Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15221

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... Fakat bundan her hasarı kullanıcıya bağlıyorum anlamı çıkartmayın.[COLOR="Silver"]

    ...
    siz "Tamamen kullanıcya bağlı" deyince ben de sizin de değiğiniz gibi "her hasarı kullanıcıya bağlıyorum" anlamını çıkarttım açıkçası , bir de "bilinçli kullanıldığı sürece sorun çıkardığını görmedim" deyince direkt öyle anladım.
    Ha, Geçmişi bilinmeyen motorlar için tabi ki kesinlikle haklısınız, tam saatli bombadırlar, sizin elinizde de patlayabilirler, elinizden çıkarttıktan sonra da. Belki de patlamazlar, o olasılık da var :D

    Sizin de dediğiniz gibi sıfır moturun canını 5 km'de alabilirsiniz ama ilk sahibi olduğunuz düzgün kullandığınız bir pulsar, kullanıcıdan/kullanımdan bağımsız olarak belirli bazı sorunları normalden fazla oranda çıkartabiliyor. 1 kişide hiç görülmemiş bir sorun çıkmasından bahsetmiyorum, normal hata/arıza oranından fazla şekilde bir çok kişide belirli/aynı sorunun ortaya çıkmasından bahsediyorum, olasılığın normalden yüksek olmasından bahsediyorum..

    Bakınız yağa su karıştırma olayına, hem hint forumlarında hem de Türkiye'deki 2014-2016 arası Pulsar'larda göz ardı edilemeyecek şekilde normal arıza oranından fazla ama kronik sayılaMAYAcak şekilde de düşük sayıda ortaya çıkması bu duruma örnektir. Genele yaymak gibi bir niyetim yok, ama olasılığın daha fazla olduğunu da söylemek gerekiyor, doğruya doğru.
    ilkaybaşaran bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15222
    Dewilefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    isytanbul
    Motosikleti
    ns200
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim 2. bajaj motorum bu. Birincisi discover 150 f di şimdiki pulsar 200 ns. İkisininde ikinci sahibiyim ve hiçbir sorun yaşamadım. 15 k discover i kullandım. 7 k dır da pulsarı kullanıyorum. Şans mıdır nedir bilemem fakat bilinçli kullanıldığı sürece bunların sorun çıkardığını görmedim. Burada sizden önceki sahipleri çok çok önemli. Sıfır bir motorun canını sadece 5 kilometrede alabilirsiniz. Tamamen kullanıcıya bağlı.
    Saç baş yolduran bmw f650 gs ler var etrafta. Bu o motoru kötü yapmaz.
    selamlar...bu motoru kötü değilde kuralkanı çok kötü ve müşterisini madur bırakan bir firma yapıyor..motorun parçası ellerinde yok.hemde bu kadar ns 200 satmışken motorun can damarı parçaları ellerinde olması lazım..benimde 2. ns 200 üm oldu bu motor..bu arada yaşım 40 a yakın yarı ömür motora biniyorum yaz kış..yaptığım km yi yazmıyorum bile...daha bizimki gibi 2018 model 8000-9000 km'de dağınık f650 gs görmedim..bu iş tecrübeyle sabit ns200 sorunlu ve sorun çıkarmaya müsayit bir motor( 2014 ve 2016 arası ns200 lerdeki kadran resetleme ve stop etme olayını hatırlatırım size )kuralkan firmasnda ns200 bazlı motorlarının ana parçalarında kesinlikle tedariksiz...
    motorun tüm parçaları bay motorun sayesinde garantiye girip değişicek ( 06.08.2018 den beri servisde daha motor )bir daha bajaj dan yana tercihim olursa bay motorun iyi niyetli bir firma olmasından ve baybarsın candan bir insan olup ilgilenmesinden dolayı olucak
    bir olay daha anlatayım sana motorun parçaları değişicek ama 1 yada 2 litre yağ parası ve yağ filitresi parası benden alınıcak .ufak düşünmemek lazım ...bu olaya sadece bay motorla aram iyi diye ses çıkarmıcam....motorun üstünde sibop kestiğinde ölüyordum arkadan gelen duramayıp beni ezseydi..
    ilkaybaşaran bunu beğendi.

