Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #141
    mertdg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS
    Alıntı VOYAGER adlı üyeden alıntı
    gercekten takdıre sayan guzel hazırlamıslar bu konuda ne yapmamız gerekıyorsa hemen yapmamız lazım. eee bunu yapmak sızler (THAI ve MERT) varken de bana dusmez herhalde....

    Hadı bakalım sımdıden kolay gelsın...
    Takıldıgınız bır yer olursa gene sorabılırsınız
    tamamdır abicim biz yaparız ama şöle bişi yapçam senin motorun önüne photoshopla sepet takıcam içininede pırasa ve patates koycam kabulse sen bişi yapma bize bırak....
    Md


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #142
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY
    TÜM SYM KULLANICILARINA

    arkadaslar topıc'ımız en son sıralara dustu. yenı gelısmeler yok mu ? gectıgımız sure ıcerısınde ben rodaj km. (1000 km) tamamladım fakat ne yazıkkı max hızı olcecek ne vakıt nede yol bulabıldım. fakat motorun performansından cok memnunum. yarım gazla yaklasık 100 - 110 km ulasıyor. (6000 devırde) bu durumda tam gaz ve 8000 devır ıle her halıkarda 135-140 km ulasabılecegını dusunuyorum. fakat bu surate ulasmak ıcın uygun yol ve hava kosullarıda gereklı tabııkı.

    bu arada en son fulledıgım depo ıle 300 km yol yaptım. herhalde bu hacımde ve cc'de bır motor ıcın daha ıyısı beklenemez.

    MERTDG

    MERT sen ne yaptın performans arttırımı ıle ılgılı gelısmeler varmı ? bu arada THAI arkadastan haber alıyormusun ?

  3. #143
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    yaaa abiler hakketten yaa yazsanıza bişiler .ben başlıım ozmn abi bu daelim s2 fln 160 , x-max250 170 görüomuş bizimki ndn bu kadar yavaş onlara göre anlamadım yaaaa.bizimki daelim ve yamahadan daha kuvvetli görünüo ki öle olması lazım ndn böl bişiler yazsanıza...
    dongul murat

  4. #144
    mertdg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS
    Alıntı VOYAGER adlı üyeden alıntı
    TÜM SYM KULLANICILARINA

    arkadaslar topıc'ımız en son sıralara dustu. yenı gelısmeler yok mu ? gectıgımız sure ıcerısınde ben rodaj km. (1000 km) tamamladım fakat ne yazıkkı max hızı olcecek ne vakıt nede yol bulabıldım. fakat motorun performansından cok memnunum. yarım gazla yaklasık 100 - 110 km ulasıyor. (6000 devırde) bu durumda tam gaz ve 8000 devır ıle her halıkarda 135-140 km ulasabılecegını dusunuyorum. fakat bu surate ulasmak ıcın uygun yol ve hava kosullarıda gereklı tabııkı.

    bu arada en son fulledıgım depo ıle 300 km yol yaptım. herhalde bu hacımde ve cc'de bır motor ıcın daha ıyısı beklenemez.

    MERTDG

    MERT sen ne yaptın performans arttırımı ıle ılgılı gelısmeler varmı ? bu arada THAI arkadastan haber alıyormusun ?
    Selam millet,

    Öncelikle thai den haber alamadım hala....durumu bilemiyorum meraklanmaya başladım biraz daha haber alamassam araştırmaa başlıcam...

    2. olarak motorlardaki özellikle max ve s2 deki görülen süratlar bence göreceli.... yol durumu, ağırlık, rüzgar, göstergedeki arıza veya fazla eksik gösterim...köprü çıkışında rampa aşaya ben 150 üzeri gördüm...benzinim azdı,ağırlık durumu normal şartlarıma göre hafifti...birde bayaa rampa olduğu için rahat rahat çıktı...ama düzlükte ne kadarda uğraşsam 135 i geçemedim...belki 140......niye beni tanıyanlar bilir 2 metre boyum var 100 kiloyum..benzin ve bagajdakilerle birlikte 120-130 kilo yük....rüzgarı vücudum çok alıyor otomatik olarak kilo ve rüzgar 10-15 kilometre son süratimi düşürüyor...ama önemli değil size şöle söliim rampa aşaya 150 ile giderken motor 70-80 le giderken verdiği hatta SYM nin ekstra verdiği güveni kesinlikle vermiyor..160 a bile çıksa bence kimse çıkmaz bu hız için yapılmamış.....

