Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #621

    Üyelik
    27 Eylül 2013
    2017 yeni kasa 500r için Ön fren balatasına 440 tl fiyat aldım. Daha uygun yapan biyer çıkarmı acaba? Bide çıkma parça nerede bulabilirim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #622

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Kilerci'den EBC muadil sorabilirsiniz. Ben yağ ve filtresi (garanti için) bir de (ucuz zaten) hava filtresi dışında servisten bir şey alıp taktırmıyorum artık.

    Örnek: Zincir için did o ring 500₺ demişlerdi, 315'e did x ring (bir üst kalite) aldım onu taktırdım. (Geçen sene NC750X için 530/114 bakla, CBR500R için daha ucuz olurdu, daha ince ve daha az bakla var.) Yine NC750X arka balataya 90₺ vermiştim diye hatırlıyorum...

  3. #623
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Neyse arkadaşlar sorunu İstanbul'da çözdüm.Göstergenin kablosu yerinden çıkmış.Ben baya dürttüm yerine oturmamıştı.
    Erenk34 ve zekeriyaimam bunu beğendiler.

  4. #624

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Merhabalar
    2016 model 4 bin km lerde tertemiz cbr500r ım var çok dikkat çekiyor ve naked daha çok hoşuma gitmeye başladı daha kullanışlı geliyor bana
    Bu motoru naked versiyonuna çevrilebilinirmi ? grenajlar kafa felan değişse mümkünmüdür ne tavsiye edersiniz ? naked istiyorum :D piyasada 2. elde siyah naked versiyonu yok sayılır takas edecek bulamadım :(

  5. #625

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Naked'ların en güzel rengi de metalik gri panel ve çizgili mat siyah olanlar. Diğer renkleri sevemedim ben, bu dediğim gerçekten çok hoş duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Bu arada karenajlı R ile naked F arasında sürüş ergonomisi olarak hiç fark yok; sürüş üçgeni bire bir aynı. R modelin gidon biraz daha dar olabilir, yan yana bakmadım.

    Tasarım görseli aşağıda:
    https://world.honda.com/CBR500R-CB50...age/img_03.gif

  6. #626

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked'ların en güzel rengi de metalik gri panel ve çizgili mat siyah olanlar. Diğer renkleri sevemedim ben, bu dediğim gerçekten çok hoş duruyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:20 ----------

    Bu arada karenajlı R ile naked F arasında sürüş ergonomisi olarak hiç fark yok; sürüş üçgeni bire bir aynı. R modelin gidon biraz daha dar olabilir, yan yana bakmadım.

    Tasarım görseli aşağıda:
    https://world.honda.com/CBR500R-CB50...age/img_03.gif
    hiç fark yokmuş harbiden ya.. ben sordum r den f e geçen vardı bu daha rahat kullanışlı geliyor demişlerdi çok acayip gidondan dolayımı böyle hissettiriyor ki acaba
    Abi bişiy daha var bu koruma takozu motor ile şase bağlantısı arasınamı bağlanıyor yoksa şasede yeri varmı ? ben grenajdan göremedim içeriyi. grenajıda henüz hiç sökmedim

  7. #627

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bende F olduğu için R'ye takoz nasıl nereye takılır bilemiyorum maalesef.

  8. #628

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Arkadaşlar ne saçma motormuş ya bu hiç böyle bişey olacağını tahmin etmemiştim. Bu cbr500r a doğru düzgün koruma takozu takılmıyor. takacak sağlam şasisi yok. motorun şasiye bağlandığı yerleri ve sağ sol debriyaj kapaklarının vidalarının olduğu yerleri kullanmışlar hep. bu tek sağ sol 1 parça grenaj 700 lira civarı. o koruma takozunun bağlandığı yerdeki motor kulakcıkları kırılırsa komple motor inip motor bloğu değişmesi gerekiyor saçmalık resmen ya.. motoru koruması için 1 tane sağlam şasi parçası yok koca motorda
    bu duruma çözüm bulan var mı hiç ?