  3. #15223

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu, çiçek yerine asfaltı sulayan belediyeler yüzünden özellikle 4 mevsim Anlas winter grip taktıranları duydum. Bende sizin gibi yazın acaba yol tutuşunda falan bir değişiklik olup olmadığını merak ediyorum.
    Anlas wintergrip2 kullandım kışın 1000km boyunca Pulsarı satmadan önce, tutuş iyi idi ama gürültülü bir lastikti açıkçası.Aynı kategoride değiller ancak Metzeler lasertech kullanmıştım 1 takım(20bin km), onun da yol tutuşu iyiydi, 3 mevsim lastik olarak ben karda bile kullanmıştım dikkatli olarak, sorun yaratmamıştı ve sesi yoktu. Wintergrip2'nin sesi kasktan içeri girerek her zaman alpine motosafe kulak tıkacı takan beni rahatsız edebiliyordu zaman zaman.

  4. #15224
    Dewilefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    isytanbul
    Motosikleti
    ns200
    Alıntı cc007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sorunlar yaşayan arkadaşlara geçmiş olsun. Gelişmeleri buradan bizimlede paylaşın lütfen.
    Pulsar piyasaya ilk çıktığında fiyatı çok uygundu herkesi cezbetti. O fiyatlara alınacak bir motosiklette kimse ufak tefek sorunları görmedi. Ama fiyatlar yükselince görünmeyen sorunlar görünür hale geldi doğal olarak. Yedek parçalarda eskisi kadar uygun değil artık.
    Yinede herşeye rağmen ikinci elde buna dahil Japonlara ulaşamayıp, Çinlide almak istemeyenlerin gözü mantıklı olarak Pulsar'da. Japonlar sağlam, güzel, az titreşimli v.s ama pahalı işte. İnsan Pulsar'ı satsam ne alayım diye düşününce kalıyor öyle. Çünkü hâlâ diğerlerine göre idamesi kolay, güçlü, az yakıyor v.s gibi avantajları var. Bu işin çıkar yolu yok gibi. Ucuza iyisi yok yani.
    Bakım konusuda önemli bu motor için. Biraz Nazlı malesef. Ama ben motorumu ilk aldığımda bir bakım yapayım dedim ve içinden yaklaşık 1450 ml yağ çıktı. Cam gösterge tamamen kapanmıştı. Olması gereken ise yağın, yağ göstergesinde verilen çizgiler arasında kalması idi. Yani biraz boşluk kalması gerekiyor cam göstergede. Alette çok yağ olunca vuruntulu çalışıyordu. Olması gereken(1250 ml) kadar koyunca rahatladı çalışması. Belkide yağ karışma, motor kitleme arızalarının çoğu buna benzer sebeplerden olmuştur. Fan çalışmıyormuş müşürü değiştirdim. Farkına varmasam belkide hararet yapacak yada o seviyeye gelmeden gaz yememe v.s gibi sorunlara sebep olacaktı.
    Yani kısacası Türkiye'de motosiklet işi çok bilinmeyenli denkleme dönmüş durumda. Ya çok para vereceksin yada az kalite alacaksın. Pulsar ortalarda bir yerde işte. Gerçi şu aralar piyasada yaprak kımıldamıyor. Japon satanlarda ilanı vermiş öyle bekliyor.
    Lastik sormuş bir arkadaş. Ben Anlas almayı düşünüyorum. Sebebi de yine para-çokomel eğrisinden Anlas çıktı☺️. Herkese iyi forumlar. Bu arada benim motorumda 100 km de yaklaşık 3.3 lt yakıyor.
    geçmiş olsun dileklerim için tşkr ediyorum..ns200 ilk öncelikle benim kapımda duran 2. motorum,çamlıcada yaşıyorum iş yerim topkapıda bu araladarda git gel yapmak için araştırdım ve tercih kılıp aldım..bazı sağlık sorunlarından dolayı şuan için siyah incim göz ağrım yamaha r1 ime binerken zorlanıyorum....
    yaşım 40 lara dayandı ve emin olabilirsinki hem yurt içi ve yurt dışı turları çok koşturdum( facebook adresim Tc zeki uğur özbaş )gerçekten uzun yıllar boyu ciddi km ler yaptım...farklı tarz motorlara binecek ve sahip olucak kadar tecrübelerim oldu..