    bence en fazla işimize yarayacak şey yani esnek olma GTS de var yani 70 ile giderken bir araba sollamak için 120 ye çıkmak gerekiyorsa gazı açmanız yeterli 3-4 sn içerisinde çıkarsınız..önemli olanda bu zaten..maxi scooterdan son sürat beklemeyin örnek veriyim Burgman 650 max sürati 185 dir.....650 lik her handi bir motor...220 yi rahat görüyor......amaç farklı.....yapı farklı....

    ben araştırıyorum performansı nasıl artırabiliriz diye..ancak benim amacım son hızı artırmak değil ivmelenmeyi artırmak 0-100 km deki ivmelendirmeyi yaptığım araştırma sonucunda %30 varan artırımları çok fazla motoru yıpratmadan sağlayabiliyoruz...şu anda 10 sn de çıkıyorsa 7 sn yeye çekmek bence büyük bir aşama....sanırım 8,5 sn şuan ...

    Yurt dışından yazmadığım ver kalmadı malesef GTS için hazırda performans kitleri yok....ancak egzozst sistemi elle yapılabilinir....debriyaj kitlerinden bir tanesi olabilir..ancak daha bulamadım.....hava filitresi en basit K&N bu hafta sonu kendim yapacam...görmek isteyen gelebilir....Karbüratörde konple değiştirmessin..sibob ve memeleri büyütürsün olur biter..daha fazla yakar tabi....Egzantirik ve siboblar için ise maslak sanayide bir arkadaşım vardı dereceli egzantirik yapıyor...onun yanına gidip kendi egzantiriğini verirsen istediğin derecede sanırım yapabilecek......sibob yaylarını ise artık uydurcaz bi şekilde .....

    Bunları yapmaya başlamadan önce Motana dan orjinal performans kitleri var mıdır öğrenmeye çalışıyoruz Thai geldiğinde fabrikaya gidip orada biraz uğraşacaz...eğer yoksa kendi başımızın çaresine bakıcaz...fabrikaya giderken kalabalık olursak belki etkisi olur gelmek isteyen var mı?

    Geçanlerde yolda bi max ile giddik...baya ii gidio oda s2 ile hiç gitmedim ...ne olursa olsun sanırım burdan antalyaya gitmek için 3 motorda aynı anda yola çıksa kimin geçeceğini bilmem ama aralarında en fazla 15 dk oynar...hepsi sonuçta 250 lik scooter .....ben GTS den çok memnunum rahat ve emniyetli her motor gibi ufak tefek sorunlar çıkartıyor ama aldığıma çok memnunum en öenmliside bu....

    SYM cilerle tanışmak istiyorum geziden önce fenerde falan bi çay partisi yapsak şöle 1 saat falan.....

    THAİ ARASANA KARDEŞİM GİTTİN HABER VERMEDİN:::::::::::::

    Her keşe sevgiler saygılar.....
    Md

  5. #145
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    yaw thai den hakkaten haber yok.. dünden beri bende cep ten arıom tık yok..haber alan anında haber versin..

  6. #146
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY
    THAI KAYIP
    arkadaslar dunden berı bazı topıc'lerde thaı'nın yazısmalarını goruyorum. bır problem yok herhalde. tek problem oraya gıdınce bız SYM 'CILERI UNUTMUS OLMASI...

    http://www.motosiklet.net/forum/show...392#post254392

    eeee bu ısın donusude var. MERT sen bılırsın artık...

    MERTDG
    verdıgın bılgıler ıcın tesekkurler. gercekten bunca bahsettıgın seyı yapmayı dusunuyormusun ? bu durumda motor yenı bastan yaratılmıs olacak. hadı hayırlısı bakalım... bıraz yakın olsakta bu konuların muhabbetını etsek , senın motoru bır denesek fenamı olurdu yanı..

  7. #147
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    mertdg x-max seni geçtimi?bide bu performans içi buji markası yada hava filtresi fln markası v fiyatlarını bana iletirmisin yaa memnun olurum.servisteki bana 25 melyon dedi.napıım alııım mı pek anlamıom o işlerden..teşeekkürler
    dongul murat

  8. #148
    mertdg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS
    Alıntı VOYAGER adlı üyeden alıntı
    THAI KAYIP
    arkadaslar dunden berı bazı topıc'lerde thaı'nın yazısmalarını goruyorum. bır problem yok herhalde. tek problem oraya gıdınce bız SYM 'CILERI UNUTMUS OLMASI...

    http://www.motosiklet.net/forum/show...392#post254392

    eeee bu ısın donusude var. MERT sen bılırsın artık...