  9. #629

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ne saçma motormuş ya bu hiç böyle bişey olacağını tahmin etmemiştim. Bu cbr500r a doğru düzgün koruma takozu takılmıyor. takacak sağlam şasisi yok. motorun şasiye bağlandığı yerleri ve sağ sol debriyaj kapaklarının vidalarının olduğu yerleri kullanmışlar hep. bu tek sağ sol 1 parça grenaj 700 lira civarı. o koruma takozunun bağlandığı yerdeki motor kulakcıkları kırılırsa komple motor inip motor bloğu değişmesi gerekiyor saçmalık resmen ya.. motoru koruması için 1 tane sağlam şasi parçası yok koca motorda
    bu duruma çözüm bulan var mı hiç ?
    Olur da işten kafamı kaldırıp motorun yanına gidebilirsem resmini atarım benim motorumda var takoz aldığımda takılıydı kurcalamadım hiç

  10. #630

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı-uğurlu olsun. Yeni motosikletiniz artık titremeyecek, debriyaj sıktığınızda stop etmeyecek, ekran resetlemeyecek ve en önemlisi titremeyecek.
    5 bin devirde başlayan berbat bi titreşim var sanki yeni bi sürüş moduna geçiyor.. hani öyle azdan çoğa giden bi titreşim değil 5 bin devire kadar 4.99a kadar en ufak titreşim yok tam 5 oldumu başlıyor çok tiz bi titreşim 5 6 bin deviri geçtikten sonra dagılıyor 5 lerdeki kadar çok hissedimiyor. birde bu titreşim direk popo kısmından hissediliyor. gidonda daha az. Bu titreşim bütün motorlarda varmış.
    Cbr 250 deki titreşimle karşılaştırırsam cbr250 deki titreşim daha az. daha az rahatsız ediyor.
    Dün rastgele bi kuryecinin yanına gidip bajaj pulsarın titreşimine bakmak istedim oturdum gaza bastım cbr500 yada 250 öle pek bi fark yok gibi.
    Nc750x de de titreşim var benım baktığım motor 50-60 bin km lerdeydi oturdum gaza bastım baya baya vibrasyon var. Belki km ile alakalı motor yıpranmasından dolayıdır bilemem ama bendeki cbr500 daha 4 bin küsür kmlerde en ufak düşmesi sürtmesi dahi olmayan fabrikadan çıktığı halde bi motor kafayı yicem titreşimlerden dolayı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olur da işten kafamı kaldırıp motorun yanına gidebilirsem resmini atarım benim motorumda var takoz aldığımda takılıydı kurcalamadım hiç
    istanbul beyoğludayım görüşebiliriz bu akşam uygunmudur ?

  11. #631
    MT00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2018
    Şehir
    ISTANBUL/KADIKOY
    Motosikleti
    ER6F
    ben de öyle bahsettiğiniz gibi bir titreşim yok. motor da 14500 km de.. 2015 model.

    sizinkinde bir sıkıntı olmasın. servise kontrol ettirin isterseniz.

  12. #632
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    CBR500 titreyen bir motor zaten.5-6 bin devir arası zangır zangır titriyor.Ben Castrol 10-40 koyduğumda iyice titremeye başlamıştı.Yağı değiştirince çok azaldı.

    Bende de koruma takozu takılı bu arada.Motor bloğunun üst tarafındaki bölmelere taktırdım.

  13. #633

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Alıntı MT00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de öyle bahsettiğiniz gibi bir titreşim yok. motor da 14500 km de.. 2015 model.

    sizinkinde bir sıkıntı olmasın. servise kontrol ettirin isterseniz.
    Abi bi ara buluşalım bi bakmak istiyorum. sürüş felan yapmayacağım olduğu yerde bi gaz vereceğim uygun mu ?