    ns 200 11-15 bin liralık fiyat aralıkları,gücü ve güzelliği ile çok hoşuma gitti..90.000 km den fazla tvs kullandığım için bajaja çok sıcak durdum ve aldım...aldım başıma işdeeeeeee aldım...ALLAHTAN servisim 10 numara..
    ilk ns 200 üm 2016 modeldi(şuanki 2018 model ns200 ümden daha seri idi)lakin kadran kafasına göre takılıyordu dert etmedim..ama vites düşürürken ciddi noktalarda stop etmesi canımı sıktı..araştırdım kronikmiş..uğraşmadım sattım şuan başımdaki bu 2018 illetini aldım...
    full bakımlı servis,garanti var,abs var motoru aldığım şahısı biliyorum düzgün kullananlardan..sapsarı eşşek arısı gibi...

    km si 8-9 bin civarındaydı emin ol ayın 06,08,2018 den beri servisde olduğu için unuttum km yi.. 6.vites 80-90 kulvarı ilerlerken tam köprünün ortasında zıngırttt diye sibop kesti motor,arkamdaki metrobüs şöförü kimse ALLAH razı olsun adam soluma attı ve beni kurtardı....hayatımda bir çok çeşit motora bindim km leri 150.000 olan fazer 600 larda vardı bilmem nelerde vardı...yağ yakmasından başka hiç sorun olmamıştı motorlarımda..tamam fren bitti,baskı balata değişti,zincir koptu,cbr 1000 imde hastalık olan debraj tası sorunu vardı gibi gibi.....

    olabilir kul yapısı dedik..ama beni esas üzen KOSKOCAAAAAA kuralkan firmasında ve servislerinde piston sekman sibop v.b parçaların olmaması oldu....1 ay olcak ....ama internete girince forsları 10 numara,,,telefonda havaları 500..biz şöleyiz biz böleyiz....vayy babam vay...

    ALLAHTAN servisim 10 numara..yemin ederim marka vermiceğim motorlarım oldu dünya devleri valla bu ilgi alaka yok...( gerçi ilk başta sorunlu başladık sonra düzeldik )

    şuanki pozisyona göre ns200 alan arkadaşların benim gibi motorsal bir sorun olduğunda bekliceği kesin..çoğu şeyde sakin oluyorum mesela komple motor yenileniyor garantiden ama yağ ve filitre parası vericem.. ( parası mühim değil )sinekten yağ çıkarmak mühim olan anlayış..

    bakalım ne zaman çıkar motor nasıl olur tekrar yazıcağım ..selamlar

  5. #15225

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    bu sübap kesme olayını internette bir videoda da gördüm. Sizler 15 k da sübap ayarı yaptırdınız mı? Ben şuan 18 k dayım ve yaptırmadım. Bajaj servisi olmayan fakat yıllardır gittiğim motorcum "sesi değişmiyor sıcak ve soğukta. Gerek yok" diyor. Üretici yazdığına göre gerek var o ayrı mesele de acaba sübap ayarı konusunda yanlışlık mı yapıyorlar? ondan mı kesiyor. Gerçi basit bir işlem. Ya da bir serinin sübapları belkide farklı bir fabrikadan tedarik edildi. Bilirsiniz üretimde bu tip tedarikçi değişimleri fazlaca oluyor.
    Dewilefe bunu beğendi.

  6. #15226
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sübap kesme olayını internette bir videoda da gördüm. Sizler 15 k da sübap ayarı yaptırdınız mı? Ben şuan 18 k dayım ve yaptırmadım. Bajaj servisi olmayan fakat yıllardır gittiğim motorcum "sesi değişmiyor sıcak ve soğukta. Gerek yok" diyor. Üretici yazdığına göre gerek var o ayrı mesele de acaba sübap ayarı konusunda yanlışlık mı yapıyorlar? ondan mı kesiyor. Gerçi basit bir işlem. Ya da bir serinin sübapları belkide farklı bir fabrikadan tedarik edildi. Bilirsiniz üretimde bu tip tedarikçi değişimleri fazlaca oluyor.
    En fazla kesme olayi,

    Sıkı ayarli supap`ta ve egzoz supabinda meydana geliyor,

    Zaten dar olan tirnak araligi,isindiktan sonrada yeterli(rahat)çalişma boşluguna kavuşamiyor,hele kalin viskozite bir yağ kullanildiysa,

    Bende hint mali motosiklet kullaniyorum(tvs 180)

    İndia forumda,hint motorlarinin supaplari rahat çalişacak sıkılığa gelmiyor yorumlari çoğunlukta.

