tesekkurler cevap icin bakalim bir motor kasim sonu gelsin gorecegiz insallah
Merhaba arkadaşlar. 15.000 bakım ücreti için İstanbul Anadolu yakasındaki bir servisten fiyat aldım. 780 tl dediler. Fazla olduğunu düşündüğüm için farklı bir yeri aradım, genel olarak piyasa bu mu diye. Diğer servis 300 tl dedi. Bu kadar fark olması aklıma yatmadı. Birinde yanlışlık olduğu çok belli. Yakın zamanda servise giden olduysa yardımını ve tavsiyesini bekliyorum. Anadolu yakasında işin ehli servis tavsiyesi de verirseniz mutlu olurum. (Motosikletin garantisi devam ettiği için özellikle servis arıyorum.)
https://i.hizliresim.com/kg4rriq.jpg
Arkadaşlar bugün farkettim çok teknik bilgim yok bu sızıntı ne olabilir?
Blok terleme yapmiş.
Karter havalandirmadan,hava filtre kutusuna giden parmak kalinliginda siyah bir hortum var onu takip et,sıkışma,ve tikanma var mi?
Yag dolumu uygun seviyede yapildimi?fazla yag konulma gibi?
Motoru kullanirken fazla sıķıştirmiş olabilirsin
Blok cevresindeki civatalari torkla.
Stator elektrik akim tasiyici kablo şapkasindan da yag kacirma var,oraya da bak,sanki orada da daha once bir islem var gibi,sivi conta birikintisi var
Son çare stator kapak conta degisimi.
Biraz sacma gelecek , cok basit birşey ancak beceremediğim ve fikire ihtiyacım olan bir konu var
Motorun manetlerini cıkartmam lazım, elcik korumanın bir bağlantısı manetleri tutan tek vidaya bağlanarak yapılıyor, diğeri gidon topuzundan.
Ancak manet vidalarını cıkartamdadım birisi fren manetini tutan vida düz, debriaj manetini tutan vida yıldız.
2016 model ns200.
İnternet videolarında bazılarında üst taraftan hemen çeviriyor, bazılarında altta kalan civatayı gevşetiyor.
Ama sıkıntı şu, benim altta civata yok, sadece vida tutuyor. Vidalarda o kadar sıkı ki tornovidanın gireceği boşluk zorlamaktan erimek üzere. tornavida ile acamadım
bir taktiği falan var mı napayım bilemedim :D
Arkadaşlar merhaba. Malum kış geliyor. Akü geçen sene kışın arada sıkıntı yaratmıştı. Soğuklarda 3-4 gün çalışmayınca bir kaç defa marşa basınca marş almıyor sonrasında hiç marş basmıyordu. Bir yokuştan aşağı 3. viteste vurdurarak çalışınca biraz yol yapınca düzeliyordu. Bu sene daha havalar tam soğumadı ama bir gün dışarda yatsın marş almıyor.
Akü tavsiyesi isteyeceğim. orjinali sanırım 12v9a fakat nette hep 12v12a çıkıyor. 12 amper almamın sakıncası olur mu? Alıp kullandığınız ve memnun kaldığınız akü var mı?
Motor vitesteyken debriyaja da bassanız şanzımanda sürtünme vardır bir miktar, motor 3. viteste iken yokuş aşağı falan debriyajı çekerek hızlanmaya çalışıyorsanız tavsiyem boş vitese alıp motor üstünde ayakta giderken 2. vitese çekmeniz ve aynı anda motora sert şekilde oturmanız(ki arka lastiğe yük binsin ve kilitlenmesin). Youtube'da vidyoları var, altınelbiseliadam'ın da vardı yanlış hatırlamıyorsam.
12v 12 A çıkan hangileri, ne marka modeller merak ettim. Zira bu motorun aküsü ytx9-bs kodlu değil mi? Onlar da 12v 8A ya da 9A olurlar.
Ha, akü yuvasına uyacak 12A'lık akü bulursanız uygun fiyata alın tabii, daha iyi olur, bir sorun çıkmaz.
Arkadaşlar selam. Motorum 2017 model. Geçen yazmıştım geçen kış motor 2-3 gün yatınca çalışmıyor. Vurdurup biraz gezince çalışıyor aküden büyük ihtimalle diye.
Motor 3 gündür yatıyordu sabah çalıştırmaya çalıştım. ilk etapta bu benzin pompası sesi geliyor ya vıız diye o geldi. Sonra marş basmadı. Şalteri (kırmızı düğme) açıp kapadım bir kaç kere vıız sesi bir geldi, bir gelmedi. Marş bastı, çalışmadı sonra yine marş bastı. en sonunda böyle böyle deneyerek çalıştırdım. Yeni akü alıcam ama başka bir sorun olma ihtimali var mıdır?
Arkadaşlar merhaba tekrar, şu sese çözüm bulamadım, buradaki bir arkadaşın dediği gibi batata spreyi kullandım, anlık olarak sesi kesiyor ama sonra yine ses yapıyor. Bu ses ilk kalkışta fren yapmadan da geliyor sanırım onu çözemedim henüz, fikri olan var mı? Yavaş hızda fren yapınca olan bir ses, kafayı yiyeceğim. 2020 model 4 bin kmde henüz
37.300,00 TL oldu, hayırlı olsun
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)