Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051

Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1001
    gurcanozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2018
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı tkalfaoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu motora arka koruma yani arka slider taktıran oldu mu?
    Olduysa hangi model uyar?
    Önüne koruma demiri alıyorum ama arkayı da korumak isterim düşmelere karşı..

    Bir de bu motoru birkaç santim alçaltabilen oldu mu? Nasıl yaptınız?

    Çok teşekkürler! -t
    Oooo müdürüm
    tkalfaoglu bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1002
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Arkadaşlar merhaba.. bu motora
    1) Arka takozu (devrilince arkayı korumak için) bulan oldu mu? (ön koruma demiri buldum aldım bir de arka alayım dedim)
    2) Elciklerin titremesini azaltmak için ağırlık alan oldu mu?

    Yani ikisinde de soru aynı: Hangisi uyar bu motora?
    Çok teşekkürler!
    -turgut
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  3. #1003
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı tkalfaoglu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.. bu motora
    1) Arka takozu (devrilince arkayı korumak için) bulan oldu mu? (ön koruma demiri buldum aldım bir de arka alayım dedim)
    2) Elciklerin titremesini azaltmak için ağırlık alan oldu mu?

    Yani ikisinde de soru aynı: Hangisi uyar bu motora?
    Çok teşekkürler!
    -turgut
    Ben RKS'de bir ara gidon içine kum doldurmayı düşünmüştüm, ağırlık artınca gidonda hissedilen titreşim azalır diye hesap ettim ama ustam "düşük hızda manevra kabiliyeti azalabilir" diye vazgeçirdi. Elciklere sünger takmak da titreşimin bir nebze hissedilmesini azaltabilir. Ürünün karşıma çıkan ilk linkini aşağıya koyuyorum, belki işinize yarar.

    https://urun.n11.com/yedek-parca/mts...set-P391851002
    tkalfaoglu bunu beğendi.

  4. #1004
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    Merhaba. Bu motorda durunca benzini kapatmak lazım mı? Yoksa zaten vakumlu koruması falan var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:05 ----------

    Vay sanki bu motor: http://en.zongshenmotor.com/product/showproduct.php?lang=en&id=293
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  5. #1005

    Üyelik
    14 Mart 2017
    Arkadaslar motoru yeni aldim ikinci el. 16 model. motorum 100 u gecmiyor. Ayrica jiklede gitmek zorundayim. Eger jikleyi kapatirsam stop ediyor. Sorun ne olabilir karburator ayari filan var mi?

  6. #1006

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Arkadaşlar motorumu 2014 model olarak ikinci el aldım mavi renkte çok memnunum. Ancak plastik kısımlar çamurluk ve far muhafası güneşten sararmış solmuş durumda. Ben ise bunları yeniledim fakat merak ettiğim nokta nekadar süre solmadan gider ? Veya branda ile örtsem bu sorunun önüne geçebilirmiyim ?

  7. #1007
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumu 2014 model olarak ikinci el aldım mavi renkte çok memnunum. Ancak plastik kısımlar çamurluk ve far muhafası güneşten sararmış solmuş durumda. Ben ise bunları yeniledim fakat merak ettiğim nokta nekadar süre solmadan gider ? Veya branda ile örtsem bu sorunun önüne geçebilirmiyim ?
    Aşağıda link bıraktığım videoda adamlar siyah ve solmuş tampon plastiğine ısı tabancasıyla girişiyorlar ve o solgun plastik, yeni alınmış gibi simsiyah oluyor. Sizin motorda da solan yerler bu yöntemi uygulamak için elverişliyse bence görünümü toparlarsınız.

    https://youtu.be/RLJGG-0Xacg

  8. #1008

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Yok ustam sanmıyorum tahminimce ısıdan ateşten dolayı kararmaya başladığı için videodaki araç renkleniyor. Benimkinde olacağını sanmıyorum ki yeni parçalar sipariş ettim zaten sorunum çözüldü fakat sadece ileride tekrar bu solmalar olsun istemiyorum. Ne yapabilirim onu düşünüyorum branda ile örtmeyi felan düşünüyorum.

  9. #1009

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Arkadaşlar motorsikletimin 2. sahibiyim ve aldığımda ön dişli 14 arka dişli 38 idi. Geçenlerde değişmesi gerektiği için değiştirdim. Arka dişli yine 38 ön dişli ise 15 yaptırdım bu kez orjinal olsun diye. Ancak 14 ön dişliyle 140 ı zorlayan motorsikletim şuan 130u neredeyse göremiyor 125 126 da kalıyor. Bu neden olmuş olabilir ? Acaba motorun torkumu yetersiz geliyor ? Yine 14 dişli taksam sorun düzelirmi ?