    MERTDG
    verdıgın bılgıler ıcın tesekkurler. gercekten bunca bahsettıgın seyı yapmayı dusunuyormusun ? bu durumda motor yenı bastan yaratılmıs olacak. hadı hayırlısı bakalım... bıraz yakın olsakta bu konuların muhabbetını etsek , senın motoru bır denesek fenamı olurdu yanı..
    THAİ sana bunu hiç yakıştıramadım terbiyesizlik resmen e kardeşim bizi nasıl unutursun yaww.....

    Abi istanbula beklerim gel motora bak,muhabbet..bi yapiim tabi önce..sende sepeti takarsın senin motorun önüne gelirsin ehehehhehehe....

    yapmayı düşünüyorum hatta bu hafta K&N filitre işini yapıcam gerisi için Thai yi bekliyorum 10 gün içinde başlıcam.....

    Alıntı gropsy adlı üyeden alıntı
    mertdg x-max seni geçtimi?bide bu performans içi buji markası yada hava filtresi fln markası v fiyatlarını bana iletirmisin yaa memnun olurum.servisteki bana 25 melyon dedi.napıım alııım mı pek anlamıom o işlerden..teşeekkürler
    x-max beni geçmedi aslında öle kapışmadık köprüde normal gittik ....ama gördüğüm kadarıyla iyi gidiyor...geçebilir.... sanırım....ne oldu diye sorarsan ben aralardan sıyrıldım gözden kayboldum o ayrı

    Servisten sana verecekleri buji ve filitre sanırım standart olanlarından....buji için NGK iridyum ix 'ı önerebilirim hatta bulabilirsen 3 tırnaklı olanları var...daha performanslı yakar.....

    Filitreye gelince K&N derim ancak bizim hava filitresinin içine koyabileceğin uygun yok..benim daha önce araba yarış aksesuarları sattığım dükkanım vardı 3 sene bunlarla uğraştım K&N ni kutunun içine koyman performansı hiç bir şekilde değiştirmez...ben şöle yapıcam kısaca anlatiim

    Orjinal hava filitresinin kutusunu tamamen çıkartıcam...tamamen...karbüratörde n gelen ve hava filitresinin kutusuna giren 5-6 cm çapında plastik bir boru vardır...o boru kalacak..borunun çapını ölçüp aynı çapta silindirik bir K&N filitre alıcam....bu ikisini birleştirmek için 2 acet kelepçe ve aynı çapta 7-8 cm ucunluğunda 5 'lik bir demir boruyu ikisinin arasına koyup işi bitiricem....boru yeterince uzun değilse örneğin bloğa yakın kaldıysa değiştirip uzatıcam çünkü sıcaklık performansı düşürür..motora sıcak hava girmesini istemeyiz...hatta bu işlemden sonra göreceksiniz eğer yaparsanız tabi gece bir farklı gider ......

    Bu işlem bize ne kazandıracak motorun hava girişi rahatlıcak oksijen artacak yanma artacak (silindir aşaya inerken benzin ve hava karışımını içine çeker..hava girişini rahatlatırsanız piston aşaya inerken daha rahat çalışır..)

    Bundan sonra yapmanız gereken tabiki giren havayı dışarı çıkartmak bunun için egzozst u rahatlatmak gerekir..malesef bizim motorlar için hazır yok....1-2 yer buldum Hand made performans egzozstu yaptırmayı düşünüyorum....

    bu arada bu ikisini yaptığınızda karbüratördeki valf leri belirli oranlarda büyütüp birde buji desteği verirseniz performansınız %10 artacaktır...arabalarda 109 beygiri bu şekilde 121 beygir yaptığımızı hatırlıyorum..(dyno test sonucunu gördüm)

    Maliyetine gelince K&N filitre sanırım 70 dolar civarında..tam rakkamını yakında veririm....Egzozst 200 dolar civarında olacaktır....diğer işlemler 40 doları geçmez....

    bu arada K&n ni benim dediğim gibi yaparsanız inanılmaz güzel bir ses elde edersiniz..sese kendiniz bile inanamasınız....gazı açtığınızda hava sesi acaip bişi..duymanız gerek.......

    dediğim gibi bu hafta K&N i yapıcam size haber veririm. egzozst için yaptırmak isteyenler var ise birlikte yaptıralım hesaplı olur...El yapımı olacağından istediğimiz gibi yaptırabiliriz...veya bunların hepsini yaptıralım diyen varsa gene haber versin pazarlık gücümüz artar....
    Md

  9. #149
    lenduha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Activa
    mert bu SYM lerde sağ tarafa "Liselim" sol tarafa "Dillerdesin" yazdırınca performansta %6 artış oluyormuş.

