Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2361

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı prstjm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben yeni katıldım uzun zamandır cgl kullanıyorum bu motorun sele yüksekliği çok mu fazla yakın biryerde satan ve kullanan görmedim boy 1.61
    Merhaba, aramıza hoşgeldiniz.

    Orjinalinde arka amortisörler en yüksek ve en sert ayarında geliyor. Bir kaç kademe indirince baya bir alçalıyor. İşin garip tarafı bu en alt seviyede 2 adet iri yapılı arkadaş binse bile altı sürtmüyor. (Çamurlukla teker arası bir hayli mesafe var çünkü) Anlayacağınız tam bir ağır yük canavarı.

    Lastiklerin yanakları da 90 mm. Ben lastikleri 70 mm e düşürünce ilk farkettiğim şey motorun alçalması oldu. Bunu diğer lastik değiştiren arkadaşlar da teyit etti.

    Yani kısacası amortisörleri ve lastikleri düşürürseniz sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------

    Alıntı G.G adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Ocak ayında bir motosiklet alacağım.
    2500-3000 tl arasında bütçem var ve alacağım motora en az 3-4 yıl bineceğim. Boy 1.98 kilo 95.
    Sıfır boxer, 2.el keeway superlight 150 veya yine çin malı 150-250cc arası cruiser motosikletler var bütçeme uygun.
    Ne tavsiye edersiniz?
    Kötü durmaz hocam. Sanırım Osiman arkadaş sizinle aynı boy ve kiloda. Belki gidon yükseltici kullanırsanız daha da rahat olur. E bayden ucuz yollu bulsam ben de 5 cm kadar yükseltmek isterim gidonu.
    G.G bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2362

    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    kocaeli-sivas
    Motosikleti
    bajaj boxer
    s a arkadaşlar boxer'ım 2500 km de motoru çalıstırıyorum tek marşta çalısıyor fakat bellı bir mesafe gidiyorum duruyorum sonra belli bir sure 1. vitese atıyorum stop ediyor.Veya çalıstırıyorum gaz verince stop ediyor.Bazende yolda giderken stop ediyor.Rolentisi mi düşük,akü mü zayıf,benzin mi pis,buji mi sıkıntılı,benzin mi gelmiyor motora havalar soğuk o yuzden mı yapıyor.Var mı çaresini bilen başına böyle şeyler gelen fikir verecek olan şimdiden teşekkürler

  3. #2363

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Alıntı ati-90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s a arkadaşlar boxer'ım 2500 km de motoru çalıstırıyorum tek marşta çalısıyor fakat bellı bir mesafe gidiyorum duruyorum sonra belli bir sure 1. vitese atıyorum stop ediyor.Veya çalıstırıyorum gaz verince stop ediyor.Bazende yolda giderken stop ediyor.Rolentisi mi düşük,akü mü zayıf,benzin mi pis,buji mi sıkıntılı,benzin mi gelmiyor motora havalar soğuk o yuzden mı yapıyor.Var mı çaresini bilen başına böyle şeyler gelen fikir verecek olan şimdiden teşekkürler
    hava ve rölantı ayarı yap, 95 oktan üzeri benzin kullan, depo kapak deliğinde yağmur ve suyun girmemesine dikkat et.. bozuk benzin ya da hileli benzin stop etmeye neden olur.. tekerin düz bassın,,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Facebook grubunda bir arkadaş lastiklerini dişli lastik ile değiştirmiş.

    http://i.hizliresim.com/ayyyRR.png
    bunlar kar lastiğimi acaba
    ya da tam kullanım özelliği hangi lastikler olabilir..
    hoş görünüyor,, hem arazi hemde asfalt için olabilir mi..

