Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526

Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #501

    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Hayırlı olsun, kazasız belasız bol sürüşler...
    Benim de gönlümdeki motorlardan birisi bu kırmızı 500R. Bakalım artık, kısmet.
    Senin bu motorla ilgili değerlendirmelerini bekliyoruz artık. Maliyeti, şehir içindeki kullanım kolaylığı/zorluğu, yakıtı vb.


    MotoAVM Motosiklet Aksesuarları Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #502
    BROICER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2011
    Şehir
    Didim/AYDIN
    Motosikleti
    2012 rtr150- 2016 cb500f
    Alıntı Erenk34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba aranıza 2018 CBR500R kırmızı rengiyle katılmış bulunuyorum. Motor hakkında farkettiğim eksilerden biri aksesuar kıtlığı. Eski kasada az da olsa aksesuar bulunabilirken yeni kasa için nerdeyse hiç aksesuar bulamadım.Yurtdışından getirtmeyi düşünüyorum ama kargo gibi sıkıntılar çıkıyor.
    hayırlısı olsun evet honda tr bu konuda tırt taşıma demiri vs givi mivi çok pahalı gelmesi uzun sürse de neyse ki aliexp var koruma takozu vs herşey mevcut

    https://tr.aliexpress.com/item/For-H...311.0.0.rjQiCP

    https://tr.aliexpress.com/item/waase...311.0.0.rjQiCP

    https://tr.aliexpress.com/item/For-H...311.0.0.rjQiCP

    arama yaparsan cb-cbr500 olarak envai çeşit aksesuar bulabilirsin
    oialdemir bunu beğendi.
    ne imzası beaaa

  3. #503

    Üyelik
    31 Ocak 2018
    Şehir
    Bursa
    35.100 TL :D

  4. #504

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    S.a
    Arkadaşlar yaş 31 aracımı satmak zorunda kaldım hatun çenesinden dolayı otomatik aldık artık 4 tekerle işim bitti araçsızım yani bunun içinde şart koştum arabamı satarsam motor alırım diye kabul gördü
    şöyle bir problem var motor ehliyetim yok en son da 7-8 yıl önce kullandım bu hafta ehliyete yazılıp cbr500 almak istiyorum öyle agresif takılan biri değilim hafif sport görüntü olsun fıtı fıtı gideyim diyorum 250 cc almayı düşündüm alırsam birdaha değiştirme imkanım yok cbr500r için dengeli hata affeden motor olarak tanıdım sizler aracılığıyla, alırsam bu sezon trafiğe çıkmam istanbulda tenha bir yerde oturuyorum boş alan çok yavaş yavaş 1 sezon takılırım öğrenirim diyorum. okuduklarıma göre öyle gaza basınca kafamıza geçecek bir motor değilmiş, zaten top speed meraklısıda değilim. kullanım amacı sadece haftasonu olacak keyfi belki mesaiye gidersem trafiğe çıkarım. sürekli tenhalarda olacam yani.
    Yaş 31 ama hayat tecrübelerle dolu, yeri geldiğinde 18 yaşındakilere de danışmak lazım. Yanlış mı yaparım yorum ve tavsiyelerinize açığım.
    Bu arada Boy 174 kilo 74
    2014 model 30 bin civarında motor almak ne derece mantıklı olur herhangi bir problemle karşılaşırmıyım, alırken nelere dikkat etmeli ve en önemlisi piyasası nedir.
    Değerli tavsiye ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.