    Ben modifiyeli asya alacam, önde "Çatla emi" yazıyor, nasıl sende.
    ))db((

  10. #150
    Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    ISTanblue
    Motosikleti
    Deli gibi seviyo. Ne de olsa deli ziya
    Geldim arkadaslar,
    Yaw ne cok seviliyormusum da haberim yokmus, herkese tesekkurler.
    Kafayi bi toparliyim tekrar aranıza donecegim.

    Human Riders Wanted.!

  11. #151

    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    fiyatı 2.000 ytl ye kadar olan scooter'lardan en iyisi hangisidir.
    teşekürler

  12. #152
    apexhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Küçükçekmece
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    yokuş aşağı enfazla 138 gördüm 140 olmadı kapanmama ramen 74 kilodayım ve çantamda yok gerçi biraz rüzgar vardı bence normal ya sizce?

    unutmadan 8000 devir
    SYM GTS250 İST.

  13. #153
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı apexhan adlı üyeden alıntı
    yokuş aşağı enfazla 138 gördüm 140 olmadı kapanmama ramen 74 kilodayım ve çantamda yok gerçi biraz rüzgar vardı bence normal ya sizce?

    unutmadan 8000 devir
    bence sen mert ile bir irtibata geç..yanlışlık var..daha fazla uçman lazım bence..o kilo ile..

  14. #154
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    bende 76 kiloyum benimki düz yolda 130u zor geçio.offffff
    dongul murat

  15. #155
    PIPER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2005
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Yamaha Majesty 400

    Joyride ile Gezi Fotoğrafları

    SYM Joyride ile bir pazar gezintisi. Fotoğrafları görmek isteyenler tıklayabilirler.

    http://www.endurocu.com/modules.php?...ewtopic&t=2708
    Arsel Özgürdal / RC PIPER PILOT / SAMSUN

  16. #156
    mertdg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS
    Alıntı lenduha adlı üyeden alıntı
    mert bu SYM lerde sağ tarafa "Liselim" sol tarafa "Dillerdesin" yazdırınca performansta %6 artış oluyormuş.

    Ben modifiyeli asya alacam, önde "Çatla emi" yazıyor, nasıl sende.
    sana bi tiyo verimm..minibüsçüler niye yan oturur? Yalçın..

    daha hızlı gitsin diye ....bence dene..farkı gör.....motorun üzerine sticker yapıştırırsan rüzgardan dolayı yavaşlarsın....bence yapma...
    asya al sen en iyisi kaskın üstünede "samet beni baba seçti" yazarsın

    bu arada millet bugün K&N çalışmalarına başladım acaip bişi oluyo bitince resimlerini yayınlarım...

    bugün bujiyi değiştirdim..karbüratör ayarını yaptırdım hava filitresini temizlettim..debriyajı tornada hallettirdim...hemen fark etti....gidişi değişti meredin.....

    bujiyi çift tırnaklı taktık......NGK (bilgi kartal servis tamer)

    138 km falan yazmışsınız rampa aşaya...normal bence..rampadan rampaya değişir...düz yolda 130 görüyorsan motorun normal demektir...artırmak istiyorsan..çok basit...varyatör ağırlıklarını arttır...10 dolar bişi..kalkış yavaşlar hız artar..mantık şu...varyatör kayışın motor tarafındaki yuvarlak zımbırtı içinde silindirik 6 adet bilye var..motor varyatörü döndürmeye başladığında varyatör kayışı şıkıştırmaya başlıyor..böylelikle motor gücü kayıştan tekerleğe aktarılıyor tabi arkadada bi sistem var onu sonra anlatırım...