  4. #2364

    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    kocaeli-sivas
    Motosikleti
    bajaj boxer
    [QUOTE=seyyit;3496395]hava ve rölantı ayarı yap, 95 oktan üzeri benzin kullan, depo kapak deliğinde yağmur ve suyun girmemesine dikkat et.. bozuk benzin ya da hileli benzin stop etmeye neden olur.. tekerin düz bassın,,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------



    tazikli suyla yıkıyorum sürekli o yüzden olabilir yada dediğibniz gibi benzin pis

  5. #2365

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı ati-90 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    tazikli suyla yıkıyorum sürekli o yüzden olabilir yada dediğibniz gibi benzin pis
    Selamlar.

    Benim de başıma aynı durum gelmişti. Tayzikli suyla yıkarken farkında olmadan depo kapağından içeriye yanlamasına su kaçıyor. Tavsiyem, suyu uzaktan ve dikey tutun çünkü depo kapaklarında hava alması için yapılmış boşluk var.

    Koçtaştan 10 liraya aldığım tabanca, musluk ve hortum aparatıyla suyun kendi tayziği yetiyor zaten.

  6. #2366

    Üyelik
    26 Kasım 2014
    Şehir
    kocaeli-sivas
    Motosikleti
    bajaj boxer
    Değerli Yurdukoru ve seyyit çok teşekkür ederim verdiğniz değerli bilgiler için tekeriniz düz bassın inş
    seyyit bunu beğendi.

  7. #2367
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Bu arada boyut soranlar icin (boy 1,83 kilo 94 civari);

    https://docs.google.com/file/d/0B5fc...p=docslist_api

    Mobilden ancak bu sekilde yukleyebildim. Tiklayin, acilir resim. Resme bakinca huzunlendim :(

  8. #2368

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Valla Boxer size yakışıyormuş keşke satmasaydınız. Yine de hayırlısı olsun ne diyelim. Ben eminim bu motor 100 bini devirecek. Discoverdan 50 bini devirenler var. Bende de 2 motor var ama Boxer'ın yeri apayrı.

  9. #2369
    jemalizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir - Göztepe
    Motosikleti
    Bajaj Discover 125 ST
    Sayın Seyyit,

    hava ve rölantı ayarı yap, 95 oktan üzeri benzin kullan, depo kapak deliğinde yağmur ve suyun girmemesine dikkat et.. bozuk benzin ya da hileli benzin stop etmeye neden olur.. tekerin düz bassın,,
    95 oktan üstü benzin zararlıdır.

    Bildiğiniz gibi ülkemizdede 95, 97, 98, 100 oktan benzin satılmakta. Yüksek
    oktanlı benzinler genelde yüksek performans yakıtı olarak lanse edilmekte,
    bu benzini kullanınca performansın arttığı, tüketimin düştüğü vs iddia
    edilmekte.

    Fakat halk tarafından bilinenlerin neredeyse tamamının yanlış olması ve
    oktan meselesinin bir pazarlama taktiğine dönüşmesi sebebi ile dostlarımla
    bu konunun teknik içeriğini paylaşmak istedim.

    Öncelikle, Oktan sayısı bir referanstır ve benzinin içindeki gerçek oktan
    sayısını belirtmez, ayrıca oktanın

    PERFORMANSLA, TÜKETİMLE HİÇBİR ALAKASI ALAKASI YOKTUR.

    Bildiğiniz gibi içten yanmalı benzinli motorlar benzin ile havayı
    sıkıştırdıktan sonra buji ile ateşleyerek çalışırlar. Her motorun sıkıştırma
    oranı farklıdır. Her yakıt belli bir miktar sıkıştırma basıncına kadar buji
    olmadan dayanır bir süre sonra buji olmasa bile kendiliğinden yanıverir. Bu
    tehlikeli bir durumdur vuruntu olarak kendini belli eder ve motora hasar
    verebilir. Ayrıca performansıda düşürür. Dolayısı ile belli bir motorun
    belli bir sıkıştırma ile vuruntu yapmadan (yani benzin buji çakmadan önce
    kendiliğinden yanmadan) çalışabilmesi için bir minimum oktan gereklidir. BU
    MİNİMUM OKTAN otomobilİNİZİN KİTAPÇIĞINDA BELİRTİLİR.

