Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Mart 2020, 14:09
#15401
sezarim adlı üyeden alıntı
Arıza ışığı sabit yanıyor. O yüzden bekleyeceğim bakalım. Çalışmada hiç sorun yok maşallah. Kırmızı ışıkta falan beklerken (Eskişehirin uzun kırmızı ışıkları meşhurdur) boşa almak istiyorum sorun olunca vazgeçiyorum. Ondan sordum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------
Hocam bende lastik arayışındayım o yüzden sordum. Arada kaldım pilot sport mu tournee mi diye. Aslında diablo rosso çift hamurlu virajda yol tutuşu daha iyi olur ama onun 2017 sonrası üretimi satışta yok. Taktırınca yorumlarını paylaşırsan sevinirim.
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
Reklamlar
-
11 Mart 2020, 14:23
#15402
RazorBack adlı üyeden alıntı
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
Evet lastik çok önemli o yüzden zaten en iyisini bulmaya çalışıyoruz. Genellikle pilot street öneriliyor. Bir de mitas mc 50 var ama onla ilgili pek yorum bulamadım ns200 kullanıcılarından.
-
11 Mart 2020, 14:34
#15403
Su lastik ve yağ konusunu zaten çözemedim.
yarı sentetik 5100 10w40 diyenler var sentetik 7100 10w40 diyenler var, arkadaş bir motor hem yarı sentetiğe hem sentetiğe nasıl uyumlu oluyor anlamadım.
benim ön lastik mitas, mc50 mi bilmiyorum ancak gayet tutuşu güzel. arka leş oldugu için pek zorlayamadım. bütçeyi zorlamak istemiyorum Tournee yorumu da yok mecbur pilot street gibi gozukuyor
-
11 Mart 2020, 15:44
#15404
sezarim adlı üyeden alıntı
Hocam siz öyle deyince bir inip motoru test ettim. Hızlanınca söndü abs ışığı motor arıza yanıyor. O da yan ayak yüzünden yanmış olabilir. Sabah işe gelirken kimlik göstermek için durdum ve o sıra yan ayağı açınca stop etti. 1. viteste çalıştırdım, o sıra yan ayak açıktı, stop etti. Kapatıp tekrar 1. viteste çalıştırdım bu sefer çalıştı. biraz süreyim arıza ışığı sönmezse servise giderim.
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
ilk baş öyleydi ama ayağım alıştı galiba. Yağın kalitesi ve kullanım süresi de etkiliyor viteslerin konforunu. 1 ile 2 arasında gelgit başlar boşa geçiremezseniz bir türlü, motoru 1 2 cm yürütün yarım debriyajla. Benim motor da bazen yazın sıkışık trafikte 1 e geçmemek için inatlaşabiliyor. Hafif bir hareketle gönlü oluyor.
Bence sizin arıza ışığınız 25 30 km kullanımdan sonra sönecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
RazorBack adlı üyeden alıntı
Ben de anlaş tournee düşündüm ama sonra ucuz etin yahnisi hesabı tereddütte kaldım, sonuçta kendimizi iki tekere emanet ediyoruz bari üç kuruş fazla olsun iyisi olsun. Umarım iyidir bu arada, kullandıktan sonra yorum yapıcam
Anlas kullanıyorum. Islaktaki hareketlerini sevmiyorum. Tutunma kabiliyeti ciddi anlamda düşüyor.
-
11 Mart 2020, 17:34
#15405
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
-
11 Mart 2020, 18:02
#15406
sezarim adlı üyeden alıntı
.....
Bu arada başka bir şey sorsam hazır cevaplayan birini bulmuşken. Motor çalışıyorken 1,2,3 ve diğer vitesler arası geçiş çok rahat ama boşa almak tam bir eziyet ya 1 ya 2 ye atıyor genelde. Ama çalışmazken boşa hemen geçiyor. Sizin motorda öyle mi?
