir de 3000-4000 devir arasında araba gibi kullanmaya alışmışken şimdi 6. vites 5500 devirde ancak 120km/s giden bir motor çok değişik geldi, daha sportif / eğlence isteyen kullanıcılara uygun. Devirli kullanmaya alışacağım inş.

    Sorum şu olacak: Ergonomiyi biraz düzeltmek için gidon yükseltme taktırmayı düşünüyorum. Üzerindeki standart kablo ve borular kaç mm'ye kadar yükseltmeyi destekler acaba? (25-30mm düşünüyorum...) Tecrübesi olan arkadaşların görüşlerini rica ederim.

    Şimdiden teşekkürler.

  5. #85
    BROICER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2011
    Şehir
    Didim/AYDIN
    Motosikleti
    2012 rtr150- 2016 cb500f
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, aranıza yeni katıldım.

    2015 Honda NC750X kullanıcısıydım, motoru 2 ay önce çaldırdım (sigortası vardı neyse ki), yerine 2016 CB500F aldım. (Ne alaka demeyin? Gerçekten köklü bir tarz değişikliği oldu, halen alışmaya çalışıyorum...) Şimdilik motorun torku, gücü ve gaz tepkisi NC750X'i pek aratmadı. (Sadece şehir içi için yazdım bunu...) NC'ye göre en büyük farkı (bana göre eksisi) ergonomisi. (Tarz farklı olduğu için NC konforu beklemek doğru olmaz zaten...) Bir de 3000-4000 devir arasında araba gibi kullanmaya alışmışken şimdi 6. vites 5500 devirde ancak 120km/s giden bir motor çok değişik geldi, daha sportif / eğlence isteyen kullanıcılara uygun. Devirli kullanmaya alışacağım inş.

    Sorum şu olacak: Ergonomiyi biraz düzeltmek için gidon yükseltme taktırmayı düşünüyorum. Üzerindeki standart kablo ve borular kaç mm'ye kadar yükseltmeyi destekler acaba? (25-30mm düşünüyorum...) Tecrübesi olan arkadaşların görüşlerini rica ederim.

    Şimdiden teşekkürler.
    ben ist.dan didim'e getirmeden aneste taktırdım 2 parmak yukarı yükseldi ve birazda geri çekildi gidon epey rahat geldim 700km yolu ;)
    ne imzası beaaa

  6. #86
    yak88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125 City Honda Cbr 500 r
    Merhaba Arkadaşlar, yaklaşık 9 yıllık Ybr 125 macerasının Ardından CB500F satın almak istiyorum. Sahibinden de çok az ilan mevcut forumda satmayı düşünen ilan açacak arkadaşlar var mı?

  7. #87

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı BROICER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ist.dan didim'e getirmeden aneste taktırdım 2 parmak yukarı yükseldi ve birazda geri çekildi gidon epey rahat geldim 700km yolu ;)
    Cevabınız için teşekkürler.

    Geçen sürede motosiklete alıştım, artık gayet rahat kullanıyorum ve pozisyona yabancılık çekmiyorum. Hatta sonra bir Tracer 700 kullandım, gidon çok yukarıda geldi. Sadece şehir içi / azami bir saatlik binişler yaptığım için dokunmadan orijinal halinde bırakacağım. Uzun yola gitmek istesem kesinlikle gidon yükseltme (ve belki ek olarak seleye çok hafif bir müdahale) isterdi. İşe git-gel, haftasonu gez şeklindeki kullanımım için orijinal hali - alıştıktan sonra - gayet güzel.

    Kısa dingil ve iz mesafesi + 30kg ağırlık farkı + daha düşük sele yüksekliği (ağırlık merkezi daha aşağıda...) sayesinde eski NC750X'e göre çok daha kıvrak bir motosiklet. (Ki NC'ler de kalas değildir; kendi klasmanlarında oldukça kıvraktırlar...) Son derece memnunum. Bundan sonra da bir naked alırım herhalde. (Suzuki SV650 veya Triumph Street Triple? Bakalım, daha o zamana var biraz; bununla şöyle bir 40-50.000 devireyim de...)

    Ek bilgi: Arada motosiklete Michelin Road 5 lastikler ve Givi çanta demiri + çanta taktırdım. Üzerinde gelen (artık 2 seneyi devirmiş) Dunlop lastikleri pek güven vermiyordu. Road 5'ler çok çok iyi tavsiye ederim...

  8. #88
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Allah aşkına konu başlığında yazan CB500F nin küçük kalan ''b'' sini düzeltin. Gözlerim kanıyor her seferinde.