    Ama nadiren 95 oktanın üzerinde benzin gereklidir.

    95 oktan benzin demek aldığınız benzinin içinde 95 oktan var demek değildir.
    95 oktan benzinin anlamı, aldığınız benzinin kimyasal olarak vuruntuya karşı
    direncinin %95 isooktan ve %5 heptan karışımıyla AYNI olduğu anlamına gelir.



    Yani benzinin oktanı, içeriğinden dolayı değil gerçek isooktan-heptan
    karışımın belli yüzdelerinde elde edilen vuruntu direncine karşılık gelecek
    şekilde belirlenir. Bu sebeple 100 oktandan daha yüksek yakıtlar olabilir.
    Çünkü dünyadaki en vuruntu-dirençli yakıt isooktan değildir.

    Bunun ölçümünde iki farklı ölçüm standardı vardır fakat ülkemizde RON
    kullanılmaktadır. RON dışında birde MON ölçüm sistemi vardır. Örneğin
    Amerikada RON ve MON'un ortalaması alınır, bu sebeple amerikada 87 oktan
    olan bir benzin avrupada 95 oktan olabilir.

    Örneğin benim Honda otomobilimin kitapçığında RON değeri 93 oktan ve üstü
    yakıt kullanabilirsiniz diyor. Bunun anlamı benim otomobilim avrupa
    standardında 91 oktan (normal) benzinle bile çalışır. (Otomobilim katalitik
    konvertörlü olduğu için kurşunsuz olmak kaydı ile tabiki)



    11:1 sıkıştırma oranlı Ferrari'nin kitapçığında ise 95 oktan yazıyor. Yani
    benzinin 100 yıldır var olduğunu düşünürsek 95 oktan aslında yeterince
    "yüksek" bir oktan değeri.

    Performans meselesine gelince, bir yakıtın performansı tamamen enerji
    içeriğine bağlıdır. Bu enerji içeriğinin oktan sayısı ile bir alakası
    yoktur. Fakat GENELDE enerji içeriği yüksek benzinler (kaliteli benzinler)
    yüksek oktan adı altında satılmaktadır. Bu sebeple bazı yüksek oktanlı
    benzinler daha yüksek enerjiye (yani daha yüksek performansa) sahip olabilir
    (ama çok az fark edecek şekilde). Ama bu sizin otomobilinizin yada
    otomobilinizin motoru bundan yararlanabilecek anlamına gelmiyor.

    Piyasadaki otomobilin %99unda hiç farketmiyor.

    Bu arada motorda oktan isteğini belirleyen SIKIŞTIRMA ORANI DEĞİLDİR. Ne
    kadar sıkıştırma basıncı elde edildiği önemlidir. Yüksek sıkıştırma oranı
    sadece elde edilebilecek maksimum sıkıştırmayı etkiler.

    Bu durumda eğer otomobilinizi üreten firma özellikle yüksek oktanlı benzin
    kullanmalısınız diye yazmadıysa yüksek oktan benzin kullanmak sadece
    ekonomik olarak daha pahalıya gelecektir. Size bir yararı olmayacaktır.

    Yüksek oktanlı benzin ancak ciddi yüksek performanslı araçlarda biraz
    farketmektedir. Yani sizin otomobiliniz yüksek oktan talep etse bile
    kazanacağınız fark yüzde 1-4 ancak olacaktır. Modern 300 beygirlik
    motorlarda bile 10 beygir ancak farketmektedir.
    AYRICA yüksek oktan SADECE maksimum güçte farkeder.

    Yani maksimum devir, maksimum hızlanma dışındaki kullanımlarda pek bir fark
    olmamaktadır.

    Bulunduğunuz yerin rakımı yükseldikçe de oktan ihtiyacınız düşer.

    Deniz seviyesinde 95 oktanla mutlu olan bir motor 500-1000 metre rakımda
    93-91 oktanla da mutlu olacaktır.