  14. #634

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı MT00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de öyle bahsettiğiniz gibi bir titreşim yok. motor da 14500 km de.. 2015 model.

    sizinkinde bir sıkıntı olmasın. servise kontrol ettirin isterseniz.
    Bende de 2016 aynı km'de naked'ı var (karenaj hariç aynı motor), 5-6.000 arası biraz var ama rahatsızlık verici denemez, asıl 6.000'den sonra coşuyor çok yüksek frekanslı konforsuz titreşim başlıyor selede. File veya biraz daha dolgulu sele yaptırarak çözülür bu devirlerde çok kullanıyorsanız. Selesi biraz ince keratanın. Ben de 6.000'i hiç geçmiyorum neredeyse, o yüzden uğraşmadım.

  15. #635

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR500 titreyen bir motor zaten.5-6 bin devir arası zangır zangır titriyor.Ben Castrol 10-40 koyduğumda iyice titremeye başlamıştı.Yağı değiştirince çok azaldı.

    Bende de koruma takozu takılı bu arada.Motor bloğunun üst tarafındaki bölmelere taktırdım.
    Fotoğraf atabilirmisin ? birde mesajları okurken rastladım gösterge arızalanmış servis de yanmış değişim olcak demiş sanırım ? siz kabloları oynayıp yerine oturunca düzelmiş ? bu durumda servis kağıdınız varsa çok iyi olur yoksada gidin direk müdür ile konuşun boşu boşuna birsürü para ödetecektiniz bana diyin durumu anlatın hatta davacı olun tazminat vs. mümkünse canlarını acıtın düzgün iş yapsınlar 1700 tl milletin aylık maaşı ya yazık günah..
    Böyle bi durum başıma geldi cbr250 de var bende titreşim acayip artmıştı zangır zungur anlaşılmayacak gibi değil sorunum var diye bağırıyordu motor götürdüm hemde 4 defa götürdüm titreşim vibrasyon anormal bişiler var dedim 3 defasında hiçbişi yok dediler gönderdiler normal dediler her seferinde test sürüşü yaptılar her seferinde farklı usta dedikleri çocuklar baktı ilkinde 2. sinde hiç bişi yok dedilerdi 3. de motor saplamaları gevsek sıktık düzeldi dediler hiç bir düzelme olmadı... 4. sefer müdürlerini çağırdılar müdürle usta baktı 15 dk sürüş yaptılar debriyaj tasını açacaz dediler sordum ücret alcakmısınız ? evet dediler sadece işcilik olur dediler ama sonra yağ ve antifiriz ücretinide aldılar hiçbiri iş bilmiyor. dediler orası açılınca bunlarda değişmek zorunda. ben biliyordum değişceğini ama adamlar sadece işcilik demişti kendileri karşılayacak sandım süpriz üstüne süpriz..
    açtılar kapağı gösterdiler debriyaj tasında boşluk var komple değişcek tansiyoner felan bişicik değişcek vs. vs. 1500tl masraf çıkardılar dedim bunlar değişince sorun çözülcek mi diye servis müdür ve usta dediki yarı yarıya azalır :D ulan sorunun çözülüp çözülmeyeceğini bile bilmiyorlar söyleyemiyorlar ama sorun buradan kaynaklanıyor diyebiliyorlar bunun üzerine vazgeçtim yaptırmaktan o dediğim yağ antifiriz ücretini aldılar 180 tl felan tuttu boşu boşuna gitti saten motorun yağı 500 km once değişmişti... Sorunda çözülmedi sorunun ordan kaynaklanması imkansız. krankta yada sübab ayarı felandadır diye tahmin ediyorum. şimdi başka bir servise götürsem kim bilir nereye sallayacak sorunun kaynağını.. Birşey daha demek istiyorum adamlar tork anahtarı kullanmıyor kafalarına göre sıkıyorlar bunada usta el ayarı diyorlar. koca honda servisinde tork kullanan YOK! işi bilerek yaptıklarınada gram inanmıyorum. şimdi yağ değişimine götürsem yeni motorumu bu yağ filtresini kafalarına göre sıkarlar :D kitapcıkta 24nm yazıyordu sanırsam..
    Ve bunlarlada bitmiyor daha önceki işlemlerde de sıkıntılar hep vardı zincir değiştiriyok fiyat veriyorlar taktıktan sonra şu parçada kullanıldı hop +50tl süprizleri felan filan başım ağrıdı valla.. tork anahtarı kullanan servis bilen varsa yazarsa memnun olurum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de 2016 aynı km'de naked'ı var (karenaj hariç aynı motor), 5-6.000 arası biraz var ama rahatsızlık verici denemez, asıl 6.000'den sonra coşuyor çok yüksek frekanslı konforsuz titreşim başlıyor selede. File veya biraz daha dolgulu sele yaptırarak çözülür bu devirlerde çok kullanıyorsanız. Selesi biraz ince keratanın. Ben de 6.000'i hiç geçmiyorum neredeyse, o yüzden uğraşmadım.
    Almadan önce incelemelerini izlemiştim naked da sıfır titreşim diyip r versiyonunda biraz var demişlerdi çok acayip hiçbişiy birbirini tutmuyor. Yukarda arkadaş bende böyle durumlar yok yazdıydı az önce :D