    Ben 15binde supap ayari yaptigimda,emmenin sıkı oldugunu gordum manuele gore ayarladim ve motor rahatladi.hee psikolojikte degil bildigin gaz yemeside degisti,yakitta..

    Kisaca,sesli supaptan korkma..fazla olmayacak tabi.

  7. #15227

    Üyelik
    30 Mayıs 2013
    Vay arkadaş ben tamamen yabancıyım motor olayına... Her şeyi ilk yaşıyorum. Sizden teker tavsiyesi istedim. Sağolasınız ölçüyü verdiniz ama marka model yok. Şimdi yazanlar var anlas wintergrip filan. Anladığım kadarıyla bu fiyat performans lastiği oluyor....
    Neyse geleyim asıl meseleye. Kimse demedi ki "kardeş bak lastiği değişecek olan usta önemli" diye. Ben basit bi iş zannediyorum. İnternetten verdim siparişi Aldım yeni üretim bi Michelin. Aldım lastiği gittim benim motorcuya... Aram iyi. Bi baktım lastiğe levye ile girişti. Hayır iki levyesi olsa yine az zarar verir janta. Diğer tarafa tornavida sokuyor. Bi çentik attı janta. Diğer tarafa yönleniyor. Dedim hop arkadaş napıyon ya... "Hocam diyo lastikçi tekeri yerinden sökmez. Bizde de lastik takma makinası yok." Haydaaa... Allahtan arabası olan bi arkadaş vardı yetişti de tekeri bi lastikçiye götürdük... Gerçi o lastikçidde de usta yoktu. Orada da Makineye yanlış yerinden kaptırmaktan iki çentik attılar... Bilseydim bunları Direkt girmezdim motorcuya. Lastiği elime alır kapı kapı düzgün yapabilecek birini arardım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Arkadaşlar Arka çanta demiri ihtiyacım var.
    Şunları buldum.
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/bajaj-pulsar-200-ns-150-ns-arka-canta-tasima-demiri

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/bajaj-pulsar-200-ns-canta-tasima-demiri-1

    Hangisini tavsiye edersiniz? Veya Şu daha iyidir fiyatına göre diyebileceğiniz başka ürün var mıdır?

  8. #15228

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı mtfg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay arkadaş ben tamamen yabancıyım motor olayına... Her şeyi ilk yaşıyorum. Sizden teker tavsiyesi istedim. Sağolasınız ölçüyü verdiniz ama marka model yok. Şimdi yazanlar var anlas wintergrip filan. Anladığım kadarıyla bu fiyat performans lastiği oluyor....
    Neyse geleyim asıl meseleye. Kimse demedi ki "kardeş bak lastiği değişecek olan usta önemli" diye. Ben basit bi iş zannediyorum. İnternetten verdim siparişi Aldım yeni üretim bi Michelin. Aldım lastiği gittim benim motorcuya... Aram iyi. Bi baktım lastiğe levye ile girişti. Hayır iki levyesi olsa yine az zarar verir janta. Diğer tarafa tornavida sokuyor. Bi çentik attı janta. Diğer tarafa yönleniyor. Dedim hop arkadaş napıyon ya... "Hocam diyo lastikçi tekeri yerinden sökmez. Bizde de lastik takma makinası yok." Haydaaa... Allahtan arabası olan bi arkadaş vardı yetişti de tekeri bi lastikçiye götürdük... Gerçi o lastikçidde de usta yoktu. Orada da Makineye yanlış yerinden kaptırmaktan iki çentik attılar... Bilseydim bunları Direkt girmezdim motorcuya. Lastiği elime alır kapı kapı düzgün yapabilecek birini arardım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Arkadaşlar Arka çanta demiri ihtiyacım var.
    Şunları buldum.
    https://www.kalyoncumotor.com/urun/b...-tasima-demiri