    Dolayısı ile size bir yararı olmayacaksa,
    - ben denedim yüksek performans verdi
    - bir depoyla 50km fazla gittim
    - kaliteli abi bu benzin çekişi arttı


    GİBİ LAFLARA ALDANMAYIN.



    Yüksek oktanlı benzin pahalıdır. Kazıklanmayın.

    Ayrıca yüksek oktanlı benzinin yanması daha güçtür, bu da ilginç bir ironi.

    Peki bazı lpg çeşitlerinin 110 oktan olduğunu biliyormuydunuz?

    Alkol katılarak oktanı yüksek ama enerji içeriği (performansı) düşük
    yakıtlar yapmakta mümkündür. Daha öncede söylediğim gibi benzinin
    performansı ile oktanı direk alakalı değil.

    Oktan sayısını yükselten çeşitli katkılar mevcut. Bunlar sadece oktan
    sayısını yükseltir. SADECE yüksek oktanlı benzine kesin ihtiyacınız varsa ve
    bulamıyorsanız motorunuzun vuruntu yapmasını engellemek içindir.

    Sonuç olarak oktan meselesini kafanıza takmayın alın kurşunsuz 95
    otomobilinizin zevkini ucuz çıkarın.

    LÜTFEN BU YAZIYA CEVAP OLARAK ŞUNLARI YAZMAYIN:
    - Ben denedim benim motorum çok rahat çalıştı,
    - Az yaktı.
    - İyi kaçtı.

    Sizin tecrübeniz sadece psikolojik bir aldanma. Size hak vermiyor değilim,
    reklamı bu şekilde yapılınca aldanmamak elde değil.

    İşin bilimi, matematiği kimyası açıkladığım gibi. Benzin satan firmalar
    sokakta araçların sadece binde birinin ihtiyacı olduğu halde güzel reklam ve
    pazarlama yaparak aynı benzini size pahalıya satmaya bayılıyorlar. Bunu
    yurdum insanının birbirine gaz vererek körüklemeside bir olay tabi.

    Ayrıca az yaksa bile, litresi daha pahalı, ne kar ettinizki?

    Dizel araçlarda ÖZELLİKLE düşük oktan tercih edilir. Çünkü bu tür motorlarda
    buji bulunmaz ve yakıtın kendinden tutuşması tercih sebebidir. Bu sebeple
    dizellerde setan sayısı bilgisi verilir. Setanı yüksek mazot daha kolay
    kendiliğinden tutuşur.

    Bazı gelişmiş teknolojiye sahip otomobiller yüksek oktan ihtiyacı olsa bile
    düşük oktanla çalışabilmekte. Bu tür araçlarda 95/98 kulanabilirsiniz ama 98
    kullanırsanız daha iyi olur gibi ibareler bulunur. Bu araçlarda motor
    işletim sistemi vuruntu algıladığı zaman ateşlemeyle oynayarak motorun zarar
    görmesini engeller ve düşük performansta verse çalışır. Ama ancak yüksek
    devirlerde yüksek akselerasyon kullanımda farketmektedir.

    Piyasadaki otomobillerin TAMAMINA YAKININDA 95TEN YÜKSEK OKTAN HİÇBİRŞEY
    FARKETTİRMEYECEKTİR.

    Bazılarındaki farkta fiyatına deymeyecek/hissedilmeyecek oranlarda
    olmaktadır.

    Sıradan otomobili olanlar zaten konuyu hiç düşünmemeli, ekstrem yüksek
    performansa sahip otomobil sahipleride otomobilin KİTAPÇIĞINA BAKMALI.



    Yani eşe doşta servise vs sormayın. Sizden daha iyi bilmek zorunda değiller.

    (Ülkece bu huyumuzdan vazgeçmeliyiz, kullanma kılavuzu diye bişey var ! )



    Bizim aradığımız yüksek oktanlı DEĞİL uygun oktanlı ama uygun fiyatlı YÜKSEK
    KALİTELİ benzin.
    Kaynak: enteresavar
    Ali reis 17 ve Nikmik bunu beğendiler.

  10. #2370

    Üyelik
    18 Kasım 2014
    Motosikleti
    BMW F650GS 2007
    Alıntı AurorAbeam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada boyut soranlar icin (boy 1,83 kilo 94 civari);

    https://docs.google.com/file/d/0B5fc...p=docslist_api

    Mobilden ancak bu sekilde yukleyebildim. Tiklayin, acilir resim. Resme bakinca huzunlendim :(

    hocam sattınız mı siz ya tüh , çok yardımcı oldunuz özel mesajdan , motoru alınca ilk size haber edecektim

  11. #2371
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla Boxer size yakışıyormuş keşke satmasaydınız. Yine de hayırlısı olsun ne diyelim. Ben eminim bu motor 100 bini devirecek. Discoverdan 50 bini devirenler var. Bende de 2 motor var ama Boxer'ın yeri apayrı.
    Cbf kullanmistim 2 gun kadar; ondan beridir huzurla kullanamadim oyle diyim. Bindigim her seyde o titresimsizligi aradim. Ama apacheden inen arkadas bundaki titresim bir sey degil dedi bilginiz olsun.

    Alıntı Dodin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam sattınız mı siz ya tüh , çok yardımcı oldunuz özel mesajdan , motoru alınca ilk size haber edecektim
    Olsun buradan da alirim haberi yeter ki alin siz, memnun kalin.

  12. #2372

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Şehir
    Edirne-Balıkesir
    Edirneden boxer sahibi olan var mı acaba?

  13. #2373

    Üyelik
    07 Haziran 2014
    Alıntı jemalizm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın Seyyit,



    95 oktan üstü benzin zararlıdır.
    sayın jemalizm, verdiğin bilgiler için teşekkürler..
    95 oktan üzeri reklamları ben de pek itibar etmiyorum, petrol şirketlerinin satış oyunlrı,,
    ufak bir gerçekliği çok abartarak verebiliyorlar..
    yalnız, motor klavuz kitaplığında 95 oktan ve üzeri kullanın diyor..
    bence hileli olmayan yani su ve benzeri katkı karıştırılmayan benzin normal kullanılabilinir..
    yazın güvenemediğim bir yerde dört litre kadar benzin baya sorun yarattı,, motor hep stop edyordu, benzini boşalttım güvenilen yerde depoyu doldurdum böylece sorun yaşamadım...

  14. #2374

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı G.G adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Ocak ayında bir motosiklet alacağım.
    2500-3000 tl arasında bütçem var ve alacağım motora en az 3-4 yıl bineceğim. Boy 1.98 kilo 95.
    Sıfır boxer, 2.el keeway superlight 150 veya yine çin malı 150-250cc arası cruiser motosikletler var bütçeme uygun.
    Ne tavsiye edersiniz?
    Merhabalar.

    Sıfırın tadı başkadır. Hiç bir 2. el, hele ki çinçon, gözünüz gibi bakacağınız gıcır gıcır bir Boxer'ın yerini tutmaz. En azından 3-4 sene kafanız rahat olur. Sanayilerde sürünmezsiniz. Eskiyince zaten gazlayın birine gitsin.
    Ali reis 17 bunu beğendi.

  15. #2375

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Şehir
    Edirne-Balıkesir
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.

    Sıfırın tadı başkadır. Hiç bir 2. el, hele ki çinçon, gözünüz gibi bakacağınız gıcır gıcır bir Boxer'ın yerini tutmaz. En azından 3-4 sene kafanız rahat olur. Sanayilerde sürünmezsiniz. Eskiyince zaten gazlayın birine gitsin.
    Abi merhabalar;
    Bu tarz motosiklet tecrübem hiç yok. Ehliyet sınavında bile cup motosiklet kullandım. Debriyaj yapışması, vitese geçince stop etme sabah çalışmama gibi problemlerden bahsedilmiş. Şimdi bu kadar acemiyken bide bu tip hiç bilmediğim problemler ile karşılaşırsam ne yaparım diye düşünmekteyim.
    Acaba becerebilir miyim?

  16. #2376

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı G.G adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi merhabalar;
    Bu tarz motosiklet tecrübem hiç yok. Ehliyet sınavında bile cup motosiklet kullandım. Debriyaj yapışması, vitese geçince stop etme sabah çalışmama gibi problemlerden bahsedilmiş. Şimdi bu kadar acemiyken bide bu tip hiç bilmediğim problemler ile karşılaşırsam ne yaparım diye düşünmekteyim.
    Acaba becerebilir miyim?
    Bahsettiğin problemlerin hiçbirisi bende olmadı. Kaldı ki ben ara ara kullanıyorum. Buna rağmen tek marşta çalıştırıyorum. Benim tek sıkıntım lastiklerle idi onu da değiştirerek çözdüm. (Montaj esnasında bazıları ayarsız geliyor olabilir bilemiyorum)

    Ama ilk motor olacaksa daha zayıf bir motor öneririm. Ilk başta kalkıştaki yüksek tork acemi birine sıkıntı yaratabilir. (Gaz ayarı biraz hassas, özellikle kalkışlarda) Mesela sıfır Honda Ace olabilir. Bildiğim kadarıyla sorunsuz ve kaliteli bir motor. Nihayet Honda sonuçta.

  17. #2377

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Şehir
    Edirne-Balıkesir
    Alıntı Yurdukoru adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin problemlerin hiçbirisi bende olmadı. Kaldı ki ben ara ara kullanıyorum. Buna rağmen tek marşta çalıştırıyorum. Benim tek sıkıntım lastiklerle idi onu da değiştirerek çözdüm. (Montaj esnasında bazıları ayarsız geliyor olabilir bilemiyorum)

    Ama ilk motor olacaksa daha zayıf bir motor öneririm. Ilk başta kalkıştaki yüksek tork acemi birine sıkıntı yaratabilir. (Gaz ayarı biraz hassas, özellikle kalkışlarda) Mesela sıfır Honda Ace olabilir. Bildiğim kadarıyla sorunsuz ve kaliteli bir motor. Nihayet Honda sonuçta.
    Kısa bir süre scooter tecrübem oldu. Debriyaj gaz olayınıda arabadan biliyorum ama debriyajlı motosiklet hiç kullanmadım. Dediğiniz gibi cb125 ace a bakmıştım daha önce ancak acemiliği attıktan sonra çabuk sıkılabilirim diye düşündüm.

    Biraz şans işi sanırım bu problemler.

    Yaşadığım şehrin bi ucundan diğer ucu 5-10 km kadardır debriyaj vitesle uğraşmamak adına 2.el bir scooter bakacağım, bulamazsam eğer ocak ayında alacağım gibi duruyor boxer'ı.

    Çok teşekkür ediyorum ilginiz için.

  18. #2378

    Üyelik
    06 Eylül 2014
    Şehir
    kayseri
    Motosikleti
    lifan tay 100 - 2012 / emisol 2014 / artık yok :)
    merhabalar. boxer 4. viteste 5'i arıyor mu? bi de titreşim durumu nedir acaba? balansörsüz sanırım motoru.

  19. #2379
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı kordinaryus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar. boxer 4. viteste 5'i arıyor mu? bi de titreşim durumu nedir acaba? balansörsüz sanırım motoru.
    Evet arıyor. Titriyor yüksek devirlerde. Daha da yüksek devirlerde zangırdıyor. Dişli değişimi ile çözülüyor diyenler var bu arada.

  20. #2380

    Üyelik
    17 Temmuz 2014
    Şehir
    Edirne-Balıkesir
    Boxer'ı şuan alırsak 15 gün için 2014 mtv 2.taksidini ödemek gerekiyor sanırım. Bu yüzden ocak ayını beklemeyi düşünüyorum. Mtv ne kadar acaba beklemeye değer mi?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)