  16. #636
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraf atabilirmisin ? birde mesajları okurken rastladım gösterge arızalanmış servis de yanmış değişim olcak demiş sanırım ? siz kabloları oynayıp yerine oturunca düzelmiş ? bu durumda servis kağıdınız varsa çok iyi olur yoksada gidin direk müdür ile konuşun boşu boşuna birsürü para ödetecektiniz bana diyin durumu anlatın hatta davacı olun tazminat vs. mümkünse canlarını acıtın düzgün iş yapsınlar 1700 tl milletin aylık maaşı ya yazık günah..
    Böyle bi durum başıma geldi cbr250 de var bende titreşim acayip artmıştı zangır zungur anlaşılmayacak gibi değil sorunum var diye bağırıyordu motor götürdüm hemde 4 defa götürdüm titreşim vibrasyon anormal bişiler var dedim 3 defasında hiçbişi yok dediler gönderdiler normal dediler her seferinde test sürüşü yaptılar her seferinde farklı usta dedikleri çocuklar baktı ilkinde 2. sinde hiç bişi yok dedilerdi 3. de motor saplamaları gevsek sıktık düzeldi dediler hiç bir düzelme olmadı... 4. sefer müdürlerini çağırdılar müdürle usta baktı 15 dk sürüş yaptılar debriyaj tasını açacaz dediler sordum ücret alcakmısınız ? evet dediler sadece işcilik olur dediler ama sonra yağ ve antifiriz ücretinide aldılar hiçbiri iş bilmiyor. dediler orası açılınca bunlarda değişmek zorunda. ben biliyordum değişceğini ama adamlar sadece işcilik demişti kendileri karşılayacak sandım süpriz üstüne süpriz..
    açtılar kapağı gösterdiler debriyaj tasında boşluk var komple değişcek tansiyoner felan bişicik değişcek vs. vs. 1500tl masraf çıkardılar dedim bunlar değişince sorun çözülcek mi diye servis müdür ve usta dediki yarı yarıya azalır :D ulan sorunun çözülüp çözülmeyeceğini bile bilmiyorlar söyleyemiyorlar ama sorun buradan kaynaklanıyor diyebiliyorlar bunun üzerine vazgeçtim yaptırmaktan o dediğim yağ antifiriz ücretini aldılar 180 tl felan tuttu boşu boşuna gitti saten motorun yağı 500 km once değişmişti... Sorunda çözülmedi sorunun ordan kaynaklanması imkansız. krankta yada sübab ayarı felandadır diye tahmin ediyorum. şimdi başka bir servise götürsem kim bilir nereye sallayacak sorunun kaynağını.. Birşey daha demek istiyorum adamlar tork anahtarı kullanmıyor kafalarına göre sıkıyorlar bunada usta el ayarı diyorlar. koca honda servisinde tork kullanan YOK! işi bilerek yaptıklarınada gram inanmıyorum. şimdi yağ değişimine götürsem yeni motorumu bu yağ filtresini kafalarına göre sıkarlar :D kitapcıkta 24nm yazıyordu sanırsam..
    Ve bunlarlada bitmiyor daha önceki işlemlerde de sıkıntılar hep vardı zincir değiştiriyok fiyat veriyorlar taktıktan sonra şu parçada kullanıldı hop +50tl süprizleri felan filan başım ağrıdı valla.. tork anahtarı kullanan servis bilen varsa yazarsa memnun olurum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------