  10. #1010
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorsikletimin 2. sahibiyim ve aldığımda ön dişli 14 arka dişli 38 idi. Geçenlerde değişmesi gerektiği için değiştirdim. Arka dişli yine 38 ön dişli ise 15 yaptırdım bu kez orjinal olsun diye. Ancak 14 ön dişliyle 140 ı zorlayan motorsikletim şuan 130u neredeyse göremiyor 125 126 da kalıyor. Bu neden olmuş olabilir ? Acaba motorun torkumu yetersiz geliyor ? Yine 14 dişli taksam sorun düzelirmi ?
    Bu işin belli bir matematiği vardır, hele ki düşük cc motorda kafanıza göre dişli oranlarında değişiklik yaparsanız motorunuzun tadı tuzu kalmaz. Orijinal ebat 14-38 ise eski ayarlara dönmeniz son hızınızı tekrar arttıracaktır.

  11. #1011

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu işin belli bir matematiği vardır, hele ki düşük cc motorda kafanıza göre dişli oranlarında değişiklik yaparsanız motorunuzun tadı tuzu kalmaz. Orijinal ebat 14-38 ise eski ayarlara dönmeniz son hızınızı tekrar arttıracaktır.

    Hocam orjinal ebat olarak ön dişli 15 zaten önceki sahibi 14 e düşürmüş ben tekrar 15 yaptığımda hız kaybı yaşadım nedenini merak ettim.

  12. #1012
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arka dişlinin büyütülmesi ya da ön dişlinin küçültülmesi motorun kalkışında atiklik kazandırırır, torkta artış var gibi hissedersiniz ama son hız düşer.

    Arka dişlinin küçültülmesi ya da ön dişlinin büyütülmesi motorunuz yeteri kadar güçlü değilse kalkışı ve atikliği olumsuz etkilerken son hızı yükseltir.

  13. #1013

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka dişlinin büyütülmesi ya da ön dişlinin küçültülmesi motorun kalkışında atiklik kazandırırır, torkta artış var gibi hissedersiniz ama son hız düşer.

    Arka dişlinin küçültülmesi ya da ön dişlinin büyütülmesi motorunuz yeteri kadar güçlü değilse kalkışı ve atikliği olumsuz etkilerken son hızı yükseltir.
    Peki hocam bende ön dişlinin büyültülmesi aksine son hızda kayıp yaşattı. Bu ne anlama geliyor ?

  14. #1014
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki hocam bende ön dişlinin büyültülmesi aksine son hızda kayıp yaşattı. Bu ne anlama geliyor ?
    Hakikaten de öyle, şimdi kafama dank etti, bir terslik var sizin işte.

  15. #1015

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakikaten de öyle, şimdi kafama dank etti, bir terslik var sizin işte.

    Vallaha anlayamadım hocam.

  16. #1016
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı Duran_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki hocam bende ön dişlinin büyültülmesi aksine son hızda kayıp yaşattı. Bu ne anlama geliyor ?
    O zaman motorun torku çok düştüğü için o hızlara gelemiyor demek ki o dişliyi kaldıramıyor motor. Kaç diş büyüttünüz ön dişliyi?

  17. #1017

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motorun arka dişlisi orjinal mi ? Eğer orjinalse öncelikle bir karbüratöre baktırın. Ayrıca süpap ayarı falan da bozuk olabilir. Motor zaten şu anda jiklesiz çalışmıyormuş. İlk önce bir normale döndürün sonra dişli işine bakarsınız.

  18. #1018

    Üyelik
    24 Haziran 2020
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman motorun torku çok düştüğü için o hızlara gelemiyor demek ki o dişliyi kaldıramıyor motor. Kaç diş büyüttünüz ön dişliyi?
    Hocam bildiğim kadarıyla orjinal ön dişli 15t ben bunu ilk sahibinden alırken adam 14 yaptığını söyledi. Bende tekrar 15 yaptım 1 dişli büyülttüm. 14 yapsam düzelirmi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman motorun torku çok düştüğü için o hızlara gelemiyor demek ki o dişliyi kaldıramıyor motor. Kaç diş büyüttünüz ön dişliyi?
    Hocam bildiğim kadarıyla orjinal ön dişli 15t ben bunu ilk sahibinden alırken adam 14 yaptığını söyledi. Bende tekrar 15 yaptım 1 dişli büyülttüm. 14 yapsam düzelirmi ?

  19. #1019

    Üyelik
    04 Ağustos 2021
    Motosikleti
    150 z one
    Arkadaşlar on fara ihtiyacım var bulamıyorum hicbir yerde başka uyan far var mi şimdiden çok teşekkür ederim

  20. #1020

    Üyelik
    19 Şubat 2016
    15 dişli de demekki devir yükseltemiyor motor, tekrar 14 e düşür eski hali daha iyiymiş.


    REKLAM ALANI
51. sayfa BirinciBirinci ... 41495051

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)