    Devir artıkça silindirler yukarı çıkıyor ve kayışın öndeki çapı azalıyor...bu bisiklet gibi...hani önde 3 çark olur ..öndeki çark en büyüğündeyken son sürat artar...

    varyatörün kayışı çok sıkmaması ve her devirde maksimum büyük kalması için ağırlıkları artırmak gerekli..son süratte %15 fark ettirir buda düzde 130 yerine 150 km gibi bişi olur..tabi kalkışta buna bağlı olarak azalır...tam tersini yapıp ağırlıkları azaltırsan bu seferde kalkış artar sürat düşer....

    ebayden bile bu ağırlıkları sipariş verebiliosunuz standartır..5 gramdan başlıo 12grama kadar çıkıyor...bizimkilerin kaç gram olduğunu bilmiyorum tartarım yazarım....uzun yol yapmıcaksanız tavsiye etmiyorum motoru yorar çünkü.....almadan önce servisinize danışmayı unutmayın!!!!

    eğer illa alıcam diyorsanız debriyaj yaylarıda var ebay de ..onlarıda alın sert yaylar kavrama için faydalı ama balata daha çabuk biter söliiimm....(debriyaj kayışın arkatarafında tekerleğin üzerinde olan mile bağlı...ondada mantık aynı sayılır...devir artıkça küçülüyor....küç 2;lmeyi engellersen son sürat artar bunun için kitler var....Ama malesef SYM için olanını daha bulamadım..bulunca haber veririm....)



    THAİ kardeş ne yaptın ne ettin yazda bilelim bişi lasım mı? Ne saman gelcen başladım yapmaya motoru sonra ağlama...

    Alıntı gropsy adlı üyeden alıntı
    bende 76 kiloyum benimki düz yolda 130u zor geçio.offffff
    Bakım yaptırdın mı?

    Buji hava filitresi debriyaj.????? benzincini değiştir bide....hepsini yap ..ozaman

    135 e çıkarsın...... ehehhe

    budur arkadaşlar bu kadar gidio meret 140 görürsen düzde acaip gidio bi terslik var demek..

    hesap şu...

    motor kaç kilo 173 benzin almışsın 10 kilo üstündekiler bagajdakiler ve sen 90 ne etti 273 hmmmmm

    kaç beygir bu meret 21... böl şimdi -13 kiloya 1 beygir-max. hız 80 mil yani 130 km

    GSX 1000 kaç kilo 175 ..100 de diğerleri netti 275 kaç beygir 178 bölelim -1.5 kiloya 1 beygir..max hız abuk sabuk bişi

    Burgman 400 kaç kilo 186 ...100 de 286 ...kaç beygir 33 bölelim 8.6 kiloya 1 beygir..max hız 100 mil 160 km

    kısacası bu kadar gider...130 u gör yeter....performansı artırmak için uğraşmak lazım yapıncada en fazla 150 olur okadar...hız için vitesli motor şart.......


    Ben size bişi söliim GTS ciler bence kendi klasmanında görüntüsü ile maxi scooterlar içinde en muhteşem olan scootera binmemin keyfini çıkartın bu arada performansıda kendi klasmanındakilerle gider...bakmayın bana ben zevkine performans yapmaya çalışıyorum basacağımdan değil..40 yılda bi....hobi...
    Md

  17. #157
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    bakımı yarın yaptıracam fakat babam istanbula gitti para almayı unuttum 60-70 milyon param var fakirliğin gözü kör olsun.yarın yağını,bujiyi,hava filtresini temizleip ve ayrıca benzinliği değiştirim sonra bakacam.uzun oldu galiba.herneyse ama gerçekten güzel motor.ama keşke biraz daha son hızı fazla olsaymış yaa ben artık kafaya taktım ndn diğer 250cc ler 160-170 yaparken bizimki 130 dio....amannnn napalım önemli olan sağlamlık dimi ....baıımda işlcilik parası herif geçen 50 ytl istedi ben pazarlık yapmayı denicem yarın.....muahhahahaha
    dongul murat

  18. #158
    VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY
    Alıntı PIPER adlı üyeden alıntı
    SYM Joyride ile bir pazar gezintisi. Fotoğrafları görmek isteyenler tıklayabilirler.

    http://www.endurocu.com/modules.php?...ewtopic&t=2708
    PIPER arkadasım fotograf paylasımın ıcın gercekten cok tesekkurler. doga ,renkler , motorun , sevdiğin ve sen hepınız cok guzelsınız ve bırbırınıze cok yakısmıssınız. forumumuza tasıdıgın bu guzel goruntuler ıcın ve ayrıca bızı MERTDG arkadasın performans ve modıfıye muhabbetlerınden bırazcıkda olsa uzaklastırdıgın ıcın sana ne desem azdır. Bu tur faalıyetlerın forumumuza renk katacagını dusunerek tum arkadaslardan boyle resımler bekledıgımı belırtmek ısterım. Bende en kısa zamanda fırsat bulunca yapacagım...