  5. #505

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    11 cb600f,14 cbr500R,09 ybr125 city
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a
    Arkadaşlar yaş 31 aracımı satmak zorunda kaldım hatun çenesinden dolayı otomatik aldık artık 4 tekerle işim bitti araçsızım yani bunun içinde şart koştum arabamı satarsam motor alırım diye kabul gördü
    şöyle bir problem var motor ehliyetim yok en son da 7-8 yıl önce kullandım bu hafta ehliyete yazılıp cbr500 almak istiyorum öyle agresif takılan biri değilim hafif sport görüntü olsun fıtı fıtı gideyim diyorum 250 cc almayı düşündüm alırsam birdaha değiştirme imkanım yok cbr500r için dengeli hata affeden motor olarak tanıdım sizler aracılığıyla, alırsam bu sezon trafiğe çıkmam istanbulda tenha bir yerde oturuyorum boş alan çok yavaş yavaş 1 sezon takılırım öğrenirim diyorum. okuduklarıma göre öyle gaza basınca kafamıza geçecek bir motor değilmiş, zaten top speed meraklısıda değilim. kullanım amacı sadece haftasonu olacak keyfi belki mesaiye gidersem trafiğe çıkarım. sürekli tenhalarda olacam yani.
    Yaş 31 ama hayat tecrübelerle dolu, yeri geldiğinde 18 yaşındakilere de danışmak lazım. Yanlış mı yaparım yorum ve tavsiyelerinize açığım.
    Bu arada Boy 174 kilo 74
    2014 model 30 bin civarında motor almak ne derece mantıklı olur herhangi bir problemle karşılaşırmıyım, alırken nelere dikkat etmeli ve en önemlisi piyasası nedir.
    Değerli tavsiye ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.
    sıfır tecrübe ile 500cc makina ile başlanmaz,tavsiye etmem. Ağır ve güçlü bir motosiklet. 30.000km Hondanın 500cc paralel çift silindirleri için rodaj bitmiş anlama gelir. 100k deviren tanıdığım var, yurt dışında 107.000 milde sorunsuz gideni var. Honda dan bahsediyoruz, bajaj dan değil.
    pocemonmutlu ve gezginmotor bunu beğendiler.
    600cc vs 500cc vs 125cc ... 3'ü bir arada...

  6. #506

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır tecrübe ile 500cc makina ile başlanmaz,tavsiye etmem. Ağır ve güçlü bir motosiklet. 30.000km Hondanın 500cc paralel çift silindirleri için rodaj bitmiş anlama gelir. 100k deviren tanıdığım var, yurt dışında 107.000 milde sorunsuz gideni var. Honda dan bahsediyoruz, bajaj dan değil.
    Valla hocam çok araştırdım herkes çok dengeli,hata affeden,gaz tepkisi,yumuşak, abs oluşu falan dediler aklım çelindi. Memur motoru felan dediler az yakar az gider top speed diğer 500cc lere göre düşük ne yapsam bilemedim. fiyatlarından da haberim yok 30 binde kazasızına 19 felan çekiyorlar oda biraz sıkıntı ama cbr 250 felan bakıyordum 14-15 abssi olmayan motora vereceğime birdaha değiştirme muhabberi pek mümkün olmayacağı için sıcak baktım açıkcası.
    olmaz diyorsun yani

  7. #507

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    11 cb600f,14 cbr500R,09 ybr125 city
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla hocam çok araştırdım herkes çok dengeli,hata affeden,gaz tepkisi,yumuşak, abs oluşu falan dediler aklım çelindi. Memur motoru felan dediler az yakar az gider top speed diğer 500cc lere göre düşük ne yapsam bilemedim. fiyatlarından da haberim yok 30 binde kazasızına 19 felan çekiyorlar oda biraz sıkıntı ama cbr 250 felan bakıyordum 14-15 abssi olmayan motora vereceğime birdaha değiştirme muhabberi pek mümkün olmayacağı için sıcak baktım açıkcası.
    olmaz diyorsun yani
    cbr250 den 21bg ve 20nm tork fazlası var(cbr250'den 2.kat fazla güç), 0-100km akselarasyonu 5sn nasıl yumuşak gaz tepkisiymiş anlamadım.2.motor ancak olur,başlangıç olmaz kardeşim. Motosiklet her zaman alırsın,y.parçası da keza, fakat kendinin y.parçanı???...Rahmetli B.Bayoğlu değil 250'lik, 125cc ile başlayın derdi duayen rahmetli.
    600cc vs 500cc vs 125cc ... 3'ü bir arada...

  8. #508
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    2014 CBR 500R
    Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru. Sadece gazla kafaya geçecek bir motor değil. 2-3 eğitim alıp ömürlük binersin bu makineye. Kullanımı kolay bir makine. İlk başlarda ağır vs gelecek ama en fazla 1 ay. Eğitimsiz binersen tabii karenaj masrafları için biraz bütçe ayır. Motor hızlı hızlanıyor ama öyle kontrolsuz bir güç yok.