  9. #89

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı yak88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar, yaklaşık 9 yıllık Ybr 125 macerasının Ardından CB500F satın almak istiyorum. Sahibinden de çok az ilan mevcut forumda satmayı düşünen ilan açacak arkadaşlar var mı?
    Bu konu benim de merakımı cezbetti. Satış adetleri çok düşük bir model bu herhalde? Sokakta da pek görmedim... Acaba insanımız burun kıvırıyor (biraz kibir, daha "canavar" motorlara geçmek isteği?) veya sunduklarına göre pahalı mı buluyor bu motosikleti? (Gerçi son vergi / gümrük zamlarından ve döviz kurlarından sonra fiyatlar anlamsız seviyelere çıktı...)

  10. #90

    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa - Denizli
    Motosikleti
    660 Tenere
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konu benim de merakımı cezbetti. Satış adetleri çok düşük bir model bu herhalde? Sokakta da pek görmedim... Acaba insanımız burun kıvırıyor (biraz kibir, daha "canavar" motorlara geçmek isteği?) veya sunduklarına göre pahalı mı buluyor bu motosikleti? (Gerçi son vergi / gümrük zamlarından ve döviz kurlarından sonra fiyatlar anlamsız seviyelere çıktı...)
    Herkes yarışçı olduğu içindir hocam, ülkemizin apaçisi malum. R25 varken bu motor alınır mı hiç

  11. #91
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah aşkına konu başlığında yazan CB500F nin küçük kalan ''b'' sini düzeltin. Gözlerim kanıyor her seferinde.
    Onuda düzeltsinler de.. İyi ki yanına YENİ yazmamışlar.

  12. #92
    halilertan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Tuono Factory
    Arkdaslar elimde hiç kullanmadığım puig marka radyatör koruma ve arka sehpa takozu var, kendi site fiyatından vereceğim. Dolayısı ile distribütörden daha ucuza alabileceksiniz, ilgilenen olursa özelden mesaj atabilir

  13. #93
    morpho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı halilertan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkdaslar elimde hiç kullanmadığım puig marka radyatör koruma ve arka sehpa takozu var, kendi site fiyatından vereceğim. Dolayısı ile distribütörden daha ucuza alabileceksiniz, ilgilenen olursa özelden mesaj atabilir
    Radyatör koruma duruyor mu?

  14. #94
    halilertan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Aprilia Tuono Factory
    Evet duruyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------

    Bu arada özür dilerim puig marka değil rg markası

  15. #95

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Şu anda ilk motorum olan cbf 150 yi kullanmaktayım. Aklımda 250 cc bi japon var ama sıfır km 250 lik japon ların fiyatı 20-25 civarı ortalama. Acaba 250 likmi alsam. Yoksa az daha üzerine ekleyip 500f mi alsam. Bu arada 250 lik te alsam 500f te alsam cbf 150 nin parasının üzerine 3-4 bin elimdeki parayı ekleyip üstünü kredi ile tamamlıyacağım. Gerçi ekonomik olarak çoğu kişi gibi önümü fazla göremiyorum. Olası bi kriz durumunda etkilenirmiyim etkilenmezmiyim bilemiyorum. Yakıt konusunda bakım konusunda bir fabrika işçisini üzermi üzmezmi. Tavsiyelerinizi bekliyorum 250 lik mi alayım 500f mi alayım. Yoksa macerayı boşverip 150 ile mi takılayım

  16. #96
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı qqferit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu anda ilk motorum olan cbf 150 yi kullanmaktayım. Aklımda 250 cc bi japon var ama sıfır km 250 lik japon ların fiyatı 20-25 civarı ortalama. Acaba 250 likmi alsam. Yoksa az daha üzerine ekleyip 500f mi alsam. Bu arada 250 lik te alsam 500f te alsam cbf 150 nin parasının üzerine 3-4 bin elimdeki parayı ekleyip üstünü kredi ile tamamlıyacağım. Gerçi ekonomik olarak çoğu kişi gibi önümü fazla göremiyorum. Olası bi kriz durumunda etkilenirmiyim etkilenmezmiyim bilemiyorum. Yakıt konusunda bakım konusunda bir fabrika işçisini üzermi üzmezmi. Tavsiyelerinizi bekliyorum 250 lik mi alayım 500f mi alayım. Yoksa macerayı boşverip 150 ile mi takılayım
    Çok sık uzun yol yapmıyorsan 250lik yeterli olacaktır. Çok yakmadan, motoru çok yormadan120 ile yol yapabilirsin, sollamalarda falan sıkıntı yaşatmaz.He otobana çıkınca 130 lar falan yavaş kalıyor 250 için biraz ama, dediğim gibi ne kadar hangi yolda kullanacağına kalmış bence. Temiz 500f uygun fiyata bulamazsan, şehirdışı sık yapmiyprsan 250lik yeterli olacaktir. Benzer durumda 250lik aldim ben de mesela.İsletme, yedek parça fln demişken honda diğerlerine göre biraz uygun görünüyor. Şartlarımı biraz daha zorlayayim sık değiştirmem diyorsan 500f tam motoru bana göre.