Debriyaj manetinin dibinden ayar yapın, düzelecektir. Ben pulsarım olduğu zamanın birinde boşa alamadığım için neredeyse ayağımızla bastığınız vites kolunu kıracaktım sinirden, kendimi zor tuttum. Sonraki haftasında manetten ayar yapınca(yapmayı öğrenince) boş vitese çok rahat geçmeye başlamıştı. Çözümü bu kadar basitken 3-4 ay motoru boş vitese atmamaya çalışarak kullandığıma yanmıştım.
Siz de bir deneyin derim, belki çare olur.
-
11 Mart 2020, 19:10
#15407
skucukyazici adlı üyeden alıntı
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
Benim ilk motorum Aksigorta 550 Liradan yaptı. Üstüme araçta var ve çok şükür uzun zamandır bir kaza vs yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:09 ----------
maktama adlı üyeden alıntı
Debriyaj manetinin dibinden ayar yapın, düzelecektir. Ben pulsarım olduğu zamanın birinde boşa alamadığım için neredeyse ayağımızla bastığınız vites kolunu kıracaktım sinirden, kendimi zor tuttum. Sonraki haftasında manetten ayar yapınca(yapmayı öğrenince) boş vitese çok rahat geçmeye başlamıştı. Çözümü bu kadar basitken 3-4 ay motoru boş vitese atmamaya çalışarak kullandığıma yanmıştım.
Siz de bir deneyin derim, belki çare olur.
Hocam bir deneyeceğim. Manetin dibini sağ ya da sola çevirip geçio geçmediğine bakıcam sanırım.
-
11 Mart 2020, 22:12
#15408
skucukyazici adlı üyeden alıntı
Nisanda bitecek olan zorunlu trafik sigortamı güncellemek için fiyat aldım, 2017 pulsar 200ns, 3. sigortası olacak, çok şükür kaza bela yok, Anadolu sigortadan 366 ve 396 olarak 2 seçenek verdi. Sizlere ne çıkıyor? paylaşan olursa sevinirim.
31 yaşındayım yaşıtım bir arkadaşın pulsar 2. motor olarak var ona 270tl çıkmış, diğer motoru mt 07. 2. motor yüzünden düşük çıkma ihtimali var mı? yoksa bizimi seviyorlar
Hocam o fiyatlandırma olayı çok bilinmeyenli denklem. Sizin yaşınız, basamağınız ve poliçeyi yapacak olan şirket kayıtlarındaki motorun kaza istatistiğine göre değişiyor.
Diyelim şirkette 10 tane pulsar sigortası var. 8 i kazaya karıştı ise poliçe rakamı yükselir. Tam tersi de olabiliyor. Fakat en büyük etken kullanıcı yaşı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------
o kazaların benimle ne ilgisi var diyeceksiniz belki ama kayıtlarda kullandığınız motor riskli gruba giriyor. Kabaca bu şekilde işliyor sistem.
-
12 Mart 2020, 01:31
#15409
ıyı geceler ns 200 mu d400 ug mi
-
12 Mart 2020, 14:05
#15410
sinan08 adlı üyeden alıntı
ıyı geceler ns 200 mu d400 ug mi
Soru mu bu şimdi, imkan ve tecrübe varsa tabi ki D400UG.
D400 bile olabilir hatta ama UG olursa dadından yenmez tabii :D
-
12 Mart 2020, 16:30
#15411
Arkadaşlar ns 200 için gidon sipariş vericezde sağ sol durumu var şimdi sol sipariş edicem bana sağ göndermediklerini nasıl anlıcam gidonun sağını solunu öğrenebildiğimiz bir bölümü var mı ?
-
12 Mart 2020, 16:41
#15412
Kalyoncu veya e kuralkandan alacaksanız doğru gönderirler. Ben 2 ay önce taktım eğer borudan bahsediyorsanız gri olan. Sanırım bi kısmı yani genişleyen kısmı içe boruyu tutucu kısma girecek. Yani o kısmı içe doğru tuttuğunuzda ince kısım elcik stopa denk gelecek.