    https://www.kalyoncumotor.com/urun/b...asima-demiri-1

    Hangisini tavsiye edersiniz? Veya Şu daha iyidir fiyatına göre diyebileceğiniz başka ürün var mıdır?
    https://m.n11.com/pulsar-ns-200-cant...xoClN8QAvD_BwE
    Bakacağın çanta demiri şekil v.s olarak bundan olsun. En çok kullanılan ve en memnuniyet verici olanı bu. Lazer kesim diye piyasada satılan desteksiz olanlar(senin attığın ilk link) yolda sürekli salınım sallantı ve ses yapıyor. Yani çantaya yoğurt koysan 20 km sonra yayık ayranı olarak alırsın☺️. Yani kısacası ne alırsan al alacağın çanta demiri alttan destekli olsun.

  9. #15229
    Dewilefe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    isytanbul
    Motosikleti
    ns200
    Alıntı ilkaybaşaran adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu sübap kesme olayını internette bir videoda da gördüm. Sizler 15 k da sübap ayarı yaptırdınız mı? Ben şuan 18 k dayım ve yaptırmadım. Bajaj servisi olmayan fakat yıllardır gittiğim motorcum "sesi değişmiyor sıcak ve soğukta. Gerek yok" diyor. Üretici yazdığına göre gerek var o ayrı mesele de acaba sübap ayarı konusunda yanlışlık mı yapıyorlar? ondan mı kesiyor. Gerçi basit bir işlem. Ya da bir serinin sübapları belkide farklı bir fabrikadan tedarik edildi. Bilirsiniz üretimde bu tip tedarikçi değişimleri fazlaca oluyor.
    valla başkanım yalan olmasın ya 8000-ya 9000 km civarı idi benimki gittiğinde..sıcakta soğukta değişmiyorsa sesi bencede kurcalatmaya gerek yok..kurcalanınca daha çok bozuyorlar
    benimki 2018 model tedarikçi değişimi olduğunu sanmıyorum ama şunu kesin ve net söyliyim 2016 model ns 200 üm bu 2018 modelden çok daha seri ve ortalama son sürat olarak aynı dişli ile 13-17 km arası daha fazla idi ( ama bu 2018 dede istop etme ile kadran reset olayı yok )

  10. #15230

    Üyelik
    07 Mayıs 2019
    Alıntı Dewilefe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla başkanım yalan olmasın ya 8000-ya 9000 km civarı idi benimki gittiğinde..sıcakta soğukta değişmiyorsa sesi bencede kurcalatmaya gerek yok..kurcalanınca daha çok bozuyorlar
    benimki 2018 model tedarikçi değişimi olduğunu sanmıyorum ama şunu kesin ve net söyliyim 2016 model ns 200 üm bu 2018 modelden çok daha seri ve ortalama son sürat olarak aynı dişli ile 13-17 km arası daha fazla idi ( ama bu 2018 dede istop etme ile kadran reset olayı yok )
    Evet 2016 ve öncesi daha seri ve atik. Tahminine göre euro standardı kaynaklı bir durum. Euro 4 olanlar (bizimkiler yani) daha çevre odaklı ve daha sakin. Fakat euro4 olanların 7000 ve sonrası sesi daha güzel. Ben böyle avunuyorum

  11. #15231
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Arkadaslar stop etme sorununa bir çözüm bulabilen oldu mu? 2016 model bi tane aldım motor debriyaji sıkınca seyir halinde stop ediyor. Motorla ehliyet de veriyoruz fakat sınavda stop etme problemi yaşanirsa adaylarımıza sıkıntı yaşatabilir ...

  12. #15232

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar stop etme sorununa bir çözüm bulabilen oldu mu? 2016 model bi tane aldım motor debriyaji sıkınca seyir halinde stop ediyor. Motorla ehliyet de veriyoruz fakat sınavda stop etme problemi yaşanirsa adaylarımıza sıkıntı yaşatabilir ...
    Rölantide de oynama varmı peki? Bende de aynı şey olduğunda rölantide dalgalanıyordu. Rölanti müşürünü temizledim geri taktım. Rölantiye etkisi az oldu ama debriyajlı sıkınca stop etme çok nadir olur hale geldi. Mesela en son ne zaman yaptığını hatırlamıyorum bile.