    Burada, 250lik demisken abs istiyorsan cbr 250 unut, inazuma olabilir galiba abs vardı, mtler epey yakar gaz kolunu çevirmeyi seviyorsan fln. Duke olur, işletme maliyeti onun da yuksektır. Abs aramıyorsan cbr 250 al geç bence yoksa iş karışıyor. .Şu da var motoru büyütunce masrafın epey artacak, cbf 150 debriyaj balata 25 saçı 15 lira, geçen biri balata değişimine duke için 700 istiyorlar diye yazıyordu, keza bakım masrafı da artacak.Karar için ekonomin ve motosiklet ne kadar hayatının parçası, kullanım alışkanlıkların neler uzunca değerlendirmeni öneririm.Alacağın motoru test edip alırsan kullanım açısından daha iyi olur, bazen ilan görüyorum kırkbinliraya sıfır motor almış, 250 kilometrede sele yüksek sert v.s. diye ilana koymuş

  17. #97

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok sık uzun yol yapmıyorsan 250lik yeterli olacaktır. Çok yakmadan, motoru çok yormadan120 ile yol yapabilirsin, sollamalarda falan sıkıntı yaşatmaz.He otobana çıkınca 130 lar falan yavaş kalıyor 250 için biraz ama, dediğim gibi ne kadar hangi yolda kullanacağına kalmış bence. Temiz 500f uygun fiyata bulamazsan, şehirdışı sık yapmiyprsan 250lik yeterli olacaktir. Benzer durumda 250lik aldim ben de mesela.İsletme, yedek parça fln demişken honda diğerlerine göre biraz uygun görünüyor. Şartlarımı biraz daha zorlayayim sık değiştirmem diyorsan 500f tam motoru bana göre.

    Burada, 250lik demisken abs istiyorsan cbr 250 unut, inazuma olabilir galiba abs vardı, mtler epey yakar gaz kolunu çevirmeyi seviyorsan fln. Duke olur, işletme maliyeti onun da yuksektır. Abs aramıyorsan cbr 250 al geç bence yoksa iş karışıyor. .Şu da var motoru büyütunce masrafın epey artacak, cbf 150 debriyaj balata 25 saçı 15 lira, geçen biri balata değişimine duke için 700 istiyorlar diye yazıyordu, keza bakım masrafı da artacak.Karar için ekonomin ve motosiklet ne kadar hayatının parçası, kullanım alışkanlıkların neler uzunca değerlendirmeni öneririm.Alacağın motoru test edip alırsan kullanım açısından daha iyi olur, bazen ilan görüyorum kırkbinliraya sıfır motor almış, 250 kilometrede sele yüksek sert v.s. diye ilana koymuş
    Benim motora geçmemdeki öncelikli niyetim zaten trafik çilesiydi. Bursa da yaşıyorum. Mesela başka ilçeye gideyim dediğim zaman motor bağırmadan sakin sakin gideyim dediğim zaman Cbf150 ile biraz zor oluyo. Benim amacım olası bi yakın şehirlerarası yolculukta motoru bağırtmadan 110-120 gibi hızlarda gidebilsin. Uzun yollarda malum artık günümüz kamyonları bile binek araç hızlarına çıkabiliyor. Şeytan aklımla oynuyor bu aralar

  18. #98

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı qqferit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motora geçmemdeki öncelikli niyetim zaten trafik çilesiydi. Bursa da yaşıyorum. Mesela başka ilçeye gideyim dediğim zaman motor bağırmadan sakin sakin gideyim dediğim zaman Cbf150 ile biraz zor oluyo. Benim amacım olası bi yakın şehirlerarası yolculukta motoru bağırtmadan 110-120 gibi hızlarda gidebilsin. Uzun yollarda malum artık günümüz kamyonları bile binek araç hızlarına çıkabiliyor. Şeytan aklımla oynuyor bu aralar
    Merhaba, bilgi olarak: CB500F 6. vites 4000dd'da 85, 5000dd'da 105, 6000dd'da ise 115km/s sürat yapar. (Bunlar kadranda görünen süratler, gerçekte bir %5'e yakın daha indireceksiniz...) 6000dd'nın üzeri ve 115-120km/s'in üzeri uzun süreli kullanım için pek rahat değil; hem rüzgar aptal ediyor (kesinlikle kulak tıkacı kullanmak lazım), hem de peg ve seleden gelen çok yüksek frekanslı titreşim de konfordan bayağı götürüyor. (Toto sıvılaşır / erir - öyle diyeyim...) Bu motor tam şehir motoru, uzun yol için tavsiye edilmez. Vitesleri haddinden kısa yapmışlar.

