Makine Tipi: 4-zamanlı,su soğutmalı, çift sıralı paralel
Silindir Hacimi: 649 cc
Silindir,Çap x Strok: 83 x 60 mm
Sıkıştırma Oranı: 10.8:1
Sübap Sistemi: DOHC,8 Sübap
Maksimum Güç/Tork: 61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Karbüratör: 61 PS/7.500 rpm / 63 N.m /6.600 rpm
Ateşleme: Dijital
Marş Sistemi: Elektrik
Şanjman: 6 - vites
Şasi Tipi: Perimeter yüksek gerilimli çelik
Kaster/Trail: 31o / 120 mm
Süspansiyon,Ön/Arka: 41 mm teleskopik çatal / 7 kademe ön yükleme ayarlı bağlantı
donanımlı Yatık Tek Amortisör
Lastik,Ön/Arka: 120/70R18M/C 59H/ - 160/60R17M/C 69H
Fren,Ön/Arka: 300 mm tek disk, çift piston kaliper / Tek Disk 250 mm, Tek
piston kaliper
Tekerlek Çalışması,Ön/Arka: 130 / 80 mm
U x G x Y: 2,310 x 880 x 1,100 mm
Aks Açıklığı: 1575 mm
Sele Yüksekliği: 705 mm
Yakıt Kapasitesi: 14 Lt
Ağırlık: 225 Kg / 228kg ABS




Kawasakinin 2015 te piyasaya surecegi yeni orta tip cruiser motoru piyasayi alt ust edecektir eminim.