  9. #509
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    YBR 125 ESD
    Cbr500r ile başlanır baslanmasina ama bu motorun diğer ufak 250ccler gibi şakası olmaz. 195 kilo civarlarında 120-160 lastikli hakiki motosiklet. Racingden bozma 250lilik oyuncaklara benzemez.
    130-140kmh hızlara kadar r6nin kicinda geziyor eğitim alabilecek sehirlerdeyseniz önce eğitim ile baslayin derim

  10. #510

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr250 den 21bg ve 20nm tork fazlası var(cbr250'den 2.kat fazla güç), 0-100km akselarasyonu 5sn nasıl yumuşak gaz tepkisiymiş anlamadım.2.motor ancak olur,başlangıç olmaz kardeşim. Motosiklet her zaman alırsın,y.parçası da keza, fakat kendinin y.parçanı???...Rahmetli B.Bayoğlu değil 250'lik, 125cc ile başlayın derdi duayen rahmetli.
    Yok abi yanlış anladın parçasında motorunda değilim
    ben öyle alayım 3 ay kullanayım satıp yükselteyim kafasında değilim aldımı minimum 5-6 yıl binecem o motora birde hızla top speedle işim yok daha öncede motor kullandım ama çok geçti üzerinden geçenlerde bir deneme sürüşü yaptım o kadar da unutmamışım
    tecrübeliyim şöyle kullanıyorum bunu yaparım diyemem 600 cc motorları bedava verseler çıkmam üstüne gözüm kesmiyor zaten birde r25le hemen hemen aynı dediler biraz ondan gaza geldim, bu motor ne bileyim bana zapdedebilirim gibi geldi birde abs ve denge konusu cezbetmişti ondan dolayı sorma ihtiyacı duydum, teşekkür ediyorum değerli yorumların ve uyarıların için.

    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru. Sadece gazla kafaya geçecek bir motor değil. 2-3 eğitim alıp ömürlük binersin bu makineye. Kullanımı kolay bir makine. İlk başlarda ağır vs gelecek ama en fazla 1 ay. Eğitimsiz binersen tabii karenaj masrafları için biraz bütçe ayır. Motor hızlı hızlanıyor ama öyle kontrolsuz bir güç yok.
    Hocam eğitimsiz binmem zaten ehliyetimde yok ehliyet alsam bile mecbur eğitim alacam zaten bu sezon trafiğe çıkmayı da düşünmüyorum 250cc de alsam 500cc de alsam kendimi hazır hissetmeden pat diye trafiğe çıkmam

    Alıntı uzay gemisi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr500r ile başlanır baslanmasina ama bu motorun diğer ufak 250ccler gibi şakası olmaz. 195 kilo civarlarında 120-160 lastikli hakiki motosiklet. Racingden bozma 250lilik oyuncaklara benzemez.
    130-140kmh hızlara kadar r6nin kicinda geziyor eğitim alabilecek sehirlerdeyseniz önce eğitim ile baslayin derim
    Teşekkürler hocam eğitim kesin alacam fakat motorda henüz karar veremedim, 500r bulup ilk önce bir tartmak deneyimlemek lazım yer mi yemez mi

  11. #511

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok güzel de olur. Amerika'da bu motor başlangıç motoru.
    Trafik kurallarına uyulan bir yerde gerçekten güzel bir başlangıç motoru olur. Ne tekere gelir, ne stoppie yapar, orta halli, her şeyi yerinde bir motor özünde.
    Ancak burası Amerika değil, Türkiye. Sinyalsiz dalanlar, otoyolda U dönüşü yapanlar, sarı ışıkta gazı kökleyenler, köprü yolunda yürüyerek karşıya geçenlerle dolu memleket. Acemi sürücü motoru sürebilir, hızlanabilir ama bu gibi durumlarda 200 kiloluk motoru kaçırabilecek ya da durdurabilecek mi?

    Dolayısıyla "Amerika'da başlangıç motoru zaten" deyip ilk motor olarak önermeden önce bir daha düşünün derim.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  12. #512
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    2014 CBR 500R
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafik kurallarına uyulan bir yerde gerçekten güzel bir başlangıç motoru olur. Ne tekere gelir, ne stoppie yapar, orta halli, her şeyi yerinde bir motor özünde.
    Ancak burası Amerika değil, Türkiye. Sinyalsiz dalanlar, otoyolda U dönüşü yapanlar, sarı ışıkta gazı kökleyenler, köprü yolunda yürüyerek karşıya geçenlerle dolu memleket. Acemi sürücü motoru sürebilir, hızlanabilir ama bu gibi durumlarda 200 kiloluk motoru kaçırabilecek ya da durdurabilecek mi?