    Hadi bakalım biraz calısalım arkadaslar , havalar guzellestı sezon acıldı. bırbırımızden uzak olsakta gonuller bır olsun..

    Ben size bişi söliim GTS ciler bence kendi klasmanında görüntüsü ile maxi scooterlar içinde en muhteşem olan scootera binmemin keyfini çıkartın bu arada performansıda kendi klasmanındakilerle gider...bakmayın bana ben zevkine performans yapmaya çalışıyorum basacağımdan değil..40 yılda bi....hobi...[/QUOTE]

    MERT ARKADASIM,
    gene yazdıklarınla modofıkasyon ve performans arttırımında duayen oldugunu bır kez daha kanıtladın. Bu konuda gercekten senden ogrenecegımız cok sey var. Valla sız motorları 130'km/hour uzerıne cıkarmaya calısırken ben 100 /110 dedımı tırsıyorum. Performans arttırımının caresını buldunda bu konuda nasıl bır cozum getıreceksın acaba onu merak edıyorum. Saka bır yana ama ben gercekten 100-110 km fazlasında motorun hakımıyetının azaldıgını hıssedıyorum. Aman dıkkatlı olalım arkadaslar. ozellıkle GROPSY arkadas bu surat arttırımını kafaya takmıs vazıyette.
    herhalde yakında bır haftalık bır egıtım ıcın MERT abısının yanına ıstanbul'a gonderecegız.

    HADI BAKALIM HERKESE KEYIFLI , SURATLI , KAZASIZ SURUSLER.

  19. #159
    gropsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2005
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    sym gts 250
    ahhhh sınavlar olmasaydı nu hafta istanbuldaydımm.herkes gitti evde tek başımayımmmm .bakıma götürcem para yok babam gelse artıkama en yakın zamanda gelmeye çalışacam sizide antalyada görmek isterim inşallah birgün buluşuruz..yazda geldi artık atlayın gelin şöle marmarisi,fethiye fln heryeri gezzeriz
    dongul murat

  20. #160
    Thai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    ISTanblue
    Motosikleti
    Deli gibi seviyo. Ne de olsa deli ziya
    Mertin soyledikleri çok mantıklı ama bana ve aklıma en uygun görünen K&N filtre oldu. Çünkü GTS'nin filtresinin yeri bence çok kötü. Diğer illeri bilmiyorum ama İstanbulda resmen kamyon otobüs minibüs dumanından resmen yağ içinde kalıyor. Her gün kullanılıyorsa her hafta söküp temizlemek, eğer mümkünse de 1,5 ayda bir değiştirmek gerek. Ayrıca hava emişi de kutunun yeri itibari ile pek sağlıklı değil.
    Bütün bunlar göz önüne alındığında 60'lık bir K&N filtre ile makinenizin rahat çalışmasını sağlayabilirsiniz.
    Ancak bir gerçek daha var ki;
    Hava akımı sağlıklı ve kolay yoldan yapıldığı takdirde, aynı ölçüde kolay bir şekilde gaz'ın dışarı atılması gerekiyor ki, katalitik konvertörlü ekzostlarımızla bu pek mümkün değil gibi.
    Egzost'un içini tam bilemediğim için yorum yapamayacağım ama gaz en az iki kere dönüyordur içinde. Ya içini ayıklamak gerek yada başka bir yöntem bulmak gerekli.

    Ama sadece filtrenin K&N'e dönüştürülmesi bile en azından benzin sarfiyatını düşürecektir kanısındayım.

    @PIPER
    Dostum ilk fotograf sanki reklam gibi, inanılmaz hoş bir fotoymuş, bence SYM Taiwan'a bir yolla, eğer olmazsa şu anda plan aşamasında olan yeni site oluşumu için senden kullanmak için izin isteyeceğim....

    Human Riders Wanted.!


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
8. sayfa BirinciBirinci ... 6789101858108 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler