Bugün iki kez gereksiz yere yığıldı ve stop etti. Jikleyi çekip çalıştırınca düzeliyor. titreşim ise yüksek devirde hafif. Konfor ve canlılık titreşimi unutturuyor.
Bugün iki kez gereksiz yere yığıldı ve stop etti. Jikleyi çekip çalıştırınca düzeliyor. titreşim ise yüksek devirde hafif. Konfor ve canlılık titreşimi unutturuyor.
merhaba arkadaşlar
uzun yoldaki yakıt sarfiyatını üstte belirtmiştim
ogünden bugüne de sadece şehir içi yakıt ölçümünü ancak bitirdim..
gelelim sonuca;
depo full vaziyette sadece şehir içi kullanımına başladım..
yaklaşık 200 km'sini artçılı olarak gerçekleştirdim.
hava koşulları malum ortada..
tabi yokuş aşağı yukarı nasıl yoldan geçtiysem o şekilde kullandım..
genel olarak hızım 30-70 km araları idi ama zaman zaman 80-90 km hızları gördüm..
sonuç..
yedeğe düşerken silkelenmeler başladı biraz idare edip shell den benzin aldım tam tamına 11lt (5.00tl/lt)
belki rastlantı ama 1569 km de doldurmuştum 2068.9 km de yedeğe indi. 100 metre daha olsa 500km..
55liraya 500km.. çok iyi bir değer :D (55/500=0,11krş)
0,11*100=11 tl - yani 11/5=2,2 lt (100 kmde 2,2lt yakmış bulunmakta)
daha da düşer mi bilmiyorum ama gayet yerinde bir tüketim..
kalın sağlıcakla
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Burdurlu kardeşim paylaşımın için teşekkürler. Tebrik ediyorum. Gerçekten 55 liraya 500 km harika bir değer.
Arkadaşlar bu şekilde bilinçli kullanılınca kilometre ilerledikçe yakıt da gittikçe azalıyor. Bu yüzden yeni alan diğer arkadaşlar bu yazdıklarımızı okuyup sabretsinler, zamanla tüketim bariz bir şekilde azalıyor. Yakmıyor, adeta kokluyor...
Emin olun 600 km de gidiyor, (yedek dahil) hem de hiç kasmadan 85-90 km/h ortalamasıyla. (Yedeğe düşünce 120 km daha yol yaptım) Bizzat denedim. Tek dikkat etmeniz gereken elinizin ayarı. Dizel araç gibi menzili var
Bajajı kesin olarak satıyorum. Niyetim takas aslında; sym fiddle2 ile ama takasa yanaşmıyorlar pek. Bundan sonra da vitesliye tövbe; zevkli diyen alsın kullansın ben bir daha vitesliye elimi sürmem. Elalemin aklına uyduk kendi aklımızı kenara attık al işte sonuç. Olmuyor işte; olmayınca olmuyor. Motora bayılıyorum ama debriyaj ve vitesi düşünmek deli ediyor beni. Ben bunlarla uğraşmak değil rahat rahat sürmek istiyorum salına salına; trafikte dahi.
Sizce ne kadara satışa koymalı? 420km'de daha. Armode ar-501 çanta da taktım arkaya sisi barlı.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
100 mg prince de 2.2 yakıyor uzun yolda 60 la gidersen
sehirici 2.35 litre /100 km
motor 3700 km de
MG de biraz konfor yok ya prince frenleri kötü ama yedek parca bollugu fiyat uygunlugu vergisiz oluşu vs güzel
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
30-40 la gitmeyi başarırsam bende az yakacam 85-90 düşük cc için az bir hız değil nasıl az yakmış öyle
Bu arada almayi dusunen varsa bu motoru istanbulda; bosuna sifir alip ugrasmayin daha 420km de benimki. Hem yardimci olmus olursunuz cok makbule gecer. Hazit armode ar-501 canta da takili. Kafasina uyan olursa L beden caberg rhyno kask da verebilirim problem olmaz.
Satar satmaz hemen skutere gececem %90 ihtimalle sym fiddle olacak. Bir daha da kendi dusuncelerimi arka plana atmam. Neymis eninde sonunda vitesliye gececekmissin de simdiden alismak lazimmis da falan hadi ordan. Gecmiyorum omur boyu skuter kullanmak istiyorum inadina. Daha fotograf cekip satisa koymadim o yuzden ilan no veremiyorum. Mail adresi yazayim simdilik (gunluk kontrol ederim aksatmam). Almadan once denemek isteyen olursa buyursun kucukcekmecede ikamet ediyorum.
Not: hatalar icin kusura bakmayin mobildeyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:11 ----------
Mesaji duzenleme yok, cok ilginc. Maili yazmayi unutmusum.
Mail: ali.caliskann@gmail.com
Zaten bir depoya 500 km yi uzun yolda yapıyorum.( 85- 90 km/h ile) Şehir içinde ise sürekli dur kalk fren olduğu için menzil 400 e kadar düşüyor.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Stop etme sorunu çözebilen varmı. Hergün bir iki kere oluyor. Benim zannım yakıt hattında bir sorun var. Çünkü önce benzin bitmiş gibi yığılması ve durunca stop edip kolay çalışmaması var.
Kardeşler şu stop etme sorunu buji, buji piposu veya kablosu kaynaklı bir sorun olabilir mi acaba! Şikayetçi olan arkadaşlara bujilerini NGK ile değiştirip kaliteli bir buji piposu takmalarını öneririm. Belki fark eder.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Pek kac numara buji kullanacağız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Benim motorda direksiyon sallama olayı yok. Iki elimi bırakıp surebiliyorum. Fakat bugün 3 kez stop etti yine. Durup jikle çekip çalıştırıyor ve devam ediyorum. Fakat sinir bozucu. Karburator hava ayari yapmalıyım. Birde oyle deneyelim. Birde yakıt gostergesi çeyrekte iken neden yedek depoya geçiyor anlayamadım. kırmızı hattın az ustundeyken benzin bitti.
Benim motorum da sürekli stop ediyordu. Sabahları Jikle olmadan çalıştıramıyordum. Rolanti ayarıyla oynadık biraz. Şimdi gayet güzel çalışıyor. Sende dene istersen.
İlk çalıştırmanızda ne kadar süre jikle açık bekliyorsunuz? Hava sıcak ta olsa bir dakika jiklede çalışıp öyle devam edin. Herhangi bir buji vs sorunu olduğunu sanmıyorum.
Muhtemelen yakıt musluğunuz aşağıda yani yedek depo kapalı konumda. İbreye düz yol harici pek itimat etmeyin, yokuşa göre inip kalkıyor.
Abey mesele o değil. Benzin yarim depo iken yine oluyor. Meselenin aslı şu; kalkış yapıyorum 1 den ikiye atınca devrini alırken kesiciye girer gibi gazı kesiyor, 3e atinca az rahatlayip tekrar aynısını yapıyor. O kadar hızlı trafikte zor durumda kalıyorum. Yavaslayip saga çekerken stop ediyor. Jikle çekmeden katiyen çalışmıyor. Şu an motor 240 km. De. Ve bu sorun hergün en az iki kez oluyor. Benim tahminim ya karburator hava cekemiyor, ya da benzin cekemiyor. Son ihtimal ateşleme de sorun var. Dandik veya hasarlı buji takılması ihtimaldir. Sonuçta bir honda yada yamaha değil. Bu arada tavsiye edilen buji PRZ9HC imiş.
merhabalar şu ön siperlikten gelen ses olayına arkadaşların tavsiyeleriyle bende bir el attım..baktım ön siperlikle far arasında çok boşluk var işyerinde sattıgım ürünlerden faydalanarak siperligin içine ince çift tarafli bant yapıştırdım sonra mobilyacılara sattıgımız kagverengi kapı fitilinin tırnagını kesip yapıştırdım..(aslında siyah rengide var ama pek gitmiyor o kadar sırıtmadı)güzel oldu tavsiye ederim..
Bence gayet sağlam olmuş.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)