    Almadan önce incelemelerini izlemiştim naked da sıfır titreşim diyip r versiyonunda biraz var demişlerdi çok acayip hiçbişiy birbirini tutmuyor. Yukarda arkadaş bende böyle durumlar yok yazdıydı az önce :D
    Bana yanmış diyen resmi servis değildi.O zaman Erzurum'da yaşıyordum götü boklu bi bisiklet tamircisine götürdüm nolur nolmaz diye o demişti.Resmi servise fırsat olmadı.

    Millet malına pek laf etmek istemiyor biraz da ondan çekiniyor eleştirmekte.CBR500R vibration yazarsan ingilizcede çok konu var öyle.Bende de yağ değişiminden önce ayaklarım uyuşuyordu titreşimden.

  17. #637

    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 500 2015
    Alıntı RoofRoof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana yanmış diyen resmi servis değildi.O zaman Erzurum'da yaşıyordum götü boklu bi bisiklet tamircisine götürdüm nolur nolmaz diye o demişti.Resmi servise fırsat olmadı.

    Millet malına pek laf etmek istemiyor biraz da ondan çekiniyor eleştirmekte.CBR500R vibration yazarsan ingilizcede çok konu var öyle.Bende de yağ değişiminden önce ayaklarım uyuşuyordu titreşimden.
    Hangi yağ ile sorun çözüldü ?

  18. #638
    RoofRoof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2017
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    DRZ400SM
    Alıntı emrys adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi yağ ile sorun çözüldü ?
    Hocam yalan olmasın tanıdık bi ustaya bıraktım ne yağ koyduğunu da sormadım.

  19. #639

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Servisinde Motul 7100 koydular benim 12.000 bakımda, ondan evvel de Motul 7100 varmış. Kitapçığında tam sentetik 10-30 kullanın yazıyor.

    Vallahi benim şehiriçi kullanımımda titreşim mevzubahis değil, ama nadiren 120 görüyorum üstüne de (sollama veya 1-2dk hariç) neredeyse hiç çıkmıyorum. Zaten çıksan rüzgâr in ulen aşağı diyor naked'ta

  20. #640

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servisinde Motul 7100 koydular benim 12.000 bakımda, ondan evvel de Motul 7100 varmış. Kitapçığında tam sentetik 10-30 kullanın yazıyor.

    Vallahi benim şehiriçi kullanımımda titreşim mevzubahis değil, ama nadiren 120 görüyorum üstüne de (sollama veya 1-2dk hariç) neredeyse hiç çıkmıyorum. Zaten çıksan rüzgâr in ulen aşağı diyor naked'ta
    Yapma aga gözünü seveyim. Dominar'la ben 145 gidiyordum. Hemide kaptırdım mı Aslantepe Standından taaaa İstoç önlerine kadar. Rüzgar o kadar erken kesmez adamı


    REKLAM ALANI
32. sayfa BirinciBirinci ... 223031323334 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)