-
12 Mart 2020, 16:54
#15413
fb__ömer adlı üyeden alıntı
Kalyoncu veya e kuralkandan alacaksanız doğru gönderirler. Ben 2 ay önce taktım eğer borudan bahsediyorsanız gri olan. Sanırım bi kısmı yani genişleyen kısmı içe boruyu tutucu kısma girecek. Yani o kısmı içe doğru tuttuğunuzda ince kısım elcik stopa denk gelecek.
dediğiniz gibi de sağı soluda 2iside aynı gibi yani sağa takmaya kalksam ucu kalın içe doğru ayını oluyor solo takmaya kalksam aynı oluyor gibi resimlerde gördüğüm kadarı ile bir fark yok gibi keşke anlayabildiğimiz bir yeri olsaydı teşekkürler
-
12 Mart 2020, 17:01
#15414
4everamazan adlı üyeden alıntı
dediğiniz gibi de sağı soluda 2iside aynı gibi yani sağa takmaya kalksam ucu kalın içe doğru ayını oluyor solo takmaya kalksam aynı oluyor gibi resimlerde gördüğüm kadarı ile bir fark yok gibi keşke anlayabildiğimiz bir yeri olsaydı teşekkürler
Gidon kolu alnı ister sağa tak ister sola değişen birşey yok.
-
12 Mart 2020, 17:55
#15415
kdiner adlı üyeden alıntı
Gidon kolu alnı ister sağa tak ister sola değişen birşey yok.
saolasın yani sol sipariş ettik sağ gönderselerde sıkıntı yok yani teşekkürler tekrardan
-
13 Mart 2020, 00:54
#15416
Beni en çok memnun eden yağ motul 5100 15w50 oldu.
-
13 Mart 2020, 19:09
#15417
alp010 adlı üyeden alıntı
Beni en çok memnun eden yağ motul 5100 15w50 oldu.
Titreşim açısından daha iyi geliyor gibi bencede, son bakımda internetten motul almaya zamanım olmadı, biraz farklı geldi castrol. 32500'de motul koycam geri bakalım nasıl olacak.
-
14 Mart 2020, 11:40
#15418
alp010 adlı üyeden alıntı
Beni en çok memnun eden yağ motul 5100 15w50 oldu.
yaz kış fark etmeksizin mi kullanıyorsunuz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------
bu arada hala güzel bir telefon tutucu bulamadım bu alete.
su geçirmez, telefonu içine koydugumuz fermuarlı tarzlardan bakıyorum, vr mıdır önerisi olan
-
14 Mart 2020, 22:11
#15419
Çok soğuk kış geçiren yerlerde ortalama 10 derece ve altıysa 10w40 10w50 kullanılması gerek diye biliyorum.
Ama ben Ankaradayım kışında yazında 15w50 kulanıyorum. 10 derecenin altında pek motosiklet kullanmıyorum zaten. Kullansam da 15w50 koyardım ama nedense beni daha çok memnun etti kışın da yazın da. Belki psikoojiktir ama vites geçişleri ve motor sesi daha
Bu da 200 ns kitapçığındaki grafik. Ortalama 15 derece ve üzerinde kullanılacaksa 15w50 daha mantıklı olduğu anlaşılıyor zaten.
-
14 Mart 2020, 22:58
#15420
alp010 adlı üyeden alıntı
Çok soğuk kış geçiren yerlerde ortalama 10 derece ve altıysa 10w40 10w50 kullanılması gerek diye biliyorum.
Ama ben Ankaradayım kışında yazında 15w50 kulanıyorum. 10 derecenin altında pek motosiklet kullanmıyorum zaten. Kullansam da 15w50 koyardım ama nedense beni daha çok memnun etti kışın da yazın da. Belki psikoojiktir ama vites geçişleri ve motor sesi daha
https://i.hizliresim.com/I7Bcki.png
Bu da 200 ns kitapçığındaki grafik. Ortalama 15 derece ve üzerinde kullanılacaksa 15w50 daha mantıklı olduğu anlaşılıyor zaten.
https://www.bodrummotosikletkiralama...lmediklerimiz/
Doğru bilgi burada arakdaşım bakmanı öneririm.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)