    Dolayısıyla "Amerika'da başlangıç motoru zaten" deyip ilk motor olarak önermeden önce bir daha düşünün derim.
    Baba öyle bir durumda 125'lik bile sakat. Çok hizlanırsa basar frene çat ABS devreye girer. Ki duruş dışında o 200 kiloyu hiç hissettiğimi hatırlamıyorum. Zaten eğitim alacağını söylüyor arkadaş. 2-3 adam gibi eğitimden sonra bu motoru çok kolay kullanır. R25, CBR250 ile filan uğraşmaz parasını harcamaz.

  13. #513

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
    zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.

  14. #514
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    2014 CBR 500R
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
    zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.
    Benim motor 4000'dir bende yeni 10000'e gireceğim sadece hasar kaydı var diye 17.5 düşünüyordum ki daha da inerdim. Büyük ihtimalle motoru zorlayabildiği kadar zorlayıp eline almış. Bunlar kolay kolay arıza çıkaracak aletler değil.

    500R'dan ucuz Ninja var onun dışında pek bi şansın da yok zaten SS kategorisinde. Daha ucuzlar ama parça fiyatları daha tuzlu.

  15. #515
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün bir tane cbr 500r'a bakmaya gittik motoru kullandım gaza basınca harbi gidiyor da motorda çizik var felan demişti arkadaş fakat gittiğimde baktım sağ grenaj çatlak sol iç grenaj çatlak sinyallleri değişmiş sinyal kabloları sallanıyor sağ farda ufak çatlak var sol farı sürtmüş çizik var motor açılmış conta acayip kalmış dışarda, eli sürünce kabak gibi belli en son 18,5 dedi ve çıktık geldik 30 bindeki motorun açılması normal mi ? o motorun eğitimsiz hakkından gelmem mümkün değil gibi geldi
    zaten piyası yüksek büyük ihtimal vazgeçecem.
    subap ayarı dışında 100.000 e kadar açılmaz bu motor...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA)

  16. #516
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Erzurum
    Motosikleti
    2014 CBR 500R
    6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?

  17. #517
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?
    bu motoru bilmiyorum ama verimli devir aralığı diye bişey var kullandığın yakıtın yanma hızı yakıt hava karışım oranı avans açısı vs olayları sebebiyle çok düşük devirlerde yakıtı fazla yakabilir.

    Bi ara kullanmış olduğum SMG 4 vitesli e46 bmw nin son viteste en az yaktığı hız 130 km/h civarı, zaten manuel modda bile 100 ile giderken 4. vitese attırmıyor atınca geri düşürüyor...
    RoofRoof bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA)

  18. #518

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    11 cb600f,14 cbr500R,09 ybr125 city
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6.viteste 90-100 arası giderken 110'la gittiğimden daha fazla yakıyorum. Normal midir bu durum yoksa benim gösterge mi hatalı gösteriyor?
    Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.
    bi ekleme yapayım; bu veri 3'lü Givi çanta seti( Arkada B47 litre+ 2x V35 litre dolu çantalar)+185 boy ve 90kg sürücü...çantaları söktüğümde aynı yolda aynı hz ve viteste 3,2lt/100km de.
    jimi_hendrix ve RoofRoof bunu beğendiler.

  19. #519
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motosiklet en ekonomik deviri 5.000d/dk, üstü ve altı biraz fazla yakar. Uzun yolda 6.vites 5.000devir 110km/h 3,5lt/100km'de . Bu veri bir çok 250cc den daha az.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------



    bi ekleme yapayım; bu veri 3'lü Givi çanta seti( Arkada B47 litre+ 2x V35 litre dolu çantalar)+185 boy ve 90kg sürücü...çantaları söktüğümde aynı yolda aynı hz ve viteste 3,2lt/100km de.
    250 110 civarında giderken daha fazla yakıyor. 3.4-3.5 gibi yakıyor, ben ve sportif kumaş yan çanta ile... 85 90 gibi giderken de 2.7 gibi bi rakam oluyor.


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
26. sayfa BirinciBirinci ... 16242526

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)