  13. #15233
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir

  14. #15234

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir
    Yazılım attıranlarda olmuştu sanırım ama çok çare olmadığını söylüyorlar. Forumda yetkililerde var. Bir ilgilenilmesini bekliyoruz artık. Gazı kesip aynı debriyaj ve frene asılınca stop ediyor. Belkide ani atalet kaybından denge sensörü kesiyordur. Varyasyon çok ama çözecek makamlardan araştırma ve çözüm bekleyebiliyoruz ancak.

  15. #15235
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rolantide oynama yok fakat ben yine rolanti müşürünü söküp temizledim. Yalnız yine stop ediyor özellikle 3-5 km yol gittikten sonra ediyor. İlk 5 km ye kadar stop etme yok. Acaba yazılımsal bir problem midir
    motor kaç km de, daha önce subap ayarı yapıldı mı veya yaptırdın mı, debriyaj kolu altında müşür var söküp kontrol edebilirsin veya wd40 sık bir dene.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  16. #15236
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    33000 kmde ayar yapıldı mi bilmiyorum ama herhangi bir subap sesi yok motorda... Debriyaj kolunun altında ne müşüru var?

  17. #15237

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı cakalaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ... Debriyaj kolunun altında ne müşüru var?
    Sizce ne müşürü olabilir?! Debriyaj müşürü var tabi ki.

  18. #15238

    Üyelik
    17 Mart 2019
    Merhaba,

    2017 ns200 motosikletim var.arka çantam ile ilgili büyük sorunum var.rms 35lt beyaz üstte lastik olan çantam var.zamanla çantayı alt demir ile bağlayan somunlar düşmüş şimdi çantayı tek vida tutuyor.bahçelievler veya yakınlarda topcase tamiri yapan veya yedek parçaları satan birileri var mı ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

    Merhaba,

    Ns200 2017 Mdel motosikletimde yaşadığım bir durum var sizde de aynı mı diye fikir almak istedim.örneğin motor 2. viteste gidiiyor ve boşa aldım.10,15 sn gittikten sonra tekrar 2. vitese alayım dedimde vites bi garip geçiyor.kaart diye sanki birşey kırılırcasına geçiyor.aynı şekil 1. viteste de öyle mesela 2. viteste gidiyorum yol yavaşladı boşa salladım bir süre sonra 1. vitese geçiriyorken kaart diye geçiyor.normal mi ?

  19. #15239

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Bir konu hakkında size danışmak istiyorum. Normalde motul 5100 yag koyuyordum motoruma servis uyanıklık yapıp yağı shell helix hx7 otomobil yağı koymuş. 4.5k kmdir sürüyorum. 5100 den ne artisini gördüm ne eksisini gördüm yağın simdi tekrar o servise goturmek istemiyorum. O yuzden yağ değişimi kendim yapicam aynı yagdan mi alsam yoksa gene motule mi donsem bilemedim.

  20. #15240
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı agasar_ts61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    2017 ns200 motosikletim var.arka çantam ile ilgili büyük sorunum var.rms 35lt beyaz üstte lastik olan çantam var.zamanla çantayı alt demir ile bağlayan somunlar düşmüş şimdi çantayı tek vida tutuyor.bahçelievler veya yakınlarda topcase tamiri yapan veya yedek parçaları satan birileri var mı ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------

    Merhaba,

    Ns200 2017 Mdel motosikletimde yaşadığım bir durum var sizde de aynı mı diye fikir almak istedim.örneğin motor 2. viteste gidiiyor ve boşa aldım.10,15 sn gittikten sonra tekrar 2. vitese alayım dedimde vites bi garip geçiyor.kaart diye sanki birşey kırılırcasına geçiyor.aynı şekil 1. viteste de öyle mesela 2. viteste gidiyorum yol yavaşladı boşa salladım bir süre sonra 1. vitese geçiriyorken kaart diye geçiyor.normal mi ?
    Zincirinin gerginliği kontrol et birde vites pedalının bağlantı vidasını kontrol edin.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)