    Bununla birlikte kısa süreler için bu devir ve hız sayılarının oldukça üzerine rahatlıkla çıkabilirsiniz. Motorda devir de tork da güç de mevcut. (47bg az değil.) 150cc'den sonra canavar gibi gelir...

    Yalnız bundan önce bende NC750X vardı, o bozmuş olabilir beni biraz; NC 6. vites 4000dd'da 120km/s gidiyordu. Bağırmadan gitmek benim için budur yani... CB500F'te biraz bağırtmak lazım.

    Devamlı yola çıkacaksanız 650cc ve üstü + iyi rüzgar koruması olan karenajlı bir motora bakmanızda fayda var. (V-Strom 650, Versys 650, Tracer 700, NC750X vs.)

    İnş. kafaya ekstra bir şeytanlık sokmamışımdır?

    Ekleme: Yakıt olarak şehir içi ort. 100km'de 3,5-3,6 yakıyorum; gayet cimri. (NC ile 3,8-3,9 idi ama; sunduklarına göre bir NC kadar cimri değil.) Seviyorum keratayı

  19. #99

    Üyelik
    17 Aralık 2017
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, bilgi olarak: CB500F 6. vites 4000dd'da 85, 5000dd'da 105, 6000dd'da ise 115km/s sürat yapar. (Bunlar kadranda görünen süratler, gerçekte bir %5'e yakın daha indireceksiniz...) 6000dd'nın üzeri ve 115-120km/s'in üzeri uzun süreli kullanım için pek rahat değil; hem rüzgar aptal ediyor (kesinlikle kulak tıkacı kullanmak lazım), hem de peg ve seleden gelen çok yüksek frekanslı titreşim de konfordan bayağı götürüyor. (Toto sıvılaşır / erir - öyle diyeyim...) Bu motor tam şehir motoru, uzun yol için tavsiye edilmez. Vitesleri haddinden kısa yapmışlar.

    Bununla birlikte kısa süreler için bu devir ve hız sayılarının oldukça üzerine rahatlıkla çıkabilirsiniz. Motorda devir de tork da güç de mevcut. (47bg az değil.) 150cc'den sonra canavar gibi gelir...

    Yalnız bundan önce bende NC750X vardı, o bozmuş olabilir beni biraz; NC 6. vites 4000dd'da 120km/s gidiyordu. Bağırmadan gitmek benim için budur yani... CB500F'te biraz bağırtmak lazım.

    Devamlı yola çıkacaksanız 650cc ve üstü + iyi rüzgar koruması olan karenajlı bir motora bakmanızda fayda var. (V-Strom 650, Versys 650, Tracer 700, NC750X vs.)

    İnş. kafaya ekstra bir şeytanlık sokmamışımdır?

    Ekleme: Yakıt olarak şehir içi ort. 100km'de 3,5-3,6 yakıyorum; gayet cimri. (NC ile 3,8-3,9 idi ama; sunduklarına göre bir NC kadar cimri değil.) Seviyorum keratayı
    Tracer i nerden karışfırdın müdür ya. Benim ona ne param nede tecrübem yeter

  20. #100

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı qqferit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tracer i nerden karışfırdın müdür ya. Benim ona ne param nede tecrübem yeter
    Yani, uzun yol için öyle motorlara bakmak lazım. Ama Bursa çevresi ilçelere gitmek / haftasonu gezileri için CB500F gayet yeterli olur. Yeter ki yukarıda yazdığım sınırları bilinsin. (Münferit kullanıcılar neler yapıyordur neler - o beni bağlamaz, ben objektif yazayım istedim...)

    Bu arada yukarıdaki mesajımda 6. vites 6000dd 115km/s yazmışım 125km/s olacaktı o. Yani o söylediğin hızlar motorun 4000-6000dd arası rahat kullanım sınırları içerisinde kalıyor. Bunun üstü artık zorlamaya girer, sürekli yapılıyorsa daha büyük cc'ye geçmek gerekir.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)